Παρασκευή 28 Φεβρουάριος 2020, 04:31:11 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: ..
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Προβλημα με αέρα σε τρανσαλπ 700 με ζελατίνα  (Αναγνώστηκε 405 φορές)
sakis
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 87


η φιλη μου ΝΑΡΑ


« στις: Κυριακή 26 Ιανουάριος 2020, 10:16:46 πμ »

Καλημερα φιλοι,
Εδώ και λίγες ημέρες ειμαι κάτοχος ενός ΤΑ 700.
Παλιότερα είχα το ΤΑ 650 με ανάγλυφα γράμματα.
Στην πρώτη βολτα που έκανα εχθές παρατήρησα,  ότι ο αέρας περνάει κάτω από την ζελατίνα και με χτυπάει στο θώρακα.
Η ζελατίνα είναι after market και την είχε προίκα το ΤΑ.
Αποτελείται από δύο κομμάτια και έχει την δυνατότητα για πάνω κάτω και μέσα έξω.  Εγώ την σήκωσα όσο πιο πάνω γίνεται και την άνοιξα προς τα έξω.
Δυστυχώς όμως ο αέρας είναι ενοχλητικός.
Ειδικά όταν άλλαξα με έναν φίλο και οδήγησα το 650 το καταλαβα ακόμα πιο πολύ.
Τι κάνω τώρα?
Είναι θέμα ρύθμισης η έτσι είναι αυτές η ζελατίνες και να πάρω άλλη η οποία κλείνει το κενό στο φανάρι?
(Θα ανέβαζα φώτο αλλά ακόμα δεν εντόπισα το πώς γίνεται...)
Καταγράφηκε

:-)
Παύλος
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9294



« Απάντηση #1 στις: Κυριακή 26 Ιανουάριος 2020, 11:06:30 πμ »

Καλημέρα Σάκη.

Θα βοηθούσε πολύ μια φωτογραφία.
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα 27 Ιανουάριος 2020, 10:01:17 πμ από Παύλος » Καταγράφηκε

Παύλος Καρούμπης
sakis
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 87


η φιλη μου ΝΑΡΑ


« Απάντηση #2 στις: Κυριακή 26 Ιανουάριος 2020, 13:31:17 μμ »

Καλημέρα Σάκη.

Θα βοηθούσε πολύ μια φωτογραφία.

https://drive.google.com/file/d/1hrf0MmZb_pJtp4HBxmx34LW73CmbSAnS/view?usp=drivesdk
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα 27 Ιανουάριος 2020, 10:01:27 πμ από Παύλος » Καταγράφηκε

:-)
Παύλος
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9294



« Απάντηση #3 στις: Δευτέρα 27 Ιανουάριος 2020, 10:04:18 πμ »

Αν καταλαβαίνω καλά, από κάτω από τη ζελατίνα υπάρχει κενό.
Από εκεί περνάει ο αέρας, κατέβασέ τη όσο παίρνει και κάνε μια δοκιμή.
Καταγράφηκε

Παύλος Καρούμπης
Sotos
Global Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 11033



« Απάντηση #4 στις: Δευτέρα 27 Ιανουάριος 2020, 11:52:04 πμ »

παντως αυτο το κενο ειναι εκει για να μην δημιουργείται υποπίεση πίσω απο την ζελατίνα.
Μειώνει στροβιλισμούς κλπ. Πολλές ζελατίνες το έχουν
Καταγράφηκε

Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km
Παύλος
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9294



« Απάντηση #5 στις: Δευτέρα 27 Ιανουάριος 2020, 15:00:25 μμ »

Νομίζω πως κάποιες το έχουν σαν τρύπες στο κάτω μέρος και όχι έτσι. Τέλος πάντων μια δοκιμή θα μας δείξει Smiley
Καταγράφηκε

Παύλος Καρούμπης
Mad Vag
Μέλος HTC
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 153



« Απάντηση #6 στις: Δευτέρα 27 Ιανουάριος 2020, 17:21:33 μμ »

Νομίζω πως κάποιες το έχουν σαν τρύπες στο κάτω μέρος και όχι έτσι. Τέλος πάντων μια δοκιμή θα μας δείξει Smiley

Για τις τρύπες έχω την αίσθηση ότι έχει να κάνει με την στήριξη και το αν από την βάση τους μπορεί να περάσει μπαίνει αέρας ή όχι

Στο Transalp 650 ας πούμε που είναι "φορεμένος" ο ανεμοθώρακας και δεν έχει ροή αέρα πίσω του, έχει αεραγωγούς.
Στο CBF έτσι πως στηρίζεται η ζελατίνα, που από την πίσω πλευρά περνάει αέρας έστω και λίγος, δεν έχει. (και στην μεγαλύτερη που φοράει τώρα που πλησιάζει σε μέγεθος του Transalp πάλι δεν έχει.)



Θεωρώ ότι την ανεμοκάλυψη του 650 δε μπορεί να την έχει το 700, άρα μάλλον λάθος να το συγκρίνεις.
Απλά πρέπει θα βρείς την θέση του ανεμοθώρακα που σε βολεύει περισσότερο.

Καλοτάξιδη και πάντα όρθιος!
Καταγράφηκε
KKalantzis
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2345


Where the streets have no name!


« Απάντηση #7 στις: Δευτέρα 27 Ιανουάριος 2020, 18:38:02 μμ »

Δίκιο βουνό έχεις Βαγγέλη, η κάλυψη του 650 είναι μακρινό όνειρο για το 700 Undecided

Το πρόβλημα στη συγκεκριμένη περίπτωση του φίλου ξεκινάει από τη βάση που έχει για τη ζελατίνα. Αυτή είχε βγει για να σηκώνεται η μαμά ζελατίνα που είναι κοντή.
Με τη ζελατίνα που έχει επάνω η μηχανή σήμερα, δεν χρειάζεται.
Εάν την αφαιρέσει και απλά εφαρμόσει τη ζελατίνα στη θέση της, το πρόβλημα θα εξαφανιστεί.
Η πιο ψηλή ζελατίνα για το 700, αυτή της Airmax, που παρέχει και την καλύτερη κάλυψη για το κεφάλι, έχει στενή βάση για να περνάει ο αέρας και σε χτυπάει στο στήθος ενώ όλες οι υπόλοιπες που είναι πιο χαμηλές, παρέχουν καλύτερη κάλυψη στο σώμα αλλά βρίσκουν στο κράνος!
Ίσως η λύση είναι το έξτρα φρύδι, αλλά αυτό ακόμα δεν το έχω δοκιμάσει.
Καταγράφηκε

Keep riding !!!
bestoftherest7
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 230



« Απάντηση #8 στις: Σάββατο 01 Φεβρουάριος 2020, 02:15:08 πμ »

Στην ερμαξ που εχω (ΤΑ650) οι τρυπες υποπιεσης υποτιθεται μειωνουν τους στροβιλισμους. Αμ δε νομιζω. Με τη μαμα δεν κουνιοταν η μηχανη στην εθνικη αλλα τρως πολυ ξυλο παντου  Grin

Στη ζελατινα του φιλου εδω κανονικα δεν θα πρεπε να περναει ο αερας απο κει νομιζω. Στην ζελατινα του 650 δεξια ειναι πιο καλα μελετημενες οι τρυπες υποπιεσης
Καταγράφηκε

Δημήτρης
kipouros1.webnode.gr
Σελίδες: [1] | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!