Τρίτη 11 Δεκέμβριος 2018, 08:27:48 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Αν είναι η πρώτη σας επίσκεψη στο Forum, ειναι σημαντικό να δείτε πρώτα  αυτό
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Γνώμες  (Αναγνώστηκε 229 φορές)
xristos111
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1


« στις: Σάββατο 24 Νοέμβριος 2018, 11:22:25 πμ »

Καλησπέρα παιδια σκέφτομαι να αγοράσω ενα transalp 600 με 85.000χλμ θα θελα να μάθω αν κατα ποσο αξίζει η αγορα..εχω μικρο μπατζετ και ολες που κοιτάω 600-650cc τα χιλιομετρά είναι πάνω απο 70.000..εχω ακούσει οτι ειναι σκυλιά σαν μηχανάκια και έχουν αξιοπιστια..θα με ενδιέφερε πολύ η γνώμη σας..
Καταγράφηκε
stefosg
Μέλος HTC
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 234



« Απάντηση #1 στις: Σάββατο 24 Νοέμβριος 2018, 12:31:44 μμ »

Τα χιλιόμετρα αυτά (αν ειναι πραγματικά) είναι λίγα για ΤΑ 600. Σημεία προσοχής για εμένα κατά την αγορά το καρέ του άξονα. Οπωσδήποτε άνοιγμα πλαϊνό καπάκι βγαλσιμο εμπρός γραναζιου και έλεγχος. Όποιος αρνείται, φεύγεις. Ανορθωτης αν έχει αλλαξει και αν Ναι με τι. Εγώ Επίσης ρώταγα πάντα πότε ρύθμισε βαλβίδες, όποιος δεν ήξερε έφευγα. Γενικά είναι εξαιρετικά αξιόπιστο μηχανάκι και αν δεν έχει τα παραπάνω θέματα με φροντίδα και σέρβις στην ώρα του δεν θα σε αφήσει ποτέ.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

Καταγράφηκε
African Boy
Τhe Professional
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7385



« Απάντηση #2 στις: Σάββατο 24 Νοέμβριος 2018, 23:08:43 μμ »

Μην σε προβληματίζουν τα χιλιόμετρα της......
Είναι μηχανάκια δουλεμένα τόσα χρόνια και αν μελετήσεις τα όσα έχουμε γράψει μέσα στο Forum θα καταλάβεις πολλά για την συγκεκριμένη σου μοτοσυκλέτα.
Επίσης έχουν αναφερθεί πολλές λύσεις ακόμα και στα πιο απίθανα προβλήματα της Xl600v.
Το μόνο που θα έκανα προσωπικά αν δεν είχα την εμπειρία θα ήταν να την πήγαινα σε ένα δικό μου συνεργείο να την τσέκαρε πριν την αγοράσω.....
 
Καταγράφηκε

"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2425


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #3 στις: Κυριακή 25 Νοέμβριος 2018, 13:46:40 μμ »

Το καρέ του άξονα είναι ο μόνος λόγος για να ανοίξεις κινητήρα, οπότε δεν συμφέρει. Είναι πολύ σπάνιες άλλες μηχανικές βλάβες που θα απαιτήσουν να βγάλεις τον κινητήρα από το πλαίσιο και να τον ανοίξεις, εκτός και αν είσαι πολύ άτυχος και απρόσεκτος.
Από περιφεριακά τώρα τα οποία φτιάχνονται εύκολα και φθηνά: Ανορθωτής, μεμβράνες καρμπυρατέρ και ρουλεμάν λαιμού θα χρειαστούν πιθανόν αλλαγή, αν είναι ακόμα τα μαμά.
Καλό ψάξιμο!
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
Σελίδες: [1] | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!