Τρίτη 24 Οκτώβριος 2017, 08:53:48 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Website του συλλόγου www.transalp.gr
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
Σελίδες: 1 ... 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 |   Κάτω
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: Αλλαγή αλυσίδας + γρανάζια (αγορά καινούριων, ναι αλλά ποιών?)  (Αναγνώστηκε 77266 φορές)
0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Padis
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1120



« Απάντηση #250 στις: Πέμπτη 02 Οκτώβριος 2014, 11:10:58 πμ »

Μπα, μέχρι να ξεσυνηθίσει το 16άρι, μια χαρά θα είναι με το 47... Wink
Δεν φόραγα, ούτε φοράω 16άρι μπροστά... 15 είναι τα δόντια και η μόνη αλλαγή που έγινε ήταν -1 δόντι πίσω. Αντί 48 πήγα στο 47.
Αυτό που ήθελα να πετύχω είναι μία πτώση της τάξης των 200-300 στροφών στις ταχύτητες ταξιδιού.
Δεν θυμάμαι όμως με το 48άρι πίσω, πόσες στροφές είχα στα 100-120-140 χλμ/ωρα ...
Καταγράφηκε

«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»
trackler
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5407



« Απάντηση #251 στις: Πέμπτη 02 Οκτώβριος 2014, 11:19:16 πμ »

Στα 120 - 5600
140 - 6500
Με 16-48 είναι
120-5100
140-6000

Νόμιζα ότι είχες 16αρι μπροστά
Καταγράφηκε

Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7675


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #252 στις: Πέμπτη 02 Οκτώβριος 2014, 11:35:56 πμ »


Δεν θυμάμαι όμως με το 48άρι πίσω, πόσες στροφές είχα στα 100-120-140 χλμ/ωρα ...


Εχεις το κουράγιο να την ταίζεις στα 140? 

Μήπως να βάλουμε πίσω δύο γρανάζια? σαν ποδήλατο δλδ, ενα κανονικό 48αρι και ενα 42αρι για overdrive καταστάσεις.  
Καταγράφηκε
nikos 238
G.M.T.A.. Riders
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3139



« Απάντηση #253 στις: Πέμπτη 02 Οκτώβριος 2014, 12:05:55 μμ »

Δεν θυμάμαι όμως με το 48άρι πίσω, πόσες στροφές είχα στα 100-120-140 χλμ/ωρα ...

Δες το gear πρόγραμμα που παρέθεσα και θα το θυμηθείς...

Όντος θα πας χαμηλότερα, απλά στη κίνηση η δευτέρα κρεμάει και πας με συμπλέκτη.

Για κατανάλωση, νομίζω είναι αμελητέα η οικονομία. Οι λιγότερες στροφές σημαίνει όταν όταν χρειαστεί, θα γκαζώσεις περισσότερο για να πιάσεις την επίδοση που θα είχες υπό κανονικό γρανάζωμα.

Επί της ουσίας κερδίζεις λίγο στις χαλαρές βόλτες.  Wink
Καταγράφηκε

ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)

Padis
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1120



« Απάντηση #254 στις: Πέμπτη 02 Οκτώβριος 2014, 12:21:05 μμ »

Εχεις το κουράγιο να την ταίζεις στα 140? 

Μήπως να βάλουμε πίσω δύο γρανάζια? σαν ποδήλατο δλδ, ενα κανονικό 48αρι και ενα 42αρι για overdrive καταστάσεις.  

Ερώτηση 1η: Όχι... σπανίως πάω πάνω απο 120. Αν χρειαστεί όμως (προσπέραση σε καμιά νταλίκα συρόμενη με 5 επικαθήμενα ας πουμε)  να μπορεί να ανέβει σε αυτά τα χλμ χωρίς να χρειάζεται 3 μέρες υπομονή...

Ερώτηση 2η: Δεν κακόοοοο .... Smiley

Νίκο, αυτό είναι το ζητούμενο. Σε χαλαρές καταστάσεις να έχωπιο λίγες στροφές. Αν τα λεγόμενα του τράκλερ είναι σωστά, αυτό που ήθελα το πέτυχα !

Δες το gear πρόγραμμα που παρέθεσα και θα το θυμηθείς...
Ξέχασα να πω πως το πίσω λάστιχο είναι 130/80/17 και στο πρόγραμμα που μου έστειλες βγάζει διαφορά 1χλμ/ωρα με το νέο γρανάζι...
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη 02 Οκτώβριος 2014, 13:13:26 μμ από Padis » Καταγράφηκε

«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»
XLGeorge
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2097


Member of the Pouroduro ..band!


« Απάντηση #255 στις: Πέμπτη 02 Οκτώβριος 2014, 13:23:27 μμ »

Για κατανάλωση, νομίζω είναι αμελητέα η οικονομία. Οι λιγότερες στροφές σημαίνει όταν όταν χρειαστεί, θα γκαζώσεις περισσότερο για να πιάσεις την επίδοση που θα είχες υπό κανονικό γρανάζωμα.

Επί της ουσίας κερδίζεις λίγο στις χαλαρές βόλτες.  Wink

Ακριβως ετσι. Να πω οτι πολυ μακριες σχεσεις μπορει και να αυξησουν την καταναλωση καθως γκαζωνει κανεις περισοτερο σε μεταβατικες καταστασεις.

Να αναφερω για παραδειγμα οτι στο VFR που εχω η 6η ειναι μακρια/overdrive και δεν ακουει καλα στα ανοιγματα γκαζιου κατω απο τα 165χμω οπου μπαινει το VTEC και η ροπη/ισχυς αυξανονται. Βαζοντας ενα δοντι μεγαλυτερο γραναζι πισω, μου μειωσε την μεση καταναλωση κατα 0.5λτ/ 100χμ για τον τροπο που οδηγω εγω. Αν βεβαια ητανε να παω χαλαρη βολτιτσα με 130χμω (κατι που δεν πολυπαιζει με μηχανακια σαν το VFR), τοτε θα εβλεπα ελαχιστη αυξηση καταναλωσης.
Καταγράφηκε

XLV650 x 2, VFR800 VTEC, CRF1000
trackler
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5407



« Απάντηση #256 στις: Πέμπτη 02 Οκτώβριος 2014, 15:33:20 μμ »

Σε χαλαρές καταστάσεις να έχωπιο λίγες στροφές. Αν τα λεγόμενα του τράκλερ είναι σωστά, αυτό που ήθελα το πέτυχα !

αυτο ηθελα και εγω παντελη αλλα η καταναλωση μαλλον αυξηθηκε.
χωρια που υπαρχουν αρκετες φορες που το μηχανακι κρεμαει με το 16αρι μπροστα.
συντομα θα γυρισω στο εργοστασιακο γραναζωμα μιας και αλλαξα και αλυσιδα πολυ προσφατα.
ελεγα να βαλω 47 πισω αλλα ισως την επομενη.
Καταγράφηκε

Padis
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1120



« Απάντηση #257 στις: Πέμπτη 02 Οκτώβριος 2014, 16:16:37 μμ »

Ακριβως ετσι. Να πω οτι πολυ μακριες σχεσεις μπορει και να αυξησουν την καταναλωση καθως γκαζωνει κανεις περισοτερο σε μεταβατικες καταστασεις.

Κάπου το χάσαμε παιδιά... Ο κανόνας λέει πως 1 δόντι μπροστά αντιστοιχεί με 3 πίσω.

Οπότε απο 15/48 στο 650 αν πας 16/48 είναι σαν να βάζεις 15/45

Εγώ αντί 15/48 έχω 15/47. Πόση διαφορά να κάνει ενα δόντι ? ? ?
Καταγράφηκε

«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»
nikos 238
G.M.T.A.. Riders
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3139



« Απάντηση #258 στις: Πέμπτη 02 Οκτώβριος 2014, 19:15:23 μμ »

Έχεις μακρύνει τις σχέσεις, στο 1/3 απ' ότι θα το έκανες εάν πρόσθετες 1 δόντι μπροστά.

Καταγράφηκε

ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)

trackler
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5407



« Απάντηση #259 στις: Πέμπτη 02 Οκτώβριος 2014, 19:20:53 μμ »

αναλογα το δοντι,κυνοδοντας,τραπεζιτης κτλ κτλ
 
Καταγράφηκε

kostasxlv
Επισκέπτης
« Απάντηση #260 στις: Πέμπτη 02 Οκτώβριος 2014, 19:31:18 μμ »

http://www.gearingcommander.com/
Καταγράφηκε
transalpakias86
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 190


Όποιος την νύχτα περπατεί μπύρες και ποτά θα πιεί!


« Απάντηση #261 στις: Πέμπτη 22 Ιανουάριος 2015, 19:32:31 μμ »

Καλησπερα!Βρηκα σε δεαλιστικη τιμη ενα κιτ της
REGINA.. γνωριζει καποιος το ποσο αξιοπιστη ειναι??
Καταγράφηκε

stefosg
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 109



« Απάντηση #262 στις: Δευτέρα 08 Ιούνιος 2015, 17:43:33 μμ »

Καλησπέρα σε όλους,

Έφτασε και για εμένα η ώρα για αλλαγή γραναζιών και αλυσίδας. Σίγουρα θα πάω για εργοστασιακό 15άρι μπροστά με DID X-ring (μαυρη), αλλά στο πίσω έχω θέμα... και εξηγούμαι. Αυτή τη στιγμή φοράω ένα 45 άρι JT, το οποίο μου αρέσει πολύ γιατι απλώνει το μηχανάκι στην εθνική και δεν θέλω να αλλάξω το βήμα του. Το πρόβλημα είναι ότι δεν βρίσκω 45αρι πίσω γρανάζι, βρίσκω 46 και 47 (που είναι και το κανονικό μέγεθος). Έχει κανείς υπόψη του που μπορώ να ψάξω γιατί δεν θέλω να το κοντύνω άλλο;
Καταγράφηκε
Teo_7_gr
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7



« Απάντηση #263 στις: Σάββατο 01 Αύγουστος 2015, 11:26:55 πμ »

Καλημέρα.
Εγώ μόλις παρέλαβα το γνήσιο σετ στα 120 ευρώ.
Στο κουτί δεν γράφει κάτι για O-ring, σημαίνει οτι δεν είναι? Γνωρίζει κάποιος? Η μάρκα της αλυσίδας είναι RK και το πίσω γρανάζι sunstar. Το μπροστά είναι με λάστιχο αλλα δεν είδα κάπου να γράφει μάρκα.
Καταγράφηκε
Andreasnemea
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 131


« Απάντηση #264 στις: Πέμπτη 21 Ιούλιος 2016, 13:20:26 μμ »

Να ρωτησω κατι εβαλα το γνησιο σετ αλυσιδας σε τρανσαλπ650 RK 525ROZ1 και στην τοποθετιση την πριτσινωσε αλλα ο αξονας καθετε πισω τερμα πραγμα που σημαινει οτι δεν μπορω να την ρεγουλαρο αν θελει καποια στιγμη αργοτερα ...

Ηθελε πιθανον ενα κρικο κοψιμο η μαμα αλυσιδα τωρα τι κανω?

Μπορω να βρω της ιδιας αλυσιδας μονο ασφαλεια πιτσινωτη?

Η θα μου βαλει αλλης μάρκας και θα ρισκαρω

Αυτος μου ειπε οτι θα μου φερει αλλα δεν τον εμπιστευομαι...
Εγω εκανα τηλ αλλου και ρωτησα για την συγκεκρημενη αλυσιδα για ασφαλεια μονο και μου ειπαν οτι παει σετ με την αλυσιδα μονο τι γινετε εδω...

Να σημειωσω οτι αυτο εγινε σε καταστημα honda στο αργος
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη 21 Ιούλιος 2016, 13:38:49 μμ από Andreasnemea » Καταγράφηκε
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2149


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #265 στις: Πέμπτη 21 Ιούλιος 2016, 15:11:45 μμ »

Η γνήσια αλυσίδα και γρανάζια δεν μπορεί να τερματίζουν τον ρεγουλατόρο.
Μέτρα τους κρίκους για να βεβαιωθείς.
Οι κρίκοι κόβονται ανά δύο.
Η RK φυσικά και πουλάει σκέτη ασφάλεια.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
Sotos
Global Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10259



« Απάντηση #266 στις: Πέμπτη 21 Ιούλιος 2016, 15:16:57 μμ »

Να ρωτησω κατι εβαλα το γνησιο σετ αλυσιδας σε τρανσαλπ650 RK 525ROZ1 και στην τοποθετιση την πριτσινωσε αλλα ο αξονας καθετε πισω τερμα πραγμα που σημαινει οτι δεν μπορω να την ρεγουλαρο αν θελει καποια στιγμη αργοτερα ...

Ηθελε πιθανον ενα κρικο κοψιμο η μαμα αλυσιδα τωρα τι κανω?

Μπορω να βρω της ιδιας αλυσιδας μονο ασφαλεια πιτσινωτη?

Η θα μου βαλει αλλης μάρκας και θα ρισκαρω

Αυτος μου ειπε οτι θα μου φερει αλλα δεν τον εμπιστευομαι...
Εγω εκανα τηλ αλλου και ρωτησα για την συγκεκρημενη αλυσιδα για ασφαλεια μονο και μου ειπαν οτι παει σετ με την αλυσιδα μονο τι γινετε εδω...

Να σημειωσω οτι αυτο εγινε σε καταστημα honda στο αργος

Λες εβαλε Σετ αλυσιδας...
Καταλαβα οτι εννοείς και γραναζια... σωστα?
Και μάλιστα στα κανονικά δοντια της Τρανσαλπ και οχι σε τίποτε λιγότερα...

Δεν μου εχει χρειαστεί ποτέ να κοψω κρικους σε καινουρια αλυσίδα ως τωρα... (οκ εκτος απο το ποδήλατο)
Καταγράφηκε

Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 49.144km
Andreasnemea
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 131


« Απάντηση #267 στις: Παρασκευή 22 Ιούλιος 2016, 00:04:23 πμ »

Ρε παιδια τι να πω σας ειπα τι εγινε τι να πω τωρα ολα τα κουλα σε εμενα..,
Γνησια εβαλα σετ γραναζια αλυσιδα και εγινε αυτο που σας ειπα στην τοποθετηση RK η αλυσιδα honda γνησια ολα  ηρθε και ο αξονας καθετε πισω και δεν ρεγουλαρετε για σφιξημο...

Τι μπορει να φταιει τοτε αν δεν θελει κοψιμο τοτε RK  ειναι η αλυσιδα και τα γραναζια γνησια ολα μπρος πισω

Μετρησα τους κρικους ειναι 120 στην αλυσιδα τα γραναζια κανονικα 15 48 ολα κομπλε

Το λαθος ειναι στην τοποθετηση αλλα ποιο ειναι το λαθος θελω να ξερω

Ισως να μην θελει κοψιμο και λεω εγω @@@ τι θελει ομως???

« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή 22 Ιούλιος 2016, 00:21:45 πμ από Andreasnemea » Καταγράφηκε
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2149


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #268 στις: Παρασκευή 22 Ιούλιος 2016, 09:10:15 πμ »

Αντρέα για ποιο μοντέλο μιλάμε;
Η βίβλος γράφει:
Για τα 600άρια οι κρίκοι είναι 118 ή 120, ανάλλογα με τη χρονιά.
Για τα 650 οι κρίκοι είναι 110.
Για τις αφρικάνες 124.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1964



« Απάντηση #269 στις: Παρασκευή 22 Ιούλιος 2016, 11:11:25 πμ »

Ειναι σιγουρο οτι ειτε η αλυσιδα εχει περισσοτερους κρικους απο οτι πρεπει ειτε καποιο απο τα γραναζια ειναι μικροτερο Το οτι τα αλυσιδογραναζα στο σακουλακι τους εγραφαν χοντα δεν σημαινει απαραιτητα οτι ηταν για το δικο σου μοντελο
Και εφου η αλλαγη εγινε σε εξουσιοδοτημενο χοντα να απαιτησεις να σου βρει λυση το συνεργειο Ειτε βαζοντας την σωστη σλυσιδα/γραναζια ειτε κοβοντας την υπαρχουσα (αν ταιριαζει στο μοντελο σου) και πριτσινοντας την σωστα με τον καταλληλο κρικο-ασφαλεια της RK
H RK σιγουρα δινει τετοιον κρικο -ολες οι επωνυμες μαρκες δινουν Τωρα αν ειναι δυσευρετος στην ελληνικη αγορα ειναι προβλημα του συνεργειου και οχι δικο σου

Αν εχεις το 650 το service manual αναφερει τις εξης δυο αλυσιδες
DID525HV και RK525ROZ1
Aμφοτερες με 110 κρικους
 
Καταγράφηκε
Andreasnemea
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 131


« Απάντηση #270 στις: Παρασκευή 22 Ιούλιος 2016, 11:29:53 πμ »

Το 2004 ειναι αδερφε γραφω οτι ειναι το 650 ποιο πανω...

Τα 110 λιγα τα ακουω που λες τα 118 ποιο λογικο μου ακουγετε αλλα δεν εχει σημασια τι ακουω εγω αλλα ποσο πρεπει...

Μπορει να ρωτηση καποιος τον μηχανικο του να μου πει στανταρ ρε παιδια τι γινετε με αυτο το θεμα?

Εγω ετσι οπως το βλεπω ειναι οτι η αλυσιδα ερχετε με 120 και πρεπει να κοψεις 2 κρικους να βαλεις την ασφαλεια και να μπει η αλυσιδα στους 118 για να ειναι σωστα δεν ξερω αν εχω δικιο αλλα αν ειναι ετσι κοβετε η αλυσιδα

Αν ειναι με 110 κρικους τοτε σιγουρα παω για αλλη αλυσιδα για5ι μου εχει βαλει με 120 τα γραναζια ξανα ειπα ειναι σωστα 15-48 κομπλε
« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή 22 Ιούλιος 2016, 11:38:37 πμ από Andreasnemea » Καταγράφηκε
Sotos
Global Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10259



« Απάντηση #271 στις: Παρασκευή 22 Ιούλιος 2016, 11:43:38 πμ »

Δεν ξερω ολες τις λεπτομερειες της περιπτωσης...  αλλα αν την πηγαινα καπου να μου αλλαξουν αλυσίδα... και μου την παρέδιδαν έτσι... (ασχετα αν ειναι εξουσιοδοτημενο ή όχι)  θα τους ζήταγα να διορθώσουν το πρόβλημα. Ετσι απλά.
Οπως τα λέει και ο φίλος konkost παραπανω δηλαδη.

Διαβασα καπου οτι το 110 που λεει το hanes manual για το 650 ειναι λάθος. Αλλα δεν το βρίσκω τώρα.
Σε αλλα φορα διαβασα για 118.
« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή 22 Ιούλιος 2016, 11:50:31 πμ από Sotos » Καταγράφηκε

Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 49.144km
Andreasnemea
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 131


« Απάντηση #272 στις: Παρασκευή 22 Ιούλιος 2016, 11:52:44 πμ »

Κοιτα αυτο θα κανω και εγω απλα μετα το λαθος δεν εμπιστευομαι τι θα κανει αυτος γιαυτο θελω να μαθω ποιο ειναι το σωστο...

Μολις εκλεισα το τηλ απο το μοτο πετσας honda και μου ειπαν οτι οι αλυσιδες ερχονται στανταρ με 120 γιατι τις παραγγελνουν και για αλλα μηχανακια οποτε φερνουν ενα κωδικο...
το προβλεπομενο ειναι απο 112-118 την δοκιμαζεις και την κοβεις αναλογα ετσι μου ειπαν ετσι σας λεω
Ρωτησα για 110 μου ειπαν οχι οι ανοχες ειναι απο 112-118

Ειναι ευκολο να μετρησετε τους δικου σας κρικους και μου πειτε τι γινετε?
Ποσο ειναι το σωστο τελικα ουτε η honda δεν ξερει?δεν υπαρχει στανταρ?
« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή 22 Ιούλιος 2016, 11:59:07 πμ από Andreasnemea » Καταγράφηκε
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1964



« Απάντηση #273 στις: Παρασκευή 22 Ιούλιος 2016, 12:40:44 μμ »

Παντως και το γνησιο service manual αλλα και αυτο του Hynes αναφερουν 110 κρικους Μολις το τσεκαρα!
Δυσυχως ειμαι σε διακοπες και χωρις την μηχανη για να μετρησω την δικια μου ωστε να σιγουρευτω οτι και τα δυο manuals δεν ειναι λαθος
Καταγράφηκε
Andreasnemea
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 131


« Απάντηση #274 στις: Παρασκευή 22 Ιούλιος 2016, 13:32:53 μμ »

Ευχαριστω konkost κανας αλλος?
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 ... 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 |   Πάνω
  Εκτύπωση  
 
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!