Παρασκευή 23 Οκτώβριος 2020, 05:08:07 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: .
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 3 4 [5] | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Λίπανση Αλυσίδας  (Αναγνώστηκε 41701 φορές)
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #100 στις: Τετάρτη 14 Ιανουάριος 2009, 15:57:43 μμ »

Όπως βολεύεται ο καθένας.

Εγώ εφαρμόζω την εξής λύση: ακριβή αλυσίδα (για να αντέχει) + spray belray κάθε 500χλμ (για ευκολία, συντομία και για να μην λερώνει τον τροχό) + καθάρισμα αλυσίδας ποτέ.

Στατιστικά, μέχρι τώρα, τα 40.000 χλμ τα φτάνει/αντέχει άνετα χωρίς πρόβλημα και χωρίς να απαιτείται άμεση αλλαγή. Και πάει και παραπάνω στα 55-60Κ (όπου εκεί θέλει αλλαγή, λόγω αυξημένου θορύβου κυρίως).

Με τις βαλβολίνες τί όρια χλμ πιάνετε?
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη 14 Ιανουάριος 2009, 16:04:12 μμ από Chris_de_Ze » Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
strofakias
Επισκέπτης
« Απάντηση #101 στις: Τετάρτη 14 Ιανουάριος 2009, 15:59:42 μμ »

το επιπλέον καλό της βαλβολίνης . Ειδικά μετά απο γερή βροχή στην ξεπλένει πολύ καλά....απλά ξαναλαδώνεις σύντομα.
Το να στεγνώσει απ έξω δε σημαίνει και τίποτα τραγικό

δεν με πειραζει αν λερωθει απλα λεω αυτο που βλεπω,μου αρκει που παραμενει λαδωμενη.και εχει τυχει μετα απο πλυσιμο με πιεση να μην χρειαστει λαδωμα αμεσα,ασχετος που της εβαλα.
Καταγράφηκε
strofakias
Επισκέπτης
« Απάντηση #102 στις: Τετάρτη 14 Ιανουάριος 2009, 16:06:22 μμ »

 (όπου εκεί θέλει αλλαγή, λόγω αυξημένου θορύβου κυρίως).

Με τις βαλβολίνες τί όρια χλμ πιάνετε?
[/quote]
(προσωπικά)στα 500  θέλει ήδη λάδωμα
Καταγράφηκε
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #103 στις: Τετάρτη 14 Ιανουάριος 2009, 16:15:18 μμ »

Εννοώ, κάθε πόσες χιλιάδες χλμ πρέπει να αλλάξετε αλυσίδα από φθορά.
Έτσι θα κρίνουμε αν μια μέθοδος είναι αποτελεσματική και αν συμφέρει σε βάθος χρόνου.
Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
KostasC
Administrator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10464


Γαβ !


« Απάντηση #104 στις: Τετάρτη 14 Ιανουάριος 2009, 16:16:00 μμ »

Όπως βολεύεται ο καθένας.

Εγώ εφαρμόζω την εξής λύση: ακριβή αλυσίδα (για να αντέχει) + spray belray κάθε 500χλμ (για ευκολία, συντομία και για να μην λερώνει τον τροχό) + καθάρισμα αλυσίδας ποτέ.

Στατιστικά, μέχρι τώρα, τα 40.000 χλμ τα φτάνει/αντέχει άνετα χωρίς πρόβλημα και χωρίς να απαιτείται άμεση αλλαγή. Και πάει και παραπάνω στα 55-60Κ (όπου εκεί θέλει αλλαγή, λόγω αυξημένου θορύβου κυρίως).

Με τις βαλβολίνες τί όρια χλμ πιάνετε?

αμα φας το χοντρό σπράι της Εθνικής που την πλένει ... μπορεί και μετά απο τη εφαρμογή να δείχνει στεγνή.
Ας πούμε καλοκαίρι χωρίς σκόνη, σίγουρα 1000χλμ. Στα 500-700 τη λιπαίνω

Διάρκεια ζωής πάνω απο 40.000χλμ μόνο με βαλβολίνη
Καταγράφηκε

junior CAESAR
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1309


...¨Οποιος έχει μυαλό το προστατεύει!!


« Απάντηση #105 στις: Κυριακή 18 Ιανουάριος 2009, 16:40:38 μμ »

Το BP 80-90 είναι βαλβολίνη (για κιβώτια αυτοκινήτων)
Το KOTE Antifriction (αλλά και το MOTORKOTE) είναι ένα ειδικό αντιτριβικό (για κινητήρες, κιβώτια, κλπ)

Να συμπληρωσω οτι εγω βαζω και λιωμενο γρασο.
Εννοώ, κάθε πόσες χιλιάδες χλμ πρέπει να αλλάξετε αλυσίδα από φθορά.
Έτσι θα κρίνουμε αν μια μέθοδος είναι αποτελεσματική και αν συμφέρει σε βάθος χρόνου.

Η αλυσιδα μου εχει γραψει περι τα 45000χιλ. Η λιπανση γινεται περιπου καθε 500χιλ.
Καταγράφηκε

Salonica Iron Club

ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑΞΙ
Η ΑΣΚΟΠΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΠΩΛΕΙΑ ΖΩΗΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΜΑΣ
ΠΡΟΣΟΧΗ!
ΜΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΠΟΤΕ ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΣΟΒΑΡΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ
GiannisVeria
Μήπως είμαι όντως:
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 91


Γιάννης


« Απάντηση #106 στις: Δευτέρα 19 Ιανουάριος 2009, 15:46:20 μμ »

Εράτηση αδαούς, όταν λέμε Βαλβολίνη περιλαμβάνει και αυτό : http://www.trade-wind.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=447&category_id=44&option=com_virtuemart&Itemid=57&lang=el  ή απλά το κλασσικό χοντρό λάδι που έιναι για τα κιβώτια;

Υ.γ Πως κάνω υπερσύνδεση;
Καταγράφηκε

Βέροια πόλη μαγική του όνειρου πατρίδα,
δεν ξέρω αν σ' ονειρεύτηκα ή στα αλήθεια σ' είδα
Έλα μαζί μου πάνω εκεί να δεις αυτό το ποίημα
χωρίς να έχει θάλλασα, θα ακούς να σκάει το κύμα...
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #107 στις: Δευτέρα 19 Ιανουάριος 2009, 23:34:55 μμ »

Αυτό που αναφέρεις είναι προιόντα της εταιρίας VALVOLINE (η οποία έχει και βαλβολίνη ως προιόν).
Εδώ τα παιδιά μιλάνε για κανονική βαλβολίνη για κιβώτια ταχυτήτων και διαφορικά αυτοκινήτων.
Τη βρίσκεις στα βενζινάδικα. Πας σε ένα βενζινάδικο και ζητάς 1 λίτρο απλή βαλβολίνη 90.
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα 19 Ιανουάριος 2009, 23:41:11 μμ από Chris_de_Ze » Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
GiannisVeria
Μήπως είμαι όντως:
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 91


Γιάννης


« Απάντηση #108 στις: Τρίτη 20 Ιανουάριος 2009, 08:54:51 πμ »

Καλημέρα. Ευχαριστώ
Καταγράφηκε

Βέροια πόλη μαγική του όνειρου πατρίδα,
δεν ξέρω αν σ' ονειρεύτηκα ή στα αλήθεια σ' είδα
Έλα μαζί μου πάνω εκεί να δεις αυτό το ποίημα
χωρίς να έχει θάλλασα, θα ακούς να σκάει το κύμα...
iannag
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 214



« Απάντηση #109 στις: Παρασκευή 24 Ιούλιος 2009, 00:21:36 πμ »

Γεια σε όλους, για να μην ανοίξω καινούργιο θέμα ποστάρω εδώ. Πριν μία εβδομάδα μου δείξανε πώς να λαδώνω την αλυσίδα, το έκαναν οι ίδιοι κιόλας, αλλά σήμερα παρατήρησα ότι το σπρέι δεν γράφει πουθενά «o-ring safe» ή κάτι σχετικό. Τι κάνω τώρα; Είναι αργά να επανορθώσω (και πώς;) ή να περιμένω να τα τινάξει η αλυσίδα;
Όταν λέμε ότι φθείρουν τα o-ring εννοούμε ότι αντί για 40Κ χλμ θα αντέξει 35Κ;

ΥΓ Δεν είμαι σίγουρος άμα έχω o-ring (που λογικά έχω), θα το ελέγξω αύριο για να
Καταγράφηκε

XL400V '92  DL650 K5
louros
Μονάχος μονάχος
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7275


Kαι αδιάβροχος.....!


« Απάντηση #110 στις: Παρασκευή 24 Ιούλιος 2009, 09:25:06 πμ »

¨Αμα τη λαδώνει και δεν ακούγεται συνέχισε μ αυτό.
Και η βαλβολίνη δε λέει «o-ring safe»  πουθενά.
Μη παραγχώνεσαι με τα σπρέυ .
Καταγράφηκε

ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?
zami
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 818



« Απάντηση #111 στις: Σάββατο 25 Ιούλιος 2009, 09:18:01 πμ »

Όπως βολεύεται ο καθένας.

Εγώ εφαρμόζω την εξής λύση: ακριβή αλυσίδα (για να αντέχει) + spray belray κάθε 500χλμ (για ευκολία, συντομία και για να μην λερώνει τον τροχό) + καθάρισμα αλυσίδας ποτέ.

Στατιστικά, μέχρι τώρα, τα 40.000 χλμ τα φτάνει/αντέχει άνετα χωρίς πρόβλημα και χωρίς να απαιτείται άμεση αλλαγή. Και πάει και παραπάνω στα 55-60Κ (όπου εκεί θέλει αλλαγή, λόγω αυξημένου θορύβου κυρίως).

Με τις βαλβολίνες τί όρια χλμ πιάνετε?
καλημερα chris ,μπορει να θεωρηθει λιγο ασχετη η ερωτηση μου ,αλλα δεν θελω να ανοιξω αλλο θεμα και νομιζω οτι θα με καλυψεις με τις γνωσεις σου που οπως παρακολουθω απο τα θεματα ,έχεις πολλες.εχω ενα ΤΑ 650 με 25000 χλμ και τωρα τελευταια μου εμφανιζει ενα κλωτσημα σε καθε περιστροφη του τροχου.τεντωσα την αλυσιδα την οποια και λιπαινω πολύ τακτικα(με καθε εβδομαδιαιο πλυσιμο)και εφερα στα ισια τις ενδειξεις δεξια και αριστερα στο ψαλιδι γιατι ηταν ασυμετρες(στραβη ροδα).εχει χαλάσει η αλυσίδα και τα γρανάζια εντελώς??εγω αυτο πιστευω.αν ναι ,υπάρχει καποιος τροπος να το διαπιστώσω σιγουρα για να μην πληρώνω και επισκεψη!!!ευχαριστω
Καταγράφηκε

HONDA ή γενόσιμο?
jjokeris
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 282



« Απάντηση #112 στις: Σάββατο 25 Ιούλιος 2009, 09:37:05 πμ »

Γεια σε όλους, για να μην ανοίξω καινούργιο θέμα ποστάρω εδώ. Πριν μία εβδομάδα μου δείξανε πώς να λαδώνω την αλυσίδα, το έκαναν οι ίδιοι κιόλας, αλλά σήμερα παρατήρησα ότι το σπρέι δεν γράφει πουθενά «o-ring safe» ή κάτι σχετικό. Τι κάνω τώρα; Είναι αργά να επανορθώσω (και πώς;) ή να περιμένω να τα τινάξει η αλυσίδα;
Όταν λέμε ότι φθείρουν τα o-ring εννοούμε ότι αντί για 40Κ χλμ θα αντέξει 35Κ;

ΥΓ Δεν είμαι σίγουρος άμα έχω o-ring (που λογικά έχω), θα το ελέγξω αύριο για να

Σε καταστηματα που ρωτησα σχετικα με το o-ring μου ειπαν οτι πλεον τα λιπαντικα γραφουν αν "δεν κανουν για o-ring" και όχι αν  "κανουν για o-ring"...μυθος ή πραγματικότητα? Εμενα μου γαινεται λογικό πλεον αφου ακομα και τα παπια εχουν o-ring
Καταγράφηκε

"The truth is out there"
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #113 στις: Σάββατο 25 Ιούλιος 2009, 15:09:17 μμ »

καλημερα chris ,μπορει να θεωρηθει λιγο ασχετη η ερωτηση μου ,αλλα δεν θελω να ανοιξω αλλο θεμα και νομιζω οτι θα με καλυψεις με τις γνωσεις σου που οπως παρακολουθω απο τα θεματα ,έχεις πολλες.εχω ενα ΤΑ 650 με 25000 χλμ και τωρα τελευταια μου εμφανιζει ενα κλωτσημα σε καθε περιστροφη του τροχου.τεντωσα την αλυσιδα την οποια και λιπαινω πολύ τακτικα(με καθε εβδομαδιαιο πλυσιμο)και εφερα στα ισια τις ενδειξεις δεξια και αριστερα στο ψαλιδι γιατι ηταν ασυμετρες(στραβη ροδα).εχει χαλάσει η αλυσίδα και τα γρανάζια εντελώς??εγω αυτο πιστευω.αν ναι ,υπάρχει καποιος τροπος να το διαπιστώσω σιγουρα για να μην πληρώνω και επισκεψη!!!ευχαριστω
Δεν είναι φυσιολογικό το "κλώτσημα" σε κάθε περιστροφή του τροχού. Η αλυσίδα πρέπει να γυρίζει ελεύθερα.

Το πιθανότερο είναι είτε αυτό που λες (δηλ. τα γρανάζια και η αλυσίδα "κάθησαν" τόσο καιρό στραβά με αποτέλεσμα την ανομοιογενή φθορά τους), είτε κάποιο δόντι στα γρανάζια να έχει σπάσει/κοπεί (έλεγξέ τα ένα-ένα), είτε κάποιο από τα links της αλυσίδας να έχει ανοίξει/ξεχυλώσει πιο πολύ από τα άλλα.

Αν έχεις κεντρικό stand γύρνα τον τροχό με το χέρι να δείς σε ποιο ακριβώς σημείο το κάνει και έλεγξε, στο σημείο αυτό, τα γρανάζια και την αλυσίδα. Ο τροχός πρέπει να γυρνάει ελεύθερα χωρίς προβλήματα. Ακόμα και με το χέρι, πρέπει να κάνει 1-2 περιστροφές πριν σταματήσει.

Έλεγξε και την αλυσίδα να μην βρίσκει κάπου κατά την περιστροφή της (πχ. κάλυμα μπροστινού γραναζιού, γλύστρα αλυσίδας, προστατευτικό αλυσίδας κλπ).

Έλεγξε και το τζόγο της αλυσίδας να είναι 4.0-5.5 cm (ανάλογα την ανάρτηση και το φορτίο).

Αν έχεις παχύμετρο, χρησιμοποίησέ το για να ρυθμίσεις τους αποστάτες στα άκρα του ψαλιδιού ώστε να έρθει ο τροχός ευθεία (δηλ. σε πλήρη ευθυγράμμιση με το μπροστινό). Καμιά φορά οι δείκτες δεν είναι τόσο ακριβείας.

Αφαίρεσε το κάλυμα του μπροστινού γραναζιού και έλεγξε ότι το γρανάζι είναι στη θέση του και η ασφάλεια είναι στη θέση της.

Δες και αν σπάσει/φύγει καμία ακτίνα και βρίσκει πουθενά κατά την περιστροφή του τροχού (λίγο απίθανο).

Και προπαντός διαχώρισε ότι το "κλώτσημα" προέρχεται από το σύστημα μετάδοσης (αλυσίδα, γρανάζια) και όχι από το σύστημα φρένου (δαγκάνα, τακάκια).
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο 25 Ιούλιος 2009, 15:23:34 μμ από Chris_de_Ze » Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
zami
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 818



« Απάντηση #114 στις: Σάββατο 25 Ιούλιος 2009, 19:19:19 μμ »

Δυστυχώς δεν έχω διπλό σταντ αλλα θα προσπαθήσω να το δώ με καποιον αλλο τρόπο.το μπροστινο γρανάζι δεν το είχα σκεφτεί ,θα το τσεκάρω σήμερα κιόλας.οι ακτίνες ειναι ολες οκ,και το συστημα φρεναρισματος.θα κοιταξω και τα δοντια και βλέπουμε....ευχαριστω πολύ,για οτι νεοτερο θα σε ενημερωσω.ευχαριστω πολυ
Καταγράφηκε

HONDA ή γενόσιμο?
melven7
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 49


Transalp & Fishing


« Απάντηση #115 στις: Σάββατο 25 Ιούλιος 2009, 20:08:59 μμ »

Δυστυχώς δεν έχω διπλό σταντ αλλα θα προσπαθήσω να το δώ με καποιον αλλο τρόπο.....
Μπορείς να χρησιμοποιήσεις ένα γρύλο αυτοκινήτου, τον οποίο θα βάλεις στο σημείο όπου τα προστατευτικά κάγκελα "πιάνουν" κάτω από τη μηχανή και από την αντίθετη πλευρά σε σχέση με το πλάγιο σταντ της μηχανής.
Θα αρχίσεις σιγά σιγά να ανεβάζεις και ναι η πίσω ρόδα θα αφήσει το έδαφος πρώτη. Με προσοχή θα κάνεις τη δουλειά σου.
Καταγράφηκε
mamos
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 39


« Απάντηση #116 στις: Παρασκευή 19 Αύγουστος 2011, 00:24:07 πμ »

για το belray που αναφέρετε έχω να πω ότι κάποτε το χρησιμοποιούσα και εγώ. μου είχαν δώσει ένα σε λευκό χρώμα που έκανε την αλυσίδα .....ελεεινή.
τώρα χρησιμοποιώ λάδια και σπρει της Bardahl και μπορώ να πω ότι δεν έχω πρόβλημα. δεν είμαι όμως και ο πιο τακτικός στην λιπανση της αλυσίδας είναι αλήθεια και την πρώτη μου την άλλαξα στα 19Κ (προφανώς λόγο της ελλιπής φροντίδας).
Καταγράφηκε
bestoftherest7
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 266



« Απάντηση #117 στις: Τρίτη 10 Σεπτέμβριος 2019, 00:02:29 πμ »

Lubrication and cleaning:
Lubricate every 1.000 km (600 miles) or
sooner if chains appears dry.
The O-rings in this chain can be damaged
by steam cleaning, high pressure washers,
and certain solvents. Clean the chain with
high flash-point solvent, such as paraffin.
Wipe dry and lubricate only with SAE 80 or
90 gear oil. Commercial chain lubricants
may contain solvents which could damage
the rubber O-rings.

Ετσι λεει το μανουαλ (transalp 650  "2000). Βεβαια τοτε το 2000 δεν ξερω αν υπηρχαν σπρευ καταλληλα για orings...
Καταγράφηκε

XL650V
Xristos65
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10


« Απάντηση #118 στις: Τρίτη 10 Σεπτέμβριος 2019, 05:21:05 πμ »

χρόνια τώρα, γράσσο με το δάχτυλο σε όλη την αλυσίδα όποτε στεγνώσει
παλιότερα χρησιμοποίησα διάφορα σπρευ ειδικά το βαλβολάιν που είναι σαν μαστίχα και κολλάει πάνω στην αλυσίδα
όμως πιο σηματνικό νομίζω είναι το ευλαβικό καθάρισμα με πινέλο και παραφινέλαιο όποτε χρειαστεί.
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9152


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #119 στις: Τρίτη 10 Σεπτέμβριος 2019, 21:00:01 μμ »

,,,,,, είναι το ευλαβικό καθάρισμα με πινέλο και παραφινέλαιο όποτε χρειαστεί.


Αν λιπαίνεις με βαλβολινούλα δεν χρειάζεται καθάρισμα .

<a href="http://www.youtube.com/v/vqaMaRrPsDc" target="_blank">http://www.youtube.com/v/vqaMaRrPsDc</a>
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 2 3 4 [5] | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!