Hellas Transalp Forum

Αλλαγή ντίζας γκαζιού και ντίζας συμπλέκτη

ΤΑΚΗΣ81 · 32370

Offline cuckoos

  • ΗΡΑΚΛΕΙΟ
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1495
  • ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗ
Reply #25 on: Τρίτη 17 Αύγουστος 2010, 19:07:12 μμ

Στο μεγάλο σέρβις θα την κάνω...αργεί ακόμα  ;D

Να κάνεις μια παρουσίαση servis και συντήρησης με photos. Θα σου είμαστε ευγνώμων.
(Να λέμε και πότε πότε τις επιθυμίες μας)  ;D ;D ;D ;D


ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ Ο ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΠΙΚΡΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑΣΕ ΜΙΣΟΥΝ ΠΑΡΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΨΕΥΤΙΚΟΣ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΓΛΥΚΑ ΨΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΝΑ Σ’ΑΓΑΠΟΥΝ


Offline mKiris

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 66
Reply #26 on: Δευτέρα 08 Νοέμβριος 2010, 08:58:46 πμ
Εχω το ΤΑ μου περιπου ενα μηνα.
χτες διαπίστωσα οτι το γκαζι μου εχει μονο μια (1)  ντιζα ενω φιλου μου ΤΑ ειδα οτι εχει 2 ντιζες!!!
τι κανω?
υπαρχει μονη ντιζα ως ανταλλακτικό ή πρεπει να αγορασω  ζευγαρι??? και απο που? αντιπροσωπεία?
ειναι ευκολο να τη τοποθετησω μονος μου??



Offline Tassos (Chios)

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1398
Reply #27 on: Δευτέρα 08 Νοέμβριος 2010, 11:52:53 πμ
Πωλούνται ξεχωριστά, μην αγχώνεσαι



Offline mKiris

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 66
Reply #28 on: Δευτέρα 08 Νοέμβριος 2010, 14:40:20 μμ
Πωλούνται ξεχωριστά, μην αγχώνεσαι

Ευχαριστω πολυ για την αμεση απαντηση σου. :eusa_clap:
μια περαιτέρω επεξήγηση στης παρακατω ερωτησεις μου θα με βοηθουσε παραπανω.
 "και απο που? αντιπροσωπεία? ξερει κανεις τιμη?
ειναι ευκολο να τη τοποθετησω μονος μου??"



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #29 on: Κυριακή 21 Νοέμβριος 2010, 20:12:42 μμ
Εχω το ΤΑ μου περιπου ενα μηνα.
χτες διαπίστωσα οτι το γκαζι μου εχει μονο μια (1)  ντιζα ενω φιλου μου ΤΑ ειδα οτι εχει 2 ντιζες!!!


Η δική μου έχει μια ντίζα γκαζιού [σίγουρα γιατί εχω βγάλει τα καρμπς], αλλά του τσόκ είναι διπλή [και αυτό σίγουρο γιατί η μια είχε κολλήσει απο σκουριά και μέχρι να δουλέψει δίχως να προκαλέσουμε ζημιά στα καρπς ιδρώσαμε] , μήπως τα εχεις μπερδέψει?



Offline mKiris

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 66
Reply #30 on: Τρίτη 23 Νοέμβριος 2010, 07:30:41 πμ
Η δική μου έχει μια ντίζα γκαζιού [σίγουρα γιατί εχω βγάλει τα καρμπς], αλλά του τσόκ είναι διπλή [και αυτό σίγουρο γιατί η μια είχε κολλήσει απο σκουριά και μέχρι να δουλέψει δίχως να προκαλέσουμε ζημιά στα καρπς ιδρώσαμε] , μήπως τα εχεις μπερδέψει?


Οχι σιγουρα οχι.
Εγω δεν εχω βγαλει τα καρμπιρατερ αλλα ειδα οτι δεξια εκει δλδ που ειναι το γκαζι εχει μονο μιια. ρωτησα και εμαθα οτι εχει μια που τραβαει (ανοιγει την πεταλουδα) και μια επαναφορας που κλεινει το γκαζι σε περίπτωση που κολισει  η επαναφορα της πρωτης.
Το οτι εχει 2 και στο τσοκ ειναι ενα νεο στοιχείο. πρεπει να δω το τι παιζει και με αυτο ;)
Ευχαριστω παντος.



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #31 on: Τρίτη 23 Νοέμβριος 2010, 08:20:33 πμ
ΤΑ 650
1. Γκαζι: Δυο ξεχωριστες ντιζες
Quote
...εχει μια που τραβαει (ανοιγει την πεταλουδα) και μια επαναφορας που κλεινει το γκαζι σε περίπτωση που κολισει  η επαναφορα της πρωτης.
οπως σωστα γραφτηκε
2. Τσοκ: Mια ντιζα που καταληγει σε δυο Το συνολο ειναι ενιαιο



Offline Vasilis_ft

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 9
Reply #32 on: Τρίτη 23 Νοέμβριος 2010, 09:08:35 πμ
κι εγώ ΤΑ 650 έχω κι εχει 2 ντίζες και φαίνοντε ολοκάθαρα
αλλα έχω την εντύπωση πως έχει 2 γιατί έχει και 2 καρμπυλατέρ




Offline mKiris

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 66
Reply #33 on: Τρίτη 23 Νοέμβριος 2010, 15:15:53 μμ
οχι λειτουργουν η μια αντιθετα απο την αλλη. ειναι για καθαρα λογους ασφαλειας σε περιπτωση που κολησει το γκαζι



Offline mKiris

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 66
Reply #34 on: Τρίτη 23 Νοέμβριος 2010, 15:17:44 μμ
ξερει καποιος να μου πει το κοστος της δευτερης ντιζας;



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #35 on: Σάββατο 27 Νοέμβριος 2010, 18:35:01 μμ
mKiris σορυ αλλά νομιζα οτι και του γκαζιου εχει το συστημα δυο σε ενα οπως του τσοκ. Στην παρακάτω εικόνα το Νο 1 με κωδικό 17910ΜΜ9000  και περιγραφη CABLE COMP.A THRO *D  κοστιζει € 21.62 [ http://www.davidsilverspares.co.uk/parts/by-part-number/part_17910MM9000/   ] , και το Νο 3 με κωδικο 17920MCB610 και περιγραφή CABLE COMP.B THRO *G  κοστιζει  και αυτό € 21.62 , [   http://www.davidsilverspares.co.uk/parts/by-part-number/part_17920MCB610/  ], απο το  http://www.davidsilverspares.co.uk/home/ , τα μεταφορικά ειναι 5-10 ευρά.





Offline latua

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 17
Reply #36 on: Σάββατο 19 Νοέμβριος 2011, 12:40:26 μμ
Το λαδακι που χρησιμοποιουμε για την μοτερ κανει  για λιπανση ντιζας?



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #37 on: Σάββατο 19 Νοέμβριος 2011, 13:25:55 μμ
Το λαδακι που χρησιμοποιουμε για την μοτερ κανει  για λιπανση ντιζας?
Τσου!
Με WD40 ομως θα εισαι ενταξει
Και θα εισαι ακομα πιο ενταξει αν βγαλεις την βιδα/αξονα που κραταει την μανετα και γρασσαρεις εκει που ερχεται σε επαφη με αυτην
« Last Edit: Σάββατο 19 Νοέμβριος 2011, 13:28:25 μμ by konkost »



Offline palioxaraktiras

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 25
Reply #38 on: Τρίτη 07 Οκτώβριος 2014, 15:15:02 μμ
Γειά σας φίλοι!
Γνωρίζετε αν υπάρχει σαν ανταλλακτικό το μεταλλικό παπαράκι-σιδεράκι-γαντζάκι που βιδώνει αριστερά κάτω από το τιμόνι και συγκρατεί τις ντίζες μαζί; Έφαγα τα μάτια μου στο microfiche αλλά δεν μπορώ να το βρώ...
« Last Edit: Τρίτη 07 Οκτώβριος 2014, 15:22:14 μμ by palioxaraktiras »




Offline palioxaraktiras

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 25
Reply #40 on: Τρίτη 07 Οκτώβριος 2014, 15:29:17 μμ
Ωραίος ρε φίλε, ευχαριστώ!! Δεν θα το έβρισκα με την καμία!



Offline Specialized

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 296
Reply #41 on: Τρίτη 07 Οκτώβριος 2014, 17:46:26 μμ
Ο μηχανικός μου έχει πει ότι η λιπανση των ντιζων πρέπει να αποφεύγεται. Ο λόγος ειναι οτι βάζοντας λάδια , γριάς στα και λοιπα τινα μετατρέπουμε την ντιζα σε μαγνήτης σκόνης και την φθειρουμε περισσότερο. Άρα καλύτερα να τις καθαρίζουμε και κάποια στιγμη να τις αλλάξουμε.

Έχω δει και κάποια καθοριστικά που υποτίθεται ειναι για ντιζες, υποθέτω μη κολλωδη.



Offline bestoftherest7

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 269
Reply #42 on: Τετάρτη 08 Οκτώβριος 2014, 01:14:29 πμ
δεκα και πλεον χρονια που εχω μοτοσυκλετες και ασχολουμαι παντα λιπαινω με wd  40 τις ντιζες καθε 1000 χλμ. δεν μου εχει κοπει ποτε καμια και εχουν αψογη λειτουργια. οι ντιζες πρεπει να λιπαινονται.


XL650V


Offline Βαγγέλης

  • Ζήσε με την Υγεία σου, μην παίζεις με αυτήν, θα χάσεις πολλά
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3987
Reply #43 on: Τετάρτη 08 Οκτώβριος 2014, 05:40:34 πμ
δεκα και πλεον χρονια που εχω μοτοσυκλετες και ασχολουμαι παντα λιπαινω με wd  40 τις ντιζες καθε 1000 χλμ. δεν μου εχει κοπει ποτε καμια και εχουν αψογη λειτουργια. οι ντιζες πρεπει να λιπαινονται.
Συμφωνώ μαζί σου, πάντα όμως με κάποιο καθαριστικό (αντισκωριακό) της προκοπής, ναι το λιπαντικό (ορυκτέλαιο, βαλβολίνη) δεν είναι και ότι καλύτερο στις ντίζες, καλύτερα να αποφεύγεται, και αν είναι ανάγκη να χρησιμοποιηθεί, με την πρώτη ευκαιρία πρέπει να φύγει!



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #44 on: Τρίτη 21 Μάιος 2019, 13:26:34 μμ
Γραφω σ'αυτο το νημα γιατι δεν βρηκα αλλο πιο καταλληλο. Δεν ειχα παθει ποτε "ντιζα συμπλεκτη" σε τοσα χρονια και εκατονταδες χιλαδες χιλιομετρα με το Τρανσαλπακι (κουβαλαω παντα μαζι στα ταξιδια) αλλα συνεβη χθες. Και μου συνεβη ενω ειχα φυγει σχετικα νωρις απο τη δουλεια και οι δρομοι του Λονδινου ητανε πηγμενοι γυρω στις 6:30 το απογευμα  >:( (μαγαζια/δουλειες σχολανε στις 6μμ). Ευτυχως οπως διαπιστωσα το ΤΑακι δουλευει μια χαρα με καρφωτες  ;) το θεμα ειναι βεβαια να μη σβησει γιατι τοτε παιρνει με μιζα και κωπηλασια με τα ποδια για βοηθεια, αλλιως μονο με μιζα λιγο δυσκολα. Με προσεκτικη διαχειριση των φαναριων (και αφου πρεπει ναφαγα σχετικο βρισιδι απο καποιους απο πισω  :goofy:) αναγκαστηκα να σταματησω και να σβησει μονο σε ενα μεγαλο σταυροδρομι.

Τεσπα, ο λογος που γραφω εδω ειναι για να πω το κολπο αλλαγης της ντιζας, που αν δεν το ξερει κανεις δεν ειναι ευκολο. Αρχικα η ντιζα βγαινει μονο απο ΚΑΤΩ, γιατι στο κατω μερος της εχει αυτο το κομματι σχηματος ανοιχτου L που δεν περναει με τιποτα απο τα στενοχωρα σημεια που υπαρχουν στη διαδρομη της. Το κολπο ειναι να δεσει κανεις ενα σχοινακι στο πανω βαρελακι, να την τραβηξει απο κατω, να δεσει το σχοινακι στο βαρελακι της καινουργιας και να την τραβηξει προσεκτικα ναρθει πανω, σπρωχνοντας επισης απο κατω γιατι κολαει σε κατι δυσκολα σημεια. Ενα τεταρτακι δουλεια συνολικα μ'αυτο το κολπο.

Επισης κατι αλλο: θελει "ρυθμισμα" το κατω μερος με τα δυο παξιμαδια ωστε το συρματοσχοινο να μην τριβεται στο σιδερενιο σωληνακι σε ολη τη διαδρομη οταν τραβαει κανεις τη μανετα. Και οπως παιρνει μποσικα το συρματοσχοινο με τον καιρο και τα μαζευουμε απο πανω, αλλαζει η θεση του συρματοχοινου κατω και θελει παλι "ρυθμισμα" να μην τριβεται, αυτο δεν εκανα, αρχισε να τριβεται και κοπηκε.

Δειτε που ακριβως κοπηκε στην επομενη φωτο:



Κατι τελευταιο: το συρματοσχοινο το κραταει ενα κλιπακι που ειναι σε δυσκολη θεση ν'ανοιξει και να μπει εκει το καινουργιο συρματοσχοινο και επισης δε χρειαζεται, οποτε το καταργησα τραβωντας προς τα κατω δυνατα και βγηκε μαζι με το παλιο συρματοσχοινο. Το κλιπακι ειναι το επομενο:



" the PouroDuro spirit "


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2748
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #45 on: Τετάρτη 22 Μάιος 2019, 14:04:56 μμ
Το κλιπακι ειναι το επομενο:


 :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think:


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #46 on: Σάββατο 25 Μάιος 2019, 20:39:17 μμ
Γιώργο, το κλιπάκι δεν έδειξες


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #47 on: Παρασκευή 31 Μάιος 2019, 10:27:20 πμ
:eusa_think: :eusa_think: :eusa_think:

Γιαννη-γκ, ειλικρινα δεν υπαρει θεμα με το να καταργησει κανεις αυτο το κλιπακι, η διαδρομη της ντιζας εχει στενοχωρα σημεια που ισα που περναει και στεκεται στη θεση της πολυ σταθερα και χωρις αυτο.


Γιώργο, το κλιπάκι δεν έδειξες

Γιαννη, το κλιπακι ειναι στη δευτερη φωτο, εκτος αν η φωτο δεν φαινεται (εγω τη βλεπω, ειναι βεβαια οχι καλα εστιασμενη λογω κοντινης αποστασης και κινητου). Το κλιπακι ειναι κυκλικο για να κραταει το περιβλημα του συρματοσχοινου και εχει τεσσερα ποδαρακια (αριστερα στη φωτο) που πρεπει να πιανουν σε καποιες αντιστοιχες εσοχες.


" the PouroDuro spirit "