Παρασκευή 28 Φεβρουάριος 2020, 04:27:38 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Αν είναι η πρώτη σας επίσκεψη στο Forum, ειναι σημαντικό να δείτε πρώτα  αυτό
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Καθολου ρευμα μετα απο αναποδη φορτιση μπαταριας  (Αναγνώστηκε 683 φορές)
Tsiftis
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 14


« στις: Τρίτη 04 Φεβρουάριος 2020, 12:21:13 μμ »

Καλησπερα παιδια. Εχω Transalp 650 , πριν κανα μηνα προσπαθουσα να εκκινησω σκαστη λογω αδυναμης μπαταριας (πρεπει να εχω καπου διαροη ρευματος) αλλα δεν τα καταφερα, και συνδεσα καλωδια σε ΙΧ να μποιρεσω να βαλω μπρος. Σιγουρος για την διαδικασια αφου την εκανα  αρκετες φορες περσι και προπερσι,  και μεσα την βιασυνη μου εκανα την ταρζανια και εβαλα αναποδα τα καλωδια. Εβγαλε ενα μικρο σπινθηρα απο τον θετικο πολο και μετα ολα νεκρα. Τσεκαρα την κεντρικη ασφαλεια των 30Α αλλα και τις υπολοιπες και ηταν ενταξει. Αλλαξα μπαταρια αλλα και 30αρα ασφαλεια για σιγουρα αλλα παλι δεν αναβει τιποτα, ουτε ενδειξη στο ρολοϊ υπαρχει. Τι μπορει να χρειαζεται; Τα φωτα σας παρακαλω. Με μια γρηγορη ματια δεν ειδα καποιο νημα σχετικο. 
Καταγράφηκε
jiannhs
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 132



« Απάντηση #1 στις: Τρίτη 04 Φεβρουάριος 2020, 21:15:12 μμ »

elenkse thn diodo einai se ena plastiko diafanes fis
Καταγράφηκε
Tsiftis
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 14


« Απάντηση #2 στις: Τετάρτη 05 Φεβρουάριος 2020, 12:47:04 μμ »

elenkse thn diodo einai se ena plastiko diafanes fis
Ναι την ειδα αλλα δεν ξερω πως να την ελεγξω, φανταζομαι με  με πολυμετρο. Την εβγαλα και εξωτερικα δεν μου φανηκε αλλοιωμενη.
Γνωριζεις τι ακριβως πρεπει να μετρησω με το πολυμετρο;
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8947


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #3 στις: Τετάρτη 05 Φεβρουάριος 2020, 19:40:31 μμ »

Σύνδεσες την μπαταρία ανάποδα , γύρισες κ τον διακόπτη?

Οταν λές δεν ανάβει τπτ , ούτε φωτα έχεις ? δεν γυρίζει η μίζα ? τπτ για τπτ?

Ασφάλειες μέτρησες?
Καταγράφηκε
Dimitri
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 356


I'm normal. It's everyone else that's weird.


« Απάντηση #4 στις: Πέμπτη 06 Φεβρουάριος 2020, 17:13:57 μμ »

Αφού άλλαξες την 30άρα, τότε θα έριχνα μια ματιά στην καλωδιώση της. Υπάρχει πιθανότητα να καήκε το καλώδιο. (Δοκίμασε με το πολύμετρο για να δεις αν υπάρχει continuity).

Κοίταξε και το καλώδιο της γειωσης διότι μπορεί και αυτό να έχει καεί.
Καταγράφηκε

Dimitri

Too many Chiefs, not enough Indians...
Hypersonic
Γιώργος... Mr. Anderson
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5141


Μπαμπάς * 2


« Απάντηση #5 στις: Παρασκευή 07 Φεβρουάριος 2020, 00:00:08 πμ »

Ναι την ειδα αλλα δεν ξερω πως να την ελεγξω, φανταζομαι με  με πολυμετρο. Την εβγαλα και εξωτερικα δεν μου φανηκε αλλοιωμενη.
Γνωριζεις τι ακριβως πρεπει να μετρησω με το πολυμετρο;

Αν εχεις βγαλει τη διοδο (που εγω δεν ηξερα οτι υπαρχει), αν εχει 2 συρματακια/επαφες (αν εχει και σχεδιο επανω της ακομα καλυτερα) βαζεις το πολυμετρο σε μια θεση Ω ή "buzzer" και μετρας τις 2 επαφες με τα καλωδια του πολυμετρου, εναλλαξ, 2 μετρησεις δηλαδη αντιστρεφοντας το κοκκινο-μαυρο καλωδιο στους ακροδεκτες της διοδου...
Αν ειναι καλη η διοδος στη μια περιπτωση θα εχεις περιπου 0Ω ή θα ακους το μπαζερ και οταν μετρησεις με τα καλωδια τουμπα τοτε θα μετρας πολλα/απειρα Ω ή δε θα ακους το μπαζερ.
Αν κανοντας τις 2 μετρησεις εχεις το ιδιο αποτελεσμα και στις 2 θεσεις των καλωδιων τοτε υπαρχει προβλημα στη διοδο...



Κοιτωντας το ηλεκτρικο κυκλωμα του 650 βλεπω οτι απο το θετικο πολο της μπαταριας παει ενα καλωδιο μεσω της 30Α ασφαλειας κατευθειαν στον ανορθωτη (χωρις να παρεμβαλεται διακοπτης). Επισης ενα καλωδιο γειωσης παει στον ανορθωτη και στο control unit...
Αν εβαλες στη μπαταρια αναποδα τα καλωδια εριξες αναποδα ταση σιγουρα επανω στον ανορθωτη και ισως στο control unit ...
Καταγράφηκε

Tsiftis
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 14


« Απάντηση #6 στις: Παρασκευή 07 Φεβρουάριος 2020, 13:18:01 μμ »

Σύνδεσες την μπαταρία ανάποδα , γύρισες κ τον διακόπτη?

Οταν λές δεν ανάβει τπτ , ούτε φωτα έχεις ? δεν γυρίζει η μίζα ? τπτ για τπτ?

Ασφάλειες μέτρησες?
Δεν σαλευει τιποτα απο ηλεκτρολογικα γενικα. Αν θυμαμαι καλα (επειδη εχει κανα μηνα που εγινε και την αφησα λιγο στην ακρη) ειχα ξεχασει ανοιχτο τον διακοπτη απο τις προηγουμενες μου προσπαθειες να την βαλω σκαστη. Τις ασφαλειες δεν τις μετρησα, τις εβγαλα μια μια και τις ελεγξα οπτικα μονο.
Καταγράφηκε
Tsiftis
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 14


« Απάντηση #7 στις: Παρασκευή 07 Φεβρουάριος 2020, 13:25:03 μμ »

Αν εχεις βγαλει τη διοδο (που εγω δεν ηξερα οτι υπαρχει), αν εχει 2 συρματακια/επαφες (αν εχει και σχεδιο επανω της ακομα καλυτερα) βαζεις το πολυμετρο σε μια θεση Ω ή "buzzer" και μετρας τις 2 επαφες με τα καλωδια του πολυμετρου, εναλλαξ, 2 μετρησεις δηλαδη αντιστρεφοντας το κοκκινο-μαυρο καλωδιο στους ακροδεκτες της διοδου...
Αν ειναι καλη η διοδος στη μια περιπτωση θα εχεις περιπου 0Ω ή θα ακους το μπαζερ και οταν μετρησεις με τα καλωδια τουμπα τοτε θα μετρας πολλα/απειρα Ω ή δε θα ακους το μπαζερ.
Αν κανοντας τις 2 μετρησεις εχεις το ιδιο αποτελεσμα και στις 2 θεσεις των καλωδιων τοτε υπαρχει προβλημα στη διοδο...



Κοιτωντας το ηλεκτρικο κυκλωμα του 650 βλεπω οτι απο το θετικο πολο της μπαταριας παει ενα καλωδιο μεσω της 30Α ασφαλειας κατευθειαν στον ανορθωτη (χωρις να παρεμβαλεται διακοπτης). Επισης ενα καλωδιο γειωσης παει στον ανορθωτη και στο control unit...
Αν εβαλες στη μπαταρια αναποδα τα καλωδια εριξες αναποδα ταση σιγουρα επανω στον ανορθωτη και ισως στο control unit ...

Η διοδος ειναι με πλαστικο μαυρο αδιαφανες καλυμα και εχει τρεις ακροδεκτες. Θα ριξω λιγο διαβασμα στα ηλεκτρολογικα
και θα κανω οτι μετρησεις καταλαβω με το πολυμετρο για να βγαλω ακρη. Ελπιζω να αποφυγω  την μεγαλη ζημια.
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8947


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #8 στις: Σάββατο 08 Φεβρουάριος 2020, 20:41:46 μμ »

Η δίοδος δεν έχει να κάνει με το αν θα πάρει μπροστά η οχι, αλλά με το αν μπερδεύει την λειτουργία του διακόπτη του σταντ, του αισθητήρα της νεκράς και του διακόπτη της μανέτας του συμπλέκτη.

Δεν σαλευει τιποτα απο ηλεκτρολογικα γενικα. Αν θυμαμαι καλα (επειδη εχει κανα μηνα που εγινε και την αφησα λιγο στην ακρη) ειχα ξεχασει ανοιχτο τον διακοπτη απο τις προηγουμενες μου προσπαθειες να την βαλω σκαστη. Τις ασφαλειες δεν τις μετρησα, τις εβγαλα μια μια και τις ελεγξα οπτικα μονο.

Δώσε 5-6 ευρω κ πάρε ενα φθηνό κινέζικο πολύμετρο , αν δεν έχεις , σε ένα ντουι βαζεις ενα λαμπάκι  σύνδεσε το ενα ακρο σε μια γείωση κ μετά έλεγξε αν αναβει σε διάφορά μέρη , πχ πριν κ μετα την 30 αρα ασφάλεια, στις ασφάλειες πριν κ μετα δλδ κ απο τις δύο μεριές.
Αν έχεις τάση στον διακόπτη με το κλειδί στο κόκκινο καλώδιο.

Το να μην παίρνει μπροστά είναι ενα θέμα , αλλά το οτι δεν λειτουργεί το ρολόι ισως κ να σημαίνει οτι κάπου το κύκλωμα έχει διακοπή.
Καταγράφηκε
Tsiftis
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 14


« Απάντηση #9 στις: Δευτέρα 17 Φεβρουάριος 2020, 10:39:36 πμ »

Βρήκα επιτέλους πολύμετρο, πρόλαβα να ελέγξω μόνο την δίοδο χθες με το buzzer και δεν έκανε κύκλωμα σε  κανέναν από τους 3 ακροδέκτες που έχει. Γνωρίζει κανένας αν έχει τέτοιες σε μαγαζιά με ανταλλακτικά ή ακόμα και σε άσχετα με μοτο, που ασχολούνται με ηλεκτρονικά; Αν υπάρχει κάποιο στη Θεσσαλονίκη ακόμα καλύτερα.
Καταγράφηκε
Dimitri
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 356


I'm normal. It's everyone else that's weird.


« Απάντηση #10 στις: Δευτέρα 17 Φεβρουάριος 2020, 18:36:52 μμ »

Google Search δίνει αρκετά. Λογικά κάποιος θα έχει δίοδο.

https://www.google.gr/search?newwindow=1&client=opera&hs=NJ7&biw=1366&bih=698&ei=VMBKXuPsGpXB8gLAuI7gAg&q=ηλεκτρονικα+θεσσαλονικη&oq=ηλεκτρονικα+θεσσαλονικη&gs_l=psy-ab.3..0i19l3j0i7i30i19j0i19j0i7i30i19l2j0i19l2j0i7i30i19.66216.68286..70332...0.2..0.191.1205.0j7......0....1..gws-wiz.......0i71j0i8i13i30i19j0i13i30i19j0i13i5i30i19.qNQlYK6yPME&ved=0ahUKEwjj5uHpgdnnAhWVoFwKHUCcAywQ4dUDCAo&uact=5

Τι εννοείς τρείς επαφές. Η δίοδος έχει μόνο άνοδο/κάθοδο. Μήπως είναι τρανσιστορ?
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα 17 Φεβρουάριος 2020, 18:41:48 μμ από Dimitri » Καταγράφηκε

Dimitri

Too many Chiefs, not enough Indians...
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8947


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #11 στις: Δευτέρα 17 Φεβρουάριος 2020, 20:37:25 μμ »

Βρήκα επιτέλους πολύμετρο, πρόλαβα να ελέγξω μόνο την δίοδο χθες με το buzzer και δεν έκανε κύκλωμα σε  κανέναν από τους 3 ακροδέκτες που έχει. Γνωρίζει κανένας αν έχει τέτοιες σε μαγαζιά με ανταλλακτικά ή ακόμα και σε άσχετα με μοτο, που ασχολούνται με ηλεκτρονικά; Αν υπάρχει κάποιο στη Θεσσαλονίκη ακόμα καλύτερα.

Λοιπόν μαστροτσίφτη , αν κ δεν πιστευω οτι το πρόβλημά σου είναι η δίοδος ....

Η διόδος που βρίσκεται μέσα στην ασφαλειοθήκη.
Κοστίζει 25.11€  και εχει κωδικό 31730MAS601 δεν λέει να τα αγοράσεις για δοκιμή, μπορείς όμως να τα "δανειστείς"
απο ενα φίλο με ΤΑ αφού αφαιρούνται εύκολα.



Η δίοδος που λέμε εχει τρία ποδαράκια οπως στην φωτό που σου εδειξα, μέσα στην συσκευασία υπάρχουν δύο ξεχωριστές δίοδοι με κοινό το   ποδαράκι "Β"

Στο παρακάτω σχέδιο σου δείχνω τα εξής :



α) πάνω αριστερά την δίοδο που εχει τώρα το μηχανάκι μέσα στην ασφαλειοθήκη.
β) Πάνω και δεξιά το σχέδιο της γνήσιας διόδου , που αποτελείται απο δύο διόδους με κοινό ποδαράκι το "Β"

Και
 γ) κάτω δύο τυπικές διόδους αγορασμένες απο ενα καταστημα ηλεκτρονικών εξαρτημάτων ωστε να κατασκευάσεις εσύ μια ανταλακτική δίοδο και να γλυτώσεις τα 25 ευρώ που κοστίζει η γνήσια , αφού πάντα υπάρχει η περίπτωση να μην είναι εδώ η βλάβη αλλά στην καλωδίωση..

Θα ζητήσεις πχ διόδους 50volt στα 5 Ampere, δίνοντας προσοχή μόνο στην γραμμή που εχουν περιμετρικά και δείχνω με τα κόκκινα βελάκια ωστε να εχεις την σωστή πολικότητα.

Υπάρχουν και δίοδοι που μοιάζουν με την γνήσια , πχ αυτή  εδώ   

ΔΙΟΔΟΣ SCHOTTKY MBR6045WT 60A 45V

 http://www.markidis.gr/product_info.php?cPath=31_32_133_266&products_id=48325

Εγώ αυτές τις λύσεις εχω να προτείνω, δλδ α) αγοράζεις διόδους ,αντικαθιστάς την γνήσια και μας λές τι άλλαξε και

β) βγάζεις την γνήσια και την ελέγχεις με το πολύμετρο αλλά οχι με το βομβητή , αλλά εκεί που μετράς διόδους .

περισσότερα διάβασε εδώ: https://www.transalpforum.gr/index.php?topic=20016.0









Καταγράφηκε
Tsiftis
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 14


« Απάντηση #12 στις: Τρίτη 18 Φεβρουάριος 2020, 10:51:51 πμ »

Λοιπόν μαστροτσίφτη , αν κ δεν πιστευω οτι το πρόβλημά σου είναι η δίοδος ....

Η διόδος που βρίσκεται μέσα στην ασφαλειοθήκη.
Κοστίζει 25.11€  και εχει κωδικό 31730MAS601 δεν λέει να τα αγοράσεις για δοκιμή, μπορείς όμως να τα "δανειστείς"
απο ενα φίλο με ΤΑ αφού αφαιρούνται εύκολα.



Η δίοδος που λέμε εχει τρία ποδαράκια οπως στην φωτό που σου εδειξα, μέσα στην συσκευασία υπάρχουν δύο ξεχωριστές δίοδοι με κοινό το   ποδαράκι "Β"

Στο παρακάτω σχέδιο σου δείχνω τα εξής :



α) πάνω αριστερά την δίοδο που εχει τώρα το μηχανάκι μέσα στην ασφαλειοθήκη.
β) Πάνω και δεξιά το σχέδιο της γνήσιας διόδου , που αποτελείται απο δύο διόδους με κοινό ποδαράκι το "Β"

Και
 γ) κάτω δύο τυπικές διόδους αγορασμένες απο ενα καταστημα ηλεκτρονικών εξαρτημάτων ωστε να κατασκευάσεις εσύ μια ανταλακτική δίοδο και να γλυτώσεις τα 25 ευρώ που κοστίζει η γνήσια , αφού πάντα υπάρχει η περίπτωση να μην είναι εδώ η βλάβη αλλά στην καλωδίωση..

Θα ζητήσεις πχ διόδους 50volt στα 5 Ampere, δίνοντας προσοχή μόνο στην γραμμή που εχουν περιμετρικά και δείχνω με τα κόκκινα βελάκια ωστε να εχεις την σωστή πολικότητα.

Υπάρχουν και δίοδοι που μοιάζουν με την γνήσια , πχ αυτή  εδώ   

ΔΙΟΔΟΣ SCHOTTKY MBR6045WT 60A 45V

 http://www.markidis.gr/product_info.php?cPath=31_32_133_266&products_id=48325

Εγώ αυτές τις λύσεις εχω να προτείνω, δλδ α) αγοράζεις διόδους ,αντικαθιστάς την γνήσια και μας λές τι άλλαξε και

β) βγάζεις την γνήσια και την ελέγχεις με το πολύμετρο αλλά οχι με το βομβητή , αλλά εκεί που μετράς διόδους .

περισσότερα διάβασε εδώ: https://www.transalpforum.gr/index.php?topic=20016.0










Κατατοπιστικοτατος! Σε ευχαριστώ. Νομίζω θα δοκιμάσω την λύση της δανεικης διόδου πρωτα.
Όσον αφορά τον έλεγχο, εκτός από το buzzer, την έλεγξα και με την επιλογή για μέτρηση διοδου και είχα μηδενική ένδειξη. Και εγώ φοβάμαι όμως  ότι δεν θα είναι μόνο εκεί το προβλημα. Είδομεν...
Καταγράφηκε
Tsiftis
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 14


« Απάντηση #13 στις: Σάββατο 22 Φεβρουάριος 2020, 19:34:59 μμ »

Τελικα εκανα λαθος με την διοδο ηταν μια χαρα, εγω δεν την μετρησα σωστα. Πηρα μια shotky και μετα το καταλαβα μετρωντας την. Παρολα αυτα την εβαλα και αυτην μηπως και γινει τιποτα αλλα μπα... Οσον αφορα την καλωδιωση λιγα σημεια μπορεσα να ελεγξω καθως δεν εχω ουτε χρονο ουτε γνωσεις να αρχισω να λυνω και να τεσταρω. Αυτα τα λιγα σημεια μου φανηκαν ενταξει. Μαλλον ειναι πιο βαθια το προβλημα, οποτε δεν γλιτωνω τον μαστορα.
Σας ευχαριστω παντως ολους για τον χρονο σας.
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8947


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #14 στις: Δευτέρα 24 Φεβρουάριος 2020, 19:01:26 μμ »

Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να ελέγξεις αν υπάρχει τάση στον διακόπτη με το κλειδί.

Και το πρόβλημα δεν είναι οι γνώσεις , εκεί βοηθάμε εμείς , χρόνο ομως θα χρειαστείς.
Καταγράφηκε
Σελίδες: [1] | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!