Hellas Transalp Forum

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ..

BLACKROSES · 3947

Offline BLACKROSES

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 14
on: Τετάρτη 17 Ιανουάριος 2007, 08:25:38 πμ
Καλησπερα σε ολους . Ονομαζομαι Παναγιωτης και ειμαι καινουργιος στο site . Λιγα λογια για μενα , ειμαι 24 ετων και κατοχος transalp 650 . Ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενος με την μιχανη μου ,και με καθε ευκαιρια πηγαινω εκδρομουλες . Αυτο που μαρεσε οταν επισκευτηκα το site ειναι οι φοβερες φωτο απο τις εκδρομες και απο τα ομορφα μερη της Ελλαδας . Μαρεσουν πολυ οι εκδρομες και μακαρι να μπορεσω να συμετασχω σε αρκετες . Αυτα για μενα προς το παρον .. 8)



Offline gianngeor

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 927
  • Ανοίγει νέος κύκλος ... (?)
Reply #1 on: Τετάρτη 17 Ιανουάριος 2007, 08:42:35 πμ
 Άλλος ένας οδηγός τρικύκλου να προστεθεί παρακαλώ...  :)
 ( Θα κάνουμε κόμμα εμείς στο τέλος ...)

Παναγιώτη καλώς μας "νυχτοβρέθηκες", έλα όποια Τρίτη θέλεις στο ΣΥΜΟΦΕ να γνωριστούμε.


Γιώργος Γιαννόπουλος, ( ORIENT Status 21 ταχ...)


Offline BLACKROSES

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 14
Reply #2 on: Τετάρτη 17 Ιανουάριος 2007, 08:51:56 πμ
Οκ , αλλα που ειναι η ΣΥΜΟΦΕ  ???? Ειμαι καινουργιος και δεν ξερω που ειναι !! Εχεις ιδεα πως μπορω να διαμορφοσω το προφιλ μου ? Κατι εκαν αλλα λιγα πραγματα καταφερα . Αν μπορεις tell mee .  8)



Offline gianngeor

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 927
  • Ανοίγει νέος κύκλος ... (?)
Reply #3 on: Τετάρτη 17 Ιανουάριος 2007, 09:19:02 πμ
 ΣΥ.ΜΟ.Φ.Ε.  Καλλιρόης & Νάκου.
Πιο κάτω από τον Μπαξεβάνη (Honda) στρίβεις δεξιά, όχι στο φανάρι που σε αναβάζει Συγγρού. Στη γωνία για την κάθετη στην Καλλιρόης "βλέπεις" brakeshop. Καμμιά εικοσαριά μέτρα πιο κάτω, στο πρώτο που μπορείς, παίρνεις αριστερά και εκεί που τελειώνει ο δρόμος, βγαίνεις στη λέσχη.
( Τέτοιο roadbook, ούτε στο Dakar δεν τους δίνουνε ! )

Το προφίλ άμα έχεις δει, σηκώνει πολλές πληροφορίες. Φωτογραφία, υπογραφή, ρήσεις, αυτόγραφα, (ουπς sorry, αυτό ήτανε από το forum του fame story )  ;D


Γιώργος Γιαννόπουλος, ( ORIENT Status 21 ταχ...)


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #4 on: Τετάρτη 17 Ιανουάριος 2007, 16:06:19 μμ
Καλησπερα σε ολους . Ονομαζομαι Παναγιωτης και ειμαι καινουργιος στο site . Λιγα λογια για μενα , ειμαι 24 ετων και κατοχος transalp 650 . Ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενος με την μιχανη μου ,και με καθε ευκαιρια πηγαινω εκδρομουλες . Αυτο που μαρεσε οταν επισκευτηκα το site ειναι οι φοβερες φωτο απο τις εκδρομες και απο τα ομορφα μερη της Ελλαδας . Μαρεσουν πολυ οι εκδρομες και μακαρι να μπορεσω να συμετασχω σε αρκετες . Αυτα για μενα προς το παρον .. 8)

Γεια σου Παναγιώτη.
Καλως ήρθες στην παρεα...

Για την συμοφε, μπορεις να δεις και τους χαρτες σε αυτό το λινκ


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


VARABILL

  • Guest
Reply #5 on: Τετάρτη 17 Ιανουάριος 2007, 19:32:03 μμ
Παναγιώτης καλωσήρθες στο HTC Forum. Καλό "σερφαρισμα".
Με το καλό να σε δούμε και στην επόμενη εκδρομική δραστηριότητα μας.



Offline Ταξιδευτής

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2067
  • Κυνηγός ηλιοφάνειας.
Reply #6 on: Πέμπτη 15 Φεβρουάριος 2007, 04:41:42 πμ
καλωσόρισες Παναή. :)


Όλοι θά πεθάνουμε , λίγοι όμως θά ... ζήσουμε

ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΤΣΑΚΙΣΤΕΙΣ ΣΕ ΑΓΝΩΣΤΑ ΠΕΛΑΓΗ ΠΑΡΑ ΝΑ ΣΚΟΥΡΙΑΖΕΙΣ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ......

Κυνηγός ηλιοφάνειας.

Η καλύτερη δουλειά.
Ούτε όπλα χρειάζεσαι, ούτε άδειες και έχεις και το θήραμα χωρίς να το σκοτώσεις.