Πέμπτη 19 Σεπτέμβριος 2019, 01:51:24 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: ..
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Οδηγός αγοράς μεταχειρισμένης μοτοσυκλέτας  (Αναγνώστηκε 19521 φορές)
DRAKE RAMORE
Επισκέπτης
« στις: Κυριακή 20 Απρίλιος 2008, 21:26:40 μμ »


Προτού βγούμε στον πηγαιμό για την Ιθάκη (αγορά μεταχειρισμένης μηχανής) πρέπει να γνωρίζουμε πως θα είναι μακρύς ο δρόμος.

Από τότε που η μοτοσικλέτα καταναλωτικοποιήθηκε και πέρασε στις μάζες, που από το παπί πέρασαν εύκολα σε μηχανή 600 και άνω κυβικών δεν γνωρίζεις τι αγοράζεις. Δυστυχώς η ευτυχώς πέρασαν οι εποχές που έπαιρνες μεταχειρισμένο το μηχανάκι του Μανόλη επειδή έπαιρνε καινούριο.

Επίσης είναι πλέον πολύ δύσκολο να βρεις και μηχανικό και να τον κουβαλάς μαζί σου για να ελέγχετε μηχανές. Παλαιότερα ερχόταν γιατί έλεγε «Σ’εμένα θα το φέρνει για σέρβις ….να το βοηθήσω το παιδί».Τώρα όσοι γνωρίζουν κάνουν σέρβις μέσω internet, και όσοι δεν γνωρίζουν μαθαίνουν μέσω internet ποιοι μάστοροι είναι καλοί, και το πάνε εκεί (αφού κάνουν και έρευνα αγοράς για τις τιμές του σέρβις).



Παρακάτω υπάρχουν κάποιες απλές κινήσεις που θα βοηθήσουν αυτούς που δεν γνωρίζουν αρκετά για μοτοσικλέτες να διακρίνουν αν πρόκειται για ευκαιρία ή ……..



ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ / ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ


Πρώτα κοιτάζουμε συνολικά την εξωτερική εμφάνιση της μοτοσικλέτας. Μικρογρατζουνιές γενικότερα είναι αποδεκτές (δεν γίνεται να πέρασαν 3-5 χρόνια από πάνω της χωρίς γρατσουνιές, κάτι θα βρωμάει).

Αυτό που πρέπει να προσέξουμε ιδιαίτερα είναι για σημάδια πτώσης. Αν διαπιστώσουμε ότι τα σημεία που βρίσκουν πρώτα σε πτώση είναι γρατσουνισμένα ή αλλαγμένα κάτι δεν πάει καλά. Σημεία που προδίδουν πτώση είναι:

-Φλας
-Γκριπ
-Μανέτες
-Μαρσπιέδες
-Λεβιες ταχυτήτων /ποδόφρενο
-Καπάκια

Σε περίπτωση που ο πωλητής μας πει ότι άλλαξε τα παραπάνω με aftermarket για αισθητικούς λόγους αξιολογούμε την μηχανή σε συνάρτηση και με τα παρακάτω, και προχωρούμε με επιφύλαξη.

Επίσης αυτοκόλλητα σε περίεργα μέρη ή γενικά αυτοκόλλητα……ή ακόμα και η έλλειψη των αυτοκόλλητων του μοντέλου δεν είναι ότι καλύτερο.Η μοτοσυκλέτα πρέπει να είναι όσο το δυνατόν κοντύτερα στην αρχική της μορφή.Οποιαδήποτε αλλαγή μας βάζει σε υποψίες.

Εσωτερικά κοιτάμε αυτά που μπορούν να γίνουν αντιληπτά με την πρώτη ματιά και συνήθως είναι και τα σημαντικότερα. Αμφίβολες πατέντες κάτω από την σέλα ή μέσα από το fairing, βίδες που έχουν κλωτσήσει τα πάσα, βίδες που χάλασε το κεφαλάκι τους δεν είναι και το καλύτερο για να δέσει το προξενιό.
 


ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ



Είναι ίσως το πιο δύσκολο σημείο αξιολόγησης, αλλά και το πιο σημαντικό.
Κανείς δεν θέλει να μείνει με τον κινητήρα στο χέρι και κατά την γνώμη μου είναι και το σημείο που χαλάνε πολλές δουλειές στην αγοροπωλησία μεταχειρισμένων.

Η καχυποψία και μόνο ότι τα χιλιόμετρα δεν είναι πραγματικά και ότι ο πωλητής θέλει να μας κοροϊδέψει  κάνει εμάς τους αγοραστές να παραβλέπουμε σημαντικότερα προβλήματα σε περίπτωση που θεωρήσουμε ότι βρήκαμε ένα καλό μοτέρ.

Από εμπειρία σας λέω ότι ένας κινητήρας με 100.000 χιλιόμετρα ο οποίος είναι καλοσυντηρημένος είναι λιγότερο επικίνδυνος από ένα στραβό πλαίσιο από πτώση….


…ξεκινάμε λέγοντας τον πωλητή να βάλει μπρος τον κινητήρα.

Περιμένουμε να ζεσταθεί καλά και τραβάμε δυο –τρεις καλές γκαζιές βάζοντας το χέρι στην εξάτμιση. Αν αρχίσουν να φεύγουν διάφορα μαύρα πραγματάκια από την εξάτμιση….φεύγουμε και εμείς. Wink

Επίσης αν δούμε καπνό(ότι χρώμα και αν είναι)…..αλεβουζάν. Δεν πρέπει να συγχέουμε τον καπνό με τους υδρατμούς γι’ αυτό την αφήνουμε να ζεσταθεί καλά

Καλό είναι να ξέρουμε και τον ήχο που κάνει το συγκεκριμένο μοντέλο(από φίλους που το έχουν) για να συγκρίνουμε με αυτό που ακούμε. Μην αδικήσουμε κανα Ducati Grin

Αν ακούσουμε περίεργους(μεταλλικούς) θορύβους ή διαπιστώσουμε αρρυθμία στο ρελαντί…..τα σώψυχα του κινητήρα είναι…. Undecided Lips Sealed

Παίρνουμε το μηχανάκι για βόλτα….(αν όλα τα παραπάνω είναι εντάξει)

Ελέγχουμε:

-Σασμάν αν οι ταχύτητες κουμπώνουν καλά
-Τιμόνι (αν είναι ίσιο, και αν τραβάει η μηχανή πουθενά)
-Τροχούς/ Αναρτήσεις (αν κουνάει, και αν δεν έχει σωστή επαναφορά η ανάρτηση π.χ απότομη)
-Φρένα (προφανώς αν πιάνουν καλά!)

μετά που επιστρέφουμε στο κατάστημα επαναλαμβάνουμε τους αρχικούς ελέγχους που κάναμε στον κινητήρα. Πολλά προβλήματα φαίνονται όταν η μηχανή αναπτύξει μεγάλη θερμοκρασία.



ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΒΟΛΤΑ………



-Βγάζουμε την τάπα του λαδιού και την σκουπίζουμε με το δάκτυλο.

Εδώ γίνεται το μεγάλο πανηγύρι…….
Εδώ δεν έχει σημασία τι λέει το κοντέρ, γιατί κρατάς αποδείξεις αλά CSI.


Κοιτάμε για τρία πράγματα

-Ρευστότητα λαδιού(αν είναι παχύτερο από το προτεινόμενο, είναι για να κρύψει προβλήματα!)

-Αν μέσα στο λάδι δούμε να λαμπυρίζουν ρινίσματα…..ευχαριστούμε το  άνθρωπο για τον χρόνο του και την κάνουμε…..και τσάμπα να την δώσει ακριβή είναι. Ας φορτώσει αλλού την καλή του!

-Τσεκάρουμε τον κινητήρα για διαρροές λαδιού (είπαμε μετά το ζέσταμα φαίνονται όλα τα καλά…)



ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ / ΤΙΜΟΝΙ και λοιπά συστήματα διεύθυνσης



-Ελέγχουμε το πιρούνι για διαρροές λαδιού

-Σηκώνουμε την μηχανή στο διπλό στάντ και γυρίζουμε τους τροχούς με το χέρι (τίποτα διαφορετικό από αυτό που κάναμε με τα ποδήλατά μας για αν δούμε αν έχουμε στραβές ζάντες)

-Ενώ η μοτοσικλέτα είναι στο κεντρικό σταντ κουνάμε το τιμόνι αριστερά / δεξιά .αν στο σημείο της ευθείας νιώσουμε να σκαλώνει πάει να πει ότι θέλει ρουλεμάν. Ρουλεμάν είναι μια φυσιολογική φθορά για μια μότο 5-6 ετίας με 60.000 χλμ αλλά όχι για μια 2 ετιας με 10.000 χλμ.

-Κατά τον έλεγχο των συστημάτων διεύθυνσης εάν διαπιστώσουμε περίεργα πράγματα, ξαναελέγχουμε διεξοδικότερα το πλαίσιο της μηχανής.
 

ΕΛΕΓΧΟΣ ΑΝΑΛΩΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΛΟΙΠΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ


-Δισκόπλακες / τακάκια(η δισκόπλακα πρέπει να μην έχει πολλές χαρακιές και τα τακάκια να μην είναι φλούδες γιατί η αντικατάσταση τους σημαίνει λεφτάκια) .Έτσι μπορούμε να καταλάβουμε και τα χιλιόμετρα της μηχανής. Wink

-Αλυσογράναζα.(εδώ μπορούμε να διαπιστώσουμε και το πόσο επιμελής ήταν ο προηγούμενος κάτοχος. Πάντως και εδώ η αντικατάσταση σημαίνει χρήματα)

-Λάστιχα. Κατά  90 % θα είναι άχρηστα(είτε λόγο γόμας, είτε λόγο ημερομηνίας θα έχουν ξεραθεί) Υπολογίστε τα εξαρχής σαν έξοδο και αν ο πωλητής τα έχει φρεσκοαλλαγμένα το θεωρούμε το bonus. Cheesy

-Ηλεκτρικά . Ένας απλός έλεγχος για το αν δουλεύουν  τα φώτα, τα φλας, διακόπτες, λυχνίες κλπ κρίνεται επιβεβλημένος . Αν κάτι δεν δουλεύει καλά μπορεί να σημαίνει από μια απλή αλλαγή λάμπας …..έως……

-Εξάτμιση. Σκουριές ή/ και μαυρίλες στην απόληξη …….στην καλύτερη αλλαγή εξάτμισης….στην χειρότερη….   



Τα παραπάνω αποτελούν μια επισκόπηση της όσο το δυνατόν μελετημένης αγοράς ενός μεταχειρισμένου. Δεν αποτελούν πανάκεια. Γνωρίζω άτομα που ψώνισαν από φωτογραφία και τους βγήκε ΟΚ και άτομα που έκαναν τα παραπάνω (και πολλά παραπάνω) και πάλι κάτι τους ξέφυγε(μεταξύ τους και εγώ).

Υ.Γ τα χιλιόμετρα δεν αποτέλεσαν ποτέ για εμένα προσωπικά λόγο αγοράς. Θεωρώ ότι το 90% των καταστημάτων τα γυρνάνε και δεν με νοιάζει. Κάνοντας τους παραπάνω ελέγχους ακόμη και ο ποιο άσχετος μπορεί να καταλάβει τα χιλιόμετρα της μηχανής που τον ενδιαφέρει .Αν δει κάθε πότε αλλάζονται τα αναλώσιμα της μηχανής του και διαπιστώσει ότι κάτι που ήταν να αλλαχτεί στις 50000 χιλιόμετρα έχει ήδη αλλαχτεί και το κοντέρ γράφει 17000 χιλιόμετρα………δεν χρειάζεται να είναι Αϊνστάιν.

Δεν έγραψα τίποτα για τα αυτονόητα: Αντιπαραβολή αριθμών πλαισίου, κινητήρα. Όπως δεν έγραψα και για το διάβασμα που πρέπει να γίνει πριν.(Π.χ αν σου πουλάν ΤΑ για μοντέλο 1999 με μονό δισκόφρενο).Η γνώση είναι δύναμη.
Καταγράφηκε
Chris_de_Ze
Veteran
mods
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #1 στις: Δευτέρα 21 Απρίλιος 2008, 00:25:36 πμ »

Πολύ ωραία τα έγραψε ο Απόστολος (και σε ουσία αλλά και σε ύφος).

Ειδικά για τα ΤΑ, αν είναι καλοσυντηρημένα, είναι άθραυστα.  Μην τα φοβάστε, δεν χαλάνε εύκολα. Το μοναδικό ίσως μεγάλο πρόβλημα είναι να καίει λάδι ο κινητήρας και να μην είναι σε καλή κατάσταση το κιβώτιο. Ο V52 κινητήρας αν έχει πρόβλημα θα το καταλάβεις αμέσως. Είτε θα δουλεύει είτε καθόλου. Οτιδήποτε άλλο πρόβλημα και να υπάρχει, μην αποκαρδιώνεστε γιατί φτιάχνεται σχετικά εύκολα και χωρίς μεγάλο κόστος, αρκεί να το εντοπίσεις και να το χρησιμοποιήσεις ως "μέσο πίεσης" για παζάρι στην τιμή (και αν σου κάτσει). Οπότε δεν χρειάζεται να ψάχνει κανείς για το τέλειο (που υπάρχει και αυτό), αν η τιμή είναι ελκυστική.

Και επίσης, ας μην ξεχνάμε (όπως έχω ξαναναφέρει) ότι ισχύει το: "δεν έχει σημασία τί θα πάρεις, αλλά από πού θα το πάρεις" (παίζει και αυτό μεγάλο ρόλο).
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα 21 Απρίλιος 2008, 00:28:22 πμ από Chris_de_Ze » Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
KostasC
Administrator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10457


Γαβ !


« Απάντηση #2 στις: Δευτέρα 21 Απρίλιος 2008, 12:13:05 μμ »

Θα σημείωνα και τα παρακάτω σημεία, ως ενδεικτικά χρήσης για εναν υποψήφιο αγοραστή Transalp.

Οπτικός έλεγχος:
- Πλαστικά φαίρινγκ - Πρέπει να είναι άθικτα τα εσωτερικά κουμπώματα, αλλιώς αρχίζουν οι πατέντες.
- Οι γρίλιες των ψυγείων πρέπει να είναι ατσαλάκωτες. Οσο περισσότερες κλειστές , τόσο χέρι έχει μπει...
- Τα μαρσπιέ οδηγού στο κάτω μέρος πρέπει να είναι αγρατζούνιστα. Γρτσουνιά σημαίνει πτώση... αν λείπει το μισό μέταλλο... αστα να πάνε
- Το εμπρός φαιρίνγκ-μούτρο , πρέπει να είναι απόλυτα ευθυγραμμισμένο με την τιμονόπλακα-ρόδα-αναβάτη. Τυχόν αποκλείσεις σημαίνει πτώση
- Το τιμόνι πρέπει να είναι ίσιο σε σχέση με την τιμονόπλακα. Αποκλίσεις σημαίνουν πτώση
- Ο αριθμός κυκλοφορίας πρέπει να είναι ολόισιος... Ανωμαλίες σημαίνουν οτι του τη χώσανε απο πίσω  ή  σούπαρε
- Οι μπότες των καλαμιών πρέπει να είναι αγρατζούνιστες και χωρίς αυτοκόλλητα. Αλλιώς κάτι κρύβουν
- Η ποδιά και η κατάσταση στην καρίνα (καρτερ κλπ) αποδεικνύει και τι σοι τεραιν έχει κάνει
- Οι αναρτήσεις πρέπει να δουλεύουν ομαλά και ανεμπόδιστα.Χωρίς έντονη επαναφορά και χωρίς εύκολη βύθιση.
- Το υποπλαίσιο πρέπει να είναι σε απόλυτη ευθεία με την πίσω ρόδα (νοητή γραμμή). Αποκλίσεις σημαίνουν βιασμό...
- Η αλυσίδα και τα γρανάζια να είναι ίσια (σε ρολάρισμα με κεντρικό στάντ ή τη πίσω ρόδα στον αέρα, το ελέγχουμε)
- Οι βίδες των κυλίνδρων (βάσης) πρέπει να είναι άθικτες, αλλιώς την ψάχνεις)

Ακουστικός έλεγχος
- Δεν πρέπει να ακούς οτιδήποτε μεταλλικό. Το ΤΑ600/650 είναι αθόρυβο...  Αν κάνεις τον έλεγχο στην κηφησίας δεν θα ακούσεις τίποτα. Επέλεξε ενα κλειστό γκαράζ ή πολύ ήσυχο δρόμο (ΠΑΝΤΑ μέρα επιλέγουμε το μηχανάκι)
- Οταν πατάς τον συμπλέκτη ο ελάχιστος θόρυβος της καμπάνας πρέπει να εξαφανίζεται !
- Οταν βάζεις εμπρός τον κινητήρα, δεν πρέπει να ακούσεις σκασίματα (πρόβλημα καρμπ) και ούτε να πάρει με τη δεύτερη .Πάντα μισή μιζιά.
- Οταν γυρνώντας τους τροχούς ακούς περιοδικά ενα γρατσούνισμα, πίεσε μια φορά τη μανέτα. Αν συνεχίζει έλεγξε την ευθυγράμμιση της δισκόπλακας.
- Οταν κάθεσαι ή πιέζεις τη μοτοσικλέτα, δεν πρέπει να ακούς τριξίματα απο τις αναρτήσεις. Ψάξε για την κατάσταση τους.


Αφήστε καθαρό το thread για να γίνει μόνιμο.



Καταγράφηκε

Chris_de_Ze
Veteran
mods
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #3 στις: Δευτέρα 21 Απρίλιος 2008, 15:21:47 μμ »

Επίσης, κάποια σημεία προσοχής για "αγορα μεταχειρισμενου τρανσαλπ", έχουν  παρατεθεί (παλαιότερα) και σε διάφορα άλλα σημεία του φόρουμ, όπως πχ. εδώ και εδώ και εδώ (βλ. κατωτέρω παράθεση).

1) Σε γενικές γραμμές το ΤΑ είναι ένα πολύ αξόπιστο μοντέλο που δεν υποφέρει ούτε υπέφερε ποτέ από σοβαρά προβλήματα. Ο κινητήρας, αν και "αρχαίος" τεχνολογικά (σχεδίασης του '80), είναι τέρας αξιοπιστίας σε όλες τις χρονολογίες. Διαρροές λάδια, υγρά κλπ, δεν έχουν παρατηρηθεί μέχρι τώρα. Έχει βέβαια λίγο αυξημένη κατανάλωση ειδικά στις υψηλές στροφές. Μετά τα 45.000 χλμ αρχίζει και παρατηρείται κάποια μικρή κατανάλωση λαδιού (ειδικά στις συνεχείς υψηλές στροφές). Με καλή και σχολαστική συντήρηση, ο κινητήρας ξεπερνά άνετα τα 100.000 χλμ (ειδικά για μοντέλα >91).

2) Το ίδιο και η ανάρτηση (αν και μαλακή) δεν παρουσιάζει σοβαρά προβλήματα, διαρροές κλπ. Το ίδιο και τα ηλεκτρικά του, αρκετά αξιόπιστα (δεν ξέρω σε κανένα να έχει χαλάσει η ίδια η μίζα ή ο εναλλάκτης του), αλλά ο ανορθωτής ή το ρελέ της μίζας μπορεί να παρουσιάσουν προβλήματα μετά από αρκετά χρόνια λειτουργίας. Το ίδιο και το σαζμάν του, αρκετά αξιόπιστο χωρίς προβλήματα μετά από αρκετά χρόνια λειτουργίας. Το ίδιο και τα καρμπς του, πολύ αξιόπιστα (εκτός από το τσόκ που παρουσιάζει εσωτερικές σκουριές). Το ίδιο και τα φρένα του, αξιόπιστα, είναι βέβαια κάπως αδύναμα (επιβάλλονται τα μεταλικά σωληνάκια) αλλά χωρίς διαρροές ή προβλήματα.

3) Tα μόνα συχνά προβλήματα που εμφανίζονται σε όλα τα μοντέλα είναι: (α) με το πλαστικό γραναζάκι του κοντέρ στον τροχό που γρήγορα φαγώνεται και αρχίζει και τρεμοπαίζει η βελόνα του κοντέρ (είναι καθαρά θέμα σχεδίασης αλλά και λόγοι ασφάλειας), και (β) τα πλαστικά που σπάνε,παρουσιάζουν ρωγμές, ή χαλάνε οι βάσεις τους εκεί που κουμπώνουν.

4) H τιμή εξαρτάται από τη χρονολογία κατασκευής, τα αξεσουάρ, τα διανυθέντα χιλιόμετρα, τη συντήρηση, και τη γενική εξωτερική και μηχανική κατάσταση.

5) Η εξάτμιση μπορεί να παρουσιάσει ξεφλουδίσματα (σε όλα τα μοντέλα). Όπως και σκουριά στις ζάντες.

6) Στα ΤΑ ιταλικής κατασκευής (1997-2001) υπήρχαν κάποια μικροπροβληματάκια (όχι στον κινητήρα αλλά στα περιφερειακά, πχ. πλαστικά, χρώμα, ζάντες, σκουριές, αλυσιδογράναζα, καθρέπτες, ρουλεμάν λαιμού κλπ)

7) Τα ΤΑ ισπανικής κατασκευής (2002-2007) ήταν λίγο πιο αξιόπιστα σαν κατασκευή. Επίσης, κάποια προβληματάκια σε μερικά με το HISS.

8] Τα γιαπωνέζικα μοντέλα (87-96) είναι γενικά πολύ πιο αξιόπιστα (και ειδικά τα >91) στο χρόνο από όλα τα επόμενα μοντέλα.

9) Πάντως πριν από οποιαδήποτε αγορά, οπωσδήποτε να ελεγχθεί από μηχανικό.

10) Έλεγχος οδηγικής συμπεριφοράς σε στροφές, άνοιγμα γκαζιού, λακούβες, ευθείες, ρελαντί, συμπεριφορά σε 40-60χλμ/ώρα χωρίς χέρια στο τιμόνι,  κλπ.

Το πιο δύσκολο (αλλά και πιο εύκολο όταν ξέρεις) είναι να βρείς την πραγματική χρονολογία του μοντέλου. Υπάρχει τρομερά μεγάλη παραπλάνηση από τους εμπόρους στο θέμα αυτό. Όπως επίσης και με τα χιλιόμετρα στο κοντέρ (99% των περιπτώσεων παραποιημένη χιλιομετρική ένδειξη). Επειδή το ΤΑ γενικά συμπεριφέρεται πολύ καλά με την πάροδο του χρόνου και δεν "γερνάει" εύκολα, οι έμποροι το καλωπίζουν, το γυαλίζουν και το ... βαφτίζουν 2-3 χρόνια νεώτερο!

Γενικά να ελεγχθούν:

1) Κατάσταση κινητήρα (μόνο σε μηχανικό)
2) Ρουλεμάν τιμονιού
3) Μπαταρία, ηλεκτρικά, φώτα, διακόπτες
4) Λάστιχα
5) Αλυσίδα-γρανάζια
6) Πλαστικά (ρωγμές, σπασίματα κλπ), σέλα
7) Συμπλέκτης (να μην πατινάρει)
8] Οι ταχύτητες να κουμπώνουν σωστά
9) Αναρτήσεις (να έχουν σωστή επαναφορά και απόσβεση)
10) Πιθανό τρακάρισμα και παραμόρφωση στο πλαίσιο (έλεγχο μόνο σε μηχανικό)
11) Αν το μοντέλο έχει ΗISS, φρόντισε να σου δώσουν και το 2ο κλειδί του
« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη 18 Νοέμβριος 2008, 16:03:46 μμ από Chris_de_Ze » Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
Σελίδες: [1] | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!