Τετάρτη 02 Δεκέμβριος 2020, 20:57:41 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Αν είναι η πρώτη σας επίσκεψη στο Forum, ειναι σημαντικό να δείτε πρώτα  αυτό
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ... 15 | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Αλλαγή αλυσίδας + γρανάζια (αγορά καινούριων, ναι αλλά ποιών?)  (Αναγνώστηκε 146249 φορές)
azwros
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3927


Ερωτας με την πρώτη ματιά!!


« Απάντηση #125 στις: Τετάρτη 14 Ιούλιος 2010, 13:30:40 μμ »

Μαμίσια αλυσιδα-γρανάζια, από την αντιπροσωπεία 162 ευρώ σετ!!!!
Καταγράφηκε

Δεν   πλαλάου!!!!
γιατί νουγάου!!!! γκε γκε;;
[img]http://farm3.static.flickr.com[img]
Hypersonic
Γιώργος... Mr. Anderson
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5148


Μπαμπάς * 2


« Απάντηση #126 στις: Τετάρτη 14 Ιούλιος 2010, 13:43:09 μμ »

I know..... βαλε ομως DID
Καταγράφηκε

pissaman
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 927



« Απάντηση #127 στις: Τετάρτη 14 Ιούλιος 2010, 13:48:37 μμ »

I know..... βαλε ομως DID
Μερικά σετ γνήσια, έρχονται με DID Grin
Καταγράφηκε

Hypersonic
Γιώργος... Mr. Anderson
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5148


Μπαμπάς * 2


« Απάντηση #128 στις: Τετάρτη 14 Ιούλιος 2010, 13:57:19 μμ »

Και το γραφουν πανω στην αλυσιδα?
Καταγράφηκε

pissaman
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 927



« Απάντηση #129 στις: Τετάρτη 14 Ιούλιος 2010, 13:59:30 μμ »

Και το γραφουν πανω στην αλυσιδα?
Ω ΝΑΙ!
(το πρόβλημα είναι ότι δεν μπορείς να το ξέρεις, παρά μόνο αν την πάρεις και την ανοίξεις!
Γενικά πάντως, τα γνήσια σετάκια, έχουν καλές αλυσίδες και όχι του πεταματού! Wink
Καταγράφηκε

teslafun
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 565



« Απάντηση #130 στις: Πέμπτη 15 Ιούλιος 2010, 01:01:52 πμ »

Ω ΝΑΙ!
(το πρόβλημα είναι ότι δεν μπορείς να το ξέρεις, παρά μόνο αν την πάρεις και την ανοίξεις!
Γενικά πάντως, τα γνήσια σετάκια, έχουν καλές αλυσίδες και όχι του πεταματού! Wink

Χρήστο, κατ'αρχάς σ'ευχαριστώ για την εξυπηρέτηση με το σετ πριν από λίγο καιρό...
Όσον αφορά τη μάρκα επειδή το έψαξα λίγο πιο μετά που μου έστειλες το σετ, διαπίστωσα ότι ο κωδικός για σετ με RK τελειώνει σε P00
ενώ με την DID σε P10
Αυτή τη στιγμή δεν έχω εύκαιρους τους κωδικούς αλλά η διαφορά τους ήταν τα τελευταία 2 ψηφία δλδ 00 και 10.
Αν μπορείς να ρίξεις μια ματιά όταν θα έχεις ελεύθερο χρόνο και να μας πεις αν τελικά ισχύει κάτι τέτοιο...
Καταγράφηκε
pissaman
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 927



« Απάντηση #131 στις: Πέμπτη 15 Ιούλιος 2010, 09:22:12 πμ »

Καλημέρα, επειδή έχω δουλειά και δεν προλαβαίνω να μικρύνω τις φωτογραφίες για να τις ανεβάσω στο forum, σου στέλνω screenshot από το σύστημα της Honda.
Εκεί θα δεις ότι ο κωδικός Ρ00 κάνει μεταφορά στον Ρ10. Άρα, ότι από τα δύο και αν παραγγείλω εγώ, ο Σαρακάκης θα μου στείλει τον Ρ10! Wink
Υπόψιν ότι οι τιμές είναι χονδρικές χωρίς ΦΠΑ Wink
Καταγράφηκε

azwros
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3927


Ερωτας με την πρώτη ματιά!!


« Απάντηση #132 στις: Πέμπτη 02 Σεπτέμβριος 2010, 16:01:25 μμ »

Παιδιά μόλις πρίν δέκα λεπτά τελείωσε και η τοποθέτιση Αλυσίδα-γρανάζια!!!!
Γνήσια Honda 162 ευρά και η αλυσίδα στην συσκευασία ήτανε RK!!!
Και με τα λάστιχα (Anakee 2) που άλλαξα πριν 1 μήνα είμαι κομπλέ για αρκετά χιλιόμετρα ακόμα!!
Καταγράφηκε

Δεν   πλαλάου!!!!
γιατί νουγάου!!!! γκε γκε;;
[img]http://farm3.static.flickr.com[img]
nikosr
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 809


« Απάντηση #133 στις: Πέμπτη 09 Σεπτέμβριος 2010, 11:59:09 πμ »

Παιδιά μόλις πρίν δέκα λεπτά τελείωσε και η τοποθέτιση Αλυσίδα-γρανάζια!!!!
Γνήσια Honda 162 ευρά και η αλυσίδα στην συσκευασία ήτανε RK!!!
Και με τα λάστιχα (Anakee 2) που άλλαξα πριν 1 μήνα είμαι κομπλέ για αρκετά χιλιόμετρα ακόμα!!

Μεγειες !

Πολύ καλή και η RK
Καταγράφηκε
George_Peristeri
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 50



« Απάντηση #134 στις: Τρίτη 28 Σεπτέμβριος 2010, 00:30:36 πμ »

Έφτασε και η δική μου στιγμή να αλλάξω σετάκι (αλυσογράναζα)
Τελικά κλείνω προς το μικρό γρανάζι σε γνήσιο .
Το θέμα είναι πως το πίσω γρανάζι μπορώ να το πάρω πιο μικρό σε δόντια έτσι ώσυε να μακρύνω την σχέση μετάδοσης με αποτέλεσμα να ταξιδεύω με χαμηλότερες στροφές ?
Υπ΄όψιν ότι οδηγάω την μηχανή μόνος μου χωρίς συνεπιβάτη .
Η γυναίκα μου ανεβαίνει μια με δυο φορές το χρόνο .
Καταγράφηκε
Hypersonic
Γιώργος... Mr. Anderson
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5148


Μπαμπάς * 2


« Απάντηση #135 στις: Τρίτη 28 Σεπτέμβριος 2010, 00:49:11 πμ »

Το πισω το παιρνεις κανονικο (48 αν θυμαμαι).
Το μπροστα μικραινεις κατα 1 δοντι.
Καταγράφηκε

γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2571


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #136 στις: Τρίτη 28 Σεπτέμβριος 2010, 02:00:57 πμ »

Το θέμα είναι πως το πίσω γρανάζι μπορώ να το πάρω πιο μικρό σε δόντια έτσι ώσυε να μακρύνω την σχέση μετάδοσης με αποτέλεσμα να ταξιδεύω με χαμηλότερες στροφές ?
Ναι έτσι είναι, με λιγότερα δόντια πίσω μακραίνει η σχέση. Προτιμάται πάντως η αύξηση των δοντιών του μπροστινού κατά 1 δόντι γιατί είναι  πιό φτηνό από το πίσω, σε περίπτωση που δεν σου αρέσει η μετατροπή. +1 δόντι μπροστά = - 3 πίσω.
Το μπροστα μικραινεις κατα 1 δοντι.
Μεγαλώνεις κατά 1 δόντι = 16 Γιώργο. Μεγάλη σσσσσσσσσσσύγχησσσσσσσσσση σσσσσσσστο team των φιδιών.
« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη 28 Σεπτέμβριος 2010, 02:07:38 πμ από γκ » Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
Hypersonic
Γιώργος... Mr. Anderson
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5148


Μπαμπάς * 2


« Απάντηση #137 στις: Τρίτη 28 Σεπτέμβριος 2010, 02:09:35 πμ »

Τι να κανω? απο τις 7 το πρωι ειμαι στο ποδι....!!
Ας παω για υπνο!
Καταγράφηκε

Γιάννης Σταυρουλάκης
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4154


by Jstavrou


« Απάντηση #138 στις: Τρίτη 28 Σεπτέμβριος 2010, 10:27:57 πμ »

Θα σου πω δύο πράγματα.
Εχω ακούσει, αλλά δεν έχω δοκιμάσει ο ίδιος, από έμειρους ανθρώπους που έχουν κάνει αρκετούς πειραματισμούς, πως το ΤΑ την μεγαλύτερη τελική την δίνει με -2 δόντια στο πισινό γρανάζι.
Από εκεί και πέρα, θα σου λείπει η ροπή του. Βάζοντας ένα δόντι παραπάνω μπροστά ισοδυναμεί με -3 πίσω, οπότε θα σε περνάω στα ξεκινήματα στα φανάρια.
Το θέμα είναι άλλο. Οπως είπαν και οι προλαλήσαντες το εμπρός γρανάζι και φθηνό είναι και αλλάζει πολύ πιο εύκολα.
Από την άλλη εγώ που μπροστά έβαλα JT και όχι Honda με λαστιχάκι, δεν έχω παρατηρήσει κανένα απολύτως πρόβλημα. Αλλοι όμως λένε οτι έχει διαφορά. Πιστεύω πως η διαφορά έχει να κάνει με ψυχολογικούς παράγοντες κυρίως...
Συνοψίζοντας, αν κάνεις συχνά ταξίδια, μια καλή ιδέα είναι να αλλάξεις το πίσω με 45άρι ανρί του 47αριού που έχει από το εργοστάσιο. ΟΜΩΣ, σε αυτή την περίπτωση, να ξέρεις πως το πιθανότερο είναι πως θα το κρατήσεις μέχρι την επόμενη αλλαγή αλυσίδας, καμμιά 5ετία δηλαδή.
Από την άλλη, εάν κινείσαι αρκετά μέσα στην πόλη και ταξιδεύεις μερικές φορές το χρόνο μονάχα, σκέψου σοβαρά να αφήσεις πίσω το 47άρι, και να πάρεις για μπροστά ένα 15άρι και ένα 16άρι και να τα αλλάζεις ανάλογα με τις διαθέσεις σου.
Ρίξε μια ματιά και στο site που είναι το ευαγγέλιο για τέτοιου είδους μετατρoπές, το gearingcommander.
Ελπίζω να βοήθησα.
« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη 28 Σεπτέμβριος 2010, 10:38:05 πμ από Γιάννης Σταυρουλάκης » Καταγράφηκε

There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V
George_Peristeri
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 50



« Απάντηση #139 στις: Τρίτη 28 Σεπτέμβριος 2010, 10:36:27 πμ »

Καλημέρα σας παιδιά     Cheesy

Οπότε για να ανακεφαλαιώσουμε  κρατάω το 47άρι πίσω και παίρνω 16άρι για μπροστά .
Όσο για την αλυσίδα τι πρέπει να κοιτάξω σαν κριτήριο επιλογής ?
Καταγράφηκε
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2571


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #140 στις: Τρίτη 28 Σεπτέμβριος 2010, 15:47:26 μμ »


...... πως το ΤΑ την μεγαλύτερη τελική την δίνει με -2 δόντια στο πισινό γρανάζι.

Γιάννη για να γίνει αυτό πρέπει με τη στάνταρ τελική σχέση, η πέμπτη να μπαίνει στα κόκκινα. Όσο μακραίνομε την τελική σχέση έχομε μεν περισσότερα χιλιόμετρα ανά 1000 σαλ, αλλά αδυναμία του κινητήρα να περιστρέφεται με πολλές στροφές στην πέμπτη.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
teslafun
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 565



« Απάντηση #141 στις: Τρίτη 28 Σεπτέμβριος 2010, 20:51:53 μμ »

Κοίτα ρε που και το Τρανσάλπ, θέλει οδοντίατρο....   Grin
Καταγράφηκε
Γιάννης Σταυρουλάκης
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4154


by Jstavrou


« Απάντηση #142 στις: Τετάρτη 29 Σεπτέμβριος 2010, 10:52:46 πμ »

Όσο για την αλυσίδα τι πρέπει να κοιτάξω σαν κριτήριο επιλογής ?
525VM. Χρυσή X-ring δαγκωτό. Κοίτα εδώ.
Ενδεικτικά θα την βρεις στον Αλεξόπουλο που είναι και ο αντιπρόσωπος. Αν αντέχει η τσέπη σου, πήγαινε κατευθείαν για την 0254ZVMGB118 που είναι και η κορυφή, ή την 0254VMGB118 που έχω κι εγώ. Την έχω δοκιμάσει και έχω άποψη. Την μαμίσια την άλλαξα κάπου στα 14.500 χλμ. Είχε γίνει σαν σωβρακολάστιχο. Είχε ξεχειλώσει τελείως. Εβαλα αυτή, έχω κάνει σχεδόν 20.000χλμ και ακόμα δεν έχει χρειαστεί να την τεντώσω. Την λιπαίνω όμως τακτικά. Ισως να υπάρχουν κι άλλες καλές αλυσίδες after market, απλά εγώ δεν τις έχω δοκιμάσει. Επίσης ακούγεται οτι και αυτή που δίνει η Honda σαν ανταλλακτικό δεν είναι η ίδια με αυτή που φοράει η μηχανή από το εργοστάσιο και είναι λίγο καλύτερη. Εγώ πάντως όοοοταν αλλάξω την ίδια ακριβώς από τον Αλεξόπουλο θα πάρω.

Επιτέλους το βρήκα:
Από το service manual της Haynes αντιγράφω ώστε να τα έχουμε ολοκληρωμένα.
Μοντέλο                                       Τύπος αλυσίδας                                               Αριθμός συνδέσμων
XL600V-H to R (1987-1995)             DID 525V8-LE or RK 525SMO-LE                         118 links
XL600V-T to T (1996-1998)             DID 525HV8 or RK 525SMOZ5                            118 links
XL600V-X (1999)                           DID 525H-LJF4 or RK 525SMOZ5-JFZ                   120 links
XL650V                                        DID 525HV or RK 525ROZ1                                 110 links
XRV750-L to N (1990 - 1992)           DID 525V8-LE or RK 525SMO-Z3XLE                    124 links
XRV750-P to T (1993 - 1996)           DID 525V8 or RK 525SMO-Z4                             124 links
XRV750-V (1997 - on)                     DID 525V8 or RK 525SMO-Z5                             124 links

Μέγεθος γραναζιών
Εμπρός γρανάζι (κινητήρα)
XL600V & XL650V                                   15T
XRV750                                                 16T
Πίσω γρανάζι (τροχού)
XL600V                                                 47T
XL650V                                                 48T
XRV750-L to N (1990 - 1992)                    46T
XRV750-P to now (1993 - on)                   45T

Σ. Σ. Υπενθυμίζω οτι το XRV750 είναι το Africa Twin.
Επίσης είναι πλέον προφανές οτι το 650άρι έχει από μαμά 48άρι γρανάζι πίσω όπως είχε πει και ο Υπερηχητικός, και όχι 47άρι όπως είχα αναφέρει σε προηγούμενά μου ποστς παρασυρμένος απο το gearingcommander. Ζητώ συγνώμη για το μπέρδεμα. Δυστυχώς το σύστημα δεν μου δίνει τη δυνατότητα να τροποποιήσω παλαιά μου ποστς.
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη 29 Σεπτέμβριος 2010, 11:37:38 πμ από Γιάννης Σταυρουλάκης » Καταγράφηκε

There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V
Hypersonic
Γιώργος... Mr. Anderson
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5148


Μπαμπάς * 2


« Απάντηση #143 στις: Τετάρτη 29 Σεπτέμβριος 2010, 11:03:45 πμ »

Και μην αμελεις να τη λαδωνεις καθε 500χλμ γιατι οσο γαμάτη και να ειναι, αν την αφησεις θα σε αφησει...
Καταγράφηκε

Γιάννης Σταυρουλάκης
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4154


by Jstavrou


« Απάντηση #144 στις: Δευτέρα 04 Οκτώβριος 2010, 15:32:13 μμ »

Εστειλα τα στοιχεία για το γρανάζωμα του XL650V στον διαχειριστή του Gearingcommander και τα πρόσθεσε στη βάση δεδομένων του.
Ετσι πλέον, ΚΑΙ οι έχοντες 650άρι, μπορούν να δουν με ακρίβεια, τις μεταβολές στις στροφές του κινητήρα, αλλά και στην ταχύτητα που επιφέρει η αλλαγή των γραναζιών με γρανάζια με διαφορετικό αριθμό δοντιών.
Καταγράφηκε

There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V
nikos 238
G.M.T.A.. Riders
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3140



« Απάντηση #145 στις: Δευτέρα 04 Οκτώβριος 2010, 21:36:32 μμ »

Εστειλα τα στοιχεία για το γρανάζωμα του XL650V στον διαχειριστή του Gearingcommander και τα πρόσθεσε στη βάση δεδομένων του.
Ετσι πλέον, ΚΑΙ οι έχοντες 650άρι, μπορούν να δουν με ακρίβεια, τις μεταβολές στις στροφές του κινητήρα, αλλά και στην ταχύτητα που επιφέρει η αλλαγή των γραναζιών με γρανάζια με διαφορετικό αριθμό δοντιών.

Μόλις τα υπολόγιζα για το δικό μου για την λύση 15/47 και έλεγα "έλα ρε, τα έχει όλα..."  Grin

Καταγράφηκε

ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)

ntinos50
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 1714


Η αγαπη μου Honda XL 650 V Transalp


« Απάντηση #146 στις: Δευτέρα 04 Οκτώβριος 2010, 22:29:48 μμ »

εγω εχω βαλει στο δικο μου 15/47 και ειμαι μια χαρα, εχω το 600αρι του 99
Καταγράφηκε
ΧΡΗΣΤΑΡΑΣ
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 216



« Απάντηση #147 στις: Δευτέρα 08 Νοέμβριος 2010, 09:48:41 πμ »

καλημερα παιδια. το σ/κ αλλαξα και εγω αλυσιδα γραναζια. παρηγγηλα απο εξωτερικο την DID 525VM μαζι με γραναζια 129 ευρω. η αλλαγη εχει αρκετες δυσκολιες αν δεν εχεις τα καταλληλα εργαλεια. δηλαδη το πισω γραναζι για να βγει θελει οποσδηποτε αεροκλειδο. δεν βγαινει αλλιως. επισης η αλυσιδα ερχεται μονοκοματη και πρεπει να βγαλεις τους πυρους για να την βαλεις. αυτο απαιτει η το ειδικο εργαλειο η να πεσει σφυροκοπημα. για να σηκωσω τη μηχανη εβαλα γρυλο και στο ψαλιδι 2 τριποδες τους αποιουσ πηρα απο το λιντλ 9 ευρω.
Καταγράφηκε
Sotos
Global Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 11368



« Απάντηση #148 στις: Δευτέρα 08 Νοέμβριος 2010, 19:27:37 μμ »

δεν χρησιμοποιησα ποτε αεροκλειδο για να βγαλω το πισω γραναζι. Μαι χαρα βγαινει και χωρίς.

Με ενα δισκο κοπης, κοβεις το κεφαλι ενος απο τους πυρους, και η αλυσιδα βγαινει πανευκολα.
Λιγο δεξιοτητα θελει το να κεφαλωσεις τον πυρο της καινουριας αλυσιδας, αλλα γινεται και αυτο χωρις μεγαλο προβλημα, φτανει να επινοησεις μια καλή κοντρα απο την αλλη μερια (ωστε να μην "ακουσει" καθολου την σφυριά η αλυσίδα η το γραναζι).
Καταγράφηκε

Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km
orestiada
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 12


Την ιστορια τη γραφουν οι παρεες!!!


« Απάντηση #149 στις: Πέμπτη 10 Φεβρουάριος 2011, 09:46:04 πμ »

Γειά σας παιδιά.Ειμαι κατοχος πρόσφατα ενος ΤΑ650 καινούργιος στο χωρο της μηχανής και διαβαζοντας εδω για γραναζια ηθελα να σας ρωτησω τα παρακάτω:ποιά ειναι η καλύτερη σε 15-48,15-47 και 16-48?Τείνω στο τελευταίο για οταν τα αλλάξω.Τωρα φοραει πίσω 46 και δεν ξερω για το μπροστα γιατι ειναι μεταχειρισμένη.Την εψαξα σε συνεργειο φιλου και ειναι αψογη κατα τα αλλα.Επισης μιας και δεν θα παω χωμα ποτε,μου προτεινανε λαστιχο 130 απο 120 που φοραει για πισω.Μ αυτο τι γινεται?
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ... 15 | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!