Hellas Transalp Forum

Κολημένος Κρίκος Αλυσίδας

Stoneman · 9434

Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
on: Σάββατο 20 Απρίλιος 2019, 16:09:57 μμ
Πρώτη φορά , άλλαξα αλυσίδα , κ πρώτη φορά μου συμβαίνει .

Επεσα φαίνεται σε πολύ μάστορα.

Κόλησε ο συνδετήριος κρίκος στην αλυσίδα . Με το χέρι ελάχιστα κινείται , κ η αλυσίδα έχει κάτω απο 3000 χλμ.

Η αλυσίδα είναι αυτή : http://www.alexopoulos.gr/ProductDetails.aspx?family=%CE%91%CE%9B%CE%A5%CE%A3%CE%99%CE%94%CE%95%CE%A3&group=02&category=%CE%9A%CE%99%CE%9D%CE%97%CE%A3%CE%97%CE%A3_02&subcategory=%CE%91%CE%9B_525_%CE%A7%CE%A1_XR_VX_02&product=E278A4C9-A93C-477B-ACC4-B37886522270

Την λαδώνω πάντα στα 150 χλμ με βαλβολίνη κ ετσι το παρατήρησα νωρίς .

Τι κάνω τώρα ? Πρέπει να αγοράσω κρίκο απο τον Αλεξόπουλο για να είναι γνήσιος DID, η υπάρχουν παντου?
Μην πάω δλδ κ μου πεί έλα αυριο πάλι που θα τον έχω φέρει.

Τώρα το που θα το πάω το μηχανάκι ακόμα δεν ξέρω .



Offline stefosg

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 565
Reply #1 on: Σάββατο 20 Απρίλιος 2019, 21:24:12 μμ
Ο κολλημένος κρίκος οφείλεται συνήθως σε λάθος τρόπο τοποθέτησης του και συγκεκριμένα το πώς του κάνουν πιο πλατύ το κεφάλι για να συγκρατείται. 9 στις 10 βάζουν πολύ δύναμη και κολλάει. Εγώ θα αγόραζα ένα καινούργιο συνδετικό και θα έκανα μόνος μου το κεφαλωμα με προσοχή.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk




Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2748
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #2 on: Κυριακή 21 Απρίλιος 2019, 08:45:54 πμ
Όπως γράφει και ο σοφός Στέφανος. Το πριτσίνωμα με βαρυοπούλα, δεν είναι και η ευκολώτερη δουλειά, αν την κάνεις μόνος και για πρώτη φορά. Η Κατερίνα να κρατάει κόντρα και εσύ να βαράς. Ή αγόρασε πριτσιναδόρο αλυσίδας να τον δανείζεις και 'μας. Υπάρχει και ο κίνδυνος να το κεφαλώσεις λιγώτερο απ' όσο πρέπει και να φύγει. Βλεπεις οι παληές τεχνολογίες (με τη φουρκέτα) έχουν και τα πλεονεκτήματά τους.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #3 on: Κυριακή 21 Απρίλιος 2019, 18:14:22 μμ
Φουρκέτα δεν βαζω, απο άποψη. ;D

Δεν το πιρτσίνωσα εγώ,
αλλά εξουσιοδοτημένο Honda
που είναι κ εξουσιοδοτημένο του Αλεξόπουλου
που είναι αντιπρόσωπος της Did. :2dizzy:

Ηταν απο την αρχή πιό σφιχτός απο τους υπόλοιπους, κ μετα απο 500χλμ πήγα επίτηδες στον ίδιο για δήθεν έλεγχο κ μάζεμα , κ τότε είπε οτι ετσι είναι κ θα στρώσει.
Ομως ο κρίκος είχε διαφορετική άποψη κ εσφιξε τόσο , ωστε να μην επανέρχεται πλέον με το χέρι. :cussing:

Aρα , πρέπει να βρώ ακριβώς τον κρίκο για τον συγκεκριμένο τύπο αλυσίδας κ να βρώ κ σωστό ανθρωπο να τον τοποθετήσει.

Δεν έχω θέμα να πάρω ενα εργαλείο όσο κ να κοστίζει, κ 3-4 κρίκους να πάιζω, αλλά είναι κάτι που δεν έχω ασχοληθεί κ δεν μπορώ να εμπιστευθώ την δουλειά που θα κάνω .

Αυριο θα κάνω ένα τηλ στον Αλεξόπουλο, κ η θα πάω απο εκεί για κρίκο, η  εάν μου συστήσει άλλο μαγαζί θα δώ τι θα κάνω.

Εχω κ έναν στην Καλιθέα με συνεργείο υποψήφιο, το κακό είναι οτι ο πρώτος που αποδείχτηκε μάπας το έπαιζε κ πολύ μάστορης κ τώρα δεν εμπιστεύομαι κανέναν.



Offline stefosg

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 565
Reply #4 on: Κυριακή 21 Απρίλιος 2019, 22:29:36 μμ
Παλιά μου τέχνη κόσκινο... όλοι είναι "ειδικοί".  Νίκο αν με το καλό βρεις πες μου και εμένα. Στην αλυσίδα που την άλλαξα πρόσφατα όταν πήγα να μου την βάλουν την πρώτη φορά αγνόησαν ότι τα ρυθμιστικά σε καινούργια είναι τέρμα μαζεμένα, για να πάω σπιτι μου και να δω ότι η αλυσίδα ήταν 120 κρίκους αντί 118. Όταν πήρα να την κόψουν και να την ξαναφτιάξουν το πριτσινωμα έγινε με δύο σφυριά και τις δύο φορές. Όταν το κοίταγα, σκεφτόμουν  γιατί πλήρωσα αυτό το 20αρικο παραπάνω για τοποθέτηση; Με τα σφυριά το έκανα και σπιτι μου και καλύτερα μάλιστα.


Υ.Γ. και σε εμένα ο συγκεκριμένος κρίκος κολλάει.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk




Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #5 on: Δευτέρα 22 Απρίλιος 2019, 06:00:57 πμ
Ενας απο τους λογους που παραγγειλα κλειστη αλυσιδα ειναι οτι δεν εχω το ειδικο εργαλειο για το πριτσινωμα (τα καλα ειναι πανακριβα) και δεν εμπιστευομαι καποιον αλλο να το κανει
Ετσι θα βγαλω το ψαλιδι για να την περασω και επι τι ευκαιρια θα το γρασσαρω κιολας

Καπου ειχε παρει το ματι μου στο net οδηγιες σωστου πριτσινωματος Nομιζω απο την did

Νικολα πηγαινε και απαιτησε να γινει σωστα η δουλεια Και κανονικα ουτε τον καινουριο κρικο δεν πρεπει να πληρωσεις



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #6 on: Δευτέρα 22 Απρίλιος 2019, 09:39:37 πμ
Και εγώ μετά από παρόμοια εμπειρία, έκανα το πιρτσίνωμα πάντα  μόνος..
Η μηχανη με φορεμένη την αλυσίδα διπλα σε τοιχο. Κοντραριζα το αξονακι που θα πιρτσινωνα με μασιφ σιδερενια αντικείμενα στον τοίχο, και με μια σωστή σφυριά ολα ήταν οκ.
Ετσι και αλλιώς το σημειο που κεφαλώνει είναι άλλο υλικό, και δεν θέλει τρελή δύναμη


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #7 on: Δευτέρα 22 Απρίλιος 2019, 18:53:30 μμ
Ολα είναι σχετικά ....

Για εμένα που πλησιάζω τα δεύτερα -ήντα , αυτή η αλυσίδα κ αυτό το μηχανάκι θα είναι κ τα τελευταία που θα ασχοληθώ ,
αρα? Γιατί να πάρω το εργαλείο? η θα το φάει το ράφι , η θα πηγαίνει απο φίλο σε φίλο. ;D

@ Κώστα κλειστή αλυσίδα παίρνεις όταν είσαι σίγουρος οτι το ψαλίδι βγαίνει .

@ Στέφανε , να τον αλλάξεις πρίν χειροτερέψει κ δημιουργήσει θέμα στα γρανάζια απο το κτύπημα.Στον δικό μου τα Χring είχαν πατήσει τελείως κ ευτυχώς που τον άλλαξα .

Τελικά πήρα τηλ σήμερα τον Αλεξόπουλο κ με ήπιο τρόπο τους εξήγησα τι συνέβη.

Μετά τηλ στον μάστορη, έφερε τον επίμαχο κρίκο κ το απόγευμα πέρασα κ τον τοποθέτησε.

Οταν παίρνοντας το βλέμμα του ασχετου που σκοτώνει  :goofy: τον ρώτησα γιατί συνέβη αυτό μου είπε η απο έλλειψη συντήρησης
 (σε ποιόν βρήκε να το πεί τώρα αυτό  :2hysterical:) η απο υπερβολικό σφίξιμο του κρίκου όταν τον βάλανε .
Του λέω , δλδ εσύ .

Δεν ξαναμίλησε , πλήρωσα μόνο τον κρίκο κ έφυγα.
Επιστρέφοντας σπίτι τον έλεγξα , καμμία σχέση με την 1η φορά .
Ελπίζω τώρα να είναι σωστά πιρτσινωμένος κ να μην ψάχνω για αλυσίδες.

Θα δείξει ...

Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας.



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #8 on: Δευτέρα 22 Απρίλιος 2019, 20:31:32 μμ

@ Κώστα κλειστή αλυσίδα παίρνεις όταν είσαι σίγουρος οτι το ψαλίδι βγαίνει .



Ολα τα ψαλιδια προφανως βγαινουν Αν καποιο δεν βγαινει σημαινει οτι εχει φρακαρει ο αξονας απο σκουρια ...Και αυτο δεν ειναι καλο



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2748
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #9 on: Τρίτη 23 Απρίλιος 2019, 17:24:03 μμ
Όπως είπα δεν είναι εύκολη δουλειά, ειδικά την πρώτη φορά.
Ακόμα και ο Σωτήρης που πριτσίνωνε με τον σωστό τρόπο, κατέληξε σε άξονα τελικά.  ;D
Ο τρόπος του  Κονκόστ είναι ο απόλυτα σίγουρος, αλλά μπελάς βρε Κώστα!


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #10 on: Τρίτη 23 Απρίλιος 2019, 18:57:38 μμ
Ολα τα ψαλιδια προφανως βγαινουν Αν καποιο δεν βγαινει σημαινει οτι εχει φρακαρει ο αξονας απο σκουρια ...Και αυτο δεν ειναι καλο

Οπως είχαν πεί κάαααααααποτε οι Jethro Tull ,  Too Old To Rock'n'Roll Too Young To Die .

Δεν πιστεύω οτι έχω τα κέφια να σχοληθώ με ψαλίδια . ;D



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #11 on: Τετάρτη 24 Απρίλιος 2019, 06:46:34 πμ
Όταν είχα αλλάξει την αλυσίδα (Regina) η συσκευασία είχε δύο συνδετήριους κρίκους.
Υπήρχε όμως μια μικροδιαφορά στο "περτσίνι" ανάμεσα στους δύο κρίκους.
Έτσι ίσως να ήταν και από την DID.
Το "σφυροπερτσίνωμα" θέλει προσοχή....


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline Petmo

  • Μέλος HTC
  • οδηγός τρίκυκλου
  • ***
    • Posts: 36
Reply #12 on: Τετάρτη 24 Απρίλιος 2019, 12:19:53 μμ
Ο συνδετικος κρίκος συνοδεύετε από δυο σύρματα σας δυο ημικυκλια ενωμένα.Αυτά είναι για να κρατούν την αναγκαία απόσταση για τα ο ρινγκ και μπαίνουν στο πριτσινωμα για να μην πατηθουν τα ορινγκ παραπάνω απ όσο πρέπει.Μετά αφαιρουνται.


Δίκασον, Κύριε, τους αδικούντας με· πολέμησον τους πολεμούντας με.


Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #13 on: Τετάρτη 24 Απρίλιος 2019, 16:21:23 μμ
Ο συνδετικος κρίκος συνοδεύετε από δυο σύρματα σας δυο ημικυκλια ενωμένα.Αυτά είναι για να κρατούν την αναγκαία απόσταση για τα ο ρινγκ και μπαίνουν στο πριτσινωμα για να μην πατηθουν τα ορινγκ παραπάνω απ όσο πρέπει.Μετά αφαιρουνται.

Δεν τα εχουν ομως ολες οι αλυσιδες στην συσκευασια τους αυτα τα συρματα



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #14 on: Πέμπτη 25 Απρίλιος 2019, 19:58:15 μμ
Ο συνδετικος κρίκος συνοδεύετε από δυο σύρματα σας δυο ημικυκλια ενωμένα.Αυτά είναι για να κρατούν την αναγκαία απόσταση για τα ο ρινγκ και μπαίνουν στο πριτσινωμα για να μην πατηθουν τα ορινγκ παραπάνω απ όσο πρέπει.Μετά αφαιρουνται.

Aυτό δεν το ήξερα , ξερεις σε ποιά αλυσίδα υπήρχαν?

 
Δεν τα εχουν ομως ολες οι αλυσιδες στην συσκευασια τους αυτα τα συρματα

Εδώ μας χαλάς τ όνειρο   :2hysterical:



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #15 on: Παρασκευή 26 Απρίλιος 2019, 07:57:46 πμ
Aυτό δεν το ήξερα , ξερεις σε ποιά αλυσίδα υπήρχαν?

Αυτη φαινεται πως εχει



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #16 on: Παρασκευή 26 Απρίλιος 2019, 08:05:42 πμ
Ολα τα ψαλιδια προφανως βγαινουν Αν καποιο δεν βγαινει σημαινει οτι εχει φρακαρει ο αξονας απο σκουρια ...Και αυτο δεν ειναι καλο
Και ετσι ηταν ο αξονας στην δικια μου ΤΑ μετα απο παραπανω απο 100 χιλ χλμ (...και πολλες λασπολακουβες ειναι η αληθεια) αταν παλιοτερα εβγαλα το ψαλιδι




Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #17 on: Παρασκευή 26 Απρίλιος 2019, 17:13:05 μμ
@ Και τι κάνουν αυτά τα ''ω'' σιδεράκια ?

@ Ελπίζω να μην έβαλες τον ίδιο, ισως μια λύση να είναι να κατασκευαστεί σε μηχανουργείο ενας ίδιος ανοξείδωτος.



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2748
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #18 on: Σάββατο 27 Απρίλιος 2019, 07:08:03 πμ
@ Και τι κάνουν αυτά τα ''ω'' σιδεράκια ?

Είπαμε, είναι αποστάτες για να μη καταστραφούν τα ο ρινγκ.
Ωραίος άξονας για το "Μουσείο Χόντα" Κώστα.  ;D


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #19 on: Σάββατο 27 Απρίλιος 2019, 17:44:14 μμ
Είπαμε, είναι αποστάτες για να μη καταστραφούν τα ο ρινγκ.


Το είπαμε αυτό μάστορη, το εμπεδώσαμεν , αλλά δεν μπορώ να καταλάβω πως χρησιμοποιείται, οχι τωρα παίζει κάποιο ρόλο , απλά έτσι εγκυκλοπαιδικά .
Να έχουμε μια σφαιρική άποψη του θέματος δλδ

 :2hysterical:



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #20 on: Σάββατο 27 Απρίλιος 2019, 19:54:30 μμ
Και μερικές φωτό απο την δεύτερη προσπάθεια , ελπίζω κ τελευταία . :2hysterical:








Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #21 on: Πέμπτη 02 Μάιος 2019, 08:38:18 πμ
Η δική σου αλυσίδα είναι αυτή Νίκο?
Τόσο βρώμικη ?
Πες μου οτι κάνεις πλάκα!


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #22 on: Πέμπτη 02 Μάιος 2019, 09:18:16 πμ
Αυτη φαινεται πως εχει


Ρεγίνα φοράω κι ειμαι ικανοποιημένος. Στη συσκευασία είχε ακόμα κι άλλον ένα σύνδεσμο.
Αυτό το συρματάκι που φαίνεται σαν ω το βάζεις από μέσα όταν είναι να περτσινωθεί.
Μετά το περτσίνωμα το βγάζεις. Εμποδίζει το παραπάνω σφίξιμο και την σύνθληψη του Oring.
Αποφεύγονται φαινόμενα σαν αυτό που είπε ο Νίκος.


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #23 on: Πέμπτη 02 Μάιος 2019, 16:22:22 μμ
Ρεγίνα φοράω κι ειμαι ικανοποιημένος. Στη συσκευασία είχε ακόμα κι άλλον ένα σύνδεσμο.
Αυτό το συρματάκι που φαίνεται σαν ω το βάζεις από μέσα όταν είναι να περτσινωθεί.
Μετά το περτσίνωμα το βγάζεις. Εμποδίζει το παραπάνω σφίξιμο και την σύνθληψη του Oring.
Αποφεύγονται φαινόμενα σαν αυτό που είπε ο Νίκος.
Εxεις βαλει το συγκεκριμενο κιτ;
Το πισω γραναζι ειναι οντως sunstar; Και ειναι το ιδιο σχεδιο με αυτο της φωτο;
Ποσα χλμ εχεις κανει με αυτην την αλυσιδα-κιτ;



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #24 on: Πέμπτη 02 Μάιος 2019, 16:59:06 μμ
Η δική σου αλυσίδα είναι αυτή Νίκο?
Τόσο βρώμικη ?
Πες μου οτι κάνεις πλάκα!

  :2hysterical:  :2hysterical:


To πριτσινωμα θελει μαστορα με το σωστο εργαλειο που κανει ουσιαστικα οτι και τα σιδερακια με ενα stop που εχει. Ευτυχως το εχει το συνεργειο που παω για αλλαγη αλυσιδας στη Μιχαλακοπουλου (εχοντας προηγουμενως αλλαξει τα γραναζια) και προσφατα και ενας φιλος, οπου εκανα την τελευταια αλλαγη αλυσιδας στο Τρανσαλπ στα 176000χμ τον περασμενο Οκτωβρη.


" the PouroDuro spirit "