Δευτέρα 13 Ιούλιος 2020, 16:33:42 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Αν είναι η πρώτη σας επίσκεψη στο Forum, ειναι σημαντικό να δείτε πρώτα  αυτό
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 ... 3 4 5 6 7 [8] | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Καρμπυρατέρ (καθαρισμός / επισκευές / ρυθμίσεις)  (Αναγνώστηκε 55887 φορές)
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9031


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #175 στις: Δευτέρα 25 Μάιος 2020, 19:26:25 μμ »

Οσο κ να ρυθμίζεις τα καρμπς , το λάδι στο φίλτρο είναι εντελώς άλλο κομμάτι.

Τα μπουζι δεν ζητηθηκε να τα ''δείς'' για την περίπτωση να έχουν πρόβλημα , αλλά γιατι ανάλογα με το τί θα δείς καταλαβαίνεις πολλά για την καύση που γίνεται. Δες το λινκ :
https://ngksparkplugs.com/en/resources/read-spark-plug
Καταγράφηκε
Τσίου
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8



« Απάντηση #176 στις: Τετάρτη 27 Μάιος 2020, 17:41:25 μμ »

Καλησπέρα σε όλους.

Σήμερα τελικά πήρα τη μηχανή απ το συνεργείο. Μέχρι στιγμής δουλεύει πολύ καλά κ ακούγεται ακόμη καλύτερα. Βέβαια παρατήρησα ότι είναι ψηλά το ρελαντι(στις 2.000/σαλ).οπουε αύριο πρέπει να ξαναπάω, είτε να το ρυθμίσει είτε να το φτιάξει, ανάλογα από τη προκλήθηκε.
Στα του καρμπυρατέρ τώρα, ο καινούριος μάστορας είπε... Τα καρμπυρατέρ ξερυθμιστα, οι μεμβράνες πολύ καλή κατάσταση αλλά σου σκαλισαν τη βελόνα, που σημαίνει ότι αν κάνεις ταξίδι κ του δώσεις τέρμα θα σου κάνει κάτι κουνηματα, όπως θα κουνιέται η βελόνα κ δεν θα πετάει ευθεία τη βενζίνη. Σε φυσιολογική πορεία, δε θα καταλάβεις τίποτα. Ξερυθμιστα τα καρμπυρατέρ, σου το έπνιξαν και στο λαδί, βραχυκύκλωσαν τα μπουζί πρηστικε το μηχανάκι ανέβασε όλο το λάδι πάνω. Τώρα αν ισχύουν η όχι δε ξέρω. Θα κάνω κ μια μέτρηση στην κατανάλωση να δω τι γίνεται. Πάντως ούτε βενζίνη μυρίζει, ούτε μπερδέματα κάνει κ μια χαρά άνοιξε στο δρόμο. Αλλά αυτό που μου "έκατσε" καλύτερα απ όλα, είναι ο ήχος δεν την έχω ξανά ακούσει έτσι, τόσο ομαλό κ ήρεμο ήχο. Λέτε να ξεμπέρδεψα με τα τρεχάματα;;
Όπως κ να χει ευχαριστώ πολύ για το χρόνο που μου αφιερωσατε. Ελπίζω κάποια στιγμή να ανταμώσουμε κάπου κ να σας γνωρίσω επιτέλους από κοντά.
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9031


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #177 στις: Τετάρτη 27 Μάιος 2020, 19:59:10 μμ »

Σου είπε οτι τα επανέφερε ολα αυτά στο φυσιολογικό?

Το ρελαντί μπορείς να το χαμηλώσεις μόνος απο τη μαυρη πλαστική βίδα στοα αριστερά του τεπόζιτου, στις 1200 + - 50 στρ/λ.
 
Καταγράφηκε
Τσίου
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8



« Απάντηση #178 στις: Τετάρτη 27 Μάιος 2020, 21:59:39 μμ »

Ναι ρύθμιση καρμπυρατέρ, καινούρια μπουζί, όπως κοιτούσα το μοτέρ, είδα ότι έχει αλλάξει τα σωληνάκια τις βενζίνης, νομίζω είναι όλα αλλαγμένα και στο διακοπτη της βενζινης κ στο κουζινετο; κ ταυτο που πάει στον κύλινδρο. Επίσης μου είπε ότι είχε τιγκαρει το φίλτροκουτί λάδια, το καθάρισε κ άφησε την τάπα απ το σωληνάκι που έρχεται απ το φιλτροκουτι, ανοιχτή και να την αφήσω για 2-3 μέρες ανοιχτή θα βγάλει λίγες σταγόνες λάδι γιατί θα δουλεύει σωστά το μοτέρ κ θα διώξει ότι είχε ανεβάσει. Κ από βδομάδα που θα μπορει, να πάω να μου κάνει κ μια ρύθμιση στις βαλβίδες. Stoneman θεωρείς ότι δεν τα έχει κάνει; ή πρέπει να κάνει κ κάτι ακόμη; να του ζητήσω να κάνει κάτι άλλο;

Το ρελαντί το χαμηλωσα απ τη βίδα, όπως λες, αλλά το πρώτο πράγμα που μου ήρθε στο μυαλό, είναι ένα παλιότερο ποστ, όπου ανέφερες κάτι για κολλημένο τσοκ, γι αυτό είπα να περάσω να το κοιτάξει, μηηηπως έχει γίνει κάνα τέτοιο.
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9031


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #179 στις: Πέμπτη 28 Μάιος 2020, 18:55:54 μμ »

Το Α κ το Ω είναι να υπάρχει εμπιστοσύνη ανάμεσα στον ιδιοκτήτη κ τον μάστορα.
Αν δεν υπάρχει εμπιστοσύνη τότε κ να έχει κάνει μια τίμια δουλειά , ο πελάτης δεν θα μείνει ικανοποιημένος.

Τώρα το αν τα έχει κάνει ο δικός σου δεν μπορώ να το ξέρω, αυτό που ξέρουμε ομως κ οι δύο είναι οτι πλέον οδηγείς άλλο μηχανάκι , αρα είσαι ενας ικανοποιημένος πελάτης.
Τι σε νοιάζει τι έκανε? αφού είχε αποτέλεσμα ολα οκ.
 

Πολλές φορές ακούω για ρύθμιση καρμπ, τι να ρυθμίσει κάποιος στα καρμπς? μίγμα , συγχρονισμό κ ρελαντί.
Το μίγμα κ το ρελαντί είναι μια διαδικασία 15 λεπτων , ο συγχρονισμός θέλει δύο ώρες κ βάλε αφου ξεβρακώνεις το μισό μηχανάκι.
Το κάνουν ? ποιος να ξέρει ?
Οπότε καλό είναι να γίνεται οταν θα πάς για βαλβίδες κ μπουζί, αν αλλάζουν μπουζί με τον σωστό τρόπο.

Επίσης έχουν γραφτεί πολλά για τα εύκολα κ τα δύσκολα μπουζί, προσωπικά για τα μπουζί έβγαζα τεπόζιτο κ ελυνα κ το αριστερό ψυγείο , αφου τα μαστόρια το είχαν κάνει στόλος για να αλλάξουν μπουζί γρήγορα.

Εχω τύχει σε συνεργείο στην περιοχή μου που είχαν μια 650 για γενικό σέρβις κ εβγαζαν το φεριγκ, προσπαθούσαν να το διαιρέσουν , τραβαγανε απο εδώ, τραβαγανε απο εκεί , σπάγανε τα πλαστικά στηρίγματα, τι να σου πώ.
Ειχαν ενα κουτί κ τα πετούσαν ολα μέσα , πλαστικά βαμμένα μαζί με βίδες .
Μετα απο αυτό πάς εσύ εκεί μηχανάκι?

Εχω τύχει σε αλλαγή τακάκια να τα βάψει ο αλλος με σπρέυ περιμετρικά για να φαίνονται καινούργια κ να ξαναβάζει τα ίδια .

Κ πόσα άλλα που δεν θυμάμαι .

Αρα ολα είναι θέμα εμπιστοσύνης .
Καταγράφηκε
Τσίου
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8



« Απάντηση #180 στις: Παρασκευή 29 Μάιος 2020, 17:33:28 μμ »

Όπως ακριβώς το είπες.. Οδηγώ άλλο μηχανάκι. 6 χρόνια την έχω, πρώτη φορα νιώθω το, όσο γκάζι δίνω τόσο ακούει.. Ελάχιστα να το τσιμπήσω, τόσο θα δώσει. Κ τόσο ομαλό ήχο. Μακάρι ο άνθρωπος να κάνει σωστά τη δουλειά του για να σταματήσω να τραβιεμαι κ γω.
Το μόνο φάουλ που του χρεωνω, είναι με το σωληνάκι από το ρουμπινετο της βενζινης που πάει στον πίσω κύλινδρο. Είχα αγοράσει ένα πετρελαίου με μόνωση αμυαντου, γιατί αυτό που είχα έμοιαζε ψεύτικο κ τρυπουσε πολύ εύκολα και πήγε και το ξανά άλλαξε.
Τώρα όσον αφορά την "ποικιλία" στα μαστορια, την έζησα στο πετσί μου, σχεδόν ένα χρόνο στο νησί. Που έφτασα, ειδικά τα ηλεκτρολογικα, να τα φτιάχνω μόνος μου(κ ευτυχώς, σχεδόν ότι θέμα είχα, βρήκα τη λύση μέσα στο φόρουμ).

Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9031


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #181 στις: Παρασκευή 29 Μάιος 2020, 18:33:59 μμ »

Το λάστιχο που πηγαίνει υποπίεση στο ρουμπινέτο γθα να ανοίξει κ το αλλο απο την άλλη μεριά τηε βαλβίοδας του Pair, να τα αλλάξεις με λάστιχο σιλικόνης  διαμέτρου Φ4, εφαρμόζει τέλεια κ δεν καίγεται ποτέ, κόστος  8 ευρω το μέτρο, κ θές δύο κομμάτια των 25 εκ.
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 ... 3 4 5 6 7 [8] | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!