Παρασκευή 22 Μάρτιος 2019, 23:12:46 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: . .
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Φτωχό μείγμα ή κάτι άλλο?  (Αναγνώστηκε 777 φορές)
FEVGATOS
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 38


Δεν πηγαίνω γρήγορα, φτάνω όμως μακρυά...


« στις: Παρασκευή 28 Δεκέμβριος 2018, 01:28:03 πμ »

Καλησπέρα και χρόνια πολλά.
Κατα το τελευταίο μεγάλο σερβις πατατηρώντας τα μπουζί, αυτά είχαν το σωστό μπέζ χρώμα που πρέπει να έχουν, μετα απο 24κ χλμ και τα βιδάκια pilot screws στίς 2 στροφές απο κλειστά.
Στο σερβις αφαιρεσα τα καρμπς γιατί άλλαξα τη φλάτζα στο ψευτοκάπακο του πίσω κυλίνδρου και τις ελλαστικές εισαγωγες μετά τα καρμπς που ειχαν ξεραθεί.
Με την ευκαιρία το καρμπ καθαρίστηκε εξωτερικά μονο.
Στη συνέχεια ρύθμησα τα pilot screws στις 3 στροφές για να ειμαστε στις μαμά ρυθμίσεις και το παλάτζο του καρμπ ώστε να είναι οι υποπιέσεις ίδιες.
Έκεγχος μπουζί μετά απο 1000 κμ: Πίσω μπουζί οκ, εμπρός μπουζί σχεδόν άσπρο.
Ξεβιδώνω μισή στροφη το πίσω βιδάκι pilot screw (3,5) , έλεγχος μετά από 2κ κμ και η κατάσταση ίδια. Εμπρός μπουζί σχεδον άσπρο.

Φτωχό μείγμα ξαφνικά?
Παρατήρησ: To ρελαντί παιζει αρκετά.
Γενικα ποτέ δεν ήταν σταθερό αλλα τώρα νομίζω πιο πολύ.
Επίσης η αυτονομία έπεσε 10-20 κμ (280κμ)

Ιδέες?
Πώς το διορθώνουμε χωρίς λύσιμο του καρμπ?
Καταγράφηκε

Δεν πηγαίνω γρήγορα, φτάνω όμως μακρυά...
john lk
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 574



« Απάντηση #1 στις: Παρασκευή 28 Δεκέμβριος 2018, 07:33:02 πμ »

Υποψιαζομαι ενα απο τα παρακατω παντα με βαση οτι απο καπου τραβαει αερα.

-  το εμπρος καρμπ (του φτωχου κυλινδρου) δεν εχει πατησει σωστα στον λαστιχενιο λαιμο.
-  αν υπαρχει σωληνακι υποπιεσης απο τον εμπρος κυλινδρο ισως εχει κοπει/εχει ραγαδες.
-  αν δεν εχει σωληνακι υποπιεσης ο εμπρος κυλινδρος να βαλεις μια καινουργια αλουμινοροδελα φ5 χιλ στην βιδα που ταπωνει το σημειο της ληψης υποπιεσης ωστε να στεγανοποιησει.
-  ανοιξε και ελεγξε την μεμβρανη και το οβαλ O ring του air cut off valve στο εμπρος καρμπ.

Οταν βρεις τι φταιει και το φτιαξεις να επαναφερεις τις pilot στις 2 στροφες εξω. Υπ΄οψιν οτι η καθε μοτο εχει την δικια της ρυθμιση, η "μαμισια" ρυθμιση ειναι μονο το σημειο αφετηριας για να ρυθμισεις τα καρμπς σου.
Καταγράφηκε
Stoneman
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8733


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #2 στις: Παρασκευή 28 Δεκέμβριος 2018, 20:59:03 μμ »

Οι pilot ήταν πάντα στις 2 στροφές έξω? Λίγο μου φαίνεται , πόσα χλμ έχει το μηχανάκι?

Οπως είπε ο Γιάννης έχεις φτωχό μίγμα, κ η πρώτη αιτία είναι τα σωληνάκια της υποπίεσης απο τον πισω κύλινδρο πρός το ρουμπινέτο της βενζίνης κ απο τον εμπρός πρός την βαλβίδα του συστήματος PAIR.

Δεν κόβονται εύκολα , απλά σκληραίνουν στα άκρα τους κ σχίζονται εκεί που πιάνει το μικρό κολιέ. 
Η πρώτη είναι εύκολα προσβάσιμη αλλά η δεύτερη δεν φαίνεται . Σπάνια όμως κόβεται απο την μεριά της βαλβίδας .

 


α) Στη συνέχεια ρύθμησα τα pilot screws στις 3 στροφές για να ειμαστε στις μαμά ρυθμίσεις

Είχες ποτέ ρυθμίσει μίγμα? πως ήξερες στις πόσες στροφές ήταν οι pilot? τις μέτρησες?
Οπως είπε ο Γιάννης οι 3 στροφές είναι η προτεινόμενη ρύθμιση πρίν αρχίσεις να ρυθμίζεις.

και το παλάτζο του καρμπ ώστε να είναι οι υποπιέσεις ίδιες.

Πως έκανες συγχρονισμό?

Έλεγχος μπουζί μετά απο 1000 κμ: Πίσω μπουζί οκ, εμπρός μπουζί σχεδόν άσπρο.
Ξεβιδώνω μισή στροφη το πίσω βιδάκι pilot screw (3,5) , έλεγχος μετά από 2κ κμ και η κατάσταση ίδια. Εμπρός μπουζί σχεδον άσπρο.

Πίσω μπουζί οκ , εμπρός μπουζί ασπρο κ ρύθμισες την πίσω βίδα , η τα έγραψες λάθος?
 
Παρατήρηση: To ρελαντί παιζει αρκετά.
Γενικα ποτέ δεν ήταν σταθερό αλλα τώρα νομίζω πιο πολύ.
Επίσης η αυτονομία έπεσε 10-20 κμ (280κμ)

Το ρελαντί είναι πικρή ιστορία, αλλά η κατανάλωση ισως αυξηθηκε επειδή ανεβασες μίγμα.
 
Πώς το διορθώνουμε χωρίς λύσιμο του καρμπ?

Και γιατι να βγάλεις τα καρμπς? αφου δεν τα πείραξες.
Kάτι παίζει σε αυτά που πείραξες.

Καταγράφηκε
FEVGATOS
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 38


Δεν πηγαίνω γρήγορα, φτάνω όμως μακρυά...


« Απάντηση #3 στις: Παρασκευή 28 Δεκέμβριος 2018, 23:16:18 μμ »

Θατσεκάρω για κανενα σκίσιμο το σωληνάκι υποπίεσης του εμπρός κυλίνδρου, αν και δεν το νομίζω.
Σκέφτηκα μήπως έχει πιάσει σκουπίδι το ζιγκλερ του εμπρός και εμποδίζει τη ροή
Καταγράφηκε

Δεν πηγαίνω γρήγορα, φτάνω όμως μακρυά...
Stoneman
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8733


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #4 στις: Κυριακή 30 Δεκέμβριος 2018, 17:33:16 μμ »

Εχω καθαρίσει δύο φορές τα κάρμπς , μία στις 28000 κ μία στις 35000χλμ.

Μπορώ να πώ οτι η βρώμα ήταν ασήμαντη, όπως κ η πιθανότητα να περάσει σκουπιδάκι στα καρμπς μέσα απο το εσωτερικό φίλτρο του τεπόζιτου κ απο αυτό που έχει κάθε κάρμπ πρίν το '' πυραυλάκι''  που δείχνω εδώ :



το φίλτρο είναι αυτό:



Και είχε ''κρατήσει'' αυτήν την βρωμιά :



Ομως με το καιρό ίσως να μαζευτεί κάποια ποσότητα βρώμας που να δημιουργήσει πρόβλημα .
Μέχρι τότε τα προβλήματα των καρμπς θα είναι συνήθως κάποιο κόψιμο στις μεμβράνες, αντε το πολύ μια προβληματική βαλβίδα Cut-off .

Ρίξε κ μια ματιά εδώ : http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=20128.0

Καταγράφηκε
FEVGATOS
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 38


Δεν πηγαίνω γρήγορα, φτάνω όμως μακρυά...


« Απάντηση #5 στις: Πέμπτη 03 Ιανουάριος 2019, 14:00:09 μμ »

Stoneman τι να πώ? Είσαι πολύ κατατοπιστικός και οι φωτογραφίες βοηθάνε αρκετά.
Θέλω κι εγώ να ανεβάσω φωτό αλλά δεν μπορώ.
Πατώντας το εικονίδιο για εισαγωγή φωτογραφίας μου βγάζει:
Καταγράφηκε

Δεν πηγαίνω γρήγορα, φτάνω όμως μακρυά...
Παύλος
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9087



« Απάντηση #6 στις: Πέμπτη 03 Ιανουάριος 2019, 15:53:46 μμ »

Stoneman τι να πώ? Είσαι πολύ κατατοπιστικός και οι φωτογραφίες βοηθάνε αρκετά.
Θέλω κι εγώ να ανεβάσω φωτό αλλά δεν μπορώ.
Πατώντας το εικονίδιο για εισαγωγή φωτογραφίας μου βγάζει:

Ανάμεσα στις αγκύλες βάζεις το λινκ της φωτογραφίας, αφού πρώτα την έχεις ανεβάσει κάπου στο διαδίκτυο.

[ιμγ]εδώ το λινκ[/ιμγ]
Καταγράφηκε

Παύλος Καρούμπης
Stoneman
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8733


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #7 στις: Πέμπτη 03 Ιανουάριος 2019, 16:23:43 μμ »


Θέλω κι εγώ να ανεβάσω φωτό αλλά δεν μπορώ.
Πατώντας το εικονίδιο για εισαγωγή φωτογραφίας μου βγάζει:

Ρίξε μια ματιά εδώ  :  http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=24040.0

Ο Γιάννης έχει κάνει καλή δουλειά .
Καταγράφηκε
FEVGATOS
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 38


Δεν πηγαίνω γρήγορα, φτάνω όμως μακρυά...


« Απάντηση #8 στις: Παρασκευή 11 Ιανουάριος 2019, 19:34:44 μμ »

Λοιπόν για να έχουμε και εικόνα των μπουζι εμπρός και πίσω κυλίνδρου
Καταγράφηκε

Δεν πηγαίνω γρήγορα, φτάνω όμως μακρυά...
FEVGATOS
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 38


Δεν πηγαίνω γρήγορα, φτάνω όμως μακρυά...


« Απάντηση #9 στις: Σάββατο 12 Ιανουάριος 2019, 10:08:40 πμ »


Καταγράφηκε

Δεν πηγαίνω γρήγορα, φτάνω όμως μακρυά...
FEVGATOS
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 38


Δεν πηγαίνω γρήγορα, φτάνω όμως μακρυά...


« Απάντηση #10 στις: Σάββατο 12 Ιανουάριος 2019, 10:17:35 πμ »

Εμπρός κυλινδρος



Και πίσω κυλινδρος



 Τώρα που έμαθα να ανεβάζω και φωτογραφίες ποιός με πιάνει Grin
Καταγράφηκε

Δεν πηγαίνω γρήγορα, φτάνω όμως μακρυά...
john lk
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 574



« Απάντηση #11 στις: Σάββατο 12 Ιανουάριος 2019, 12:00:53 μμ »

Ο πισω κυλινδρος ειναι ενταξει, μην το ψαξεις αλλο.

Ο εμπρος ειναι αρκετα φτωχος και πρεπει να βρεις που οφειλεται αυτο και να το διορθωσεις. Η λύση δεν ειναι να ξεβιδωσεις την pilot του εμπρος κυλινδρου αλλα να βρεις την πραγματικη αιτια (πχ απο που τραβα αερα??).
Καταγράφηκε
Stoneman
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8733


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #12 στις: Σάββατο 12 Ιανουάριος 2019, 13:52:51 μμ »

Οπως τα είπε ο προλαλήσας ... Ιωάννης

Ο εμπρός ο άτιμος κάπου τραβάει αέρα .  Η απο το σωλήνα που ενεργοποιεί την βαλβίδα του Pair, στα δεξιά , η απο το λάστιχο της εισαγωγής  που άλλαξες μήπως δεν έχει ''πατήσει'' καλά?
Καταγράφηκε
Σελίδες: [1] | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!