Το θεωρώ πιο αξιοπιστο απο τα πλαστικα που εχει για αυτη τι δουλεια.
Kαι πώς έγινε ξαφνικά αναξιόπιστο το τσοκ μετα απο 18 χρόνια ?
Η 650 έχει δύο σκάλες στο τσόκ, αν είναι σωστα ρυθμισμένη η ντίζα ''σκαλώνει '' σε δύο σημεία .
Το τσοκ έχει να κάνει ,
α) με την ρύθμιση του μίγματος ,
β) με την θερμοκρασία του κινητήρα όπως σωστά είπες
και γ) με τις στροφές του κινητήρα, δλδ θέλει ενα βηματικό μοτερ που θα στρέφει τις πεταλούδες.
Και φυσικά ελέγχεται και απο τα παραγόμενα καυσαέρια όπως στα ψεκαστά μέσω του αισθητήρα λ που αυτός κανονίζει και το μίγμα αλλά αυτά είναι πολύ εξτρίμ καταστάσεις για τα καρμπς.
Δλδ θα μπορούσε να κατασκευαστεί μια διάταξη που θα ξεκινούσε τον κινητήρα με τσοκ κ τις πεταλούδες στις 1700στρ/λ.
Μετα απο 10-20 δευτερόλεπτα το μίγμα πέφτει στα φυσιολογικά επίπεδα και οι πεταλούδες σταδιακά στο ρελαντί.
Τωρα τι έχουμε ? Μια μηχανική αύξηση τους μίγματος που συνεπάγεται και αύξηση στροφών που όμως μετα απο λίγο ''μπουκώνει'' τον κινητήρα κ πρέπει να αφαιρεθεί και που για να σωθούμε ανοίγουμε γκάζι .
Η 650 έχει τσόκ για να παίρνει μπροστα σε χαμηλές θερμοκρασίες, πάνω απο τους 10 βαθμούς θερμοκρασία το τσόκ αντικαθίσταται με ....
ξερογκαζιές.
Η σωστή λειτουργία του τσόκ δεν είναι μόνο να ξεκινάει ο κινητήρας , αλλά ρυθμίζοντας ολες τις παραμέτρους να λειτουργεί στρωτά και αποδωτικά μέχρι να ζεσταθεί.
Αυτό που θες να κατασκευάσεις δεν είναι ενα αυτόματο τσόκ, αλλά η αντικατάσταση του υπάρχοντος μηχανικού με ένα ηλεκτρικό.
Οτι δλδ προβλήματα έχει κάποιο μηχανάκι με το τσοκ θα εξακολουθήσει να τα έχει .