Hellas Transalp Forum

Αλλαγή αλυσίδας + γρανάζια (αγορά καινούριων, ναι αλλά ποιών?)

loukipent · 166666

Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1352
Μπα, μέχρι να ξεσυνηθίσει το 16άρι, μια χαρά θα είναι με το 47... ;)
Δεν φόραγα, ούτε φοράω 16άρι μπροστά... 15 είναι τα δόντια και η μόνη αλλαγή που έγινε ήταν -1 δόντι πίσω. Αντί 48 πήγα στο 47.
Αυτό που ήθελα να πετύχω είναι μία πτώση της τάξης των 200-300 στροφών στις ταχύτητες ταξιδιού.
Δεν θυμάμαι όμως με το 48άρι πίσω, πόσες στροφές είχα στα 100-120-140 χλμ/ωρα ...


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Στα 120 - 5600
140 - 6500
Με 16-48 είναι
120-5100
140-6000

Νόμιζα ότι είχες 16αρι μπροστά




Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9466
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!

Δεν θυμάμαι όμως με το 48άρι πίσω, πόσες στροφές είχα στα 100-120-140 χλμ/ωρα ...


Εχεις το κουράγιο να την ταίζεις στα 140?  :goofy:

Μήπως να βάλουμε πίσω δύο γρανάζια? σαν ποδήλατο δλδ, ενα κανονικό 48αρι και ενα 42αρι για overdrive καταστάσεις.   :eusa_think:



Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3147
Δεν θυμάμαι όμως με το 48άρι πίσω, πόσες στροφές είχα στα 100-120-140 χλμ/ωρα ...

Δες το gear πρόγραμμα που παρέθεσα και θα το θυμηθείς...

Όντος θα πας χαμηλότερα, απλά στη κίνηση η δευτέρα κρεμάει και πας με συμπλέκτη.

Για κατανάλωση, νομίζω είναι αμελητέα η οικονομία. Οι λιγότερες στροφές σημαίνει όταν όταν χρειαστεί, θα γκαζώσεις περισσότερο για να πιάσεις την επίδοση που θα είχες υπό κανονικό γρανάζωμα.

Επί της ουσίας κερδίζεις λίγο στις χαλαρές βόλτες.  ;)


ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1352
Εχεις το κουράγιο να την ταίζεις στα 140?  :goofy:

Μήπως να βάλουμε πίσω δύο γρανάζια? σαν ποδήλατο δλδ, ενα κανονικό 48αρι και ενα 42αρι για overdrive καταστάσεις.   :eusa_think:

Ερώτηση 1η: Όχι... σπανίως πάω πάνω απο 120. Αν χρειαστεί όμως (προσπέραση σε καμιά νταλίκα συρόμενη με 5 επικαθήμενα ας πουμε)  να μπορεί να ανέβει σε αυτά τα χλμ χωρίς να χρειάζεται 3 μέρες υπομονή...

Ερώτηση 2η: Δεν κακόοοοο .... :)

Νίκο, αυτό είναι το ζητούμενο. Σε χαλαρές καταστάσεις να έχωπιο λίγες στροφές. Αν τα λεγόμενα του τράκλερ είναι σωστά, αυτό που ήθελα το πέτυχα !

Δες το gear πρόγραμμα που παρέθεσα και θα το θυμηθείς...
Ξέχασα να πω πως το πίσω λάστιχο είναι 130/80/17 και στο πρόγραμμα που μου έστειλες βγάζει διαφορά 1χλμ/ωρα με το νέο γρανάζι...
« Last Edit: Πέμπτη 02 Οκτώβριος 2014, 12:13:26 μμ by Padis »


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2374
  • XLV650, CRF1000
Για κατανάλωση, νομίζω είναι αμελητέα η οικονομία. Οι λιγότερες στροφές σημαίνει όταν όταν χρειαστεί, θα γκαζώσεις περισσότερο για να πιάσεις την επίδοση που θα είχες υπό κανονικό γρανάζωμα.

Επί της ουσίας κερδίζεις λίγο στις χαλαρές βόλτες.  ;)

Ακριβως ετσι. Να πω οτι πολυ μακριες σχεσεις μπορει και να αυξησουν την καταναλωση καθως γκαζωνει κανεις περισοτερο σε μεταβατικες καταστασεις.

Να αναφερω για παραδειγμα οτι στο VFR που εχω η 6η ειναι μακρια/overdrive και δεν ακουει καλα στα ανοιγματα γκαζιου κατω απο τα 165χμω οπου μπαινει το VTEC και η ροπη/ισχυς αυξανονται. Βαζοντας ενα δοντι μεγαλυτερο γραναζι πισω, μου μειωσε την μεση καταναλωση κατα 0.5λτ/ 100χμ για τον τροπο που οδηγω εγω. Αν βεβαια ητανε να παω χαλαρη βολτιτσα με 130χμω (κατι που δεν πολυπαιζει με μηχανακια σαν το VFR), τοτε θα εβλεπα ελαχιστη αυξηση καταναλωσης.


" the PouroDuro spirit "


Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Σε χαλαρές καταστάσεις να έχωπιο λίγες στροφές. Αν τα λεγόμενα του τράκλερ είναι σωστά, αυτό που ήθελα το πέτυχα !

αυτο ηθελα και εγω παντελη αλλα η καταναλωση μαλλον αυξηθηκε.
χωρια που υπαρχουν αρκετες φορες που το μηχανακι κρεμαει με το 16αρι μπροστα.
συντομα θα γυρισω στο εργοστασιακο γραναζωμα μιας και αλλαξα και αλυσιδα πολυ προσφατα.
ελεγα να βαλω 47 πισω αλλα ισως την επομενη.




Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1352
Ακριβως ετσι. Να πω οτι πολυ μακριες σχεσεις μπορει και να αυξησουν την καταναλωση καθως γκαζωνει κανεις περισοτερο σε μεταβατικες καταστασεις.

Κάπου το χάσαμε παιδιά... Ο κανόνας λέει πως 1 δόντι μπροστά αντιστοιχεί με 3 πίσω.

Οπότε απο 15/48 στο 650 αν πας 16/48 είναι σαν να βάζεις 15/45

Εγώ αντί 15/48 έχω 15/47. Πόση διαφορά να κάνει ενα δόντι ? ? ?


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3147
Έχεις μακρύνει τις σχέσεις, στο 1/3 απ' ότι θα το έκανες εάν πρόσθετες 1 δόντι μπροστά.



ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
αναλογα το δοντι,κυνοδοντας,τραπεζιτης κτλ κτλ
 :goofy: :goofy: :goofy:





Offline transalpakias86

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 201
  • Όποιος την νύχτα περπατεί μπύρες και ποτά θα πιεί!
Καλησπερα!Βρηκα σε δεαλιστικη τιμη ενα κιτ της
REGINA.. γνωριζει καποιος το ποσο αξιοπιστη ειναι??




Offline stefosg

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 514
Καλησπέρα σε όλους,

Έφτασε και για εμένα η ώρα για αλλαγή γραναζιών και αλυσίδας. Σίγουρα θα πάω για εργοστασιακό 15άρι μπροστά με DID X-ring (μαυρη), αλλά στο πίσω έχω θέμα... και εξηγούμαι. Αυτή τη στιγμή φοράω ένα 45 άρι JT, το οποίο μου αρέσει πολύ γιατι απλώνει το μηχανάκι στην εθνική και δεν θέλω να αλλάξω το βήμα του. Το πρόβλημα είναι ότι δεν βρίσκω 45αρι πίσω γρανάζι, βρίσκω 46 και 47 (που είναι και το κανονικό μέγεθος). Έχει κανείς υπόψη του που μπορώ να ψάξω γιατί δεν θέλω να το κοντύνω άλλο;



Offline Teo_7_gr

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 7
Καλημέρα.
Εγώ μόλις παρέλαβα το γνήσιο σετ στα 120 ευρώ.
Στο κουτί δεν γράφει κάτι για O-ring, σημαίνει οτι δεν είναι? Γνωρίζει κάποιος? Η μάρκα της αλυσίδας είναι RK και το πίσω γρανάζι sunstar. Το μπροστά είναι με λάστιχο αλλα δεν είδα κάπου να γράφει μάρκα.



Offline Andreasnemea

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 144
Να ρωτησω κατι εβαλα το γνησιο σετ αλυσιδας σε τρανσαλπ650 RK 525ROZ1 και στην τοποθετιση την πριτσινωσε αλλα ο αξονας καθετε πισω τερμα πραγμα που σημαινει οτι δεν μπορω να την ρεγουλαρο αν θελει καποια στιγμη αργοτερα ...

Ηθελε πιθανον ενα κρικο κοψιμο η μαμα αλυσιδα τωρα τι κανω?

Μπορω να βρω της ιδιας αλυσιδας μονο ασφαλεια πιτσινωτη?

Η θα μου βαλει αλλης μάρκας και θα ρισκαρω

Αυτος μου ειπε οτι θα μου φερει αλλα δεν τον εμπιστευομαι...
Εγω εκανα τηλ αλλου και ρωτησα για την συγκεκρημενη αλυσιδα για ασφαλεια μονο και μου ειπαν οτι παει σετ με την αλυσιδα μονο τι γινετε εδω...

Να σημειωσω οτι αυτο εγινε σε καταστημα honda στο αργος
« Last Edit: Πέμπτη 21 Ιούλιος 2016, 12:38:49 μμ by Andreasnemea »



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2662
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Η γνήσια αλυσίδα και γρανάζια δεν μπορεί να τερματίζουν τον ρεγουλατόρο.
Μέτρα τους κρίκους για να βεβαιωθείς.
Οι κρίκοι κόβονται ανά δύο.
Η RK φυσικά και πουλάει σκέτη ασφάλεια.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11455
Να ρωτησω κατι εβαλα το γνησιο σετ αλυσιδας σε τρανσαλπ650 RK 525ROZ1 και στην τοποθετιση την πριτσινωσε αλλα ο αξονας καθετε πισω τερμα πραγμα που σημαινει οτι δεν μπορω να την ρεγουλαρο αν θελει καποια στιγμη αργοτερα ...

Ηθελε πιθανον ενα κρικο κοψιμο η μαμα αλυσιδα τωρα τι κανω?

Μπορω να βρω της ιδιας αλυσιδας μονο ασφαλεια πιτσινωτη?

Η θα μου βαλει αλλης μάρκας και θα ρισκαρω

Αυτος μου ειπε οτι θα μου φερει αλλα δεν τον εμπιστευομαι...
Εγω εκανα τηλ αλλου και ρωτησα για την συγκεκρημενη αλυσιδα για ασφαλεια μονο και μου ειπαν οτι παει σετ με την αλυσιδα μονο τι γινετε εδω...

Να σημειωσω οτι αυτο εγινε σε καταστημα honda στο αργος

Λες εβαλε Σετ αλυσιδας...
Καταλαβα οτι εννοείς και γραναζια... σωστα?
Και μάλιστα στα κανονικά δοντια της Τρανσαλπ και οχι σε τίποτε λιγότερα...

Δεν μου εχει χρειαστεί ποτέ να κοψω κρικους σε καινουρια αλυσίδα ως τωρα... (οκ εκτος απο το ποδήλατο)


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Andreasnemea

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 144
Ρε παιδια τι να πω σας ειπα τι εγινε τι να πω τωρα ολα τα κουλα σε εμενα..,
Γνησια εβαλα σετ γραναζια αλυσιδα και εγινε αυτο που σας ειπα στην τοποθετηση RK η αλυσιδα honda γνησια ολα  ηρθε και ο αξονας καθετε πισω και δεν ρεγουλαρετε για σφιξημο...

Τι μπορει να φταιει τοτε αν δεν θελει κοψιμο τοτε RK  ειναι η αλυσιδα και τα γραναζια γνησια ολα μπρος πισω

Μετρησα τους κρικους ειναι 120 στην αλυσιδα τα γραναζια κανονικα 15 48 ολα κομπλε

Το λαθος ειναι στην τοποθετηση αλλα ποιο ειναι το λαθος θελω να ξερω

Ισως να μην θελει κοψιμο και λεω εγω @@@ τι θελει ομως???

« Last Edit: Πέμπτη 21 Ιούλιος 2016, 23:21:45 μμ by Andreasnemea »



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2662
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Αντρέα για ποιο μοντέλο μιλάμε;
Η βίβλος γράφει:
Για τα 600άρια οι κρίκοι είναι 118 ή 120, ανάλλογα με τη χρονιά.
Για τα 650 οι κρίκοι είναι 110.
Για τις αφρικάνες 124.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Ειναι σιγουρο οτι ειτε η αλυσιδα εχει περισσοτερους κρικους απο οτι πρεπει ειτε καποιο απο τα γραναζια ειναι μικροτερο Το οτι τα αλυσιδογραναζα στο σακουλακι τους εγραφαν χοντα δεν σημαινει απαραιτητα οτι ηταν για το δικο σου μοντελο
Και εφου η αλλαγη εγινε σε εξουσιοδοτημενο χοντα να απαιτησεις να σου βρει λυση το συνεργειο Ειτε βαζοντας την σωστη σλυσιδα/γραναζια ειτε κοβοντας την υπαρχουσα (αν ταιριαζει στο μοντελο σου) και πριτσινοντας την σωστα με τον καταλληλο κρικο-ασφαλεια της RK
H RK σιγουρα δινει τετοιον κρικο -ολες οι επωνυμες μαρκες δινουν Τωρα αν ειναι δυσευρετος στην ελληνικη αγορα ειναι προβλημα του συνεργειου και οχι δικο σου

Αν εχεις το 650 το service manual αναφερει τις εξης δυο αλυσιδες
DID525HV και RK525ROZ1
Aμφοτερες με 110 κρικους
 



Offline Andreasnemea

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 144
Το 2004 ειναι αδερφε γραφω οτι ειναι το 650 ποιο πανω...

Τα 110 λιγα τα ακουω που λες τα 118 ποιο λογικο μου ακουγετε αλλα δεν εχει σημασια τι ακουω εγω αλλα ποσο πρεπει...

Μπορει να ρωτηση καποιος τον μηχανικο του να μου πει στανταρ ρε παιδια τι γινετε με αυτο το θεμα?

Εγω ετσι οπως το βλεπω ειναι οτι η αλυσιδα ερχετε με 120 και πρεπει να κοψεις 2 κρικους να βαλεις την ασφαλεια και να μπει η αλυσιδα στους 118 για να ειναι σωστα δεν ξερω αν εχω δικιο αλλα αν ειναι ετσι κοβετε η αλυσιδα

Αν ειναι με 110 κρικους τοτε σιγουρα παω για αλλη αλυσιδα για5ι μου εχει βαλει με 120 τα γραναζια ξανα ειπα ειναι σωστα 15-48 κομπλε
« Last Edit: Παρασκευή 22 Ιούλιος 2016, 10:38:37 πμ by Andreasnemea »



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11455
Δεν ξερω ολες τις λεπτομερειες της περιπτωσης...  αλλα αν την πηγαινα καπου να μου αλλαξουν αλυσίδα... και μου την παρέδιδαν έτσι... (ασχετα αν ειναι εξουσιοδοτημενο ή όχι)  θα τους ζήταγα να διορθώσουν το πρόβλημα. Ετσι απλά.
Οπως τα λέει και ο φίλος konkost παραπανω δηλαδη.

Διαβασα καπου οτι το 110 που λεει το hanes manual για το 650 ειναι λάθος. Αλλα δεν το βρίσκω τώρα.
Σε αλλα φορα διαβασα για 118.
« Last Edit: Παρασκευή 22 Ιούλιος 2016, 10:50:31 πμ by Sotos »


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Andreasnemea

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 144
Κοιτα αυτο θα κανω και εγω απλα μετα το λαθος δεν εμπιστευομαι τι θα κανει αυτος γιαυτο θελω να μαθω ποιο ειναι το σωστο...

Μολις εκλεισα το τηλ απο το μοτο πετσας honda και μου ειπαν οτι οι αλυσιδες ερχονται στανταρ με 120 γιατι τις παραγγελνουν και για αλλα μηχανακια οποτε φερνουν ενα κωδικο...
το προβλεπομενο ειναι απο 112-118 την δοκιμαζεις και την κοβεις αναλογα ετσι μου ειπαν ετσι σας λεω
Ρωτησα για 110 μου ειπαν οχι οι ανοχες ειναι απο 112-118

Ειναι ευκολο να μετρησετε τους δικου σας κρικους και μου πειτε τι γινετε?
Ποσο ειναι το σωστο τελικα ουτε η honda δεν ξερει?δεν υπαρχει στανταρ?
« Last Edit: Παρασκευή 22 Ιούλιος 2016, 10:59:07 πμ by Andreasnemea »



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Παντως και το γνησιο service manual αλλα και αυτο του Hynes αναφερουν 110 κρικους Μολις το τσεκαρα!
Δυσυχως ειμαι σε διακοπες και χωρις την μηχανη για να μετρησω την δικια μου ωστε να σιγουρευτω οτι και τα δυο manuals δεν ειναι λαθος



Offline Andreasnemea

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 144
Ευχαριστω konkost κανας αλλος?