Hellas Transalp Forum

Κίτρινο led κινδύνου να ανάβει μαζι με τα φλας αλαρμ

spyros80 · 5648

Offline spyros80

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 13
Καλησπέρα στους φίλους,
Κάτοχος και εγώ Transalp 650 στην οποία έχω κάνει ένα σωρό πειράματα, το τελευταίο που βγήκε μάλλον πετυχημένο είναι να εγκαταστήσω led σε όλα τα φλας και να βάλω διακόπτη αλαρμ αλλά φυσικά και led φλασιερα.
Προχωρώντας ένα βήμα παρακάτω σκέφτηκα να βάλω ένα κεντρικό φως led κίτρινο κινδύνου κάτω από την βαλίτσα μου το οποίο όμως θα ανάβει μόνο όταν ανάβουν τα αλαρμ, δηλαδή και τα δύο κανάλια μαζί αριστερό και δεξί μαζί.
Έχετε υπόψιν σας κάποιον τρόπο; Κάποιο ρελέ;
Ευχαριστώ προκαταβολικά για τη βοήθεια



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Καλησπέρα στους φίλους,

Καλημέρα

Κάτοχος και εγώ Transalp 650 στην οποία έχω κάνει ένα σωρό πειράματα, το τελευταίο που βγήκε μάλλον πετυχημένο είναι να εγκαταστήσω led σε όλα τα φλας και να βάλω διακόπτη αλαρμ αλλά φυσικά και led φλασιερα.

Οταν λέμε φλασιέρα , εννοούμε το ρελέ των φλάς ,  ετσι?

Προχωρώντας ένα βήμα παρακάτω σκέφτηκα να βάλω ένα κεντρικό φως led κίτρινο κινδύνου κάτω από την βαλίτσα μου το οποίο όμως θα ανάβει μόνο όταν ανάβουν τα αλαρμ, δηλαδή και τα δύο κανάλια μαζί αριστερό και δεξί μαζί.

Αν κατάλαβα καλά οταν θα ανάβουν τα αλάρμ θα ανάβουν 5 φωτιστικά , σωστά?
Πρέπει να ξέρω με ποιόν τρόπο εφτιαξες την συνδεσμολογία των αλαρμ, με ενα διακόπτη, με ρελέ ? πως?
Γιατί αν απλά με ενα διακόπτη ενώνεις τα δεξιά με τα αριστερά φλας δεν είναι εύκολο αν δεν έναι διακόπτης διπλός .
Αν το εφτιαξες με ρελέ τότε είναι απλό, το ίδιο ρελέ αν λειτουργεί αποκλεισικά για τα αλαρμ τότε μπορεί να τροφοδοτήσει κ το 5ο φως.


Έχετε υπόψιν σας κάποιον τρόπο; Κάποιο ρελέ;
Ευχαριστώ προκαταβολικά για τη βοήθεια


τα λέμε
« Last Edit: Κυριακή 05 Μάιος 2019, 11:04:32 πμ by Stoneman »



Offline spyros80

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 13
Καλησπέρα και πάλι και ευχαριστω για την ανταπόκριση,
Ναι όταν ανάβουν τα αλαρμ το επιθυμητό είναι να ανάβει και το έξτρα ledaki κάτω από την βαλίτσα και μόνο τότε.
Η συνδεσμολογία δεν άλλαξε, απλά αντικατεστησα το μαμά ρελέ με δύο ποδαράκια με άλλο ειδικό για led, και επίσης πρόσθεσα τον διακόπτη ο οποίος μέσω του ίδιου ρελέ ανάβει τα τέσσερα φλας (αλαρμ)



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Δλδ αφού με το ρελέ για λεντ δεν έχεις θέμα με το φορτίο απλά έβαλες ένα διακόπτη κ γεφύρωσες δεξιά κ αριστερά φλας, δίνοντας ταυτόχρονα τάση .
δλδ δεν χρειάζεται να ανάψεις φλας για να έχεις αλάρμ, σωστά?

Δύο είναι οι λύσεις , η αλλάζεις τον διακόπτη με έναν τριπλής λειτουργίας ετσι ωστε το ένα τμήμα να γεφυρώνει τα φλάς, το δευτερο να δίνει τάση στο φλάσερ χωρίς να ενεργοποιείς τον διακόπτη των φλάς κ το τρίτο να συνδέει το πέμπτο φώς οταν ο διακόπτης αυτός είναι σε θέση αλάρμ.
Ομως δεν πιστεύω οτι υπάρχει τέτοιος αδιάβροχος διακόπτης για μοτό.

Η καλύτερα να έχεις ένα διακόπτη που με την σειρά του ενεργοποιεί ένα ρελέ που κάνει την δουλειά.

Για να σου φτιάξω ενα σχέδιο πρέπει όμως να μου εξηγήσεις τι ακριβώς έκανες.

Υποθέτω οτι έκανες κάτι τέτοιο?



και απλά άλλαξες το ρελέ στα αριστερά του σχεδίου.
« Last Edit: Τρίτη 07 Μάιος 2019, 18:18:22 μμ by Stoneman »



Offline spyros80

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 13
Επίσης δεν έβαλα διόδους



Offline spyros80

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 13
Reply #5 on: Παρασκευή 10 Μάιος 2019, 01:15:26 πμ
Δλδ αφού με το ρελέ για λεντ δεν έχεις θέμα με το φορτίο απλά έβαλες ένα διακόπτη κ γεφύρωσες δεξιά κ αριστερά φλας, δίνοντας ταυτόχρονα τάση .
δλδ δεν χρειάζεται να ανάψεις φλας για να έχεις αλάρμ, σωστά?

Δύο είναι οι λύσεις , η αλλάζεις τον διακόπτη με έναν τριπλής λειτουργίας ετσι ωστε το ένα τμήμα να γεφυρώνει τα φλάς, το δευτερο να δίνει τάση στο φλάσερ χωρίς να ενεργοποιείς τον διακόπτη των φλάς κ το τρίτο να συνδέει το πέμπτο φώς οταν ο διακόπτης αυτός είναι σε θέση αλάρμ.
Ομως δεν πιστεύω οτι υπάρχει τέτοιος αδιάβροχος διακόπτης για μοτό.

Η καλύτερα να έχεις ένα διακόπτη που με την σειρά του ενεργοποιεί ένα ρελέ που κάνει την δουλειά.

Για να σου φτιάξω ενα σχέδιο πρέπει όμως να μου εξηγήσεις τι ακριβώς έκανες.

Υποθέτω οτι έκανες κάτι τέτοιο?



και απλά άλλαξες το ρελέ στα αριστερά του σχεδίου.
Δλδ αφού με το ρελέ για λεντ δεν έχεις θέμα με το φορτίο απλά έβαλες ένα διακόπτη κ γεφύρωσες δεξιά κ αριστερά φλας, δίνοντας ταυτόχρονα τάση .
δλδ δεν χρειάζεται να ανάψεις φλας για να έχεις αλάρμ, σωστά?

Δύο είναι οι λύσεις , η αλλάζεις τον διακόπτη με έναν τριπλής λειτουργίας ετσι ωστε το ένα τμήμα να γεφυρώνει τα φλάς, το δευτερο να δίνει τάση στο φλάσερ χωρίς να ενεργοποιείς τον διακόπτη των φλάς κ το τρίτο να συνδέει το πέμπτο φώς οταν ο διακόπτης αυτός είναι σε θέση αλάρμ.
Ομως δεν πιστεύω οτι υπάρχει τέτοιος αδιάβροχος διακόπτης για μοτό.

Η καλύτερα να έχεις ένα διακόπτη που με την σειρά του ενεργοποιεί ένα ρελέ που κάνει την δουλειά.

Για να σου φτιάξω ενα σχέδιο πρέπει όμως να μου εξηγήσεις τι ακριβώς έκανες.

Υποθέτω οτι έκανες κάτι τέτοιο?



και απλά άλλαξες το ρελέ στα αριστερά του σχεδίου.


Καλημέρα
Ακολούθησα το σχεδιάγραμμα σας που είναι χωρίς διόδους με έναν διακόπτη ο οποίος είχε τρία καλώδια το ένα καλώδιο το συνδεσα στην φλασιερα led στο γκρι και τα άλλα δύο καλώδια του διακόπτη προς τα φλας



Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5163
  • Μπαμπάς * 2
Reply #6 on: Παρασκευή 10 Μάιος 2019, 19:55:55 μμ
To 650 δεν εχει διακοπτη για alarm? (δε θυμαμαι....)




Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Καλημέρα
Ακολούθησα το σχεδιάγραμμα σας που είναι χωρίς διόδους με έναν διακόπτη ο οποίος είχε τρία καλώδια το ένα καλώδιο το συνδεσα στην φλασιερα led στο γκρι και τα άλλα δύο καλώδια του διακόπτη προς τα φλας

Η πιο απλή μορφή αυτού που ζητάς γίνεται με την προσθήκη ενός διπλού διακόπτη , όπως δείχνω στο παρακάτω σχέδιο, δίπλα στον αρχικό, μόνο που θα είναι διπλός , δλδ με μια κίνηση θα κλείνει διπλάσιες ανεξαρτητες φυσικά επαφές.
Το ενα τμήμα του θα ανάβει το 5ο φώς κ το αλλο κλασικά τα φλάς/αλαρμ.
Eνα κάτι σαν αυτόν θές :



Η συνδεσμολογία που εκανες δουλεύει χωρίς διόδους μάλλον επειδή ήδη χρησιμοποιείς τετοιον διακόπτη.



To 650 δεν εχει διακοπτη για alarm? (δε θυμαμαι....)

Μεχρι το 2004 δεν είχαν .



Offline spyros80

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 13
Κατάλαβα,
Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να αντικατασταθεί ο διακοπτης που έβαλα, ευχαριστω για την συμβουλή, είναι όντως μια λυση



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Δεν είπα αυτό ....

Αφου ΔΕΝ χρησιμοποιείς διοδους λογικά έχεις ΗΔΗ διπλό διακόπτη.
Αρα η λύση είναι ο μισός απο τον ηδη υπάρχοντα διακοπτη να ενεργοποιεί τα αλαρμ ΜΕ διόδους κ το αλλο μισό το 5ο φως .