Hellas Transalp Forum

Καλώς σας βρήκα!!!

DeltaNiner · 3118

Offline DeltaNiner

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 2
on: Σάββατο 12 Αύγουστος 2023, 18:34:50 μμ
Χαιρετώ την παρέα.

Transalp Xlv650v από το 2000 μέχρι σήμερα. Έχουμε περάσει πολλά και είμαστε ακόμη μαζί και αγαπημένοι.

Όλα αυτά τα χρόνια ταξίδια σε άσφαλτο και τώρα λέω σιγά σιγά να δοκιμάσω χώμα. Σκέφτομαι μήπως αγοράσω κάτι ποιο μικρο, φιλικό στο χώμα και στην ηλικία μου. Σε CRF300L ίσως. Αλλά για την ώρα θα ξεκινήσω με το 650 και βλέπουμε.

Δεν γνωρίζα το club, σας βρήκα κατά τύχη από το Google ψάχνοντας πληροφοριες για Transalp και χώμα... και χάρηκα πολύ!

Να ειμαστε καλά να τα λέμε από εδώ και να τα ταξιδεύουμε όσο μπορούμε και όσο αντέχουμε!

Δημήτρης
« Last Edit: Σάββατο 12 Αύγουστος 2023, 19:19:21 μμ by DeltaNiner »



Offline giamar4

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2025
Reply #1 on: Σάββατο 12 Αύγουστος 2023, 18:38:23 μμ
Καλωσηρθες !
Για μικρό δες και το voge 300 rally ,εγώ αυτό πήρα και είμαι παααααρα πολύ ευχαριστημένος



Offline DeltaNiner

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 2
Reply #2 on: Σάββατο 12 Αύγουστος 2023, 18:44:13 μμ
Καλωσηρθες !
Για μικρό δες και το voge 300 rally ,εγώ αυτό πήρα και είμαι παααααρα πολύ ευχαριστημένος

Να σαι καλά!

Είδα review για το Vogue και το μόνο που με προβληματίζει είναι τα διαστήματα του service. Αν ισχύουν αυτά που λένε είναι πολύ συχνότερα από του 300L.

Αλλα είναι σίγουρα στα υπόψιν!

Σ' ευχαριστώ!
« Last Edit: Σάββατο 12 Αύγουστος 2023, 19:01:42 μμ by DeltaNiner »



Offline giamar4

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2025
Reply #3 on: Σάββατο 12 Αύγουστος 2023, 21:00:06 μμ
Ανά 5 είναι πλέον και σε αυτό .
Δες το  σε ένα τεστ ραηντ  ,αν σε βολεψει θα γλυτώσεις ένα σεβαστό ποσό