επισκέπτης · 3534
Γιάννης και εγώ, άλλά ελπίζω όχι ένας από το "σωρό" Καλώς σας βρήκα και συγχαρητήρια για την καινούργια προσπάθεια επικοινωνίας. Ελπίζω να τη μάθω γρήγορα Γιάννης Φάκας
Ευχαριστω (αν και καθυστερημενα) τους φιλους που με καλωσορισανε. Διαβασα πως αυριο εχετε εκλογες, ειναι καταλληλη ευκαιρια να περασω απο τη λεσχη να γνωριστουμε η οχι;Συγνωμη για την ερωτηση αλλα δε γνωριζω τις διαδικασιες