+1000
ετσι ακριβώς!!!! 120 για να εχεις το κεφάλι σου ήσυχο
στις κλειστές γρήγορες στροφές με το 130 θα έχεις θέμα
επίσης δεν βλέπω κανένα μα κανένα + στο να βάλεις 130
Ας βαλω τα πραγματα στη θεση τους:
Exω 130 εδω 16000 χλμ (λογω ελλειψης conti tkc80 σε 120) Παλιοτερα ειχα βαλει ξανα 130 για παρα πολλες χιλ. χλμ Δεν εννοουσα λοιπον να βαλει 120 για να εχει το κεφαλι του ησυχο Ησυχο θα το εχει και με 130 Απλα θα του στοιχισει λιγα περισσοτερα ευρα!
Οι κλειστες δεν ειναι γρηγορες απλα πρεπει να παρεις αρκετη κλιση για να "διεκπαιρεωθουν" γρηγορα! Τοσο πιο πολυ κλιση οσο πιο σφιχτη ειναι η στροφη! Στις κλειστες λοιπον στροφες -αλλα και γενικα σε ολες τις στροφες- ΔΕΝ υπαρχει κανενα θεμα με 130 αντι 120!
Το οτι ειναι πιο αργο στις εντολες του αναβατη απο το 120 ισως το καταλαβει καποιος μονο σε "χαστουκια" και σε αποτομα εσακια πχ κατα το παιχνιδι ανεβαινοντας ενα ορεινο στροφιλικι ή κανοντας σφηνες μεσα στην κινηση Καταστασεις δηλ που χωρις να ειναι δα και τιποτα xtreme απεχουν πολυ απο τον χαρακτηρα της ΤΑ!