Χαιρετώ την παρέα.
Transalp Xlv650v από το 2000 μέχρι σήμερα. Έχουμε περάσει πολλά και είμαστε ακόμη μαζί και αγαπημένοι.
Όλα αυτά τα χρόνια ταξίδια σε άσφαλτο και τώρα λέω σιγά σιγά να δοκιμάσω χώμα. Σκέφτομαι μήπως αγοράσω κάτι ποιο μικρο, φιλικό στο χώμα και στην ηλικία μου. Σε CRF300L ίσως. Αλλά για την ώρα θα ξεκινήσω με το 650 και βλέπουμε.
Δεν γνωρίζα το club, σας βρήκα κατά τύχη από το Google ψάχνοντας πληροφοριες για Transalp και χώμα... και χάρηκα πολύ!
Να ειμαστε καλά να τα λέμε από εδώ και να τα ταξιδεύουμε όσο μπορούμε και όσο αντέχουμε!
Δημήτρης