Hellas Transalp Forum

Αλλαγή αλυσίδας + γρανάζια (αγορά καινούριων, ναι αλλά ποιών?)

loukipent · 202956

Offline azwros

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3928
  • Ερωτας με την πρώτη ματιά!!
Μαμίσια αλυσιδα-γρανάζια, από την αντιπροσωπεία 162 ευρώ σετ!!!!


Δεν   πλαλάου!!!!
γιατί νουγάου!!!! γκε γκε;;
[img]http://farm3.static.flickr.com[img]


Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5163
  • Μπαμπάς * 2
I know..... βαλε ομως DID




Offline pissaman

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 927
    • eshop
I know..... βαλε ομως DID
Μερικά σετ γνήσια, έρχονται με DID ;D


Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5163
  • Μπαμπάς * 2
Και το γραφουν πανω στην αλυσιδα?




Offline pissaman

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 927
    • eshop
Και το γραφουν πανω στην αλυσιδα?
Ω ΝΑΙ!
(το πρόβλημα είναι ότι δεν μπορείς να το ξέρεις, παρά μόνο αν την πάρεις και την ανοίξεις!
Γενικά πάντως, τα γνήσια σετάκια, έχουν καλές αλυσίδες και όχι του πεταματού! ;)


Offline teslafun

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 565
Ω ΝΑΙ!
(το πρόβλημα είναι ότι δεν μπορείς να το ξέρεις, παρά μόνο αν την πάρεις και την ανοίξεις!
Γενικά πάντως, τα γνήσια σετάκια, έχουν καλές αλυσίδες και όχι του πεταματού! ;)

Χρήστο, κατ'αρχάς σ'ευχαριστώ για την εξυπηρέτηση με το σετ πριν από λίγο καιρό...
Όσον αφορά τη μάρκα επειδή το έψαξα λίγο πιο μετά που μου έστειλες το σετ, διαπίστωσα ότι ο κωδικός για σετ με RK τελειώνει σε P00
ενώ με την DID σε P10
Αυτή τη στιγμή δεν έχω εύκαιρους τους κωδικούς αλλά η διαφορά τους ήταν τα τελευταία 2 ψηφία δλδ 00 και 10.
Αν μπορείς να ρίξεις μια ματιά όταν θα έχεις ελεύθερο χρόνο και να μας πεις αν τελικά ισχύει κάτι τέτοιο...



Offline pissaman

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 927
    • eshop
Καλημέρα, επειδή έχω δουλειά και δεν προλαβαίνω να μικρύνω τις φωτογραφίες για να τις ανεβάσω στο forum, σου στέλνω screenshot από το σύστημα της Honda.
Εκεί θα δεις ότι ο κωδικός Ρ00 κάνει μεταφορά στον Ρ10. Άρα, ότι από τα δύο και αν παραγγείλω εγώ, ο Σαρακάκης θα μου στείλει τον Ρ10! ;)
Υπόψιν ότι οι τιμές είναι χονδρικές χωρίς ΦΠΑ ;)


Offline azwros

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3928
  • Ερωτας με την πρώτη ματιά!!
Παιδιά μόλις πρίν δέκα λεπτά τελείωσε και η τοποθέτιση Αλυσίδα-γρανάζια!!!!
Γνήσια Honda 162 ευρά και η αλυσίδα στην συσκευασία ήτανε RK!!!
Και με τα λάστιχα (Anakee 2) που άλλαξα πριν 1 μήνα είμαι κομπλέ για αρκετά χιλιόμετρα ακόμα!!


Δεν   πλαλάου!!!!
γιατί νουγάου!!!! γκε γκε;;
[img]http://farm3.static.flickr.com[img]


Offline nikosr

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 810
Παιδιά μόλις πρίν δέκα λεπτά τελείωσε και η τοποθέτιση Αλυσίδα-γρανάζια!!!!
Γνήσια Honda 162 ευρά και η αλυσίδα στην συσκευασία ήτανε RK!!!
Και με τα λάστιχα (Anakee 2) που άλλαξα πριν 1 μήνα είμαι κομπλέ για αρκετά χιλιόμετρα ακόμα!!

Μεγειες !

Πολύ καλή και η RK



Offline George_Peristeri

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 50
Reply #134 on: Δευτέρα 27 Σεπτέμβριος 2010, 23:30:36 μμ
Έφτασε και η δική μου στιγμή να αλλάξω σετάκι (αλυσογράναζα)
Τελικά κλείνω προς το μικρό γρανάζι σε γνήσιο .
Το θέμα είναι πως το πίσω γρανάζι μπορώ να το πάρω πιο μικρό σε δόντια έτσι ώσυε να μακρύνω την σχέση μετάδοσης με αποτέλεσμα να ταξιδεύω με χαμηλότερες στροφές ?
Υπ΄όψιν ότι οδηγάω την μηχανή μόνος μου χωρίς συνεπιβάτη .
Η γυναίκα μου ανεβαίνει μια με δυο φορές το χρόνο .



Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5163
  • Μπαμπάς * 2
Reply #135 on: Δευτέρα 27 Σεπτέμβριος 2010, 23:49:11 μμ
Το πισω το παιρνεις κανονικο (48 αν θυμαμαι).
Το μπροστα μικραινεις κατα 1 δοντι.




Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2748
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Το θέμα είναι πως το πίσω γρανάζι μπορώ να το πάρω πιο μικρό σε δόντια έτσι ώσυε να μακρύνω την σχέση μετάδοσης με αποτέλεσμα να ταξιδεύω με χαμηλότερες στροφές ?
Ναι έτσι είναι, με λιγότερα δόντια πίσω μακραίνει η σχέση. Προτιμάται πάντως η αύξηση των δοντιών του μπροστινού κατά 1 δόντι γιατί είναι  πιό φτηνό από το πίσω, σε περίπτωση που δεν σου αρέσει η μετατροπή. +1 δόντι μπροστά = - 3 πίσω.
Το μπροστα μικραινεις κατα 1 δοντι.
Μεγαλώνεις κατά 1 δόντι = 16 Γιώργο. Μεγάλη σσσσσσσσσσσύγχησσσσσσσσσση σσσσσσσστο team των φιδιών.
« Last Edit: Τρίτη 28 Σεπτέμβριος 2010, 01:07:38 πμ by γκ »


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5163
  • Μπαμπάς * 2
Τι να κανω? απο τις 7 το πρωι ειμαι στο ποδι....!!
Ας παω για υπνο!




Offline Γιάννης Σταυρουλάκης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4154
  • by Jstavrou
Θα σου πω δύο πράγματα.
Εχω ακούσει, αλλά δεν έχω δοκιμάσει ο ίδιος, από έμειρους ανθρώπους που έχουν κάνει αρκετούς πειραματισμούς, πως το ΤΑ την μεγαλύτερη τελική την δίνει με -2 δόντια στο πισινό γρανάζι.
Από εκεί και πέρα, θα σου λείπει η ροπή του. Βάζοντας ένα δόντι παραπάνω μπροστά ισοδυναμεί με -3 πίσω, οπότε θα σε περνάω στα ξεκινήματα στα φανάρια.
Το θέμα είναι άλλο. Οπως είπαν και οι προλαλήσαντες το εμπρός γρανάζι και φθηνό είναι και αλλάζει πολύ πιο εύκολα.
Από την άλλη εγώ που μπροστά έβαλα JT και όχι Honda με λαστιχάκι, δεν έχω παρατηρήσει κανένα απολύτως πρόβλημα. Αλλοι όμως λένε οτι έχει διαφορά. Πιστεύω πως η διαφορά έχει να κάνει με ψυχολογικούς παράγοντες κυρίως...
Συνοψίζοντας, αν κάνεις συχνά ταξίδια, μια καλή ιδέα είναι να αλλάξεις το πίσω με 45άρι ανρί του 47αριού που έχει από το εργοστάσιο. ΟΜΩΣ, σε αυτή την περίπτωση, να ξέρεις πως το πιθανότερο είναι πως θα το κρατήσεις μέχρι την επόμενη αλλαγή αλυσίδας, καμμιά 5ετία δηλαδή.
Από την άλλη, εάν κινείσαι αρκετά μέσα στην πόλη και ταξιδεύεις μερικές φορές το χρόνο μονάχα, σκέψου σοβαρά να αφήσεις πίσω το 47άρι, και να πάρεις για μπροστά ένα 15άρι και ένα 16άρι και να τα αλλάζεις ανάλογα με τις διαθέσεις σου.
Ρίξε μια ματιά και στο site που είναι το ευαγγέλιο για τέτοιου είδους μετατρoπές, το gearingcommander.
Ελπίζω να βοήθησα.
« Last Edit: Τρίτη 28 Σεπτέμβριος 2010, 09:38:05 πμ by Γιάννης Σταυρουλάκης »


There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V


Offline George_Peristeri

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 50
Καλημέρα σας παιδιά     :D

Οπότε για να ανακεφαλαιώσουμε  κρατάω το 47άρι πίσω και παίρνω 16άρι για μπροστά .
Όσο για την αλυσίδα τι πρέπει να κοιτάξω σαν κριτήριο επιλογής ?



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2748
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο

...... πως το ΤΑ την μεγαλύτερη τελική την δίνει με -2 δόντια στο πισινό γρανάζι.

Γιάννη για να γίνει αυτό πρέπει με τη στάνταρ τελική σχέση, η πέμπτη να μπαίνει στα κόκκινα. Όσο μακραίνομε την τελική σχέση έχομε μεν περισσότερα χιλιόμετρα ανά 1000 σαλ, αλλά αδυναμία του κινητήρα να περιστρέφεται με πολλές στροφές στην πέμπτη.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline teslafun

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 565
Κοίτα ρε που και το Τρανσάλπ, θέλει οδοντίατρο....   ;D



Offline Γιάννης Σταυρουλάκης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4154
  • by Jstavrou
Reply #142 on: Τετάρτη 29 Σεπτέμβριος 2010, 09:52:46 πμ
Όσο για την αλυσίδα τι πρέπει να κοιτάξω σαν κριτήριο επιλογής ?
525VM. Χρυσή X-ring δαγκωτό. Κοίτα εδώ.
Ενδεικτικά θα την βρεις στον Αλεξόπουλο που είναι και ο αντιπρόσωπος. Αν αντέχει η τσέπη σου, πήγαινε κατευθείαν για την 0254ZVMGB118 που είναι και η κορυφή, ή την 0254VMGB118 που έχω κι εγώ. Την έχω δοκιμάσει και έχω άποψη. Την μαμίσια την άλλαξα κάπου στα 14.500 χλμ. Είχε γίνει σαν σωβρακολάστιχο. Είχε ξεχειλώσει τελείως. Εβαλα αυτή, έχω κάνει σχεδόν 20.000χλμ και ακόμα δεν έχει χρειαστεί να την τεντώσω. Την λιπαίνω όμως τακτικά. Ισως να υπάρχουν κι άλλες καλές αλυσίδες after market, απλά εγώ δεν τις έχω δοκιμάσει. Επίσης ακούγεται οτι και αυτή που δίνει η Honda σαν ανταλλακτικό δεν είναι η ίδια με αυτή που φοράει η μηχανή από το εργοστάσιο και είναι λίγο καλύτερη. Εγώ πάντως όοοοταν αλλάξω την ίδια ακριβώς από τον Αλεξόπουλο θα πάρω.

Επιτέλους το βρήκα:
Από το service manual της Haynes αντιγράφω ώστε να τα έχουμε ολοκληρωμένα.
Μοντέλο                                       Τύπος αλυσίδας                                               Αριθμός συνδέσμων
XL600V-H to R (1987-1995)             DID 525V8-LE or RK 525SMO-LE                         118 links
XL600V-T to T (1996-1998)             DID 525HV8 or RK 525SMOZ5                            118 links
XL600V-X (1999)                           DID 525H-LJF4 or RK 525SMOZ5-JFZ                   120 links
XL650V                                        DID 525HV or RK 525ROZ1                                 110 links
XRV750-L to N (1990 - 1992)           DID 525V8-LE or RK 525SMO-Z3XLE                    124 links
XRV750-P to T (1993 - 1996)           DID 525V8 or RK 525SMO-Z4                             124 links
XRV750-V (1997 - on)                     DID 525V8 or RK 525SMO-Z5                             124 links

Μέγεθος γραναζιών
Εμπρός γρανάζι (κινητήρα)
XL600V & XL650V                                   15T
XRV750                                                 16T
Πίσω γρανάζι (τροχού)
XL600V                                                 47T
XL650V                                                 48T
XRV750-L to N (1990 - 1992)                    46T
XRV750-P to now (1993 - on)                   45T

Σ. Σ. Υπενθυμίζω οτι το XRV750 είναι το Africa Twin.
Επίσης είναι πλέον προφανές οτι το 650άρι έχει από μαμά 48άρι γρανάζι πίσω όπως είχε πει και ο Υπερηχητικός, και όχι 47άρι όπως είχα αναφέρει σε προηγούμενά μου ποστς παρασυρμένος απο το gearingcommander. Ζητώ συγνώμη για το μπέρδεμα. Δυστυχώς το σύστημα δεν μου δίνει τη δυνατότητα να τροποποιήσω παλαιά μου ποστς.
« Last Edit: Τετάρτη 29 Σεπτέμβριος 2010, 10:37:38 πμ by Γιάννης Σταυρουλάκης »


There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V


Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5163
  • Μπαμπάς * 2
Reply #143 on: Τετάρτη 29 Σεπτέμβριος 2010, 10:03:45 πμ
Και μην αμελεις να τη λαδωνεις καθε 500χλμ γιατι οσο γαμάτη και να ειναι, αν την αφησεις θα σε αφησει...




Offline Γιάννης Σταυρουλάκης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4154
  • by Jstavrou
Εστειλα τα στοιχεία για το γρανάζωμα του XL650V στον διαχειριστή του Gearingcommander και τα πρόσθεσε στη βάση δεδομένων του.
Ετσι πλέον, ΚΑΙ οι έχοντες 650άρι, μπορούν να δουν με ακρίβεια, τις μεταβολές στις στροφές του κινητήρα, αλλά και στην ταχύτητα που επιφέρει η αλλαγή των γραναζιών με γρανάζια με διαφορετικό αριθμό δοντιών.


There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V


Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Εστειλα τα στοιχεία για το γρανάζωμα του XL650V στον διαχειριστή του Gearingcommander και τα πρόσθεσε στη βάση δεδομένων του.
Ετσι πλέον, ΚΑΙ οι έχοντες 650άρι, μπορούν να δουν με ακρίβεια, τις μεταβολές στις στροφές του κινητήρα, αλλά και στην ταχύτητα που επιφέρει η αλλαγή των γραναζιών με γρανάζια με διαφορετικό αριθμό δοντιών.

Μόλις τα υπολόγιζα για το δικό μου για την λύση 15/47 και έλεγα "έλα ρε, τα έχει όλα..."  ;D



ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline ntinos50

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1714
  • Η αγαπη μου Honda XL 650 V Transalp
    • pagkas
εγω εχω βαλει στο δικο μου 15/47 και ειμαι μια χαρα, εχω το 600αρι του 99



Offline ΧΡΗΣΤΑΡΑΣ

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 216
καλημερα παιδια. το σ/κ αλλαξα και εγω αλυσιδα γραναζια. παρηγγηλα απο εξωτερικο την DID 525VM μαζι με γραναζια 129 ευρω. η αλλαγη εχει αρκετες δυσκολιες αν δεν εχεις τα καταλληλα εργαλεια. δηλαδη το πισω γραναζι για να βγει θελει οποσδηποτε αεροκλειδο. δεν βγαινει αλλιως. επισης η αλυσιδα ερχεται μονοκοματη και πρεπει να βγαλεις τους πυρους για να την βαλεις. αυτο απαιτει η το ειδικο εργαλειο η να πεσει σφυροκοπημα. για να σηκωσω τη μηχανη εβαλα γρυλο και στο ψαλιδι 2 τριποδες τους αποιουσ πηρα απο το λιντλ 9 ευρω.



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
δεν χρησιμοποιησα ποτε αεροκλειδο για να βγαλω το πισω γραναζι. Μαι χαρα βγαινει και χωρίς.

Με ενα δισκο κοπης, κοβεις το κεφαλι ενος απο τους πυρους, και η αλυσιδα βγαινει πανευκολα.
Λιγο δεξιοτητα θελει το να κεφαλωσεις τον πυρο της καινουριας αλυσιδας, αλλα γινεται και αυτο χωρις μεγαλο προβλημα, φτανει να επινοησεις μια καλή κοντρα απο την αλλη μερια (ωστε να μην "ακουσει" καθολου την σφυριά η αλυσίδα η το γραναζι).


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline orestiada

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 12
  • Την ιστορια τη γραφουν οι παρεες!!!
Γειά σας παιδιά.Ειμαι κατοχος πρόσφατα ενος ΤΑ650 καινούργιος στο χωρο της μηχανής και διαβαζοντας εδω για γραναζια ηθελα να σας ρωτησω τα παρακάτω:ποιά ειναι η καλύτερη σε 15-48,15-47 και 16-48?Τείνω στο τελευταίο για οταν τα αλλάξω.Τωρα φοραει πίσω 46 και δεν ξερω για το μπροστα γιατι ειναι μεταχειρισμένη.Την εψαξα σε συνεργειο φιλου και ειναι αψογη κατα τα αλλα.Επισης μιας και δεν θα παω χωμα ποτε,μου προτεινανε λαστιχο 130 απο 120 που φοραει για πισω.Μ αυτο τι γινεται?