Hellas Transalp Forum

Houston we have a problem!

PANNIKOLOV · 5955

Offline PANNIKOLOV

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 11
on: Κυριακή 30 Δεκέμβριος 2018, 00:45:49 πμ
Καλησπερα και χρονια πολλα σε ολους!

Παιδια καταρχην μπραβο για αυτο το ολοκληρωμενο φορουμ. Με εχετε βοηθησει σε μεγαλο βαθμο!

To the point, που λενε και στο χωριο μου,

Εκανα για πρωτη φορα την προσπαθεια να αλλαξω μονος μου κατακια εμπρος στην 650 (2002). Τα εκανα μανταρα. Πηγα να ξεβιδωσω με αλεν την βιδα που κραταει τα τακακια (δειτε την φωτογραφια) και ακουσα "κρακ". Ειχαν χαλασει οι βολτες που πιανει το αλεν. Ξερω πως τωρα πρεπει να μπει τρυπανι κλπ..
Η ερωτηση ειναι αν γνωριζει καποιος πως μπορω να ζητησω την συγκεκριμενη βιδα και αν μπορω να την βρω αντι για να ξε/βιδωνει με αλεν, να ξε/βιδωνει με σταυροκατσαβιδο ή κατι αλλο που να αντεχει.




Offline polecat81

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 14
Reply #1 on: Κυριακή 30 Δεκέμβριος 2018, 00:59:47 πμ
Πάρε ένα καλης ποιότητας τορξ στο αντίστοιχο μέγεθος και δοκίμασε με αυτό.Αν πάλι κλωτσισει πάρε ένα νούμερο μεγαλύτερο και κάρφωσε το με σφυράκι μέσα και λύσε το.Μετα βέβαια καινούρια βίδα.Οταν λέω μεγαλύτερο πάλι τορξ λέω.Να ξέρεις ότι τα Άλλεν είναι οι ποιο σίγουρες βίδες.Κατσαβιδοβιδες και τα λοιπά χαλάνε για πλάκα.Οποτε μετά Σαρακάκη και πάρε την ίδια.Μην δοκιμάσεις κάτι άλλο.Αυτα φιλικά.
« Last Edit: Κυριακή 30 Δεκέμβριος 2018, 01:03:25 πμ by polecat81 »



Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1436
Reply #2 on: Κυριακή 30 Δεκέμβριος 2018, 06:33:42 πμ
Ότι σου λέει ο σύντροχος από πάνω. Αν θέλεις και μία μικρή βοήθεια extra πιάσε με μια σκύλα το στέλεχος της βίδας που βλέπεις ανάμεσα στα τακάκια και βοήθησε να λύσεις με το torx. Ρίξε αντισκωριακό και πριν τοποθετήσεις την καινούργια βίδα να βάλεις στο σπείρωμα λίγο γράσο χαλκού. Θα βοηθήσει να μην έχεις ξανά αυτό το πρόβλημα.


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #3 on: Κυριακή 30 Δεκέμβριος 2018, 11:43:07 πμ
Οτι ειπανε οι αποπανω. Και εκτος απο το γρασσο χαλκου στο σπειρωμα, βαλε και λιγο αδιαβροχο γρασο αναμεσα στο κεφαλι της βιδας και το εξωτερικο πλαστικο καλυμα, κανει δουλεια. Δεν εισαι ο πρωτος παντως που εχει καταστρεψει το κεφαλι αυτης τη βιδας, τοχουμε παθει πολλοι - αλλα απο τοτε που βαζω γρασο οπως ειπωθηκε ξεβιδωνει ευκολα, ακομη και στο Τρανσαλπ που χρησιμοποιω στον Νησι που τρωει αλατια ολο το χειμωνα.

ΥΓ Επενδυσε επισης σε ενα αλεν καρυδακι στο αντιστοιχο μεγεθος, βοηθαει.


" the PouroDuro spirit "


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9805
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #4 on: Κυριακή 30 Δεκέμβριος 2018, 18:09:54 μμ
H ''βίδα'' αυτή δεν θέλει πολύ σφύξιμο, έχει την εξωτερική που λειτουργεί σαν ασφάλεια.

Ο κωδικός της είναι 45215-HA5-672  κ κοστίζει κάπου 3,5 ευρώ στον Σαρακάκη.
Και φυσικά επειδή με τα φρένα δεν παίζουμε θα αλλαχτεί με γνήσια για να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο.



Offline PANNIKOLOV

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 11
Reply #5 on: Δευτέρα 31 Δεκέμβριος 2018, 00:00:46 πμ
Καταρχην σας ευχαριστω για τον χρονο σας. ειχα πολυ δουλεια και δεν προλαβα να σας απαντησω αμεσα.

Πάρε ένα καλης ποιότητας τορξ στο αντίστοιχο μέγεθος και δοκίμασε με αυτό.Αν πάλι κλωτσισει πάρε ένα νούμερο μεγαλύτερο και κάρφωσε το με σφυράκι μέσα και λύσε το.Μετα βέβαια καινούρια βίδα.Οταν λέω μεγαλύτερο πάλι τορξ λέω.Να ξέρεις ότι τα Άλλεν είναι οι ποιο σίγουρες βίδες.Κατσαβιδοβιδες και τα λοιπά χαλάνε για πλάκα.Οποτε μετά Σαρακάκη και πάρε την ίδια.Μην δοκιμάσεις κάτι άλλο.Αυτα φιλικά.

@polecat81 το δοκιμασα με 5,5 και τιποτα. φοβαμαι κιολας μην κανω κατι λαθος και μετα παρω την δαγκανα στο χερι. Δεν γνωριζα οτι οι αλεν βιδες ειναι πιο ανθεκτικες απο τις κατσαβιδοβιδες.

Ότι σου λέει ο σύντροχος από πάνω. Αν θέλεις και μία μικρή βοήθεια extra πιάσε με μια σκύλα το στέλεχος της βίδας που βλέπεις ανάμεσα στα τακάκια και βοήθησε να λύσεις με το torx. Ρίξε αντισκωριακό και πριν τοποθετήσεις την καινούργια βίδα να βάλεις στο σπείρωμα λίγο γράσο χαλκού. Θα βοηθήσει να μην έχεις ξανά αυτό το πρόβλημα.

@Padis Δεν εχω "σκυλα" αλλα δεν νομιζω να εκανε σωστη δουλεια χωρις να χαλασω τις βολτες της δαγκανας (24αρων χρονων τσουτσεκι ειμαι, που τωρα αρχιζω και μαθαινω) ! γρασο χαλκου λες; .. νομιζω θα εχει αποτελεσμα!

Οτι ειπανε οι αποπανω. Και εκτος απο το γρασσο χαλκου στο σπειρωμα, βαλε και λιγο αδιαβροχο γρασο αναμεσα στο κεφαλι της βιδας και το εξωτερικο πλαστικο καλυμα, κανει δουλεια. Δεν εισαι ο πρωτος παντως που εχει καταστρεψει το κεφαλι αυτης τη βιδας, τοχουμε παθει πολλοι - αλλα απο τοτε που βαζω γρασο οπως ειπωθηκε ξεβιδωνει ευκολα, ακομη και στο Τρανσαλπ που χρησιμοποιω στον Νησι που τρωει αλατια ολο το χειμωνα.

ΥΓ Επενδυσε επισης σε ενα αλεν καρυδακι στο αντιστοιχο μεγεθος, βοηθαει.

@XLGeorge Θα το εχω υποψην μου το αδιαβροχο γρασο μολις μπει πανω η καινουρια βιδα.

H ''βίδα'' αυτή δεν θέλει πολύ σφύξιμο, έχει την εξωτερική που λειτουργεί σαν ασφάλεια.

Ο κωδικός της είναι 45215-HA5-672  κ κοστίζει κάπου 3,5 ευρώ στον Σαρακάκη.
Και φυσικά επειδή με τα φρένα δεν παίζουμε θα αλλαχτεί με γνήσια για να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο.

@Stoneman Το θεμα ειναι δεν ειχε ασφαλεια γιατι οι καλοι μας μαστορες (στην πατρα) ειναι ζωα με μπλε φορμες, που ειχαν ξεχασει να βαλουν παλι πισω την ασφαλεια. Τωρα για τον κωδικο της βιδας σε ευχαριστω παρα πολυ γιατι δεν μπορουσα να τον βρω στο manual. Αν εχεις χρονο και διαθεση στειλε μου μηνυμα πως βρηκες τον κωδικο για να μην σας πριζω με τις πατατες που κανω και για να βρω τον κωδικο της "βιδας-ασφαλειας".



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9805
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #6 on: Δευτέρα 31 Δεκέμβριος 2018, 18:52:53 μμ
Κωδικοι κ τιμές εδώ: http://www.motosp.gr/models.php?cat=6



Δώσε 4-5 ευρω κ πάρε ενα σετ ανάποδα κολαούζα , πάνω στο σετάκι γράφει για το κάθε μέγεθος τι τρυπάνι να χρησιμοποιήσεις.



Αφού η βίδα είναι άλεν δεν θα δυσκολευτείς να την βαθύνεις αν χρειαστεί χωρίς να χάσεις το κέντρο της , μετα βαζεις το αντίστοιχο κολαούζο κ δοκιμάζεις.
Απλά δεν θέλει βιασύνες , προσοχή κ χαμηλές στροφές , μην σου σπάσει το τρυπάνι μέσα γιατί την   :humping:

Μην το διακινδυνεύεις να χαλάσεις το σπείρωμα στην δαγκάνα ,αν δεν είσαι σίγουρος πήγαινε σε μηχανουργείο.

Και να ξερεις οτι η βίδα αυτή θέλει ελάχιστο σφίξιμο κ το ας πουμε καπάκι της ακόμα λιγότερο.

Ο λόγος που τα μαστόρια δεν έβαλαν την εξωτερική βίδα είναι επειδή είναι κωνική κ όσο βιδώνεις τόσο σφίγγει, κ δεύτερον επειδή είναι για ίσιο κ μεγάλο κατσαβίδι κ φυσικά την κατέστρεψαν.

Η βίδα είναι αυτή , κ δεν υπάρχει στο εμπόριο:





Εχω αντικαταστήσει τις γνήσιες βίδες/τάπες με αλλες τύπου άλεν για καλύτερο βίδωμα , κυρίως ξεβίδωμα .





Εδώ στα δεξιά η μαύρη είναι η γνήσια που την πρώτη φορά τις εβγαλα με σφυροκατσάβιδο   ;D






Offline PANNIKOLOV

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 11
Reply #7 on: Τετάρτη 02 Ιανουάριος 2019, 17:02:17 μμ
Κωδικοι κ τιμές εδώ: http://www.motosp.gr/models.php?cat=6



Δώσε 4-5 ευρω κ πάρε ενα σετ ανάποδα κολαούζα , πάνω στο σετάκι γράφει για το κάθε μέγεθος τι τρυπάνι να χρησιμοποιήσεις.



Αφού η βίδα είναι άλεν δεν θα δυσκολευτείς να την βαθύνεις αν χρειαστεί χωρίς να χάσεις το κέντρο της , μετα βαζεις το αντίστοιχο κολαούζο κ δοκιμάζεις.
Απλά δεν θέλει βιασύνες , προσοχή κ χαμηλές στροφές , μην σου σπάσει το τρυπάνι μέσα γιατί την   :humping:

Μην το διακινδυνεύεις να χαλάσεις το σπείρωμα στην δαγκάνα ,αν δεν είσαι σίγουρος πήγαινε σε μηχανουργείο.

Και να ξερεις οτι η βίδα αυτή θέλει ελάχιστο σφίξιμο κ το ας πουμε καπάκι της ακόμα λιγότερο.

Ο λόγος που τα μαστόρια δεν έβαλαν την εξωτερική βίδα είναι επειδή είναι κωνική κ όσο βιδώνεις τόσο σφίγγει, κ δεύτερον επειδή είναι για ίσιο κ μεγάλο κατσαβίδι κ φυσικά την κατέστρεψαν.

Η βίδα είναι αυτή , κ δεν υπάρχει στο εμπόριο:





Εχω αντικαταστήσει τις γνήσιες βίδες/τάπες με αλλες τύπου άλεν για καλύτερο βίδωμα , κυρίως ξεβίδωμα .





Εδώ στα δεξιά η μαύρη είναι η γνήσια που την πρώτη φορά τις εβγαλα με σφυροκατσάβιδο   ;D





Καλη χρονια με υγεια και παντα ορθιοι ολοι μας! Σε μηχανουργειο θα παω για να εχω το κεφαλι μου ησυχο! Πολυ ωραια η πατεντα με την ασφαλεια θα δω πως μπορω να το κανω. Να εισαι καλα για το λινκ με τους κωδικους και τις τιμες. Οταν μαζεψω και τα υπολοιπα χρηματα που εχω στο μυαλο μου θα ανεβασω φωτογραφιες πως εκανα την κουκλα μου για να μου πεις τις γνωμες/παρατηρησεις σου μιας και τα κατεχεις το αθλημα!



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9805
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #8 on: Τετάρτη 02 Ιανουάριος 2019, 18:49:26 μμ
Οτι θές , εδώ είμαστε .

Βγάζοντας αυτές τις βίδες/πύρους να ελέγξεις τυχόν φθορές επάνω τους , επειδή εκεί γλιστρούν τα τακάκια σε κάθε φρενάρισμα ,αν έχουν φθορά  τα τακάκια σκαλώνουν.
Ισως δλδ αν είναι φαγωμένες (οχι λείες) να ήταν καλύτερο να αντικατασταθούν.



Offline PANNIKOLOV

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 11
Reply #9 on: Πέμπτη 03 Ιανουάριος 2019, 22:29:55 μμ
Οτι θές , εδώ είμαστε .

Βγάζοντας αυτές τις βίδες/πύρους να ελέγξεις τυχόν φθορές επάνω τους , επειδή εκεί γλιστρούν τα τακάκια σε κάθε φρενάρισμα ,αν έχουν φθορά  τα τακάκια σκαλώνουν.
Ισως δλδ αν είναι φαγωμένες (οχι λείες) να ήταν καλύτερο να αντικατασταθούν.

Θα το εχω υποψην μου! Ευχαριστω.



Offline bestoftherest7

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 269
Reply #10 on: Δευτέρα 23 Μάρτιος 2020, 16:06:59 μμ
Οταν ειχα πρωτοαλλαξει τακακια στο τρανσαλπ εσπασα την μια βιδα που κραταει τη δαγκανα στη πισω δισκοπλακα. Την αντικατεστησα με μια ιδιου τυπου 100% ανοξειδωτη με 1 ευρω. Χρονια χωρις σκουρια. Βεβαια η μαμα μπορει να ειναι γαλβανιζε ή χρωμιο δεν ξερω αλλα ειναι πιο στιβαρη


XL650V


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9805
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #11 on: Τρίτη 24 Μάρτιος 2020, 19:40:53 μμ
Το μόνο σίγουρο είναι οτι η Χόντα δεν κατασκευάζει βίδες.

Οπως επίσης οτι παραγγέλνει ''ειδικές'' βίδες για να μας κάνει την ζωή πιο δύσκολη.

Ομως στα φρένα καλό είναι να μην παίζουμε , αφού δεν είναι μόνο η διάσταση της βίδας, αλλά κ η σκληρότητα του μετάλου που παίζει ρόλο.