Hellas Transalp Forum

ΝΕΟ ΜΕΛΟΣ,ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!

apnea_xaos · 8742

Offline apnea_xaos

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1305
  • οι 4 ροδες ταξιδευουν το κορμι, οι 2 την ψυχη!!!
on: Τετάρτη 16 Ιανουάριος 2008, 17:21:31 μμ
ΚΑΛΗΜΕΡΑ,
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΡΚΕΤΟ ΚΑΙΡΟ ΥΠΟΜΟΝΗΣ ΕΚΑΝΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ!
ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΛΟΙΠΟΝ ΑΓΟΡΑΖΟΝΤΑΣ ΕΝΑ SCOOTER-ακι ΓΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΞΥΠΝΑΕΙ Η ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΠΕΣΕΙ ΣΕ ΛΙΘΑΡΓΟ.ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΑΥΤΗΣ "TRANSALP".
ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΚΑΝΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ, ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΜΠΕΙΡΟΣ ΑΝΑΒΑΤΗΣ. ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΚΑΒΑΛΗΣΑ ΕΝΟΙΩΣΑ ΠΟΛΥ ΟΙΚΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΚΡΥΒΩ ΟΤΙ ΜΟΥ ΕΦΥΓΕ ΚΑΤ'ΕΥΘΕΙΑΝ ΟΠΟΙΑ ΜΟΡΦΗ ΑΓΧΟΥΣ ΕΙΧΑ :-\!
ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΣΤΡΙΦΟΓΥΡΙΖΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΑΞΙΔΑΚΙ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΩ....! ;D
ΤΟ ΠΑΡΕΑΚΙ ΣΑΣ ΟΦΕΙΛΩ ΝΑ ΟΜΟΛΟΓΗΣΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΤΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.
ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ!



   


Online Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
Reply #1 on: Τετάρτη 16 Ιανουάριος 2008, 17:24:08 μμ
Καλώς ήρθες Παναγιώτη στην παρέα μας. Ποιο Transalp πήρες;

(σε παρακαλώ να γράφεις με μικρά γράμματα)


Παύλος Καρούμπης


Offline apnea_xaos

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1305
  • οι 4 ροδες ταξιδευουν το κορμι, οι 2 την ψυχη!!!
Reply #2 on: Τετάρτη 16 Ιανουάριος 2008, 17:26:25 μμ
μεταχειρισμενο transalp 650cc μοντ 05' full extra 2900χιλιομετρα!


   


Offline Chtech

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1378
  • Honda XL650V 2004 Black
Reply #3 on: Τετάρτη 16 Ιανουάριος 2008, 17:28:37 μμ
 :welcome: Να σαι πάντα καλά και να έχεις πολλά και καλά χλμ με την καινούργια σου αγάπη. Γράψε μας όμως και πιο μοντέλο πήρες όπως βάλε και καμιά φωτό στο αντίστοιχο θέμα :http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=818.0



Offline Diamantis

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1094
  • Diamonds are forever
Reply #4 on: Τετάρτη 16 Ιανουάριος 2008, 17:38:26 μμ
καλως ηρθες καλοριζικη και πολλα και ασφαλη χιλιομετρα


Diamonds are forever


Offline apnea_xaos

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1305
  • οι 4 ροδες ταξιδευουν το κορμι, οι 2 την ψυχη!!!
Reply #5 on: Τετάρτη 16 Ιανουάριος 2008, 17:43:02 μμ
φιλε chtec να εισαι σιγοουρος οτι θα τα φτιαξω ολα σιγα σιγα! οσο για την foto απλα ειναι η πρωτη φορα που γραφω και ψαχνομαι λιγακι... :)
οσο για τισ πληροφοριες τις μηχανης απαντησα πιο πανω στον Παυλο.  ;)


   


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #6 on: Τετάρτη 16 Ιανουάριος 2008, 17:45:34 μμ
Καλως ηρθες Πανο!


Να την χαρεις και να κανεις τα πιο ομορφα ταξιδια μαζι της.

Μενεις Αθηνα?

Ποσο την πηρες?
Βαλε μας καμια φωτογραφια απο την κουκλα σου.


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Derd

  • The Oracle..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 541
Reply #7 on: Τετάρτη 16 Ιανουάριος 2008, 17:50:10 μμ
:welcome: on board!
« Last Edit: Πέμπτη 17 Ιανουάριος 2008, 00:21:05 πμ by Derd »


May the force be with you..


Offline apnea_xaos

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1305
  • οι 4 ροδες ταξιδευουν το κορμι, οι 2 την ψυχη!!!
Reply #8 on: Τετάρτη 16 Ιανουάριος 2008, 17:55:17 μμ
Ευτυχώς φιλε soto καταφερα και εφυγα απο την κόλαση που λέγετε Αθηνα!
τωρα ειμαι νησιωτης. Μενω απο τον Σεπτεμβριο στην πανεμορφη Μυτιληνη.
οσο για την τιμη την πηρα απο γνωστο 5000€


   


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #9 on: Τετάρτη 16 Ιανουάριος 2008, 18:00:14 μμ
Ευτυχώς φιλε soto καταφερα και εφυγα απο την κόλαση που λέγετε Αθηνα!
τωρα ειμαι νησιωτης. Μενω απο τον Σεπτεμβριο στην πανεμορφη Μυτιληνη.
οσο για την τιμη την πηρα απο γνωστο 5000€

Ωραιος...


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Βάιος ο Βραδύπους_ΤΑ

  • Απο
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2457
  • Tie wrap friendly
Reply #10 on: Τετάρτη 16 Ιανουάριος 2008, 18:12:50 μμ
καλες βολτες φιλε να την χαιρεσε αν πας στον Ταξιαρχη (βοηθεια μας )αναψε και ενα κερακι για ολους εμας για να μας δινει υγεια





Πάντα να αφήνεις κάποιον άλλον να οργανώνει τις εκδρομές και τα ταξίδια. Μετά θα έχεις κάποιον να βρίζεις.


Offline apnea_xaos

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1305
  • οι 4 ροδες ταξιδευουν το κορμι, οι 2 την ψυχη!!!
Reply #11 on: Τετάρτη 16 Ιανουάριος 2008, 18:30:39 μμ
να'σαι καλα φιλε vaios οσο για τον Ταξιαρχη να εισαι σιγουρος οτι θα αναψω κερι για ολο τον κοσμο που οδηγει μοτοσυκλετα!
αλλα παντα θα πρεπει και εμεις να ειμαστε προσεκτικοι και να οδηγουμε με ασφαλεια διοτι ναι μεν ο Ταξιαρχης ειναι Αρχαγγελος του θεου αλλα δεν μπορει να μας προλαβει και ολους!!!


   


Offline Βάιος ο Βραδύπους_ΤΑ

  • Απο
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2457
  • Tie wrap friendly
Reply #12 on: Τετάρτη 16 Ιανουάριος 2008, 18:33:28 μμ
ειναι η πατριδα μου εκει εχω πολλα χρονια να κατεβω βεβαια .με τι ασχολησε εκει;;





Πάντα να αφήνεις κάποιον άλλον να οργανώνει τις εκδρομές και τα ταξίδια. Μετά θα έχεις κάποιον να βρίζεις.


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #13 on: Τετάρτη 16 Ιανουάριος 2008, 18:37:55 μμ
Καλως όρισες Παναγιώτη.
Καλές βολτουλες κρανούμπα πάντα και όμορφα.
Μιά χαρά τιμή σχεδόν καινούριο πρα πρα πήρες ,ακόμα άστρωτο είναι.
Όταν ανάβεις τα κεριά άναψε και ένα γιά "φώτιση" πως το λένε.... ;) γιά τα παιδιά του forum να του πεις του αποπάνω.
Ξέρει αυτός....

 :welcome:



ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline apnea_xaos

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1305
  • οι 4 ροδες ταξιδευουν το κορμι, οι 2 την ψυχη!!!
Reply #14 on: Τετάρτη 16 Ιανουάριος 2008, 18:45:09 μμ
τραπεζικος υπαλληλος...

να ρωτησω κατι ασχετο??
εκει που λεει το nick name μου απο κατω λεει "οδηγος τρικυκου" ??? αλλαζει αυτο?


   


Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #15 on: Τετάρτη 16 Ιανουάριος 2008, 18:50:15 μμ
Καλώς μας ήρθες Παναγιώτη και καλά χιλιόμετρα.

Νομίζω ότι έχουμε και κάποιον άλλο φίλο από τα μέρη σου (ή μήπως κάνω λάθος) για ψάξε.


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


Offline Βάιος ο Βραδύπους_ΤΑ

  • Απο
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2457
  • Tie wrap friendly
Reply #16 on: Τετάρτη 16 Ιανουάριος 2008, 18:57:32 μμ
Καλώς μας ήρθες Παναγιώτη και καλά χιλιόμετρα.

Νομίζω ότι έχουμε και κάποιον άλλο φίλο από τα μέρη σου (ή μήπως κάνω λάθος) για ψάξε.

ναι αλλος ενας ειναι αλλα μια που μπηκε μια που χαθηκε


τραπεζικος υπαλληλος...

να ρωτησω κατι ασχετο??
εκει που λεει το nick name μου απο κατω λεει "οδηγος τρικυκου" ??? αλλαζει αυτο?

οσα περισσοτερα σωστα πραγματα γραφεις τοσο καλυτερος οδηγος στο φορουμ γινεσαι και αυτο αλλαζει μεχρι να γινεις ROSSI





Πάντα να αφήνεις κάποιον άλλον να οργανώνει τις εκδρομές και τα ταξίδια. Μετά θα έχεις κάποιον να βρίζεις.


Offline TASOS

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 5912
  • Aν θα μπορουσα τον κοσμο να αλλαζα.....
Reply #17 on: Τετάρτη 16 Ιανουάριος 2008, 21:00:18 μμ

Καλως ορισες Παναγιωτη.

Καλοριζικη και καλα χλμ

 :welcome: :welcome: :welcome:



tranten

  • Guest
Reply #18 on: Τετάρτη 16 Ιανουάριος 2008, 21:24:42 μμ
 :welcome:
καλα χιλιομετρα



Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7278
Reply #19 on: Πέμπτη 17 Ιανουάριος 2008, 00:14:26 πμ
Γειά σου Παναγιώτη. Καλές βόλτες.



giorgio

  • Guest
Reply #20 on: Πέμπτη 17 Ιανουάριος 2008, 03:56:34 πμ
Γειά σου Παναγιώτη. Καλορίζικο το Μοτόρι, και καλά και ασφαλή χλμ.Πάντα όρθιος.



costas

  • Guest
Reply #21 on: Πέμπτη 17 Ιανουάριος 2008, 04:32:08 πμ
τραπεζικος υπαλληλος...

να ρωτησω κατι ασχετο??
εκει που λεει το nick name μου απο κατω λεει "οδηγος τρικυκου" ??? αλλαζει αυτο?

Καλώς όρισες Μυτιληνιέ!
Το οδηγός τρικύκλου , θα αλλάξει όταν.... βγάλεις τις βοηθητικές ρόδες από το ΤΑ!
(αστείο ήτανε)



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #22 on: Πέμπτη 17 Ιανουάριος 2008, 07:09:59 πμ
Καλώς ήρθες Παναγιώτη !!
Το nickname σου και η αναφορά σου οτι κατοικείς στη Μυτιλήνη με κάνει να πιστεύω οτι είσαι
και ψαροντουφεκάς. Καλές βόλτες με το ΤΑ σου και πολύ προσοχή ΠΑΝΤΑ. Μη αφεθείς ποτέ πάνω στο τιμόνι... θέλει πολύ προσοχή η πρώτη ενθουσιώδης περίοδος.


Offline apnea_xaos

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1305
  • οι 4 ροδες ταξιδευουν το κορμι, οι 2 την ψυχη!!!
Reply #23 on: Παρασκευή 18 Ιανουάριος 2008, 15:37:56 μμ
Ευχαριστω πολυ για τις ευχες σας παιδια!

οσο γι' αυτο με τις βοηθητικες ηταν πολυ καλο!! (ακομα γελαω...!!) ;D  (μπορεις να το φανταστεις οπτικα???).

Οσο για το nickname οντως παραπεμπει στο ψαροντουφεκο. ειναι το ενα απο τα τρια παθη μου, οσο για τα αλλα δυο, φυσικα η ΤΑ και βεβαια η Α.Ε.Κ.