Ωχ.. με αγχωσες τωρα γιατι μηχανικο το κοβω δυσκολο να εχω μαζι μου
πως το ελεγχεις αυτο?
-Bγαινει ο λεβιες των ταχυτητων (10αρα βιδα)
-Βγαινει το καπακι του μπροστα γραναζιου (δυο 8αρες βιδες)
-Λυνονται οι δυο 10αρες βιδες που κρατανε τοι γραναζι
-Βγαινει η ασφαλεια του γραναζιου
-Λασκαρεται η βιδα (24αρα) του αξονα του πισω τροχου
-Ξεβιδωνονται τα παξιμαδια (12 και 10) των ρεγοτυλατορων
-Ερχεται ο τροχος οσο γινεται μπροστα
-Βγαινει η αλυσιδα απο το εμπρος γραναζι
-Βγαινει το μπροστα γραναζι
-Ελεγχεται η κατασταση του αξονα για φθορα
-Γινεται εκτιμηση της φθορας ΑΝ υπαρχει
-Ξαναβαζουμε τα παντα οπως ηταν και δεν ξεχναμε να βαλουμε κολα σπειρωματων μεσαιας δυναμης στις βιδες του γραναζιου και ισως και στην βιδα του αξονα ταχυτητων
Μηχανικο ειναι δυσκολο να εχεις μαζι σου αλλα να το πας σε καποιο συνεργειο ΠΡΙΝ την αγορα για ελεγχο νομιζω ειναι ευκολο