Hellas Transalp Forum

Κι άλλος Γιάννης

επισκέπτης · 3534

jf

  • Guest
on: Τρίτη 16 Ιανουάριος 2007, 22:39:05 μμ
Γιάννης και εγώ, άλλά ελπίζω όχι ένας από το "σωρό"  :D

Καλώς σας βρήκα και συγχαρητήρια για την καινούργια προσπάθεια επικοινωνίας. Ελπίζω να τη μάθω γρήγορα ???

Γιάννης Φάκας



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #1 on: Τρίτη 16 Ιανουάριος 2007, 23:02:21 μμ
Γιάννης και εγώ, άλλά ελπίζω όχι ένας από το "σωρό"  :D

Καλώς σας βρήκα και συγχαρητήρια για την καινούργια προσπάθεια επικοινωνίας. Ελπίζω να τη μάθω γρήγορα ???

Γιάννης Φάκας


Καλως ηρθες Γιαννη!
Μακρια από τους σωρούς!


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


VARABILL

  • Guest
Reply #2 on: Τετάρτη 17 Ιανουάριος 2007, 01:48:43 πμ
Γιάννη καλώσήρθες στο forum.
E, τι και αν είναι πολλοί οι Γιάννηδες.
Τί'χες Γιάννη, τί'χα πάντα
Γιάννη πίνει - Γιάννης κερνάει.
Γιάννη μου... το μαντήλι σου!
Τόσα έχουν γραφτεί για τους Γιάννηδες, ε!, είναι δημοφιλές όνομα, αυτό είναι όλο  :)



jf

  • Guest
Reply #3 on: Δευτέρα 26 Φεβρουάριος 2007, 19:34:52 μμ
Ευχαριστω (αν και καθυστερημενα) τους φιλους που με καλωσορισανε. Διαβασα πως αυριο εχετε εκλογες, ειναι καταλληλη ευκαιρια να περασω απο τη λεσχη να γνωριστουμε η οχι;
Συγνωμη για την ερωτηση αλλα δε γνωριζω τις διαδικασιες



Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
Reply #4 on: Δευτέρα 26 Φεβρουάριος 2007, 19:47:26 μμ
Ευχαριστω (αν και καθυστερημενα) τους φιλους που με καλωσορισανε. Διαβασα πως αυριο εχετε εκλογες, ειναι καταλληλη ευκαιρια να περασω απο τη λεσχη να γνωριστουμε η οχι;
Συγνωμη για την ερωτηση αλλα δε γνωριζω τις διαδικασιες

Γιάννη μάλλον είναι η καλύτερη ευκαιρία που θα μπορούσες να έχεις. Θα δεις κόσμο που ούτε εμείς δε βλέπουμε συχνά  :'(

Σίγουρα θα είμαστε λίγο απασχολημένοι με τις εκλογές, αλλά ένα ποτάκι θα το πιούμε παρέα :beer:
Με το καλό να μας έρθεις λοιπόν


Παύλος Καρούμπης