Τετάρτη 02 Δεκέμβριος 2020, 21:13:04 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Website του συλλόγου www.transalp.gr
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Επισκευες μετα απο αγορα - εμπειριες  (Αναγνώστηκε 4662 φορές)
bill01
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 42



« στις: Κυριακή 24 Σεπτέμβριος 2017, 19:56:24 μμ »

Πηραμε (το 2011) την 650 μεταχειρισμενη (μοντελο 2002) σε κακη κατασταση πιο οικονομικα απ οτι ειχαν οι υπολοιπες, απο εξτρα ειχε μονο λιγο πιο ψιλη ζελατινα, αν και σημαδια (βαθουλωματα) φανερωναν υπαρξη tankbag, βαση κεντρικης βαλιτσας (σημαδια απ τις ραγες), 1 κλειδι αντι για 2, συναγερμο με 1 κοντρολ που δεν δουλευε, στο τελος αφαιρεθηκε εντελως γιατι αδειαζε τις μπαταριες ακομη και χωρις να χρησιμοποιειται, βγαλαμε νεο κλειδι, tankbag, βαση βαλιτσας, βαλιτσα, νεα λαστιχα γιατι ειχε ακομη τα μαμισια, ρουλεμαν τιμονιου και φλατζες γιατι εκανε θορυβο οταν γυριζε το τιμονι, το κοντερ ελεγε 21.000 αλλα ειχε κολλησει, μαλλον θα ειχαν γυρισει τα χιλιομετρα, μας το εφτιαξε δωρεαν ο εμπορος που την αγορασαμε, αλλαγη εμπρος δισκων και τακακιων εμπρος πισω, νεα μεγαλυτερη ζελατινα που παρολο το υψος μου σε λιγα χιλιομετρα δεν βλεπω καλα πολυ κοντα, βασεις σαμαριων που τις αντικατεστησα τελικα με βασεις βαλιτσων, ελατηρια πιρουνιων, εντυπωση μου εκανε πως η μια μπουκαλα οταν ανοιχτηκε βρωμουσε και ειχε ενα πραγμα σαν γρασο ενω η αλλη ηταν σε λιγο καλυτερη κατασταση, τα καλυματα τους ηταν αλλαγμενα, σκεπτομαι μηπως ειχε κανενα ατυχημα, παντως καλα παει και στα πολλα χιλιομετρα, επισκευη πισω αμορτισερ αλλα τελικα θελει και αλλαγη ελατηριου γιατι ειναι μαλακο, περα απο γενικο σερβις που δεν εβγαιναν τα μπουζι γιατι ειχαν κολλησει, μπορει να μην τα ειχε αλλαξει ποτε...αλλα ειναι honda...μετα απο 2-3 αλλαγες που εκανα στις αρχες καθε 2.000 τωρα ακουγεται σαν καινουριο, δεν καιει λαδια 10-40, τοποθετηση κεντρικου σταντ, η σελα θελει ανακατασκευη γιατι την ειχε κατεβασει με αποτελεσμα να νιωθεις το πλαστικο οταν καθεσε και φθηνο καλυμα, σκεπτομαι να παω σε γνωστο μαγαζι στην Αθηνα να τη κανω ανατομικη να μπορω να κανω κανα ξεκουραστο χιλιομετρο και καποια εξτρα που ηθελα, εκτος αυτων ειναι σπασμενα ολα τα πλαστικα και δεν ξερω που να βρω και ποσο θα κανουν, τη μηχανη την επελεξε καποιος δικος μου, μετα απο τοσο καιρο και χρημα σκεπτομαι μηπως τελικα δεν αξιζε το χρημα και τον κοπο εξαρχης, εγω κοιταζα πιο καλοσυντηρημενες με περισσοτερα χρηματα, εχω φτασει σε σημειο που οσα εχω δωσει ξεπερνουν την σημερινη αξια που μπορει να εχει, τι κανεις εκει, δινεις και αλλα λιγα; η την κρατας σε μια ακρη να τη βλεπεις και περνεις καποια αλλη να ειναι σε καλυτερη κατασταση και πιο συγχρονη;
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9206


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #1 στις: Κυριακή 24 Σεπτέμβριος 2017, 22:37:03 μμ »

Αυτό το μηχανάκι τα κανει όλα, αλλά είναι κ σε όλα μια μετριοτητα.
Αν δεν έχεις μεγάλες απαιτήσεις τότε έχεις ένα μηχανάκι ''χρυση τομη''.

Αφού δεν έχει θέμα ο κινητήρας τότε το κρατάς να κάνεις την δουλειά σου, να ηρεμήσεις κ μετά αποφασίζεις ήρεμα.

Έτσι ή αλλιώς πολλά από αυτά που του έβαλες θα τα έβαζες σε οποιοδήποτε μεταχειρισμενο μηχανάκι.
Τώρα κ να το κρατήσεις αραγμενο χαμένος θα είσαι, αλλά κ να το δώσεις ποιος θα αναγνωρισει την αξία όσων έκανες?

Τι στο καλό? Στο Ελλαντα ζούμε, κ οταν πουλάμε το χρεπι μας πρέπει να το αποχωριστούμε με μεγάλο τίμημα.

Λίγοι οι τίμιοι κ ακόμα λιγότεροι οι άνθρωποι.

Γνώμη μου, πάντα

Καταγράφηκε
vaggelis_peir
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 475


Το πιο όμορφο γουργουρητό


« Απάντηση #2 στις: Κυριακή 24 Σεπτέμβριος 2017, 23:49:21 μμ »

Είτε πάρεις την μηχανή χρέπι είτε του κουτιού είναι κάποια πράγματα που θα κάνεις οπωσδήποτε.

Έχω αλλάξει 3 μηχανές. Και στις 3 μηχανές με το που τις πήρα άλλαξα:

-Ρουλεμάν τιμονιού
-Αλυσίδα - γρανάζια
- Λάστιχα
- Φρένα
- Δισκόπλακες
- Νερά στο ψυγείο
- Λάδια
- Φίλτρα
-Σωληνάκια
-Ψευτοκάπακα
-Καθάρισμα-ρύθμισμα καρμπιρατέρ
- Ρύθμιση βαλβίδων
- Αλλαγή ντίζες
- Λάδια αμορτισέρ
- Σέλα

Αν δεν τα κάνεις αυτά, δεν ξέρεις τι μηχανάκι έχεις και  πόσο μάλιστα να κάνεις και καμιά απόσταση χωρίς να φοβάσαι κάθε χιλιόμετρο που γράφεις.

Μετά από 5 χρόνια που έχω το ΤΑ αυτό που έχω να πω είναι ότι αξίζει το κάθε ευρώ που έδωσα, γιατί κάθε φορά που ανοίγω το γκάζι ακούω αυτό το όμορφο γουργουρητό που πραγματικά δεν ξέρω αν χρειαστεί να αλλάξω μηχανή, τελικά ποια είναι αυτή που θα κάτσει τόσο καλά στα γούστα μου.

Όπως είπε ο σύντροχος από πάνω, το μηχανάκι είναι μέτριο αλλά τα κάνει όλα.

Φαντάσου ότι τώρα είμαι σε φάση ανακατασκευής, αν δεις τα post μου μέχρι και τις βίδες αλλάζω.

Κράτα το και θα σου δώσει πίσω και το τελευταίο ευρώ που θα δώσεις.
Καταγράφηκε
bill01
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 42



« Απάντηση #3 στις: Δευτέρα 25 Σεπτέμβριος 2017, 08:42:53 πμ »

Ευχαριστω για τις συμβουλες συντροφοι,

Ισως με ανατομικη σελα και αμορτισερ δω τη διαφορα που θελω να βελτιωθει η ανεση και το κρατημα, για τα φρενα γινεται τιποτα; πχ αν εβαζα σωληνακια υψηλης; Αν και το πιρουνι γωνατιζει ευκολα παρολο τα ελατηρια ohlins και λαδια αυτα που δινει η honda.

Δεν εχω αλλαξει αλυσιδογραναζα εγω τουλαχιστον και ειναι σε καλη κατασταση, το μηχανακι λεει πλεον 32.000 στο κοντερ (με επιφυλαξη γιατι πιστευω πως ηταν γυρισμενα), εκτος απο υγρα στο ψυγειο, λαδια, φιλτρα, μπουζι στο μοτερ δεν εχω κανει ουτε ρυθμιση βαλβιδων ουτε τα υπολοιπα που ειπε ο φιλος παραπανω, δεν γνωριζω να τα κανω ο ιδιος οποτε θα πρεπει να παω σε καποιο συνεργειο, λετε προλυπτικα να πρεπει γινουν;

Με γεματο ρεζερβουρα κανει 230χλμ δικαβαλο ειναι καλα; Με αλλες μηχανες ιδιου κυβισμου που εχουμε κανει μαζι ταξιδι καταναλωσαν 1/3 λιγοτερο, ειναι ενταξει;

Στάλθηκε από το Lenovo A536 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Καταγράφηκε
vaggelis_peir
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 475


Το πιο όμορφο γουργουρητό


« Απάντηση #4 στις: Δευτέρα 25 Σεπτέμβριος 2017, 09:32:14 πμ »

Τα σωληνάκια υψηλής πρδφέρουν μεγαλύτερη ταχύτητα στο κλείσιμο των φρένων και ομορφιά Grin όχι κράτημα.
Καταγράφηκε
bill01
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 42



« Απάντηση #5 στις: Δευτέρα 25 Σεπτέμβριος 2017, 11:13:11 πμ »

Τα σωληνάκια υψηλής πρδφέρουν μεγαλύτερη ταχύτητα στο κλείσιμο των φρένων και ομορφιά Grin όχι κράτημα.

Το σκεπτομαι γιατι με 2 ατομα φαινονται αδυναμα αλλα και παλι θα μεινει το μεγαλο βυθισμα γιαυτο εγραψα για τη μπροστα αναρτηση, τη χρησιμοποιω κυριως για ταξιδια 2καβαλο - φορτωμενη και καμια εντουροβολτα μονος
Καταγράφηκε
Παύλος
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9499



« Απάντηση #6 στις: Δευτέρα 25 Σεπτέμβριος 2017, 12:04:10 μμ »

Δεν εχω αλλαξει αλυσιδογραναζα εγω τουλαχιστον και ειναι σε καλη κατασταση, το μηχανακι λεει πλεον 32.000 στο κοντερ (με επιφυλαξη γιατι πιστευω πως ηταν γυρισμενα), εκτος απο υγρα στο ψυγειο, λαδια, φιλτρα, μπουζι στο μοτερ δεν εχω κανει ουτε ρυθμιση βαλβιδων ουτε τα υπολοιπα που ειπε ο φιλος παραπανω, δεν γνωριζω να τα κανω ο ιδιος οποτε θα πρεπει να παω σε καποιο συνεργειο, λετε προλυπτικα να πρεπει γινουν;

Βασίλη ρύθμιση βαλβίδων ούτε να το σκέφτεσαι, είναι πολυυυυυυυ νωρίς ακόμα
Καταγράφηκε

Παύλος Καρούμπης
vaggelis_peir
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 475


Το πιο όμορφο γουργουρητό


« Απάντηση #7 στις: Δευτέρα 25 Σεπτέμβριος 2017, 12:06:25 μμ »

Ναι αλλά σου λέει ότι τα χιλιόμετρα είναι μάλλον γυρισμένα.

Ένα μεγάλο service δεν είναι κακό.
Καταγράφηκε
Παύλος
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9499



« Απάντηση #8 στις: Δευτέρα 25 Σεπτέμβριος 2017, 12:56:50 μμ »

μωρέ ούτε στις 100000χλμ δε χρειάζονται ρύθμιση η βαλβίδες στα ΤΑ.

Αν κάνει service και φτάσει ως εκεί ας το κάνει αλλά αποκλείεται να θέλουν ρύθμιση
Καταγράφηκε

Παύλος Καρούμπης
bill01
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 42



« Απάντηση #9 στις: Δευτέρα 25 Σεπτέμβριος 2017, 13:06:14 μμ »

Ευχαριστω για τις συμβουλες, θα βαλω ενα γενικο σερβις στα υποψιν προλυπτικα, να ειμαστε καλα, να εχουμε και χρηματα..

Στάλθηκε από το Lenovo A536 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Καταγράφηκε
bill01
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 42



« Απάντηση #10 στις: Δευτέρα 25 Σεπτέμβριος 2017, 13:10:23 μμ »

Οντως εχω την εντυπωση πως τα honda εκτος απ τα βασικα λαδια - φιλτρα αντε και κανα μπουζι οποτε θυμασε...δεν παθαινουν τιποτα...ποιοτικα ειναι πολυ καλα.

Στάλθηκε από το Lenovo A536 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Καταγράφηκε
vaggelis_peir
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 475


Το πιο όμορφο γουργουρητό


« Απάντηση #11 στις: Δευτέρα 25 Σεπτέμβριος 2017, 13:30:34 μμ »

Στο δικό μου είχε μία λίγο πιο ανοιχτή.

Αποψή μου είναι ότι δεν σπάνε δεν χαλάνε αλλά καλό είναι να είσαι τυπικός.
Καταγράφηκε
bill01
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 42



« Απάντηση #12 στις: Δευτέρα 25 Σεπτέμβριος 2017, 17:39:50 μμ »

Στο δικό μου είχε μία λίγο πιο ανοιχτή.

Αποψή μου είναι ότι δεν σπάνε δεν χαλάνε αλλά καλό είναι να είσαι τυπικός.

Ναι Βαγγελη και εγω το πιστευω και προσπαθω να τη συντηρω οσο καλυτερα μπορω παρολο που τη θεωρω σκληρο καρυδι οπως ειπε πολυ σωστα ο Παυλος, δεν θελω ομως να χασω καμια αλλη καλη εκδρομη οπως τη πανελληνια στον Αγιοκαμπο γιατι ειχαν παει ολα στη μηχανη..και μην ξεχναμε και πως χρειαζομαστε και εμεις σαν αναβατες σωστο εξοπλισμο (θυμαμαι που μας εκανε ελεγχο ο Φωτης πως ειμαστε ντυμενοι πριν ξεκινησουμε και ηταν εκεινος υπευθυνος και ελεγε εσενα λειπει αυτο εσενα το αλλο, με καλο τροπο μην παρεξηγηθω, κατι πολυ σωστο)
Καταγράφηκε
Σελίδες: [1] | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!