Hellas Transalp Forum

Αλλαγή αλυσίδας + γρανάζια (αγορά καινούριων, ναι αλλά ποιών?)

loukipent · 170240

Offline XL700V ARCHANES

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 891
Reply #75 on: Κυριακή 15 Μάρτιος 2009, 14:25:08 μμ
Αν δεν εμπιστεύεσαι το συνεργείο, μην ξαναπάς. Αλλά έχουν δίκιο τα παιδιά σε θέματα ασφάλειας.
Πόσα περισσότερα μπορεί να ξέρει κάποιος που διαβάζει στο ίντερνετ πως να αλλάξει μια αλυσίδα και χωρίς τα ειδικά εργαλεία, από κάποιον που το έχει κάνει 5,10,20 φορές?

.... άσε που άμα είσαι πελάτης στο συνεργείο θα σε προσέξει. Άμα πηγαίνεις στα δύσκολα μόνο, τα "παίρνει" κι' αυτός και (μπορεί να) σέ γράφει κανονικά.  Κι αυτοί από καμιά αλλαγή λαδιών φίλτρου κ.λ.π. βγάζουν μεροκάματο. Τις μεγάλες βλάβες ποτέ δεν τις πληρώνονται όσο θα έπρεπε....



costas

  • Guest
Reply #76 on: Κυριακή 15 Μάρτιος 2009, 15:03:48 μμ
Ακριβώς ..........πρέπει να είσαι πολύ πελάτης...γνωστός... να είσαι αδερφικός φίλος με τον μάστορα.... να έχεις μέσον..... γιαυτό δε πάμε μπροστά σαν χώρα ,επίσης φταίνε οι Δημόσιοι Υπάλληλοι και η Αστυνομία!!!



Offline Βάιος ο Βραδύπους_ΤΑ

  • Απο
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2457
  • Tie wrap friendly
Reply #77 on: Κυριακή 15 Μάρτιος 2009, 15:44:25 μμ
Ακριβώς ..........πρέπει να είσαι πολύ πελάτης...γνωστός... να είσαι αδερφικός φίλος με τον μάστορα.... να έχεις μέσον..... γιαυτό δε πάμε μπροστά σαν χώρα ,επίσης φταίνε οι Δημόσιοι Υπάλληλοι και η Αστυνομία!!!

 :eusa_clap: :eusa_clap:

Τον Παγκαλο τον εχεις κατι?


http://www.youtube.com/watch?v=n_hDmkAIDCM


Πάντα να αφήνεις κάποιον άλλον να οργανώνει τις εκδρομές και τα ταξίδια. Μετά θα έχεις κάποιον να βρίζεις.


Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4641
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #78 on: Κυριακή 15 Μάρτιος 2009, 19:33:24 μμ
Ακριβώς ..........πρέπει να είσαι πολύ πελάτης...γνωστός... να είσαι αδερφικός φίλος με τον μάστορα.... να έχεις μέσον..... γιαυτό δε πάμε μπροστά σαν χώρα ,επίσης φταίνε οι Δημόσιοι Υπάλληλοι και η Αστυνομία!!!

Γειά σου ρε Κώστα ....  ;D ;D ;D


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


Offline ADTT

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 93
Reply #79 on: Κυριακή 15 Μάρτιος 2009, 23:04:13 μμ
.... άσε που άμα είσαι πελάτης στο συνεργείο θα σε προσέξει. Άμα πηγαίνεις στα δύσκολα μόνο, τα "παίρνει" κι' αυτός και (μπορεί να) σέ γράφει κανονικά.  Κι αυτοί από καμιά αλλαγή λαδιών φίλτρου κ.λ.π. βγάζουν μεροκάματο. Τις μεγάλες βλάβες ποτέ δεν τις πληρώνονται όσο θα έπρεπε....
Όταν είσαι επαγγελματίας σωστός προσέχεις και τον καλό πελάτη και αυτόν που πάει μια φορά στο τόσο αλλιώς το κλείνεις και αλλάζεις δουλειά και δεν (τα παίρνεις). Δηλαδή ένας ιατρός πρέπει να τα πάρει όταν δεν είσαι τακτικός πελάτης και να σε γράφει. Αλίμονο αν σκεφτόμασταν όλοι έτσι.
« Last Edit: Δευτέρα 16 Μάρτιος 2009, 00:38:33 πμ by andreas »


VARADERO 1000 MK3 09
TRANSALP 650 05 (SOLD)


Uploaded with ImageShack.us


Offline XL700V ARCHANES

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 891
Reply #80 on: Δευτέρα 16 Μάρτιος 2009, 15:58:51 μμ
Quote
Αλίμονο αν σκεφτόμασταν όλοι έτσι.

Πρώτον δέν είπα ότι σκεφτόμαστε όλοι έτσι. Δεύτερον είπα ότι ΜΠΟΡΕΙ να τα πάρει. Και τέλος, όσο και να μην μας αρέσει, αλλιώς προσέχει κάποιος τον πελάτη του, και αλλιώς τον "περαστικό"............



Offline Cool_jonnys

  • Ο
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 162
Reply #81 on: Σάββατο 04 Ιούλιος 2009, 19:58:09 μμ

Παιδιά ήρθε η ώρα να αλλάξω αλυσίδα στην καλή μου AfricaNA. Έχετε να μου Προτείνετε κάποια μάρκα η πρέπει να προσέξω κάτι ιδιαίτερο στην αγορά μου?
Ευχαριστώ


*SERIFATO*CLUB*EGIO*


Offline Tassos (Chios)

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1394
Reply #82 on: Σάββατο 04 Ιούλιος 2009, 20:20:09 μμ
Στην προηγούμενη αλλαγή που έκανα είχα βάλει DID X-ring με μαμήσιο μπροστινό γρανάζι και πίσω JT. Κράτησε με καλή συντήρηση 42.000 χλμ
Στην τελευταία (μετά την ITT) έβαλα το σετάκι της AFAM (πάλι x-ring). θα σου πω σε καμιά σαρανταριά χιλιάδες χλμ :)




Offline Cool_jonnys

  • Ο
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 162
Reply #83 on: Κυριακή 05 Ιούλιος 2009, 14:01:16 μμ
Στην προηγούμενη αλλαγή που έκανα είχα βάλει DID X-ring με μαμήσιο μπροστινό γρανάζι και πίσω JT. Κράτησε με καλή συντήρηση 42.000 χλμ
Στην τελευταία (μετά την ITT) έβαλα το σετάκι της AFAM (πάλι x-ring). θα σου πω σε καμιά σαρανταριά χιλιάδες χλμ :)



OK Θα περιμένω... :P


*SERIFATO*CLUB*EGIO*


Offline Xenofon

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 24
Reply #84 on: Δευτέρα 13 Ιούλιος 2009, 10:28:21 πμ
Στην προηγούμενη αλλαγή που έκανα είχα βάλει DID X-ring με μαμήσιο μπροστινό γρανάζι και πίσω JT. Κράτησε με καλή συντήρηση 42.000 χλμ
Στην τελευταία (μετά την ITT) έβαλα το σετάκι της AFAM (πάλι x-ring). θα σου πω σε καμιά σαρανταριά χιλιάδες χλμ :)


καταρχην γεια σου.
ποτε αλλαζουμε αλισηδα για προτη φορα περιπου σε φισιολογικεσ σινθικεσ?


ΑΝ ΟΝΤΩΣ ΠΙΝΑΝ ΝΕΚΤΑΡ ΟΙ ΔΩΔΕΚΑ ΘΕΟΙ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ, ΤΟΤΕ ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΣΑΜΙΩΤΙΚΟ ΚΡΑΣΙ!


Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3148
Reply #85 on: Δευτέρα 13 Ιούλιος 2009, 12:01:44 μμ
OK Θα περιμένω... :P

Δεν πιστεύω να περιμένεις ακόμα τα 40 Κ του Τάσου !!!!!

καταρχην γεια σου.
ποτε αλλαζουμε αλισηδα για προτη φορα περιπου σε φισιολογικεσ σινθικεσ?

 :-X

Για κάποιους δεν υπάρχουν τέτοιες συνθήκες...

Αλλά και για την αλυσίδα γενικότερα, η ζωή της ποικίλει ανάλογα με τα δεδομένα χρήσης, συντήρησης κλπ. Δεν υπάρχει "φυσιολογικό" που να εφαρμόζεται σε όλα, δηλ. ότι πρέπει να αλλάξεις μια αλυσίδα σε συγκεκριμένα χλμ...Άλλο εάν θες να αλλάξεις προληπτικά ενόψει ενός μεγάλου ταξιδιου...

Κάνε ένα search στο φόρουμ, έχουν γραφεί πολλά πράγματα.




ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline Xenofon

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 24
Reply #86 on: Δευτέρα 13 Ιούλιος 2009, 15:07:22 μμ
οκ θα το τσεκαρω ;)


ΑΝ ΟΝΤΩΣ ΠΙΝΑΝ ΝΕΚΤΑΡ ΟΙ ΔΩΔΕΚΑ ΘΕΟΙ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ, ΤΟΤΕ ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΣΑΜΙΩΤΙΚΟ ΚΡΑΣΙ!


Offline georgakis

  • GERRARD
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 564
Reply #87 on: Σάββατο 01 Αύγουστος 2009, 16:21:30 μμ
ειναι μια καλη οικονομικη λυση.
εγω περυσι το καλοκαιρι που τα αλλαξα εβαλα την DID Gold x-ring  μαζι με τα γραναζια το κοστος αγορας ηταν 170€
εξαρταται τι θελει ο καθενας και τι πληρωνει ετσι?
Γραφει η αλυσιδα και τα γραναζια τι ειναι το καθενα?


ΖΩΝΙΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ-ΙΛΙΟΝ-TRANSALP 650


Offline efarmostis

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 47
Reply #88 on: Τετάρτη 26 Αύγουστος 2009, 21:28:07 μμ
Όπως προείπα είμαι κάτοχος μιας ΤΑ 650 από χθες.Το μηχανάκι θέλει αλλαγή αλυσογράναζα...το θέμα έχει αναλυθεί στο φόρουμ αρκετές φορές και τα έχω διαβάσει σχεδόν όλα και δεν ήξερα αν έπρεπε να γράψω σε κάποιο παλαιό θέμα ή να ανοίξω κι άλλο.Γι αυτό συγχωρέστε με αν κουράζω....Λοιπόν,πήγα σε έναν μάστορα και μου είπε ότι θα μου τα αλλάξει με 175 ευρώ και δε μου είπε ούτε καν τις μάρκες από τα εξαρτήματα..πήγα και σε αντιπρόσωπο της Honda και μου είπε τα γρανάζια μαμά οπωσδήποτε και αλυσίδα  κάποια της did η οποία κοστίζει 130 ευρώ,σύνολο όλα μαζί 240 ευρώ..η αλήθεια είναι ότι μου φάνηκαν πολλά τα λεφτά γιατί υπολόγιζα κάπου στα 150 ευρώ.Δεν ξέρω τι να κάνω..κάποια βοήθεια? 




Offline junior CAESAR

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1309
  • ...¨Οποιος έχει μυαλό το προστατεύει!!
Reply #89 on: Τετάρτη 26 Αύγουστος 2009, 22:18:32 μμ
και μου είπε τα γρανάζια μαμά οπωσδήποτε και αλυσίδα  κάποια της did η οποία κοστίζει 130 ευρώ,σύνολο όλα μαζί 240 ευρώ..η αλήθεια είναι ότι μου φάνηκαν πολλά τα λεφτά γιατί υπολόγιζα κάπου στα 150 ευρώ.Δεν ξέρω τι να κάνω..κάποια βοήθεια? 

Βαλτα αυτα για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο.


Salonica Iron Club

ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑΞΙ
Η ΑΣΚΟΠΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΠΩΛΕΙΑ ΖΩΗΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΜΑΣ
ΠΡΟΣΟΧΗ!
ΜΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΠΟΤΕ ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΣΟΒΑΡΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ


Offline samniotis

  • Ποτέ δεν ήμουν
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 231
  • Όταν μεγαλώσω θα γίνω...
Reply #90 on: Πέμπτη 27 Αύγουστος 2009, 00:48:55 πμ
εγώ έβαλα αυτά http://www.e-moto.gr/gr/Details.asp?ProductID=1077
υπολόγιζε + κανένα 50-60άρι € τοποθέτηση

κακώς το πήρες το μηχανάκι έτσι
και γώ το πήρα με χαλασμένη αλυσίδα (στα όρια της) και όταν έβαλα την καινούρια (την 2η μέρα που την πήρα)
τότε ξεκαθάρισε ο θόρυβος και ακουγόταν το γρανάζι της 3ης!


Transalp XL650V


Offline kotskofi

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 144
Reply #91 on: Πέμπτη 27 Αύγουστος 2009, 07:44:06 πμ
Είναι όντως πολλά αυτά που σου ζητάνε. Πριν δύο μήνες άλλαξα αλυσιδογράναζα, έβαλα DID X-RING αλυσίδα (ενισχυμένη) και γρανάζια SUN STAR (αυτά που βάζει η χόντα) και πέρασμα σε φίλο μου κόστισε 140 ευρώ. Μπορείς βέβαια να αγοράσεις το σετ (με γρανάζια JT) που προτείνεται παραπάνω, το οποίο και πολύ καλό είναι και καλή τιμή έχει.


Πρώην ΤΑ 650 (πρώτη αγάπη και παντοτινή) και νυν BMW R 1150 GS...
Dare!


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11455
Reply #92 on: Πέμπτη 27 Αύγουστος 2009, 07:46:10 πμ
Οταν αλλαζα, επαιρνα παντα το μπροστα γραναζι απο την μαμα, γιατι ειχε ενα λαστιχο γυρω γυρω για να μειωνει τους θορυβους, και το πισω και την αλυσιδα, after market. Τα αλλαζα παντα μονος οποτε δεν ξερω το κοστος του μηχανικου.


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline cbfaras

  • μην πας πισω μου σταματαω αποτομα!!!!!!!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
    • FUN
Reply #93 on: Πέμπτη 27 Αύγουστος 2009, 18:33:47 μμ
ενα σετ της d.i.d. χρυση και γραναζια j.d. γυρο στα 120
τωρα αν βαλεις και εργατικα ......

ψαξου λιγο αλλα για να κανεις μονος την αλλαγη θες ενα εργαλιο (κοφτης αλυσιδας)
κατι σαν αυτο http://www.moto-chains.com/site/898528/product/652-7168605
λογο οτι δεν ειναι με ασφαλεια οπως τα παπια και πιο μικρες μηχανες
« Last Edit: Πέμπτη 27 Αύγουστος 2009, 18:35:24 μμ by cbfaras »


Μην Πλησιαζεις Ταυρο Απο Εμπρος Γαιδουρι Απο Πισω Και Βλακα Απο Πουθενα           
CBF1000 06' CB900fz 79' RMZ450 K5 Και Παλιος XLV 650


Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #94 on: Πέμπτη 27 Αύγουστος 2009, 18:53:24 μμ
H did χρυση μαζι με γραναζια gt κοστος 150 ε και η τοποθετηση 30 ε αλλα να τα βαλεις μην υπολογιζεις το κοστος θα ξενοιασεις απο αλυσιδα για πολυ καιροοοοοοοο




Offline efarmostis

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 47
Reply #95 on: Κυριακή 06 Σεπτέμβριος 2009, 19:11:57 μμ
εγώ έβαλα αυτά http://www.e-moto.gr/gr/Details.asp?ProductID=1077
υπολόγιζε + κανένα 50-60άρι € τοποθέτηση

Τελικά παρήγγειλα κι εγώ αυτό το σετάκι..πόσες μέρες κάνει να έρθει η παραγγελία?δεν αντέχω άλλο θόρυβο....




Offline Διαμαντης

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2816
Reply #96 on: Κυριακή 06 Σεπτέμβριος 2009, 19:16:24 μμ
Πλάκωσε το στο λιπαντικό μέχρι να έρθουν.



Offline pissaman

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 927
    • eshop
Reply #97 on: Κυριακή 06 Σεπτέμβριος 2009, 20:18:30 μμ
εγώ έβαλα αυτά http://www.e-moto.gr/gr/Details.asp?ProductID=1077
υπολόγιζε + κανένα 50-60άρι € τοποθέτηση

κακώς το πήρες το μηχανάκι έτσι
και γώ το πήρα με χαλασμένη αλυσίδα (στα όρια της) και όταν έβαλα την καινούρια (την 2η μέρα που την πήρα)
τότε ξεκαθάρισε ο θόρυβος και ακουγόταν το γρανάζι της 3ης!
50-60 τοποθέτηση για ένα σετ αλυσίδα γρανάζια ή για lifetime παροχές?  :o :o :o :o


Offline samniotis

  • Ποτέ δεν ήμουν
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 231
  • Όταν μεγαλώσω θα γίνω...
Reply #98 on: Παρασκευή 11 Σεπτέμβριος 2009, 15:57:21 μμ
50-60 τοποθέτηση για ένα σετ αλυσίδα γρανάζια ή για lifetime παροχές?  :o :o :o :o
50-60 θα σου πάρει τοποθέτηση αν του πάς τα ανταλλακτικά εσύ, λογικό αν σκεφτείς ότι αν παραγγείλει ο ίδιος τα ανταλλακτικά, τα παίρνει με έκπτωση 10-15% τουλάχιστον οπότε κερδίζει απο εκεί τα 20-30€ που πληρώνεις εσύ παραπάνω + 30€ εργασία = 50-60€


Transalp XL650V


Offline pissaman

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 927
    • eshop
Reply #99 on: Παρασκευή 11 Σεπτέμβριος 2009, 16:00:36 μμ
50-60 θα σου πάρει τοποθέτηση αν του πάς τα ανταλλακτικά εσύ, λογικό αν σκεφτείς ότι αν παραγγείλει ο ίδιος τα ανταλλακτικά, τα παίρνει με έκπτωση 10-15% τουλάχιστον οπότε κερδίζει απο εκεί τα 20-30€ που πληρώνεις εσύ παραπάνω + 30€ εργασία = 50-60€
Δε νομίζω ότι στέκει αυτή η λογική!
Δλδ, το συνεργείο πρέπει να έχει ένα συγκεκριμένο κέρδος άσχετα με το ποιος θα πουλήσει τα ανταλλακτικά? ???
Άλλο πράγμα το κέρδος από την πώληση των ανταλλακτικών και άλλο η εργασία. Με την ίδια λογική και ο έμπορος που πουλάει ένα ανταλλακτικό πρέπει να το χρεώνει σα να το τοποθέτησε.