Hellas Transalp Forum

Αλλαγή αλυσίδας + γρανάζια (αγορά καινούριων, ναι αλλά ποιών?)

loukipent · 169737

Offline george p

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 86
Reply #300 on: Παρασκευή 09 Σεπτέμβριος 2016, 18:11:23 μμ
Τελικα ειναι 15 και το μπρος. Αρα ειμαι 15/48 γραναζι. 120/90/17 λαστιχο αλλα λεει πιο λιγα χλμ. Αρα ειναι θεμα κοντερ η καπου αλλου στο βημα του.



Offline Makman

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 147
Reply #301 on: Παρασκευή 09 Σεπτέμβριος 2016, 18:16:49 μμ
Γιαννη εχει διαφορα στην ακτινα περιστροφης γιατι το υψος του 120/90 ειναι 108 χιλιοστα ενω του 120/80 ειναι 96 χιλιοστα. Διαφορα δεν εχει τι 130/80 με υψος 104 χιλιοστα, πολυ κοντα δηλαδη στο 120/90.

Ετσι ακριβως. Το 120/90 με το 130/90 εχουν 11 mm διαφορα.Την λες και καμποση.Μικρη παντως, δεν την λες.



john lk

  • Guest
Reply #302 on: Παρασκευή 09 Σεπτέμβριος 2016, 18:17:35 μμ
Ξεχασα...το 130/90 εχει υψος. 117 χιλιοστα, παλι μακρυα απο το 120/90. Το πρωτο νουμερο (πχ 120, 130 κλπ) ειναι το πλατος του πελματος σε χιλιοστα, το δευτερθ νουμερο (πχ 90, 80 κλπ) ειναι το υψος του ελαστικου ως ποσοστο του πελματος, το τριτο νουνερο (πχ 17, 21 κλπ) ειναι η διαμετρος της ζαντας σε ιντσες. Ητοι το 120/90-17 εχει πλατος πελματος 120 χιλ, υψος ελαστικου 120*90%=108 χιλ και φοριεται σε ζαντα 17 ιντσων. Αντιστοιχα το 130/80-17 εχει πλατος 130 χιλ, υψος 130*80%=104 χιλ, για ζαντα 17 ιντσων. Αυτα...



Offline bestoftherest7

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 266
Reply #303 on: Παρασκευή 09 Σεπτέμβριος 2016, 20:04:59 μμ
Θα το δοκιμασω και γω αν στα 100   km/h εχει και 4500 στροφες. ετσι λογικα καταλαβαινουμε και αν πατιναρει;


XL650V


Offline george p

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 86
Reply #304 on: Παρασκευή 09 Σεπτέμβριος 2016, 20:13:40 μμ
Μα δεν πατιναρει. Ακουει αμεσως στο ανοιγμα του γκαζιου. Και ειναι κιολας σε ολο το φασμα που δειχνει λιγοτερο. Τα 50 πχ τα εχω στις 2500. Τα 70 3500.



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #305 on: Σάββατο 10 Σεπτέμβριος 2016, 01:11:07 πμ
ο ατερμονας του κοντερ στην ροδα ειναι σε καλη κατασταση?




Offline george p

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 86
Reply #306 on: Σάββατο 10 Σεπτέμβριος 2016, 11:14:52 πμ
Αλλαγμενος ειναι και οχι και αρκετο καιρο πριν την παρω. Θα ρωτησω και στο συνεργειο οταν παω για λαστιχα και να αλλαξω και μπροστα γραναζι σε γνησιο. Αντε να δω τι θα ακουσω.



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3468
Reply #307 on: Σάββατο 10 Σεπτέμβριος 2016, 21:50:31 μμ
Ετσι ακριβως. Το 120/90 με το 130/90 εχουν 11 mm διαφορα.Την λες και καμποση.Μικρη παντως, δεν την λες.
Το 120 ή 130 να το πούμε χοντρικά δεν είναι το πλάτος του πέλματος;
και το 80 ή 90 το προφίλ;
Αλλά ίσως η διαφορά να βγαίνει στο ότι στα λάστιχα της μηχανής δεν είναι ίσιο το πέλμα αλλά ας το πούμε κυκλικό.
Οπότε έτσι θα βγάλει διαφορά στο κέντρο του πέλματος που ουσιαστικά πατάει τον περισσότερο διάστημα.
Μπερδεύτικα με των αυτοκινήτων.


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline TASOS

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 5912
  • Aν θα μπορουσα τον κοσμο να αλλαζα.....
Reply #308 on: Κυριακή 11 Σεπτέμβριος 2016, 08:04:08 πμ
ο ατερμονας του κοντερ στην ροδα ειναι σε καλη κατασταση?

εχω παρατηρησει κανα δυο φορες.... οταν εχω καιρο, πανω απο χρονο να γρασαρω το γραναζακι στη ροδα,
ή μετα απο λασπες και χωματα....
μια μικρη αποκλιση..
λιγο πριν τα 100.....δειχνει περιπου 97 με 98...
οχι τοσο πολυ που λεει ο απο πανω....



Offline TASOS

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 5912
  • Aν θα μπορουσα τον κοσμο να αλλαζα.....
Reply #309 on: Κυριακή 11 Σεπτέμβριος 2016, 08:11:40 πμ


αυτο με το πλατος του λαστιχου... δεν καταλαβαινω πως γινεται...  8)
γιατι εχει διαφορα?

δηλ....οταν εισαι δικαβαλος, και με βαλιτσες....φουλ φορτωμενος..
παλι στις 4.500 στροφες δεν εχεις 100 χλμ στο κοντερ?
μπορει να αργεις να τα πιασεις λογω βαρους, αλλα τα ιδια νουμερα εχεις....

δεν καταλαβαινω πως λειτουργει



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3468
Reply #310 on: Κυριακή 11 Σεπτέμβριος 2016, 08:24:25 πμ
Το 120 ή 130 να το πούμε χοντρικά δεν είναι το πλάτος του πέλματος;
και το 80 ή 90 το προφίλ;
Αλλά ίσως η διαφορά να βγαίνει στο ότι στα λάστιχα της μηχανής δεν είναι ίσιο το πέλμα αλλά ας το πούμε κυκλικό.
Οπότε έτσι θα βγάλει διαφορά στο κέντρο του πέλματος που ουσιαστικά πατάει τον περισσότερο διάστημα.
Μπερδεύτικα με των αυτοκινήτων.

Ξεχασα...το 130/90 εχει υψος. 117 χιλιοστα, παλι μακρυα απο το 120/90. Το πρωτο νουμερο (πχ 120, 130 κλπ) ειναι το πλατος του πελματος σε χιλιοστα, το δευτερθ νουμερο (πχ 90, 80 κλπ) ειναι το υψος του ελαστικου ως ποσοστο του πελματος, το τριτο νουνερο (πχ 17, 21 κλπ) ειναι η διαμετρος της ζαντας σε ιντσες. Ητοι το 120/90-17 εχει πλατος πελματος 120 χιλ, υψος ελαστικου 120*90%=108 χιλ και φοριεται σε ζαντα 17 ιντσων. Αντιστοιχα το 130/80-17 εχει πλατος 130 χιλ, υψος 130*80%=104 χιλ, για ζαντα 17 ιντσων. Αυτα...

Τελικά αυτό είναι. Οπότε λάθος είχα καταλάβει και στραβά έγραφα. Επειδή, δεν έλεγα και κάτι σωστό αλλά στο περίπου του περίπου λέω,ότι όσο μεγαλώνεις μαθαίνεις. Οπότε... εγώ κάτι έμαθα, κάτι βγήκε απ' ότι λάθος διατύπωσα. Θεωρούσα το 80, 90 σαν κάτι σταθερό, αλλά δεν είναι.
« Last Edit: Κυριακή 11 Σεπτέμβριος 2016, 08:27:40 πμ by Καψιώτης.... »


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline george p

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 86
Reply #311 on: Κυριακή 11 Σεπτέμβριος 2016, 13:45:20 μμ
εχω παρατηρησει κανα δυο φορες.... οταν εχω καιρο, πανω απο χρονο να γρασαρω το γραναζακι στη ροδα,
ή μετα απο λασπες και χωματα....
μια μικρη αποκλιση..
λιγο πριν τα 100.....δειχνει περιπου 97 με 98...
οχι τοσο πολυ που λεει ο απο πανω....

Εμενα οι στροφες με τα χλμ στο κοντερ ειναι τα ιδια οπως και να ειναι. Βροχη λασπουροα καθαρο μονοναβαλος δικαβαλος φορτωμενος. Οαντου το ιδιο ειναι. Θα το πω και στο συνεργειο που το παω ακομα και θα δω τι απαντηση θα λαβω για το θεμα.



john lk

  • Guest
Reply #312 on: Κυριακή 11 Σεπτέμβριος 2016, 16:42:24 μμ
Σημειωστε οτι

1. Τα χλμ/ωρα που μας δειχνει το κοντερ εξαρτωνται ΜΟΝΟ απο
-  Την ακτινα κυλισης του μπροστινου τροχου (τοι διαμετρος ζαντας και διαστασεις ελαστικου) για τα ΤΑ 600/650 ειναι 90/90-21.
-  Το γραναζωμα του ατερμονα της ντιζας του κοντερ. Και αυτο ειναι κατι το "μαμισιο" (εκτος αν καποιος εχει βαλει αλλο ατερμωνα που ταιριαζει μεν αλλα εχει αλλο γραναζωμα.
-  Το ιδιο το κοντερ, με το εσωτερικο του γραναζωμα. Και αυτο ειναι μαμισιο εκτος αν καποιος εχει επεμβει.

2. ο συσχετισμος χλμ/ωρα και στροφων εξαρτωνατι απο
-  Την ακτινα κυλισης του πισω τροχου (δειτε τις προηγουμενες αναρτησεις μου). Εδω να πω οτι ισως να μειωθει κατα κατι η ακτινα κυλισης αν εισαι δικαβαλος/φορτωμενος) γιατι το πισω λαστιχο συμπιεζεται. ΟΜΩΣ με την καταλληλη πιεση πισω αμφιβαλλω αν ειναι ουσιας η συμπιεση αυτη, εκτος αν ειναι μισοξεφουσκωτο. Η ακτινα κυλισης μπορει να αλλαξει με αλλες διαστασεις πισω ελαστικου (δηλαδη εκτος απο τις "μαμισιες" 120/90-17 και 130/80-17).
-  Το εμπρος και πισω γραναζι της αλυσιδας. Εδω μπορει καποιος να επεμβει.
-  Το εσωτερικο γραναζωμα του κιβωτιου ταχυτητων (μαμισιο και αυτο)



Offline george p

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 86
Reply #313 on: Κυριακή 11 Σεπτέμβριος 2016, 19:42:23 μμ
Χμμμμ. Εχει αλλαξει απο οτινειδα στο βιβλιο σερβις ντιζα ατερμονα κοντερ. Αλλα δεν λεει μαρκες κτλ. Υπαρχει καποιος τροπος να ξεχωρισω αν ειναι γνησιο; Η απλα να υπολογιζω οτι παω με περιπου 10 χλμ κατω απο οσα παω;



john lk

  • Guest
Reply #314 on: Κυριακή 11 Σεπτέμβριος 2016, 20:49:53 μμ
Χμμμμ. Εχει αλλαξει απο οτινειδα στο βιβλιο σερβις ντιζα ατερμονα κοντερ. Αλλα δεν λεει μαρκες κτλ. Υπαρχει καποιος τροπος να ξεχωρισω αν ειναι γνησιο; Η απλα να υπολογιζω οτι παω με περιπου 10 χλμ κατω απο οσα παω;

Η ντιζα δεν σου αλλαζει τι δειχνει το κοντερ, απλως μεταφερει την κινηση απο τον ατερμονα της ροδας προς στο κοντερ, τιποτα αλλο.

Αλου νομιζω οτι ειναι το θεμα σου, σε παρακαλω ξανακοιταξε προσεκτικα και επιβεβαιωσε τα εξης
-  διαστασεις πισω ελαστικου
-  δοντια πισω γραναζιου
-  δοντια εμπρος γραναζιου
-  διαστασεις εμπρος ελαστικου

Με καποιο απο τα παραπανω (η συνδιασμος καποιων) θα δωθει εξηγηση στ φαινομενο που αναφερεις

Επιβεβαιωσε επισης σε ποσες ακριβως στροφες (με 5η ταχυτητα) εχεις 100 χλμ/ωρα στο κοντερ.



Offline george p

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 86
Reply #315 on: Δευτέρα 12 Σεπτέμβριος 2016, 08:37:48 πμ
Aπο γραναζια ειμαι 15/48.Το πισω το γραφει, τομπρος εβγαλα καπακι και τα μετρησα. Λαστιχο πισω 120/90/17 και το μπρος ειναι 90/90/21.Ειναι μαμα. Σε λιγες μερες θα αλλαξω λαστιχα και εμπρος γραναζι.
Να πω κατι κουλο.Δεν ξερω αν γινεται.Αν ο τυπος πριν εχει αλλαξει τελιως βημα και εχει βαλει ιδιες διαστασεις γραναζιων αλλα απο αλλη μηχανη, καπως να τα ταιριαξε.ΠΑιζει αυτο? Η λεω την π@π@ρια του αιωνα????



john lk

  • Guest
Reply #316 on: Δευτέρα 12 Σεπτέμβριος 2016, 11:01:35 πμ
Aπο γραναζια ειμαι 15/48.Το πισω το γραφει, τομπρος εβγαλα καπακι και τα μετρησα. Λαστιχο πισω 120/90/17 και το μπρος ειναι 90/90/21.Ειναι μαμα. Σε λιγες μερες θα αλλαξω λαστιχα και εμπρος γραναζι.
Να πω κατι κουλο.Δεν ξερω αν γινεται.Αν ο τυπος πριν εχει αλλαξει τελιως βημα και εχει βαλει ιδιες διαστασεις γραναζιων αλλα απο αλλη μηχανη, καπως να τα ταιριαξε.ΠΑιζει αυτο? Η λεω την π@π@ρια του αιωνα????

Οχι δεν παιζει καθολου, απο την στιγμη που τα δοντια ειναι τα σωστα (15/48) εισαι μια χαρα σε αυτο το θεμα. Επισης εισαι μια χαρα με τα λαστιχα σου (120/90-17 η και αν φοραγες το επισης μαμισιο 130/80-17).
Σημειωσε οτι καλο θα ειναι να αλλαζεις αλυσιδα - εμπρος/πισω γραναζι ολα μαζι για να στρωνουν ολα ταυτοχρονα. Γιατι θελεις να αλλαξεις εμπρος γραναζι?? εχει καποια φθορα??
Λαστιχα θα σου προτεινα εμπρος 90/90-21 και πισω 130/80-17.
Ειλικρινα δεν ξερω τι παιζει με τα χλμ/στροφες σου, πες μου τα 100 με 5η ταχυτητα σε ποιες ακριβως στροφες τα πιανεις??



Offline george p

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 86
Reply #317 on: Δευτέρα 12 Σεπτέμβριος 2016, 11:54:50 πμ
Οχι δεν παιζει καθολου, απο την στιγμη που τα δοντια ειναι τα σωστα (15/48) εισαι μια χαρα σε αυτο το θεμα. Επισης εισαι μια χαρα με τα λαστιχα σου (120/90-17 η και αν φοραγες το επισης μαμισιο 130/80-17).
Σημειωσε οτι καλο θα ειναι να αλλαζεις αλυσιδα - εμπρος/πισω γραναζι ολα μαζι για να στρωνουν ολα ταυτοχρονα. Γιατι θελεις να αλλαξεις εμπρος γραναζι?? εχει καποια φθορα??
Λαστιχα θα σου προτεινα εμπρος 90/90-21 και πισω 130/80-17.
Ειλικρινα δεν ξερω τι παιζει με τα χλμ/στροφες σου, πες μου τα 100 με 5η ταχυτητα σε ποιες ακριβως στροφες τα πιανεις??
Τα 100 τα εχω 5000.Αν οχι εκει 4950.Ακουμπαει το 5 αλλα ισα ισα.

Γραναζι μπροστα θελω να αλλαξω διοτι εχω διαβασει οτι του εμποριου κανουν ζημια στον αξονα.Και ειπα να αλλαξω το μπροστα.Στο μεταξυ ειναι σχεδον καινουργια αυτα που εχω. Πηρα και το μηχανικο και του το ειπα,και αυτος με διαβεβαιωνει πως δεν υπαρχει θεμα.Οτι για αυτο το θεμα του εχουν παει 2 600αρια τοσα χρονια. Το 650 λεει δεν εχει θεμα.Τωρα τι να κανω δε ξερω.



john lk

  • Guest
Reply #318 on: Δευτέρα 12 Σεπτέμβριος 2016, 14:18:50 μμ
Αν το εμπρος γραναζι δεν εχει καθολου τζογο με τον αξονα μπορεις να μην το αλλαξεις. Το προβλημα εμφανιζεται στα  μη γνησια γραναζια που ειτε εχουν διαφορετικες ανοχες με τον αξονα, ειτε ειναι απο σκληροτερο η μαλακοτερο ατσαλι με αποτελεσμα να "παιζουν με τον αξονα και να τον φθειρουν. Τα γνησια ειναι σαφως πιο εγγυημενα στην ποιοτητα τους αλλα και αρκετα επωνυμα αλλα μη γνησια ειναι αριστης ποιοτητας!!!.
ΟΜΩΣ δεν κρινω απαραιτητο να αλλαχθει απο την στιγμη που συμφωνα με τον μηχανικο σου δεν εχεις θεμα (μαλλον αναφερεται οτι δεν βλεπει τζογο). Οταν ερθει η ωρα να αλλαξεις ολο το σετ αλυσιδα & γραναζια, μπορεις να βαλεις μπροστα ενα γνησιο, πισω και αλυσιδα ο'τι θελεις.
Επισης το γνησιο εχει ενα λαστιχο στο οποιο επανω "παταει λιγο η αλυσιδα και δεν κανει θορυβο, τα μη γνησια δεν το εχουν αλλα δεν χανεται ο κοσμος...

Τωρα το θεμα για τα χλμ/στροφες σου παραμενει αλυτο. Μια σκεψη που κανω ειναι μηπως σου εχουν αλλαξει τον ατερμονα με αλλον που ταιριαζει μεν αλλα εχει αλλο γραναζωμα, με αποτελεσμα το κοντερ σου να δειχνει λαθος. Θα μπορουσες να τρεξεις διπλα-διπλα με μια αλλη ΤΑ 650 και να δεις τι γραφει το κοντερ της αλλης οταν το δικο σου δειχνει 100 χλμ/ωρα?? Αυτο θα μας λυσει μερικες αποριες...
Μια αλλη "κακη" σκεψη που κανω αλλα την θεωρω πολυ απιθανη ειναι τα εχει αλλαχθει το κιβωτιο σου με ενα απο ΤΑ 600, η καποιος αξονας του, με αποτελεσμα να εχεις τελειως αλλο γραναζωμα στο συστημα μεταδοσης κινησης. Αλλα ξαναλεω οτι το θεωρω πολυ απιθανο αυτο το σεναριο.

Δοκιμασε να τρεξεις με μια αλλη ΤΑ 650 και πες μας!!!!



Offline Makman

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 147
Reply #319 on: Δευτέρα 12 Σεπτέμβριος 2016, 14:36:39 μμ
Διορθωστε με οι πιο εμπειροι, αλλα οταν αρχισουν να πατιναρουν οι δισκοι, πρωτα "ψηλα" δεν εχει απωλειες; Μηπως τελικα "ψιλοπατιναρει" και εκει στα 100 και πανω, αρχιζει και χανει;



john lk

  • Guest
Reply #320 on: Δευτέρα 12 Σεπτέμβριος 2016, 14:39:20 μμ
Ναι, αυτο ισχυει, ο μηχανικος σου τι ειπε για τους δισκους?? Ομως πιστευω θα ειχες αντιληφθει κατι...



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11455
Reply #321 on: Δευτέρα 12 Σεπτέμβριος 2016, 14:57:46 μμ
αν πατιναριζε θα το καταλαβαινες και σε αλλες σχεσεις, οχι μονο στην 5η
Και επίσης δεν θα ηταν μονιμο φαινόμενο.


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline george p

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 86
Reply #322 on: Δευτέρα 12 Σεπτέμβριος 2016, 17:37:45 μμ
Αν το εμπρος γραναζι δεν εχει καθολου τζογο με τον αξονα μπορεις να μην το αλλαξεις. Το προβλημα εμφανιζεται στα  μη γνησια γραναζια που ειτε εχουν διαφορετικες ανοχες με τον αξονα, ειτε ειναι απο σκληροτερο η μαλακοτερο ατσαλι με αποτελεσμα να "παιζουν με τον αξονα και να τον φθειρουν. Τα γνησια ειναι σαφως πιο εγγυημενα στην ποιοτητα τους αλλα και αρκετα επωνυμα αλλα μη γνησια ειναι αριστης ποιοτητας!!!.
ΟΜΩΣ δεν κρινω απαραιτητο να αλλαχθει απο την στιγμη που συμφωνα με τον μηχανικο σου δεν εχεις θεμα (μαλλον αναφερεται οτι δεν βλεπει τζογο). Οταν ερθει η ωρα να αλλαξεις ολο το σετ αλυσιδα & γραναζια, μπορεις να βαλεις μπροστα ενα γνησιο, πισω και αλυσιδα ο'τι θελεις.
Επισης το γνησιο εχει ενα λαστιχο στο οποιο επανω "παταει λιγο η αλυσιδα και δεν κανει θορυβο, τα μη γνησια δεν το εχουν αλλα δεν χανεται ο κοσμος...

Τωρα το θεμα για τα χλμ/στροφες σου παραμενει αλυτο. Μια σκεψη που κανω ειναι μηπως σου εχουν αλλαξει τον ατερμονα με αλλον που ταιριαζει μεν αλλα εχει αλλο γραναζωμα, με αποτελεσμα το κοντερ σου να δειχνει λαθος. Θα μπορουσες να τρεξεις διπλα-διπλα με μια αλλη ΤΑ 650 και να δεις τι γραφει το κοντερ της αλλης οταν το δικο σου δειχνει 100 χλμ/ωρα?? Αυτο θα μας λυσει μερικες αποριες...
Μια αλλη "κακη" σκεψη που κανω αλλα την θεωρω πολυ απιθανη ειναι τα εχει αλλαχθει το κιβωτιο σου με ενα απο ΤΑ 600, η καποιος αξονας του, με αποτελεσμα να εχεις τελειως αλλο γραναζωμα στο συστημα μεταδοσης κινησης. Αλλα ξαναλεω οτι το θεωρω πολυ απιθανο αυτο το σεναριο.

Δοκιμασε να τρεξεις με μι αλλη ΤΑ 650 και πες μας!!!!
Τελικα το τεστ εγινε με αμαξι. Πηγαινα με 4500.εμενα ελεγε 90 και στο αμαξι 100. Αλλα παει συμφωνα με gps. Κατι παιζει σιγουρα αλλα τι. Δε πειραζει κιολας. Δεν ειναι κατι σοβαρο. Αλλα εχω μαθει να τα ψιριζω ολα και σε αμαξι και σε μηχανη ωστε να με προσεχουν και αυτα με τη σειρα τους. Τωρα σειρα εχει αλλαγη ελαστικων με μιτας ε08 και ειδομεν.



john lk

  • Guest
Reply #323 on: Δευτέρα 12 Σεπτέμβριος 2016, 19:27:53 μμ
Χμμμμ....
Υποθετω οτι εσυ διαβαζες το κοντερ σου και ο οδηγος του αυτοκινητου διαβαζε το gps.
Εσυ πηγαινες με 90 και 4500 στροφες και το αμαξι με 100, διαφορα 11% στα χλμ/ωρα
Επισης αν  εσυ πηγαινες με 100 στο κοντερ σου, θα ειχες 5000 στροφες δηλαδη παλι 11% διαφορα στις στροφες σου, ποσοστο ιδιο με την διαφορα χλμ/ωρα.

Οντως κατι συμβαινει...
Απο ο'τι γνωριζω τα κοντερ σε γενικες γραμμες τεινουν να "κλεβουν" προς τα πανω κατα περιπου 5-7%, δηλαδη αν πηγαινεις με 100 χλμ/ωρα πραγματικα (πχ gps) το κοντερ θα δειχνει 105 με 107 χλμ/ωρα. Το δικο σου κανει το αντιθετο, δειχνει λιγοτερο.

Δεν ξερω....ψιλιαζομαι το γραναζωμα του ατερμονα, το πατιναρισμα που αναφεραμε πιο πανω το αποκλειω.



Offline george p

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 86
Reply #324 on: Δευτέρα 12 Σεπτέμβριος 2016, 21:01:47 μμ
Ναι το εχω δοκιμασει και σε πιο λιγα χλμ και σε πιο πολλα και με αποτομα ανοιγματα και δεν πατιναρει. Αρα κανει και περισσοτερα χλμ απο οσα λεει ο μετρητης κιολας. Ατερμονα ειπε στο συνεργειο ειχαν αλλαξει αλλα εβαλε το δικο του. Τωρα να ασχοληθηκε ο προηγουμενος να τον πειραξει να δειχνει τα πραγματικα χλμ ας πουμε; Για ποιο λογο να το εκανε; Οπως και να εχει ευχαριστω πολυ για την βοηθεια!!! Παντως την ευχαριστιεμαι την κυρια απιστευτα. Δε θελω να κατεβαινω ποτε!!!!