Το καρέ του άξονα είναι ο μόνος λόγος για να ανοίξεις κινητήρα, οπότε δεν συμφέρει. Είναι πολύ σπάνιες άλλες μηχανικές βλάβες που θα απαιτήσουν να βγάλεις τον κινητήρα από το πλαίσιο και να τον ανοίξεις, εκτός και αν είσαι πολύ άτυχος και απρόσεκτος.
Από περιφεριακά τώρα τα οποία φτιάχνονται εύκολα και φθηνά: Ανορθωτής, μεμβράνες καρμπυρατέρ και ρουλεμάν λαιμού θα χρειαστούν πιθανόν αλλαγή, αν είναι ακόμα τα μαμά.
Καλό ψάξιμο!
Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!