Hellas Transalp Forum

Αλλαγή αλυσίδας + γρανάζια (αγορά καινούριων, ναι αλλά ποιών?)

loukipent · 169741

Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11455
εγω αλυσιδα μονο στο ποδηλατο...
εχω αξονα στη μηχανη ...


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Andreasnemea

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 144
Δεν με βοηθας μετρα στο ποδηλατο και πεσμου τοτε :P παιδια βοηθεια πραγματικα το απογευμα θα παω να μου το φτιαξει σωστα αλλα θελω να ξερω μην μου κανει ξανα καμια @@@



Offline TASOS

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 5912
  • Aν θα μπορουσα τον κοσμο να αλλαζα.....
Reply #277 on: Παρασκευή 22 Ιούλιος 2016, 13:14:20 μμ
Δυο φορες που εχω αλλαξει αλυσιδα...118 ειναι οι κρικοι



Offline Andreasnemea

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 144
Σε τι μοντελο τασο?
Ο άξονας ειναι καπου στην μεση?
« Last Edit: Παρασκευή 22 Ιούλιος 2016, 13:20:11 μμ by Andreasnemea »



Offline TASOS

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 5912
  • Aν θα μπορουσα τον κοσμο να αλλαζα.....
Reply #279 on: Παρασκευή 22 Ιούλιος 2016, 13:20:03 μμ
650



Offline Andreasnemea

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 144
Οκ ευχαριστω νασε καλα!



Offline Βαγγέλης

  • Ζήσε με την Υγεία σου, μην παίζεις με αυτήν, θα χάσεις πολλά
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3987
Οκ ευχαριστω νασε καλα!

Φίλε μου η αλυσίδα που άλλαξες που είναι ???
Αυτός που πήγες όχι εξουσιοδοτημένος τεχνικός δεν είναι αλλά παπαρας, ετσι ψυχρά του το λέω, ειναι αδικαιολογητος και ολιγον τι άσχετος προφανώς, πηγαινε και απαιτησε να σου διορθωσει το λάθος του παρουσία σου!!!!
 



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2377
  • XLV650, CRF1000
Reply #282 on: Παρασκευή 22 Ιούλιος 2016, 15:40:10 μμ
Δυο φορες που εχω αλλαξει αλυσιδα...118 ειναι οι κρικοι

Ετσι ακριβως, εχεις κρικο παραπανω που πρεπει να βγει.


" the PouroDuro spirit "


Offline Andreasnemea

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 144
Ρε παιδια σε honda πηγα τι να πω ελεοος 

Οσον αφορα αυτην που αλλαξα ηταν PK οχι RK και ηταν και λερωμενη δεν την πηρα μαζι την αφησα εκει και την πεταξε λογικα αυτος

Εννωειτε οτι κανονισα να παω να την φτιαξει σωστα απλα ηθελα να μαθω πως ειναι σωστα μην κανει ξανα @@@ ο βλακας

Και μετα σου λεει honda αντιπροσωπια κτλ το θεμα ειναι ποσο σεβετε ο εκαστοτε μαστορας την μηχανη που του πας εσυ και ας ειναι και ο μπαρμπα μητσος...

Τελικα ετσι για την ιστορια 2 κρικους κοψιμο εκανε στους 118 και ηταν οκ

Ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας
« Last Edit: Παρασκευή 22 Ιούλιος 2016, 20:55:08 μμ by Andreasnemea »



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Ρε παιδια σε honda πηγα τι να πω ελεοος 

Οσον αφορα αυτην που αλλαξα ηταν PK οχι RK και ηταν και λερωμενη δεν την πηρα μαζι την αφησα εκει και την πεταξε λογικα αυτος

Εννωειτε οτι κανονισα να παω να την φτιαξει σωστα απλα ηθελα να μαθω πως ειναι σωστα μην κανει ξανα @@@ ο βλακας

Και μετα σου λεει honda αντιπροσωπια κτλ το θεμα ειναι ποσο σεβετε ο εκαστοτε μαστορας την μηχανη που του πας εσυ και ας ειναι και ο μπαρμπα μητσος...

Τελικα ετσι για την ιστορια 2 κρικους κοψιμο εκανε στους 118 και ηταν οκ

Ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας
Αρα ή και τα δυο μανουαλ γραφουν λαθος για 110 κρικους ή η αλυσιδα σου θελει κι αλλο κοντυμα Και πιθανοτατα ειναι λαθος τα μανουαλ γιατι 8 ακομα κρικοι για κοψιμο ειναι παρα πολλοι
Η ενωση της αλυσιδας μετα το κοψιμο των δυο κρικων με τροπο εγινε; Ελπιζω να εγινε με πρεσαριστο κρικο και οχι με περαστη ασφαλεια Αν εγινε με τον δευτερο τροπο ξαναπηγαινε και απαιτησε να γινει πρεσαριστα με τον καταληλο συνδεσμο-κρικο που δινει η RK



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
την πρωτη φορα που αλλαξα αλυσιδα με γραναζια 15-48 οι κρικοι ηταν 118 και ο αξονας ηταν τερμα μπροστα.με 110 κρικους θεωρω οτι αλυσιδα δεν θα εκλεινε ουτε τραβωντας την με JCB.
οταν εβαλα 16αρι γραναζι μπροστα οι αλυσιδα των 118 κρικων την ακουσε και χτυπησε καποιος κρικος με αποτελεσμα η σχεδον καινουρια πανακριβη αλυσιδα να παει για πεταμα.
εβαλα μια με 120 κρικους και ολα οκ.
οταν γυρισα στο 15αρι γραναζι εκοψα 2 κρικους.




Offline Andreasnemea

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 144
Εννωειτε οτι εγινε πρεσαριστο με ασφαλεια RK...

 το μανουαλ στανταρ ειναι λαθος !
με το μαμα γραναζομα η αλυσιδα πρεπει να εχει 118 κρικους γιαυτο να προσεχετε και να μετρατε πριν την τοποθετηση και εσεις...



Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1354
Για το ΤΑ 650 ισχύουν τα εξής :

Σύνδεσμοι: 118
Βήμα: 525
Γρανάζι εμπρός: 15 Δόντια
Γρανάζι πίσω : 48 Δόντια


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline george p

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 86
Γεια σας. Εχω μια ερωτηση.Εχω ΤΑ 650 του 2001.Την πηρα πριν κανα τριμηνο.Δεν ξερω τι γραναζια και αλυσιδα φοραει,αλλα ειναι με 15.000 χλμ και ειναι κομπλε.Αυτο που προσεξα ειναι ομως οτι οι στροφες κινητηρα με τα χλμ που παει συμφωνα με την εφαρμογη που υπαρχει 2 σελιδες πισω,δεν ανταποκρινονται στην δικη μου. Σαν παραδειγμα αναφερει στην εφαρμογη οτι με μαμα τα παντα,τα 50 χλμ ειναι στις 2250 στρ/λεπ ενω εμενα ειναι σχεδον 2500.Τα 100 εμενα ακουμπαει τις 5000 ενω στην εφαρμογη εχει 4500 τα 100.Να αρχισω να μετραω δοντια η να παιζει κατι αλλο ας πουμε τα οργανα να δειχνουν οτι τα ιδια προτιμουν?



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9474
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Η δική μου έχει 80χλμ/ω στις 3800στρ/λ.
Ομως εχω 130 πίσω λάστιχο.



Offline TASOS

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 5912
  • Aν θα μπορουσα τον κοσμο να αλλαζα.....
Γεια σας. Εχω μια ερωτηση.Εχω ΤΑ 650 του 2001.Την πηρα πριν κανα τριμηνο.Δεν ξερω τι γραναζια και αλυσιδα φοραει,αλλα ειναι με 15.000 χλμ και ειναι κομπλε.Αυτο που προσεξα ειναι ομως οτι οι στροφες κινητηρα με τα χλμ που παει συμφωνα με την εφαρμογη που υπαρχει 2 σελιδες πισω,δεν ανταποκρινονται στην δικη μου. Σαν παραδειγμα αναφερει στην εφαρμογη οτι με μαμα τα παντα,τα 50 χλμ ειναι στις 2250 στρ/λεπ ενω εμενα ειναι σχεδον 2500.Τα 100 εμενα ακουμπαει τις 5000 ενω στην εφαρμογη εχει 4500 τα 100.Να αρχισω να μετραω δοντια η να παιζει κατι αλλο ας πουμε τα οργανα να δειχνουν οτι τα ιδια προτιμουν?

Με γραναζια 15 48
στα 100 χλμ.... θα πρεπει να σου δειχνει 4.500 το στροφομετρο <με 5η ετσι> ;D

οι 5000 που λες, ειναι πολλες



Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3361
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Η δική μου έχει 80χλμ/ω στις 3800στρ/λ.
Ομως εχω 130 πίσω λάστιχο.

Ποιά η διαφορά?



Offline george p

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 86
Το ξανακοιταξα καθως γυρναγα απο τη δουλεια. 4500 εχω 90.τα 100 ακουμπαει 5000. Απο που να ξεκινησω τωρα; Να μετραω δοντια στο πξσω γραναζι; Μετα θα θελω και μπρος. Να δω αυριο και τι λαστιχο εχω πισω. Αν παιζει καποιο ρολο αυτο. Εκτος και αν εχει παιχτει τιποτα στα οργανα και δειχνει λιγοτερα χλμ. Η στη ντιζα. Θα δω και πω τι ειδα.



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #293 on: Παρασκευή 09 Σεπτέμβριος 2016, 05:38:39 πμ
Ποιά η διαφορά?
Αν μιλαμε για ιδια λαστιχα 104mm ειναι το υψος του 130/80/17 και 108mm του 120/90/17 Αρα εχουμε 4mm διαφορα Αρα υπαρχει και διαφοροποιηση στις στροφες
Δεν ξερω ποσο, μαλλον λιγο, ποτε δεν εχω δωσει σημασια



Offline george p

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 86
Reply #294 on: Παρασκευή 09 Σεπτέμβριος 2016, 07:25:39 πμ
Καλημερα.Τσεκαρα το πισω λαστιχο.Ειναι οι μαμα διαστασεις.Το πισω γραναζι γραφει πανω οτι ειναι 48αρι. Τωρα αυτος που το ειχε δε νομιζω να εβαλε 14αρι μπροστα.Αρα μαλλον παει για ανακριβεια οργανων.Ειτε σε στροφες ειτε σε χλμ.Οποτε αν δω και το μπροστα γραναζι οτι ειναι 15αρι τοτε να υπολογιζω οτι παει 10 χλμ παραπανω απο οτι δειχνει?



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3468
Reply #295 on: Παρασκευή 09 Σεπτέμβριος 2016, 12:38:38 μμ
Στο λάστιχο...
Αν είναι 120/90/17 ή 130/90/17 (?) δεν έχει διαφορά.
Αν είναι 120/90/17 ή  120/80/17 (?) έχει διαφορά.
Το 120 ή 130 είναι αν είναι στενό ή φαρδύ το λάστιχο.
Το 80 ή 90 αφορά το προφίλ, το πόσο ψηλό είναι ας πούμε...
Και το 17 ή 21 ή 19 κλπ την ζάντα.....

Αυτ'α χοντρικά.... Μπορεί να είπα και κάτι λάθος...


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


john lk

  • Guest
Reply #296 on: Παρασκευή 09 Σεπτέμβριος 2016, 13:03:11 μμ
Υπολογισα οτι η διαφορα ιχνους περιστροφης μεταξυ 130/80-17 και 129/90-17 ειναι περιπου 0,7%, δηλαδη παλι περιπου 35 στροφες στις 5000 RPM. Η διαφορα σου ομως βρισκεται στο πισω γραναζι (αν το μπροστινο ειναι 15). Στην δικια μου ΤΑ 600 '98 το ενα δοντι κανει διαφορα 100 στροφων με 5η ταχυτητα, οποτε καταλαβαινεις....



Offline Makman

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 147
Reply #297 on: Παρασκευή 09 Σεπτέμβριος 2016, 15:09:15 μμ
Στο λάστιχο...
Αν είναι 120/90/17 ή 130/90/17 (?) δεν έχει διαφορα

Και βεβαια εχει διαφορα.



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3468
Reply #298 on: Παρασκευή 09 Σεπτέμβριος 2016, 17:13:35 μμ
Και βεβαια εχει διαφορα.

Για να μην μπλεκόμαστε. Ίδιο δεν είναι. Απλά, δεν υπάρχει Η διαφορά στην ακτίνα περιστροφής.


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


john lk

  • Guest
Reply #299 on: Παρασκευή 09 Σεπτέμβριος 2016, 18:07:34 μμ
Γιαννη εχει διαφορα στην ακτινα περιστροφης γιατι το υψος του 120/90 ειναι 108 χιλιοστα ενω του 120/80 ειναι 96 χιλιοστα. Διαφορα δεν εχει τι 130/80 με υψος 104 χιλιοστα, πολυ κοντα δηλαδη στο 120/90.