Πέμπτη 25 Απρίλιος 2019, 09:39:37 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Αν είναι η πρώτη σας επίσκεψη στο Forum, ειναι σημαντικό να δείτε πρώτα  αυτό
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Ζαντολαστιχα μοταρντ  (Αναγνώστηκε 298 φορές)
psygoofy
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 31



« στις: Παρασκευή 12 Απρίλιος 2019, 22:55:57 μμ »

Με ενδιαφέρει να ανταλλάξω τα Ζαντολαστιχα μοταρντ που έχει η μηχανή με κανονικά λάστιχα που φοράει το τρανσαλπ.
Όποιος θέλει να τις δει επικοινωνεί στο τηλέφωνο 6981096595
Τα Ζαντολαστιχα είναι σε τέλεια κατάσταση χωρίς γρατζουνιές!
Καταγράφηκε

καθε μηχανη εχει και την @@@ της
psygoofy
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 31



« Απάντηση #1 στις: Παρασκευή 12 Απρίλιος 2019, 22:59:13 μμ »

https://www.car.gr/parts/view/22128537-rims-tires-tire-and-wheel-rims-wheels
Καταγράφηκε

καθε μηχανη εχει και την @@@ της
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2486


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #2 στις: Σάββατο 13 Απρίλιος 2019, 17:03:52 μμ »

Κώστα γεια σου,
Οι κανονικές διαστάσεις στις ζάντες του τρανσάλπ, είναι 21 ίντσες διάμετρος μπροστά, για να περνά εύκολα από τις ανωμαλίες και 17 ίντσες διάμετρος πίσω. Τα μοτάρ που φοράς είναι 17 εμπρός και πίσω.
Επίσης τα μοτάρ που φοράς είναι πολύ πιο φαρδυά. Η κανονική διάσταση του τρανσάλπ πίσω είναι 2,5 Χ 17 δηλαδή 2,5 ίντσες πλάτος και 17 ίντσες διάμετρος. Βρες τα αντίστοιχα νούμερα στα δικά σου και πρόσθεσέ τα στην αγγελια σου. Η διάσταση (με το μάτι) θα είναι γύρω στο 3,5 μπροστά το φάρδος και 4+ το πίσω. Επίσης βρες τη μάρκα και το αν είναι τιούμπλες που δεν νομίζω.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
Stoneman
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8772


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #3 στις: Σάββατο 13 Απρίλιος 2019, 20:28:59 μμ »

Γιάννη θες να πείς οτι έχουν κρατήσει τα κέντρα κ έχουν πλέξει φαρδύτερα στεφάνια?


Πάντως το πίσω ... μ' αρέσει 
Καταγράφηκε
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2486


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #4 στις: Σάββατο 13 Απρίλιος 2019, 23:28:02 μμ »

Γιάννη θες να πείς οτι έχουν κρατήσει τα κέντρα κ έχουν πλέξει φαρδύτερα στεφάνια?

Κατά κανόνα αυτό γίνεται στις μετατροπές των μοτάρ. Κοίτα και τις φωτό στο καρ.

Πάντως το πίσω ... μ' αρέσει 

Επειδή η διάσταση είναι CBF  Grin
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
vaggelis_peir
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 470


Το πιο όμορφο γουργουρητό


« Απάντηση #5 στις: Δευτέρα 15 Απρίλιος 2019, 17:08:15 μμ »

Θέλουν αλλαγή και τα ψαλίδια?
Καταγράφηκε
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2486


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #6 στις: Τρίτη 16 Απρίλιος 2019, 09:57:30 πμ »

Θέλουν αλλαγή και τα ψαλίδια?


Όχι, εμπόδιο για πιο φαρδυά λάστιχα, είναι η θέση της αλυσίδας.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
psygoofy
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 31



« Απάντηση #7 στις: Τετάρτη 17 Απρίλιος 2019, 13:18:56 μμ »

Πάντως εγώ που τα έχω, δεν μου έχουν δημιουργήσει κανένα πρόβλημα. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι δεν μπορώ να ανέβω πεζοδρόμια ή να πάω σε χωματόδρομο.
Καταγράφηκε

καθε μηχανη εχει και την @@@ της
Stoneman
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8772


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #8 στις: Πέμπτη 18 Απρίλιος 2019, 07:58:55 πμ »

Εδώ που τα λέμε , το να βλέπεις ενα μηχανάκι ονοφ με ασφάλτινα λάστιχα είναι κάπως ασυνηθιστο στο ''μάτι''.
Για αυτό τα Anakee 3 δεν γνώρισαν την ίδια αποδοχή με τα 2.


Οσο για την χρήση του έχεις μισό μηχανάκι, οπότε τι το θές το 50% , το πουλάς κ παίρνεις ενα στρητάδικο για να έχεις το 100% εκεί που το χρησιμοποιείς .

Γνώμη μου , πάντα
Καταγράφηκε
Sotos
Global Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10639



« Απάντηση #9 στις: Πέμπτη 18 Απρίλιος 2019, 10:20:53 πμ »

με τόσο μικρότερη διαμετρο τροχού, θα είναι και πολύ πιο "δυνατη" και νευρική στον δρόμο σε σχέση με άλλα Τρανσαλπ. Σωστά?
Βεβαια θα έχει και μικρότερη τελική... ή μήπως έχει πιο μικρό γρανάζι πίσω και "στρωνει" την διαφορά ?
Καταγράφηκε

Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 63.144km
Stoneman
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8772


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #10 στις: Πέμπτη 18 Απρίλιος 2019, 19:33:17 μμ »

Πίσω ίδια δεν παραμένει η διάμετρος ? 

Μπροστα η μικρότερη διάμετρος περιστρέφει περισσότερο τον τροχο με αποτέλεσμα να δείχνει το κοντέρ περισσότερα χιλιόμετρα κ να κάνεις κ πιό συχνά σέρβις  Grin
Καταγράφηκε
Σελίδες: [1] | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!