Κυριακή 17 Δεκέμβριος 2017, 15:58:37 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Αν είναι η πρώτη σας επίσκεψη στο Forum, ειναι σημαντικό να δείτε πρώτα  αυτό
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 ... 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Αλλαγή αλυσίδας + γρανάζια (αγορά καινούριων, ναι αλλά ποιών?)  (Αναγνώστηκε 79360 φορές)
trackler
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5407



« Απάντηση #225 στις: Πέμπτη 14 Φεβρουάριος 2013, 11:57:35 πμ »

Η απορία μου που δεν ξέρω αν είναι  αυτές τις αυτολυπαινόμενες τις λαδώνουμε κάθε 500 km;;;;;;


ναι.ενταξει μην  κοιτας καθε μερα το οδομετρο για να εισαι ακριβως στα 500 αλλα τελος παντων,τηνθελει την συντηρηση της.

να συμπληρωσω μονο οτι μετα το πλυσιμο,καλο ειναι να την κανουμε μια βολτα ηρεμη ωστε να ζεσταθει λιγο η αλυσιδα και το σπρευ να εισχωρησει μεσα στα ο-rings.
Καταγράφηκε

kazaven
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 24



« Απάντηση #226 στις: Πέμπτη 14 Φεβρουάριος 2013, 15:45:24 μμ »

Ρε παιδια εδω θεσσαλονικη που εψαξα ολοι μου λενε 50 ευρω εργασια.
Μπορειτε να μου πειτε κανα μαστορα που περνει 20-30 οπως διαβασα παραπανω ?
Καταγράφηκε
~DIMITRIS_AEK~
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 577


ΔΕΣΤΕ ΤΟΥΣ ΤΡΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΖΕΥΓΑΡΩΝΕΤΕ.


« Απάντηση #227 στις: Παρασκευή 15 Φεβρουάριος 2013, 12:21:46 μμ »

Απο
Ρε παιδια εδω θεσσαλονικη που εψαξα ολοι μου λενε 50 ευρω εργασια.
Μπορειτε να μου πειτε κανα μαστορα που περνει 20-30 οπως διαβασα παραπανω ?


Καβαλα που ειμαι εγω παιδια οταν εψαχνα στο ιντερνετ βρηκα πιο φτηνα απο οτι μου την εδινε ο μαστορας, ΑΛΛΑ αν την εβαζα απο εκεινον δεν ειχε εξτρα περαστικα (κατα την διαρκεια του σερβις).

Μηπως να κανετε μια κουβεντα με τον μαστορα σας?

αναλυτικα: αγορα μεσω νετ το σετ = 131.00 € + μεταφορικα 5,00 € = 136.00 €
136.00 € + 40-50 € εργατηκα = 176,00 - 186,00

αγορα απο τον μαστορα = 148.00 € ουτε περαστικα - ουτε μεταφορικα.

διαφορα 28.00 - 38.00 € κερδος για εμενα (με το κερδος αυτο αγοραζεις 2-3 λιτρα λαδια)

και μηλαω για τα ιδια υλικα.

απλα θεωρω οτι πολλες φορες κανουμε το λαθος και ψαχνουμε στο ιντερνετ για να βρουμε καλυτερες τιμες χωρις να ρωτισουμε πριν τον μαστορα μας για τιμες...

γνωμη μου παντα...
Καταγράφηκε

trackler
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5407



« Απάντηση #228 στις: Παρασκευή 15 Φεβρουάριος 2013, 16:48:01 μμ »


απλα θεωρω οτι πολλες φορες κανουμε το λαθος και ψαχνουμε στο ιντερνετ για να βρουμε καλυτερες τιμες χωρις να ρωτισουμε πριν τον μαστορα μας για τιμες...

γνωμη μου παντα...

πολυ σωστο αυτο!
Καταγράφηκε

Goikoetxea
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1759


« Απάντηση #229 στις: Παρασκευή 15 Φεβρουάριος 2013, 16:53:29 μμ »

ναι, γιατί ισχύει αυτό που λένε όποιος καεί στο χυλό φυσάει και στο γιαούρτι
Καταγράφηκε

leftlane
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1125



« Απάντηση #230 στις: Πέμπτη 25 Σεπτέμβριος 2014, 15:53:00 μμ »

λογω θορυβου της αλυσιδας εδω και μερικους μηνες, παρα τον καθαρισμο/συντήρησή της παω για αλλαγή. Η αλυσιδα/γραναζια εχουν περι τα 30.000 χλμ , οσα εκανα απο τοτε που το πηρα, επομενως δεν ξερω πόσα ακομη εχει κανει πιο πριν...Η αλυσιδα φαινεται σε μετρια/αποδεκτή (οχι κακη) κατασταση και τα γρανάζια επισης σε σχετικα καλή κατάσταση, δεν εχουν κανει μυτη τα δόντια τους...Στο τέντωμα ειναι στη μέση, δλδ πέρνει κ αλλο . Ο θόρυβος ομως ειναι ψιλοενοχλητικός και λογω αυτου και μονο θα κανω την αλλαγη...

Ο μαστοράς μου προτεινει σετ και οχι αλλαγη μονο αλυσιδας και προτείνει ανεπιφύλακτα την μαυρη RK οπου την εχει δουλεψει πολυ απροβληματιστα. Τιμη σετ γραναζια/αλυσιδα περί τα 120€ με τα περαστικά μεσα...
Περιμενω να μου πει τιμη και για DID την οποια περιμενει σημερα/αυριο ...

Η χρήση ειναι πόλη κυρίως με λίγο χώμα, μικρά φορτία (συνήθως μονοκαβαλος) επομενως δεν εχουμε πολλες απαιτήσεις (π.χ. x-ring...)

Γνώμες?

υ.γ. Σκέφτομαι και την λύση της αλλαγης αλυσίδας μόνο αφου τα γρανάζια είναι καλά...
Καταγράφηκε
giamar4
Gelande/strasse
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1825



« Απάντηση #231 στις: Πέμπτη 25 Σεπτέμβριος 2014, 19:02:01 μμ »

Κι εγώ την μαύρη RK(αυτή χρησιμοποιούσε πριν
τουλάχιστον 2χρόνια ως γνήσιο ανταλλακτικό η HONDA και μάλιστα
με sunstar γρανάζια) φοράω εδώ και 25χιλ.χιλιόμετρα ,
χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα.
Μέχρι στιγμής ,δεν χρειάστηκε περισότερο από
2 χιλιοστά να την τεντώσω.
Καταγράφηκε
Aerios
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3310


Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...


« Απάντηση #232 στις: Πέμπτη 25 Σεπτέμβριος 2014, 21:46:00 μμ »

...
Γνώμες?

υ.γ. Σκέφτομαι και την λύση της αλλαγης αλυσίδας μόνο αφου τα γρανάζια είναι καλά...


Αν τα γρανάζια είναι οκ προχώρα μόνο με την αλλαγή της αλυσίδας μια χαρά θα είσαι. Για να φαγωθεί το γρανάζι και να θέλει αλλαγή θέλει να το φορτώσεις με πολλά χιλιόμετρα. Όταν αλλάξεις γρανάζια ειδικά μπροστά μόνο μανίσιο.
Καταγράφηκε
giamar4
Gelande/strasse
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1825



« Απάντηση #233 στις: Πέμπτη 25 Σεπτέμβριος 2014, 22:36:34 μμ »

Γνώμη μου πάντως είναι να αλλάξεις το μπροστινό
απαραιτήτως με το μανίσιο που έχει και το λάστιχο από μέσα,για να
πατήσει σωστά η καινούρια αλυσίδα.

Βέβαια λές ότι τα παλιά είναι σε καλή κατάσταση,το μπροστινό τι λέει,
το έβγαλες να το δεις;
Το μπροστινό τρώγεται περισσότερο από το πίσω,οπότε καλό είναι
αν δεν το έκανες καλό είναι να το δεις.
Αλήθεια  τι μπροστινό φορας; Huh
Καταγράφηκε
nikos 238
G.M.T.A.. Riders
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3139



« Απάντηση #234 στις: Παρασκευή 26 Σεπτέμβριος 2014, 09:21:09 πμ »

Ψάξτε καμμιά tsubaki / izumi στο Βαρδάρι,  αφήστε τα γρανάζια, αφού τα ελέγξετε σύμφωνα με το user manual και αφήστε στο χρονοντούλαπο τις παλλικαριές σετ και 50άρικα εργασία.

Πάνω από 20 είναι ντροπή. Αν την πάτε εσείς στο μάστορα. Άλλως, το κερδίζει από το ανταλλακτικό.

Για να μη παρεξηγηθώ, εννοείται πως πρέπει να κερδίζει και ο μηχανικός, αλλά να είναι σωστός και να κάνει πραγματική συντήρηση και όχι να κάνει τα εύκολα και να αφήνει τα δύσκολα.

Επίσης, προσοχή να βάλετε πριτσίνι και όχι ασφάλεια.

Κάποιοι το κάνουν, η did το αποτρέπει για κυβισμούς άνω των 400cc.

Και μη σας πούνε το παραμύθι του χανσ αντερσεν, ότι είναι ασφαλείας η ασφάλεια. Αυτό ισχύει σε αναβάτη που σταματά για βενζίνη και τσεκάρει τη μηχανή, όχι για γιαπωνέζες...
Καταγράφηκε

ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)

XLV600
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3


« Απάντηση #235 στις: Δευτέρα 29 Σεπτέμβριος 2014, 16:33:10 μμ »

καλησπέρα παιδια, θελω να αλλαξω αλυσιδα-γραναζια στο 600αρι του 91-92 που εχω και ο μηχανικος προτεινε αλυσιδα tsubaki o ring με γραναζια που δεν θυμαμαι ονομα αλλα δεν ειναι ουτε JT ουτε μαμα στα 150 ευρω.
αξιζει να δωσω κανα 30αρι-40αρι παραπανω (φανταζομαι) και να παω γι αυτο:
http://www.alexopoulos.gr/ProductDetails.aspx?family=%CE%A3%CE%95%CE%A4+%CE%9A%CE%99%CE%9D%CE%97%CE%A3%CE%97%CE%A3&group=17&category=%CE%9C%CE%9F%CE%A4%CE%9F_17&subcategory=GOLDSETX_17&product=833450A1-3174-4420-B271-CAF0DBD15596
(αυτο δεν ειμαι σιγουρος, μιας και ιδεα δεν εχω ακομα απο αυτα, αν κανει. Απλα το συμπερανα διαβαζοντας καμποσες ωρες εδω στο φορουμ)
αυριο εχω κλεισει για αλλαγη οποτε αν μπορει κανενας να βοηθησει γρηγορα να σωσουμε το κακο..  Tongue
Υ.Γ. Γενικα δεν μου περισευουν και η μηχανη θελει αρκετα μαζεματα οποτε δεν ξερω αν θα τα βγαλει ολα τα χιλιομετρα η αλυσιδα σε μενα, αλλα αν προκειτε για μια πολυ καλυτερη αλυσιδα για 30-40 ευρω την βαζω και ας την χαρει και ο επομενος
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7789


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #236 στις: Δευτέρα 29 Σεπτέμβριος 2014, 17:00:28 μμ »

DID έχω κ εγώ και είμαι ευχαριστημένος.
Οταν αγόρασα το μηχανάκι είχε DID525 αλυσίδα και JT γρανάζια μπρός πίσω.



Μετά απο 12000χλμ άλλαξα το εμπρός με γνήσιο επειδή το JT έκανε λίγο παραπάνω θόρυβο και το γνήσιο έχει ενα λάστιχο που μειώνει τον θόρυβο (  http://makinaparts.com/lang-en/honda/193-23801mm9010-honda-front-sprocket-transalp-650-xlv650-xl650v.html   ).



δεν ξέρω την διαφορά τιμής ανάμεσα JT και γνήσιο, αλλά το γνήσιο το πλήρωσα κάπου 25 ευρώ.
Και το δικό σου κοστίζει Τιμή:  22,42 € (χωρίς ΦΠΑ 23%)  απο εδώ:
http://www.motosp.gr/part.php?sc=%20155%206%20&partcat=TRANSMISSION&model=XL600V%20%28IT%29%20TransAlp&id=544822&partno=23801-MM9-010&year=1990#content

Γενικά το σέτ DID-JT είναι πολύ διαδεδομένο και αξιόπιστο.

Καταγράφηκε
XLV600
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3


« Απάντηση #237 στις: Δευτέρα 29 Σεπτέμβριος 2014, 19:57:11 μμ »

ευχαριστω για την γρηγορη απαντηση.
θα κοιταξω για το γνησιο αν το βρω στον αλεξοπουλο αυριο ή καπου εκει κοντα που λογικα θα παω (γιατι ο μηχανικος στο τηλ που του το ειπα μου ειπε απλα πως αυτο που βαζουν ειναι σαν το γνησιο, δηλαδη ουτε καν θα μπει σε διαδικασια να ψαξει)
γενικα προτινεις να βαλω did οποιαδιποτε αντι για αυτη που μου προτειναν, ή την συγκεκριμενη χρυση που απο οτι βλεπω ειναι και απο τις πιο ακριβες?
Καταγράφηκε
XLV600
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3


« Απάντηση #238 στις: Δευτέρα 29 Σεπτέμβριος 2014, 20:30:45 μμ »

το απιστευτο ειναι πως το πισω γραναζι που φοραει τωρα ειναι σε παρα πολυ καλη κατασταση, ενω η αλυσιδα σε αθλια, επρεπε να την αλλαξω εδω κ καιρο..
δεν εχει ονομασια πανω μονο τον αριθμο 47 τα δοντακια δλδ..
Καταγράφηκε
bestoftherest7
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 221



« Απάντηση #239 στις: Δευτέρα 29 Σεπτέμβριος 2014, 22:29:29 μμ »

εγω προτεινω γνησια αλυσιδογραναζα κρατανε πιο πολλα χιλιομετρα τεσταρισμενο. αν θες αυριο καντου μια ερωτηση. με δοσεις δεχεται; πχ στο μελλον αμα θελω να αλλαξω αλυσιδογραναζα μπορω να τον πληρωσω σε 3 δοσεις;
Καταγράφηκε

Δημήτρης
kipouros1.webnode.gr
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7789


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #240 στις: Τρίτη 30 Σεπτέμβριος 2014, 15:21:29 μμ »

Παναγιώτη XLV600  , δεν θεωρώ οτι η ΤΑ με την ιπποδύναμη που έχει χρειάζεται χρυσές πανακριβες αλυσίδες με x-ring, μια απλή αλυσίδα DID με oring και είσαι εντάξει.

Αυτό που μετράει περισσότερο είναι η σωστή φροντίδα.

Απο το μανουαλ βλέπω προτεινόμενη αλυσίδα την DID 525V8-LE με 118 links.
Το εμπρός γρανάζι είναι 15Τ και το πίσω 47Τ
Καταγράφηκε
XLGeorge
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2134


Member of the Pouroduro ..band!


« Απάντηση #241 στις: Τρίτη 30 Σεπτέμβριος 2014, 15:31:59 μμ »

Παναγιώτη XLV600  , δεν θεωρώ οτι η ΤΑ με την ιπποδύναμη που έχει χρειάζεται χρυσές πανακριβες αλυσίδες με x-ring, μια απλή αλυσίδα DID με oring και είσαι εντάξει.

Αυτό που μετράει περισσότερο είναι η σωστή φροντίδα.

Πολυ σωστα. Να αναφερω επισης οτι εχω πολυ καλη εμπειρια με αλυσιδες Tsubaki και τετοιες βαζω εδω και καποια χρονια στο Τρανσαλπ αλλα και στο VFR. Στο Τρανσαλπ με τα 45 αλογα τροχο την απλη Ο-ring αλυσιδα (που βγαζει συνηθως 30Κ χμ) και στο VFR με τα 100 αλογα τροχο χρυση X-ring. Οι Tsubaki ειναι λιγο φτηνοτερες απο τις αντιστοιχες DID και της ιδιας ποιοτητας.


EDIT: να αναφερω επισης οτι τα γραναζια μου (μπροστα μαμισιο, πισω JT) βγαζουν ανετα δυο αλυσιδες ή περιπου 60Κ στο Τρανσαλπ.
« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη 30 Σεπτέμβριος 2014, 15:45:22 μμ από XLGeorge » Καταγράφηκε

XLV650 x 2, VFR800 VTEC, CRF1000
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7789


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #242 στις: Τρίτη 30 Σεπτέμβριος 2014, 19:18:45 μμ »

EDIT: να αναφερω επισης οτι τα γραναζια μου (μπροστα μαμισιο, πισω JT) βγαζουν ανετα δυο αλυσιδες ή περιπου 60Κ στο Τρανσαλπ.

Δεν είσαι κάποιος τυχαίος, το μηχανάκι το ξεζουμίζεις, και μετά απο 30000χλμ βάζεις καινούργια αλυσίδα σε μεταχειρισμένα γρανάζια και βγάζουν άλλα τόσα χιλιόμετρα?
Θα το κάνω και εγώ αν δεν έχουν σημαντική φθορά.

Οσο για τα γρανάζια και τις αλυσίδες, έχω ακούσει οτι αν αγοράσεις ενα πίσω γρανάζι και μια αλυσίδα κ ξεφύγεις απο το σετ ωστε να αγοράσεις το εμπρός γνήσιο, πληρώνεις ισως κ περισσότερα. Αλλά επειδή δεν έχω ασχοληθεί πολύ δεν μπορώ να το επιβεβαιώσω.
Αυτό πιστεύω οτι κάνει τους περισσότερους να προτιμούν τα σετ.
« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη 30 Σεπτέμβριος 2014, 19:22:20 μμ από Stoneman » Καταγράφηκε
Padis
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1137



« Απάντηση #243 στις: Τρίτη 30 Σεπτέμβριος 2014, 19:24:38 μμ »

Άλλαξα αλυσιδογράναζα την περασμένη εβδομάδα...
Το πίσω γρανάζι (με 43000km) δεν έδειχνε σημάδια κόπωσης (γυρισμένα ή φαγωμένα δόντια) και αλλάχτηκε μόνο και μόνο για αλλαγή βήματος (έβαλα 47Τ)
Μπροστά το άλλαξα για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο μεγνήσιο 15Τ.
Αλυσίδα έβαλα JT χρυσή X-Ring... Υπερβολή ? Ίσως!
Καταγράφηκε

«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»
trackler
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5407



« Απάντηση #244 στις: Τρίτη 30 Σεπτέμβριος 2014, 21:56:06 μμ »

και αλλάχτηκε μόνο και μόνο για αλλαγή βήματος (έβαλα 47Τ)
Μπροστά το άλλαξα για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο μεγνήσιο 15Τ.

παντελη μπορεις να γραψεις τι στροφες εχεις τωρα στα 120,130 και 140 χλμ με 5η ταχυτητα?

Καταγράφηκε

Padis
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1137



« Απάντηση #245 στις: Τετάρτη 01 Οκτώβριος 2014, 22:15:27 μμ »

παντελη μπορεις να γραψεις τι στροφες εχεις τωρα στα 120,130 και 140 χλμ με 5η ταχυτητα?



100 τα έχω με 4500, 120 με 5400 και 140 με 6300 ... 

220 με 9850 ...   

μπορεί να μου πει κάποιος με 15-48  στα αντίστοιχα χλμ τι στροφές βλέπει ?
Καταγράφηκε

«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»
nikos 238
G.M.T.A.. Riders
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3139



« Απάντηση #246 στις: Τετάρτη 01 Οκτώβριος 2014, 22:35:53 μμ »

http://www.gearingcommander.com/
Καταγράφηκε

ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)

nikos 238
G.M.T.A.. Riders
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3139



« Απάντηση #247 στις: Τετάρτη 01 Οκτώβριος 2014, 22:42:37 μμ »

15/48 είναι ο optimum συνδυασμός.

16/48 πολύ μακρύ.
15/47 ακατάλληλο για πόλη, σκορτσάρει σε χαμηλές.
15/49 ιδανικό για βουνό και κίνηση πόλης. Ακατάλληλο για ταξίδι. 

Μη ξεχνάμε ότι η επιλογή από το κατασκευαστή δεν είναι τυχαία για το 15/48. Μόλις αλλάξω την αλυσίδα, το 47άρι θα φύγει.
Καταγράφηκε

ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)

Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7789


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #248 στις: Τετάρτη 01 Οκτώβριος 2014, 23:06:24 μμ »

15/48 είναι ο optimum συνδυασμός.

16/48 πολύ μακρύ.
15/47 ακατάλληλο για πόλη, σκορτσάρει σε χαμηλές.
15/49 ιδανικό για βουνό και κίνηση πόλης. Ακατάλληλο για ταξίδι. 

Μη ξεχνάμε ότι η επιλογή από το κατασκευαστή δεν είναι τυχαία για το 15/48. Μόλις αλλάξω την αλυσίδα, το 47άρι θα φύγει.

Αυτό ελπίζω να μην το διαβάσει ο Παντελής  ...

Εχουμε πολύ πλάκα τελικά εδώ μέσα, μας τρώει ο  μας.
Καταγράφηκε
nikos 238
G.M.T.A.. Riders
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3139



« Απάντηση #249 στις: Τετάρτη 01 Οκτώβριος 2014, 23:10:30 μμ »

Μπα, μέχρι να ξεσυνηθίσει το 16άρι, μια χαρά θα είναι με το 47... Wink
Καταγράφηκε

ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)

Σελίδες: 1 ... 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!