Hellas Transalp Forum

Αλλαγή αλυσίδας + γρανάζια (αγορά καινούριων, ναι αλλά ποιών?)

loukipent · 166667

Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3147
Γειά σας παιδιά.Ειμαι κατοχος πρόσφατα ενος ΤΑ650 καινούργιος στο χωρο της μηχανής και διαβαζοντας εδω για γραναζια ηθελα να σας ρωτησω τα παρακάτω:ποιά ειναι η καλύτερη σε 15-48,15-47 και 16-48?Τείνω στο τελευταίο για οταν τα αλλάξω.Τωρα φοραει πίσω 46 και δεν ξερω για το μπροστα γιατι ειναι μεταχειρισμένη.Την εψαξα σε συνεργειο φιλου και ειναι αψογη κατα τα αλλα.Επισης μιας και δεν θα παω χωμα ποτε,μου προτεινανε λαστιχο 130 απο 120 που φοραει για πισω.Μ αυτο τι γινεται?



http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,3617.0.html

Το μέλος Γιάννης Σταυρουλάκης, εντόπισε ένα πολύ ΚΑΛΟ εργαλείο υπολογισμών σχέσεων.

Δες εδώ   www.gearingcommander.com

Το λάστιχο να το αφήσεις όπως είναι.






« Last Edit: Πέμπτη 10 Φεβρουάριος 2011, 16:44:04 μμ by nikos 238 »


ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline Γιάννης Σταυρουλάκης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4154
  • by Jstavrou
Το μέλος Γιάννης Σταυρουλάκης, εντόπισε ένα πολύ κακό εργαλείο υπολογισμών σχέσεων.

Who's bad? ???

M. Jackson


There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V


Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3147
Who's bad? ???

M. Jackson

 :o :o :o

Σόρρυ Βρε Γιάννη, ήταν τουλάχιστον εμφανέστατο ότι δεν ταίριαζε να είναι "κακό".... :)


ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline Γιάννης Σταυρουλάκης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4154
  • by Jstavrou
:o :o :o

Σόρρυ Βρε Γιάννη, ήταν τουλάχιστον εμφανέστατο ότι δεν ταίριαζε να είναι "κακό".... :)
No prob.
Δεν φταις εσύ μωρέ αλλά ο κιαρατάς  :goofy: που έβαλε το "λ" δίπλα στο "κ" πάνω στο πληκτρολόγιο....


There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V


Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
μολις πριν καμια ωριτσα αλλαξα και εγω αλυσιδα και γραναζια μετα απο 2 βδομαδες απο την αγορα τους.
εβαλα 16αρι μπροστα και μαμα 48 πισω JT και αλυσιδα DID 525VM2 X-RING.
η πρωτη εντυπωση(καθως ειναι η πρωτη μου αλλαγη) ειναι εντυπωσιακη.το μηχανακι πριν εκανε σαν την κουδουνιστρα των παιδιων μου.
τωρα για την αλλαγη γραναζωματος.
την εντονη επιταχυνση με 5η καλυτερα να την ξεχασω,ειμαι και λιγο μπολικος αφου το τρωω ολο το φαγητο μου.σε σταδιακο ανοιγμα του γκαζιου κανενα προβλημα αλλα τερμα γκαζι και κατω απο 3 - 3500 στροφες δεν αρεσει πλεον στο μοτερ.
το θετικο ειναι οτι πλεον στις ιδιες στροφες κινητηρα εχω κερδισει σχεδον 10 χλμ με 5η που αυτο ηταν και το ζητουμενο μου.
στα 120 χλμ λοιπον πριν ειχα 5600-5700 σαλ ενω τωρα με 120 χλμ παλι εχω περιπου 5300σαλ.
η αληθεια ειναι οτι περιμενα μεγαλυτερη διαφορα στις στροφες αλλα δεν με πειραζει καθολου.

δεν θα συνιστουσα με τιποτα αυτο το γραναζωμα για αυτους που κανουν καθημερινα αρκετα χλμ μεσα στην αθηνα.
αντιθετως για αυτους που κανουν περισσοτερα χλμ στην εθνικη οδο (οπως εγω) η γενικα σε ανοιχτο δρομο,μαλλον επιβαλεται κατα την γνωμη μου το 16αρι γραναζι μπροστα.οσο για τα χλμ τελικης,δεν γνωριζω και μαλλον δεν θα μαθω καθως δεν ηταν αυτο το ζητουμενο μου και δεν με νοιαζει κιολλας αφου σπανιως ξεπερνω τα 140 χλμ.




Offline Tedyboys

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 85
  • Οι μονοζυγωτικές κουκλάρες στην Τransalp
Reply #155 on: Παρασκευή 11 Φεβρουάριος 2011, 14:39:08 μμ
το θετικο ειναι οτι πλεον στις ιδιες στροφες κινητηρα εχω κερδισει σχεδον 10 χλμ με 5η που αυτο ηταν και το ζητουμενο μου.
στα 120 χλμ λοιπον πριν ειχα 5600-5700 σαλ ενω τωρα με 120 χλμ παλι εχω περιπου 5300σαλ.
η αληθεια ειναι οτι περιμενα μεγαλυτερη διαφορα στις στροφες αλλα δεν με πειραζει καθολου.
δεν θα συνιστουσα με τιποτα αυτο το γραναζωμα για αυτους που κανουν καθημερινα αρκετα χλμ μεσα στην αθηνα.
αντιθετως για αυτους που κανουν περισσοτερα χλμ στην εθνικη οδο (οπως εγω) η γενικα σε ανοιχτο δρομο,μαλλον επιβαλεται κατα την γνωμη μου το 16αρι γραναζι μπροστα.οσο για τα χλμ τελικης,δεν γνωριζω και μαλλον δεν θα μαθω καθως δεν ηταν αυτο το ζητουμενο μου και δεν με νοιαζει κιολλας αφου σπανιως ξεπερνω τα 140 χλμ.

Πολύ σωστές παρατηρήσεις, τα ίδια επιβεβαιώνω και εγώ με τη σειρά μου, μόνο που έχουμε κάποιες μικρές διαφορές στις στροφές, πριν την αλλαγή του γραναζιού είχα 120 χλμ στις 5.500 τώρα με 16άρι γρανάζι έχω τα 120 χλμ στις 5150-5200.
Πραγματικά το γρανάζωμα αυτό είναι ιδανικό για χλμ σε Αττική και Εθνική όδο, έχεις την αίσθηση ότι η ΤΑ έγινε πιο ταξιδιάρα με μακριές σχέσεις.


Οποιος φοβάται πέφτει και κοιμάται


Offline orestiada

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 12
  • Την ιστορια τη γραφουν οι παρεες!!!
Reply #156 on: Παρασκευή 11 Φεβρουάριος 2011, 14:49:41 μμ
Δηλαδη για 130 πίσω γιατι οχι?Υπαρχει κάποιος λογος σημαντικος?Κάποιες επιπτώσεις?



Offline Tassos (Chios)

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1394
Reply #157 on: Σάββατο 12 Φεβρουάριος 2011, 09:37:31 πμ
Δηλαδη για 130 πίσω γιατι οχι?Υπαρχει κάποιος λογος σημαντικος?Κάποιες επιπτώσεις?

Το ένα είναι ότι χαλάει το στήσιμο της μηχανής.
Στην πρώτη αλλαγή ελαστικών από λάθος - μ@λ@κι@ του μάστορα έβαλα 130. Μετά από λίγα σχετικά χλμ το πίσω ήθελε ακτινολόγιση. Στην επόμενη αλλαγή επανήλθα στα 120. Δεν χρειάστηκε ακτινολόγιση ξανά. Πιστεύω ότι δεν ήταν τυχαίο. Τα 130 έχουν χαμηλότερο προφίλ και καταπωνούν περισσότερο τη ρόδα



Offline orestiada

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 12
  • Την ιστορια τη γραφουν οι παρεες!!!
Reply #158 on: Δευτέρα 14 Φεβρουάριος 2011, 20:08:12 μμ
Το ένα είναι ότι χαλάει το στήσιμο της μηχανής.
Στην πρώτη αλλαγή ελαστικών από λάθος - μ@λ@κι@ του μάστορα έβαλα 130. Μετά από λίγα σχετικά χλμ το πίσω ήθελε ακτινολόγιση. Στην επόμενη αλλαγή επανήλθα στα 120. Δεν χρειάστηκε ακτινολόγιση ξανά. Πιστεύω ότι δεν ήταν τυχαίο. Τα 130 έχουν χαμηλότερο προφίλ και καταπωνούν περισσότερο τη ρόδα
[/quoteΕυχαριστω.Χαιρετισματα στο Σακη τον Σεζενια εαν τον γνωριζεις.



Offline Tassos (Chios)

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1394
Reply #159 on: Δευτέρα 14 Φεβρουάριος 2011, 20:42:06 μμ
Ευχαριστω.Χαιρετισματα στο Σακη τον Σεζενια εαν τον γνωριζεις.

Θα τα δώσω με την πρώτη ευκαιρία :)



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Δηλαδη για 130 πίσω γιατι οχι?Υπαρχει κάποιος λογος σημαντικος?Κάποιες επιπτώσεις?
O μονος ισως σοβαρος λογος ειναι τα παραπανω ευρα σε σχεση με το 120 Αντε και γιατι τετραγωνιζει λογω φθορας και λιγο περισσοτερο απο το 120
Α! ναι Και η μοτο γινεται λιγοτερο προθυμη σε γρηγορες εναλλαγες κλισεων

Σε καμια περιπτωση δεν χαλαει το στησιμο της μηχανης,δεν προκαλει ασταθεια κλπ κλπ ...και προς θεου δεν εχει καμια σχεση με ακτινολογηση  :o




Offline azwros

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3928
  • Ερωτας με την πρώτη ματιά!!

Α! ναι Και η μοτο γινεται λιγοτερο προθυμη σε γρηγορες εναλλαγες κλισεων

 ...και προς θεου δεν εχει καμια σχεση με ακτινολογηση  :o



+1000
ετσι ακριβώς!!!! 120 για να εχεις το κεφάλι σου ήσυχο
στις κλειστές γρήγορες στροφές με το 130 θα έχεις θέμα
επίσης δεν βλέπω κανένα μα κανένα + στο να βάλεις 130


Δεν   πλαλάου!!!!
γιατί νουγάου!!!! γκε γκε;;
[img]http://farm3.static.flickr.com[img]


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7296
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Σιγά το θέμα που θάχει .
Λες και τις σκίζουμε στην ξάπλα.

Ειχα φορέσει το D607  σε 130 και το είχα κατευχαριστηθεί  , το καλύτερο λάστιχο που είχα στο ΤΑ.

Τάσε αν είχες χρειαστεί ακτινολόγηση , απλά έτυχε δε βλέπω πως μπορεί να το κάνει αυτό ένα λάστιχο.

Μιά μικρή διαφορά στην κορώνα έχεις ασήμαντη επειδή είναι ποιό στενή η ζάντα.


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline Tassos (Chios)

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1394
Τάσε αν είχες χρειαστεί ακτινολόγηση , απλά έτυχε δε βλέπω πως μπορεί να το κάνει αυτό ένα λάστιχο.

Μιά μικρή διαφορά στην κορώνα έχεις ασήμαντη επειδή είναι ποιό στενή η ζάντα.

Το έγραψα με κάθε επιφύλαξη. Μου κάνει όμως εντύπωση που χρειάστηκε ακτινολόγηση τόσο νωρίς και μετά τίποτα



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
+1000
ετσι ακριβώς!!!! 120 για να εχεις το κεφάλι σου ήσυχο
στις κλειστές γρήγορες στροφές με το 130 θα έχεις θέμα
επίσης δεν βλέπω κανένα μα κανένα + στο να βάλεις 130
Ας βαλω τα πραγματα στη θεση τους:
Exω 130  εδω 16000 χλμ (λογω ελλειψης conti tkc80 σε 120) Παλιοτερα ειχα βαλει ξανα 130 για παρα πολλες χιλ. χλμ Δεν εννοουσα λοιπον να βαλει 120 για να εχει το κεφαλι του ησυχο Ησυχο θα το εχει και με 130 Απλα θα του στοιχισει λιγα περισσοτερα ευρα!
Οι κλειστες δεν ειναι γρηγορες απλα πρεπει να παρεις αρκετη κλιση για να "διεκπαιρεωθουν" γρηγορα! Τοσο πιο πολυ κλιση οσο πιο σφιχτη ειναι η στροφη! Στις κλειστες λοιπον στροφες -αλλα και γενικα σε ολες τις στροφες- ΔΕΝ υπαρχει κανενα θεμα με 130 αντι 120!
Το οτι ειναι πιο αργο στις εντολες του αναβατη απο το 120 ισως το καταλαβει καποιος μονο σε "χαστουκια" και σε αποτομα εσακια πχ κατα το παιχνιδι ανεβαινοντας ενα ορεινο στροφιλικι ή κανοντας σφηνες μεσα στην κινηση Καταστασεις δηλ που χωρις να ειναι δα και τιποτα xtreme απεχουν πολυ απο τον χαρακτηρα της ΤΑ!



Offline dionysis

  • δεν ειμαι οδηγαρα λεμε!!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 607
να ρωτησω βρε παιδια κατι;
κατι δεν παει καλα με τη μοτο μου ή με εμενα στα 120 χ/ω εχω 6500 στρ/λ με την 5η.
υπαρχει θεμα; ή να χασω καμια 20αρια κιλα;


παντα ορθιοι παντα ορθοι


Offline dionysis

  • δεν ειμαι οδηγαρα λεμε!!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 607
για να ειμαι αναλυτικος εχω το Τ/Α του 2001.
στο gearingcommander που κοιταω εκει μπερδευομαι χειροτερα.
χρειαζεται αλλαγη γραναζι και αλυσιδας;
ευχαριστω


παντα ορθιοι παντα ορθοι


Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Για λαστιχα μιλαμε ή γραναζια  ??? ??? ??? ???




Offline dionysis

  • δεν ειμαι οδηγαρα λεμε!!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 607
για γραναζι.εαν τα περιγραφω σωστα.


παντα ορθιοι παντα ορθοι


Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
για γραναζι.εαν τα περιγραφω σωστα.

εσυ καλα τα λες αλλα ποιο πανω για λαστιχα λενε και το κανανε ,....




Offline dionysis

  • δεν ειμαι οδηγαρα λεμε!!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 607
κουβας ολε....


παντα ορθιοι παντα ορθοι


Offline dionysis

  • δεν ειμαι οδηγαρα λεμε!!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 607
Reply #171 on: Σάββατο 26 Φεβρουάριος 2011, 21:44:30 μμ
να ρωτησω βρε παιδια κατι;
κατι δεν παει καλα με τη μοτο μου ή με εμενα στα 120 χ/ω εχω 6500 στρ/λ με την 5η.
υπαρχει θεμα; ή να χασω καμια 20αρια κιλα;

ειναι του 2001 με 81500χλμ
παιδες σοσ θελω τα φωτα σας


παντα ορθιοι παντα ορθοι


Offline georgakis

  • GERRARD
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 564
καλησπερα.εχει παει καποιος τωρα τελευταια στο μαγαζι διπλα στον αλεξοπουλο που αναφερεστε στις αρχικες σελιδες?

θελω να δω για γραναζια αλυσιδα.περασα απο κει αλλα δεν ειδα κατι συγκεκριμενο.


ΖΩΝΙΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ-ΙΛΙΟΝ-TRANSALP 650


Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
ειναι του 2001 με 81500χλμ
παιδες σοσ θελω τα φωτα σας
πολλες ειναι οι στροφες που λες.με μαμα γραναζωμα πρεπει να εισαι καπου στις 5600.ειναι πολλες σχεδον 1000 στροφες παραπανω.
η το κοντερ εχει θεμα η το γραναζωμα σου ειναι πολυ κοντο.




Offline konnik

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 8
Καλημέρα!! Θα ήθελα τα φώτα σας. Εχω ενα ΤΑ 650 και θέλω να βάλω 46αρι γρανάζι πίσω (15/46). Υπάρχει και αν ναι που???