Ψάξτε καμμιά tsubaki / izumi στο Βαρδάρι, αφήστε τα γρανάζια, αφού τα ελέγξετε σύμφωνα με το user manual και αφήστε στο χρονοντούλαπο τις παλλικαριές σετ και 50άρικα εργασία.
Πάνω από 20 είναι ντροπή. Αν την πάτε εσείς στο μάστορα. Άλλως, το κερδίζει από το ανταλλακτικό.
Για να μη παρεξηγηθώ, εννοείται πως πρέπει να κερδίζει και ο μηχανικός, αλλά να είναι σωστός και να κάνει πραγματική συντήρηση και όχι να κάνει τα εύκολα και να αφήνει τα δύσκολα.
Επίσης, προσοχή να βάλετε πριτσίνι και όχι ασφάλεια.
Κάποιοι το κάνουν, η did το αποτρέπει για κυβισμούς άνω των 400cc.
Και μη σας πούνε το παραμύθι του χανσ αντερσεν, ότι είναι ασφαλείας η ασφάλεια. Αυτό ισχύει σε αναβάτη που σταματά για βενζίνη και τσεκάρει τη μηχανή, όχι για γιαπωνέζες...