Δευτέρα 24 Φεβρουάριος 2020, 04:35:46 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Αν είναι η πρώτη σας επίσκεψη στο Forum, ειναι σημαντικό να δείτε πρώτα  αυτό
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Προτάσεις για αλυσογράναζα σε ΤΑ700  (Αναγνώστηκε 311 φορές)
Στησίλαος
Μέλος HTC
οδηγός τρίκυκλου
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 35



« στις: Δευτέρα 20 Ιανουάριος 2020, 20:22:48 μμ »

Καλησπέρα σε όλους. Ξέρω ένα ακόμη θέμα για αλυσογράναζα.Αν υπάρχει παρόμοιο θέμα, ας συγχωνευτεί παρακαλώ.
Στο θέμα μας. Σε λίγο καιρό φθάνω τα 45000 χλμ και θα χρειαστώ αλλαγή σε αλυσογράναζα... Σκέψη μου είναι να πάω σε κάτι χρυσό, όπως και χρυσό γρανάζι (κάπου το είδα δεν θυμάμαι και μου άρεσε). Από κει και πέρα, τι μάρκα, JT, AFAM, DID, X-ring ή O-ring. Είδα τιμές, ότι η X από την O δεν έχουν μεγάλη διαφορά, αξίζει το παραπάνω ή είναι too mutch για το ΤΑ. Επίσης γρανάζια να επιλέξω κάποια συγκεκριμμένη μάρκα??? Αυτά για αρχή. Ευχαριστώ προκαταβολικά...
Φύγαμε.....
Καταγράφηκε

"Μόνο οι νεκροί βλέπουν το τέλος του πολέμου" Πλάτων
Padis
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1260



« Απάντηση #1 στις: Τρίτη 21 Ιανουάριος 2020, 06:10:16 πμ »

Μάνο, έχουν γραφτεί σελίδες και σελίδες γι αυτό το θέμα.
Μπροστά δεν παίζεις. Βάζεις γνήσιο και αλλάζεις και την ασφάλεια.
Πίσω βάζεις ότι σου αρέσει (προσωπικά θα προτιμούσα κάτι επώνυμο).
Για αλυσίδα, η x-ring σίγουρα ''ασφαλίζει'' καλύτερα τους κρίκους της από την o-ring.
Ότι βάλεις να είναι επώνυμο.
Καταγράφηκε

«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2532


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #2 στις: Τρίτη 21 Ιανουάριος 2020, 08:45:36 πμ »

Λάβε υπόψη σου, ότι για 45.000 χλμ αν η συντήρηση ήταν σωστή, πιθανόν να χρειάζεται αλλαγή μόνο η αλυσίδα. Εγώ σε 50.000 χλμ άλλαξα αλυσίδα και πίσω γρανάζι, το οποίο ήταν αλουμινένιο. Το σιδερένιο δεν θα είχε εμφανή φθορά.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
Στησίλαος
Μέλος HTC
οδηγός τρίκυκλου
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 35



« Απάντηση #3 στις: Τρίτη 21 Ιανουάριος 2020, 14:29:38 μμ »

Έχουν φθορά τα γρανάζια μου είπε, αλλά αντέχουν ακόμη. Εγώ προτιμώ πάντως να τα αλλάξω, για να έχω το κεφάλι μου ύσηχο. Μπροστα θα μπει το μαμίσιο για σιγουριά, και μάλλον θα πάω για X-ring. Τώρα πίσω γρανάζι το ψάχνουμε, και την μάρκα της αλυσίδας. Ευχαριστώ, και προχωράμε...
Καταγράφηκε

"Μόνο οι νεκροί βλέπουν το τέλος του πολέμου" Πλάτων
Sotos
Global Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 11002



« Απάντηση #4 στις: Τρίτη 21 Ιανουάριος 2020, 14:57:17 μμ »

και εγω θα τα αλλαζα πακετο
Ετσι θα κρατησει και η αλυσίδα άλλα τόσα χιλιόμετρα.
Καταγράφηκε

Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km
Σελίδες: [1] | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!