Κυριακή 17 Δεκέμβριος 2017, 15:48:10 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Αν είναι η πρώτη σας επίσκεψη στο Forum, ειναι σημαντικό να δείτε πρώτα  αυτό
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 [7] | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Τακάκια φρένων  (Αναγνώστηκε 30635 φορές)
dion
Επισκέπτης
« Απάντηση #150 στις: Δευτέρα 23 Φεβρουάριος 2009, 22:08:05 μμ »

chris thanks! αν και μπερδευτικα λιγο, καθενας μας εχει και την διαφορετικη αποψη του(λογικοτατο),μαλλον θα στραφω στα γνησια nissin-honda για να γλυτωσω τους πειραματισμους!
Καταγράφηκε
nikos 238
G.M.T.A.. Riders
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3139



« Απάντηση #151 στις: Τρίτη 24 Φεβρουάριος 2009, 10:47:46 πμ »

Αν και τα EBC τα έχω εδώ και κάτι μήνες, τα μπροστινά είναι ΟΚ, αλλά το πίσω μου φαίνεται λίγο σκληρότερο...ίσως λόγω φθοράς...
Καταγράφηκε

ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)

ai8erovamon
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3


« Απάντηση #152 στις: Σάββατο 11 Ιούλιος 2009, 19:11:29 μμ »

Χαιρετώ την παρέα! Cool

Πριν 2 μηνες έκανα service σε επίσημο αντιπρόσωποτης Honda, στην Αθήνα, και απο τότε τρίζουν τα πίσω φρένα όποτε τα πατάω. Δυστυχώς ζω στα Χανιά οπότε δεν έχω δυνατότητα για άμεση επαναεπίσκεψη, όμως ένας μηχανικός της Honda εδώ(ανεπίσημος) με διαβεβαίωσε οτι φοράει τα αυθεντικά πίσω τακάκια, ψέκασε με καθαριστικό υγρό τη δισκόπλακα και ακόμα ο θόρυβος συνεχίζει, μάλιστα γίνεται όλο πιο έντονος! Στην αφή μου δεν υπάρχουν αυλακώσεις στη δισκόπλακα...και επισημαίνω οτι πριν το Service δεν έτριζε καθόλου...!!! Κάθε πρόταση ευπρόσδεκτη!!! discussion
Καταγράφηκε
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9269



« Απάντηση #153 στις: Σάββατο 11 Ιούλιος 2009, 21:05:24 μμ »

Ημι/μεταλικά τακάκια έβαλε πίσω? Θυμάσαι τί μάρκα ήταν? (η Χόντα δεν παράγει τακάκια, τα μαμά είναι συνήθως Nissin).

Πάντως το έχουμε συζητήσει εκτενώς το θέμα σε αρκετά άλλα νήματα (κάνε ένα search).
Το τρίξιμο οφείλεται (κατά πάσα πιθανότητα) στην πάστα του τακακιού (αν όλα τα άλλα και η τοποθέτηση είναι ΟΚ).

Δες και αυτά:
http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=1475.0
http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=2574.0
http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=7671.0
http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=7847.0
http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=4021.0
http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=3794.0


ΥΓ: Το νήμα θα μεταφερθεί/συγχωνευθεί οσονούπω...
« Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή 12 Ιούλιος 2009, 11:20:54 πμ από Chris_de_Ze » Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
ai8erovamon
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3


« Απάντηση #154 στις: Κυριακή 12 Ιούλιος 2009, 22:45:34 μμ »

Δεν ξέρω καθόλου τι έβαλε αφου την άφησα και έφυγα...  Undecided
Δυστυχώς κανένα απο αυτά που μου έστειλες δεν βοηθάει καθώς ο ήχος που παράγει η μηχανή είναι ένα κλασσικό τρίξιμο τακακιού-δισκόπλακας και όσο πάει γίνεται και πιο έντονος  Angry Angry Angry σήμερα κατέβηκα νότια κρήτη και μου παιξε τα νεύρα, δεν το χαίρομαι καθόλου, καινούρια μηχανή 8.000χλμ και τρίζει σαν πόρτα γκαράζ όποτε πατάω φρένο 
Καταγράφηκε
ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ
Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3675


Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!


« Απάντηση #155 στις: Δευτέρα 13 Ιούλιος 2009, 08:56:33 πμ »


Και εγώ έβαλα τα γνήσια στις 15000χλμ και τρίζουν και εμένα αν και τα έχω 1000χλμ,  πιστεύω ότι θα σταματήσουν όταν φαγωθούν λίγο και κάνουν πατούρα…
 
Καταγράφηκε

Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9269



« Απάντηση #156 στις: Δευτέρα 13 Ιούλιος 2009, 10:21:33 πμ »

Δυστυχώς κανένα απο αυτά που μου έστειλες δεν βοηθάει
Είσαι σίγουρος? Τα διάβασες καλά? Huh
Κάποια από αυτά αναφέρουν 100% για το πρόβλημά σου!

Πχ. για διάβασε αυτά τα posts:
http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=1475.msg15421#msg15421
http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=2574.msg53834#msg53834
 http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=2574.msg79974#msg79974

Μοιάζουν με το δικό σου πρόβλημα ή όχι?
Αν όχι, περιέγραψέ μας το "διαφορετικό" θορυβο που κάνει το δικό σου φρένο.




ΥΓ: Το νήμα θα συγχωνευθεί. Και εκεί που θα το συγχωνεύσουμε, διάβασε τα σχετικά posts.
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα 13 Ιούλιος 2009, 11:47:47 πμ από Chris_de_Ze » Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
etf
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 62



« Απάντηση #157 στις: Τετάρτη 22 Ιούλιος 2009, 10:09:56 πμ »

Καλημέρα.

Εγώ άλλαξα την Κυριακή τα δικά μου μπροστινά τακάκια.
Τα πήρα 42 ευρώ το ζευγάρι μαμά.
Έχω 11000 χλμ και αν και είχαν αρκετό ψωμί ακόμη τα άλλαξα γιατί ήταν η πρώτη μου φορά και ήθελα να δώ αν θα τα καταφέρω. Grin
Καταγράφηκε
emmanouhl_p
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 145


« Απάντηση #158 στις: Τρίτη 22 Φεβρουάριος 2011, 14:07:29 μμ »

Ας πώ κ εγώ για τα EBC..
Μόλις άλλαξα τα NISSΙN με αυτα:
http://cgi.ebay.co.uk/EBC-FRONT-BRAKE-PADS-FA185TT-XL600V-TRANSALP-97-07-/160476940628?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item255d2bc954
Όντως πολύ προοδευτικά, και άψογο φρενάρισμα.
Καλύτερα απο τα μαμά θα έλεγα αλλα δεν είμαι σίγουρος απόλυτα γιατί με τα τακάκια άλλαξα και υγρά και βγήκαν πηχτά σαν φυσικός χυμός ένα πράμα και ίσως για αυτό τα νιώθω τώρα καλύτερα. Αξίζει όμως να πώ ότι τα  μαμά τα είχε απο τη μαμά ιταλία και τα άλλαξα τώρα στις 55000km.
Είχα και πίσω ΕΒC αλλα επειδή χρειάστηκε να τα αλλάξω άμεσα βρήκα μόνο PREMIERE και ανυπομονώ να τα αλλάξω πάλι σε EBC.
Καταγράφηκε
Tedyboys
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 85


Οι μονοζυγωτικές κουκλάρες στην Τransalp


« Απάντηση #159 στις: Παρασκευή 21 Οκτώβριος 2011, 01:02:42 πμ »

Τοποθέτησα και εγώ τα τακάκια EBC μετά από τις παροτρύνσεις του αγαπητού γκουρού του φόρουμ του Chris_de_ze και ειμαι σίγουρος ότι δεν θα το μετανιώσω. Εχω ακολουθήσει και άλλες φορές τις οδηγίες του και έχω μείνει απόλυτα ευχαριστημένος. Επισκέφτηκα το brake shop για πρώτη φορά και έφυγα με τις καλύτερες εντυπώσεις από τον επαγγελματισμό και την ευγενεια του ιδιοκτήτη του. Χρέωση 30 ευρώ με τη τοποθέτηση για τα πίσω τακάκια εφόσον έκανε μία έκπτωση για μέλη του HTC (-3 ευρώ). Του έκανε εξαιρετική εντύπωση που δεν έχω αλλάξει ακόμα δισκόπλακα (140.000 χλμ) με την εμπειρία του θεωρεί τα 70.000 χλμ μέσο όρο αλλαγής. Τις δύο τελευταίες αλλαγές είχα χρησιμοποιήσει τα Πρεμιέρ τα μεταλλικά και μου είχαν κρατήσει συνολικά 70.000 χλμ. Δεν είχα παράπονο από αυτά, είχαν πολύ καλη αίσθηση, έπιαναν πολύ καλά, δεν ζεσταινόντουσαν αλλά είχαν τον εκνευριστικό εκείνο θόρυβο. Επειδή έχω μια περιέργεια με τους θορύβους και τα τριξίματα διάλεξα κάτι εντελώς αθόρυβο, θα επανέλθω για τις εντυπώσεις κατά τη χρήση εφόσον διανύσω 1.000 χλμ.
Καταγράφηκε

Οποιος φοβάται πέφτει και κοιμάται
ntino
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6


« Απάντηση #160 στις: Πέμπτη 08 Δεκέμβριος 2011, 12:31:15 μμ »

Παρελαβα σημερα EBC σετ εμπρος πισω 69€ για το 650 .Ειναι καλη τιμη; http://www.ebay.co.uk/sch/Motorcycle-Parts-Accessories-/14780/i.html?Manufacturer=Honda&_nkw=ebc%20brake%20pads&_catref=1&_dmpt=UK_Motorcycle_Parts&_fln=1&_ssov=1&_trksid=p3286.c0.m1539&Model%252F%2520Series=XL
Καταγράφηκε
jon t
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 544



« Απάντηση #161 στις: Πέμπτη 08 Δεκέμβριος 2011, 13:08:43 μμ »


Φίλε τώρα που τα παρέλαβες νομίζω οτι δεν έχει και τόση σημασία η γνώμη μας για την τιμή.

Χωρίς πάντως να έχω χρησιμοποιήσει τα συγκεκριμένα, εγώ θα προτιμούσα σίγουρα τα γνήσια.
Καταγράφηκε
Aerios
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3310


Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...


« Απάντηση #162 στις: Πέμπτη 08 Δεκέμβριος 2011, 14:24:55 μμ »


Πολύ καλή η τιμή. Εγώ τα πήρα πριν απο δυο μήνες 72€. Και είναι εξίσου καλά ίσως και λιγο καλύτερα απο τα γνήσια και σε τιμή και σε συμπεριφορα Wink
Καταγράφηκε
ntino
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6


« Απάντηση #163 στις: Πέμπτη 08 Δεκέμβριος 2011, 21:54:03 μμ »

Η μαμα Honda για τα γνησια μου ζητησε 127€.Εγω προσωπικα δεν τα δινω.
Καταγράφηκε
psykoman
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7



« Απάντηση #164 στις: Παρασκευή 10 Οκτώβριος 2014, 20:05:14 μμ »

Καλησπερα παιδια...
Σημερα αλλαξα για πρωτη φορα τα πισω τακακια της μηχανης μετα απο 5 χρονια που την εχω...(την πηρα μεταχειρησμενη)
Εβαλα τα artrax τα χρυσα...δυστηχως δεν θυμαμαι κωδικο...
Εχει κανεις εμπειρια απ αυτα;; Προς το παρον παντως μου φαινονται καλα στην συμπεριφορα τους...αλλα ο χρονος θα δειξει...
Καταγράφηκε
psykoman
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7



« Απάντηση #165 στις: Παρασκευή 10 Οκτώβριος 2014, 20:09:05 μμ »

Ξεχασα να αναφερω τιμη...32 ευρω...
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7789


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #166 στις: Παρασκευή 10 Οκτώβριος 2014, 20:50:55 μμ »

Δεν τα ξέρω, χρησιμοποιώ τα οργανικά της EBC για πίσω.
Τρώγονται ποιό γρήγορα αλλά δεν σφυρίζουν και δεν τρώνε την δισκόπλακα.
Σαν τιμή κάπου 28 ευρώ.

Τα δικά σου είναι οργανικά?
Καταγράφηκε
psykoman
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7



« Απάντηση #167 στις: Παρασκευή 10 Οκτώβριος 2014, 21:07:10 μμ »

Ναι οργανικα ειναι...
Και απο θορυβο δεν ακουγονται καθολου...και η πρωτη εντυπωση πριν φυγει ακομη η ''κολα'' ειναι ιδιαιτερα ικανοποιητικη...
Την Κυριακη θα κανω ενα αρκετα καλο ταξιδακι...οποτε θα υπαρχουν καλυτερα συμπερασματα.
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7789


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #168 στις: Σάββατο 11 Οκτώβριος 2014, 13:21:10 μμ »

Τα πάω πολύ τα οργανικά, ισως επειδή δεν φθείρουν τις δισκόπλακες κ δεν σφυρίζουν.

Σκέφτομαι να αντικατστήσω κ τα εμπρός που τα εχω γνήσια με οργανικά αλλά το φοβάμαι μην και κουράζονται.
Καταγράφηκε
trackler
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5407



« Απάντηση #169 στις: Σάββατο 11 Οκτώβριος 2014, 14:46:47 μμ »

Τα πάω πολύ τα οργανικά, ισως επειδή δεν φθείρουν τις δισκόπλακες κ δεν σφυρίζουν.

Σκέφτομαι να αντικατστήσω κ τα εμπρός που τα εχω γνήσια με οργανικά αλλά το φοβάμαι μην και κουράζονται.

νικο,συμφωνα με τα λεγομενα σου,τα περισσοτερα χλμ -αν οχι ολα- τα κανεις μεσα στην πολη και σε επαρχιακους δρομους με μεγιστη ταχυτητα τα 120.ποσο να κουραστουν? βαλε οργανικα χωρις προβλημα.
Καταγράφηκε

Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7789


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #170 στις: Σάββατο 11 Οκτώβριος 2014, 15:50:26 μμ »

Αυτό λέω κ εγώ Παναγιώτη, ενα σετ οργανικά της EBC που θα είναι και ποιό φθηνά ελπίζω.
Θα ρωτήσω και στο brakeshop και θα αποφασίσω, αν και δεν είμαι πολύ ''του φρένου'' φρεναρω περισσότερο με κινητήρα, τα πίσω οργανικά έχουν 14000χλμ και  δεν έχουν φτάσει ακόμα στην μέση.
Καταγράφηκε
transalpblack
Djkostas
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 278



« Απάντηση #171 στις: Σάββατο 11 Οκτώβριος 2014, 17:02:53 μμ »

Η επίσιμη λιανική των Ferodo, μπρος πίσω σε ημιμεταλική πάστα για κάθε δισκόπλακα, είναι 22,70 και είναι ένα εκπληκτικό τακάκι!!!
Το δούλευα κι εγώ όταν είχα Τρανσαλπ και δεν έτριξε ούτε μια φορά.
Όσοι τα έχουν βάλει (είτε αγοράζοντάς τα είτε κερδίζοντάς τα) δεν έχουν να πουν κάποια γνώμη;
Καταγράφηκε

Οταν πεθανω θελω να με θαψουν οι φιλοι μου, δεν θα ειναι η πρωτη φορα αλλωστε...
trackler
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5407



« Απάντηση #172 στις: Πέμπτη 11 Ιούνιος 2015, 18:52:35 μμ »

Όσοι τα έχουν βάλει (είτε αγοράζοντάς τα είτε κερδίζοντάς τα) δεν έχουν να πουν κάποια γνώμη;

προσφατα εβαλα πισω τακακια ferodo μαζι με καινουρια δισκοπλακα EBC.
επιβεβαιωσα αυτο που μου ειχες πει και καποιος φιλος απο εδω μεσα -πουδεν θυμαμαι- οτι θελουν λιγο παραπανω δυναμη στο φρενο.
πριν ειχα galfer οργανικα στην μαμα δισκοπλακα που ειχε κανει δοντι.
μετα απο 1500 χλμ μπορω να πω οτι με τα ferodo ειναι πιο δυσκολο να μπλοκαρεις την ροδα.εχει καλυτερο φρενο γενικα και το οτι θελει παραπανω δυναμη δεν το βλεπω ως μειονεκτημα.
με τα προηγουμενα το μπλοκαρισμα ερχοταν πιο νωρις και χωρις την ιδια αποδοση στο φρεναρισμα.
βεβαια μπορει να εφταιγε και η δισκοπλακα,δεν ξερω ποσο αντικειμενικο ειναι αυτο τωρα.
σιγουρα ομως το φρεναρισμα ειναι καλυτερο.
τα τακακια ειναι αυτα που εβαλα ειναι τα FDB892P FDB531P
εχεις κωδικο για τακακια εμπρος ημιμεταλικα?
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη 11 Ιούνιος 2015, 18:54:13 μμ από trackler » Καταγράφηκε

Diamantis
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 914


Diamonds are forever


« Απάντηση #173 στις: Παρασκευή 12 Ιούνιος 2015, 01:57:35 πμ »

Εγω παντως,είχα βάλει παλιά,τακάκια semi metallic και το μετάνοιωσα.Αρχισαν να μου κάνουν ζημιά στην δισκοπλακα και τα άλλαξα πάλι με της "μαμάς".
Καταγράφηκε

Διαμαντής Σπηλιωτόπουλος
Diamonds are forever
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 [7] | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!