Τετάρτη 28 Οκτώβριος 2020, 05:24:55 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Αν είναι η πρώτη σας επίσκεψη στο Forum, ειναι σημαντικό να δείτε πρώτα  αυτό
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] 2 | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Βαλβιδες  (Αναγνώστηκε 3111 φορές)
AntreNik
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3



« στις: Τετάρτη 21 Νοέμβριος 2018, 10:25:32 πμ »

Καινουργιος στα Τρανσαλπ ,αλλα με αγορα μιας γριουλας και θα ηθελα να ρωτησω επειδη μου φυγανε καποια χρηματα και δεν θα την παω αμεσα για σερβις ,ακουγονται λιγο οι βαλβιδες ,μπορει να δημιουργηθει καποιο προβλημα; Επισης εχει αρκετα σκασιματα. Το μονο που εχω κανει ειναι ενα αδειασμα του ψυγειου -καθαρισμος του κυκλωματος και καινουργιο παραφλου. Τις συμβουλες σας παρακαλω ,μιας και με λιγο διαβασμα καταλαβα πως υπαρχουν πολλοι γνωστες στο φορουμ,ευχαριστω.
Καταγράφηκε
KostasC
Administrator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10464


Γαβ !


« Απάντηση #1 στις: Τετάρτη 21 Νοέμβριος 2018, 11:18:00 πμ »

Συνήθως οι ανοιχτές βαλβίδες, εκτός απο το φαινόμενο που ανέφερες, μπορεί να προκαλούν δύσκολη εκκίνηση, αυξημένη κατανάλωση, μπορεί και θορυβώδη κινητήρα ιδιαίτερα κατά την επιτάχυνση.
Αν δεν έχεις εξοικείωση με τέτοιες επισκευές, καλύτερα να το δεις με κάποιον που έχει ή σε ένα συνεργείο.
Δεν είναι κάτι δύσκολο, αλλά χρειάζεται λιγο διάβασμα, μερικά εργαλεία και χρόνο. Επίσης καλή αίσθηση στο χέρι...
Καταγράφηκε

Παύλος
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9470



« Απάντηση #2 στις: Τετάρτη 21 Νοέμβριος 2018, 15:10:58 μμ »

καλώς ήρθες Αντρέα στην παρέα μας.

Ρίξε μια ματιά εδώ  Wink
Καταγράφηκε

Παύλος Καρούμπης
AntreNik
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3



« Απάντηση #3 στις: Τετάρτη 21 Νοέμβριος 2018, 15:40:05 μμ »

Ευχαριστω παιδες καλως σας βρηκα Grin
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9164


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #4 στις: Τετάρτη 21 Νοέμβριος 2018, 17:07:28 μμ »

Το ένα φέρνει το άλλο .

Καλό θα ήταν μαζί με τις βαλβίδες (αν χρειάζονται) να γίνει κ συγχρονισμός/καθάρισμα η έστω ρύθμιση στα καρμπς.
Και αφου το  μισό μηχανάκι θα έχει γίνει τεύχη αλλαγή μπουζί κ φίλτρου αέρα.

Με άλλα λόγια ενα μεγάλο σέρβις.

Ρίξε μια ματιά κ εδώ: http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=20087.0

Καταγράφηκε
john lk
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 634



« Απάντηση #5 στις: Τετάρτη 21 Νοέμβριος 2018, 17:59:20 μμ »

Οι ανοικτες βαλβιδες (οταν ακουγονται) δεν δημιουργουν καμμια ζημια βραχυπροθεσμα, αντιθετως αν ειναι πολυ κλειστες (αυτες δεν ακουγονται) μπορει να καουν οι ιδιες η/και οι εδρες τους. Γενικα ομως οι ΤΑ δεν εχουν ιδιαιτερο θεμα με τις βαλβιδες.
Υπαρχει επισης περιπτωση να ακουγονται οι καδενες των εκκεντροφορων αντι οι βαλβιδες (η και τα δυο μαζι).
Αν εισαι οικονομικα σφιγμενος αστο ως εχει για τωρα και σιγα σιγα προγραμματισε τις δουλειες που σου ανεφεραν οι συντροχοι.
Καλως ηρθες στην παρεα!!
Καταγράφηκε
KostasC
Administrator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10464


Γαβ !


« Απάντηση #6 στις: Τετάρτη 21 Νοέμβριος 2018, 21:11:49 μμ »

Το ένα φέρνει το άλλο .

Καλό θα ήταν μαζί με τις βαλβίδες (αν χρειάζονται) να γίνει κ συγχρονισμός/καθάρισμα η έστω ρύθμιση στα καρμπς.
Και αφου το  μισό μηχανάκι θα έχει γίνει τεύχη αλλαγή μπουζί κ φίλτρου αέρα.


σε κάθε περίπτωση, αν υπάρχει θέμα με ανοιχτές βαλβίδες, ο συγχρονισμός των carbs είναι τζάμπα κόπος και μάλλον δε θα γίνει και σωστά.
Καταγράφηκε

AntreNik
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3



« Απάντηση #7 στις: Πέμπτη 22 Νοέμβριος 2018, 02:37:28 πμ »

Όχι όταν είναι θα γίνει ένα μεγάλο σέρβις που του αξίζει πραγματικά γιατί έχω πάθει έρωτα με το συγκεκριμένο αν και παλιό μοντέλο και ας έχουν περάσει αρκετά μηχανάκια από τα χέρια μου, απλά στο συγκεκριμένο όπου μπορώ έβαλα χέρι μόνος μου λες και κάτι με τραβάει  Wink
Καταγράφηκε
VaSiLiSj
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 55



« Απάντηση #8 στις: Τετάρτη 16 Σεπτέμβριος 2020, 13:28:09 μμ »

και αλλη ερωτηση    βαλβιδες καθε ποτε θελει το 650 αν δεν εισαι καφτης και το ζεσταινεις παντα πριν την εκκινηση ?

ο κατασκευαστης λεει ελεγχος-ρυθμιση καθε 12.000 km αλλα στη πραγματικοτητα καθε ποτε θελει ?

γιατι και το versys που ειχα καθε 42.000 km ελεγε αλλα 2 φορες που το ανοιξαμε δεν ηθελε ουτε ενα καπελωτο αντικατασταση
Καταγράφηκε
Sotos
Global Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 11356



« Απάντηση #9 στις: Τετάρτη 16 Σεπτέμβριος 2020, 13:55:20 μμ »

Αλλη η κατασταση με τα καπελωτα.
Και στο βαραντερο που είχα μου είχε σπασει τα νευρα...
Οποτε το ανοιγα για ρυθμιση... ποτέ δεν ήθελε...

Ομως το Τρανσαλπ δεν εχει καπελώτα...  Και συνηθως κάτι θέλει όταν θα έρθουν τα χιλιόμετρα.
Ειδικα η εξαγωγής του πίσω κυλίνδρου...
Καταγράφηκε

Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km
VaSiLiSj
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 55



« Απάντηση #10 στις: Τετάρτη 16 Σεπτέμβριος 2020, 14:05:39 μμ »

Αλλη η κατασταση με τα καπελωτα...

καλα ναι το ξερω αλλη φαση τα καπελωτα...
αρα αφου θα φτανουμε μεχρι εκει για να του αλλαζουμε τα μπουζι κλπ θα του κανουμε και ενα τσεκ καθε 12.000 km
απλα θεωρω οτι για μηχανη ειναι πολυ λιγα τα χιλιομετρα γιαυτο ρωτησα,και εγω τα 12.000 τα κανω καθε χρονο γιατι ειναι το  μοναδικο μεταφορικο που εχω για ολα μετα το ποδηλατο... ευχαριστω !
Καταγράφηκε
Sotos
Global Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 11356



« Απάντηση #11 στις: Τετάρτη 16 Σεπτέμβριος 2020, 17:47:25 μμ »

σορρυ δεν καταλαβα...
η μηχανη ειναι το μεταφορικό μέσο που εχεις μετά το ποδήλατο,
ή μετα την μηχανή έχεις το ποδήλατο ?
Ετσι.... για να συνενοουμαστε!
Καταγράφηκε

Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9164


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #12 στις: Πέμπτη 17 Σεπτέμβριος 2020, 09:25:31 πμ »

Μαστρο Μπίλ, οτι δουλεύει δεν το πειράζουμε , κανόνας  Grin 

Οταν πήρα την δική μου υπέθεσα οτι ακουγονται οι βαλβίδες, ετσι ρυθμισα βαλβίδες κάπου 8 φορες σε εξι μήνες.
Τελικά δεν καταφερα τπτ, απλά χωρίς ακόμα να έχω καταλάβει το πως και το γιατί αύξησα την κατανάλωση κατά μισό λίτρο στα εκατό
, απο τότε την αφησα και για 37000χλμ δεν ξανασχολήθηκα.

Μπουζί καθαρά εβγαζα, ο κινητηρας καλά πήγαινε , απο συμπίεση μεσα στα όρια , ολα καλά .
Καταγράφηκε
VaSiLiSj
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 55



« Απάντηση #13 στις: Πέμπτη 17 Σεπτέμβριος 2020, 11:46:08 πμ »

σορρυ δεν καταλαβα...


χαχαχαχ η μηχανη ειναι κυριο μεταφορικο μεσο για ολα και το ποδηλατο για ρεζερβα και για προπονησεις Wink
ειμαι παντος καιρου μηχανη, δεν εχω αμαξι ουτε καν διπλωμα για αυτα
Καταγράφηκε
VaSiLiSj
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 55



« Απάντηση #14 στις: Πέμπτη 17 Σεπτέμβριος 2020, 12:01:27 μμ »

Μαστρο Μπίλ, οτι δουλεύει δεν το πειράζουμε , κανόνας  Grin  ......

εγω ειμαι τις λογικης οτι δουλευει το συντηρεις για να συνεχισει να δουλευει σωστα...
καλα και εσυ 8 φορες σε μισο χρονο υπερβολη οπως ειναι υπερβολη θεωρω και τα 37000 χωρις ανοιγμα για τσεκαρισμα... και αν σου καρφωνε καμια βαλβιδα  ? μακρια απο ολους μας φυσικα

μαστορας εμπιστοσυνης μου εχει πει τις βαλβιδες τις τσεκαρεις πριν τις ακουσεις και ειναι απο τα ατομα που δε μας κοιταει σαν €

υστερα απο ενα μεγαλο service που εκανα μετα την αγορα οπως ειχα αναφερει πλεον απο καταναλωσεις ειμαι οσο ειχε το versys που ηταν ιντζεξιον και με ιριδιου μπουζι απο το εργοστασιο,και το ειχα παρει απο φοβο οτι καιει το γκολοτ το τρανσαλπ ευτιχως με προοδευτικα ανοιγματα και κλεισιματα του δεξιου χεριου δεν εχει να ζηλεψει τιποτα απο θεμα καταναλωσεων τον ψεκαστων μηχανων

τωρα για τα μπουζι αν και απλα που φοραμε τα 12.000 που δινει ο κατασκευαστης για αλλαγη ειναι τελεια οταν στα ιδια χιλιομετρα δινουν και για τα ιριδιου στις καινουριες μοτοσυκλετες και ειναι και κατα πολυ ακριβοτερα και θεωριτικα πρεπει να βγαζουν περισσοτερα χιλιομετρα
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη 17 Σεπτέμβριος 2020, 12:03:13 μμ από VaSiLiSj » Καταγράφηκε
XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2303


XLV650, CRF1000


« Απάντηση #15 στις: Πέμπτη 17 Σεπτέμβριος 2020, 14:24:27 μμ »

και αλλη ερωτηση    βαλβιδες καθε ποτε θελει το 650 αν δεν εισαι καφτης και το ζεσταινεις παντα πριν την εκκινηση ?

ο κατασκευαστης λεει ελεγχος-ρυθμιση καθε 12.000 km αλλα στη πραγματικοτητα καθε ποτε θελει ?

Τα 12000χμ που λεει η Χονδα ειναι παρα πολυ λιγα. Ακομα και με εκτεταμενη χρηση σε ψηλες στροφες, αποτομα ανοιγματα κλπ, 24000χμ ειναι και παλι σχετικα νωρις, εγω τις κοιταω καθε 36000χμ. Δεν εχω βρει ποτε καποια βαλβιδα πολυ εκτος οριων ωστε να προκαλει ανησυχια. Εχω κανει συνολικα ~250000χμ με Τρανσαλπ 650.
Καταγράφηκε

" the PouroDuro spirit "
VaSiLiSj
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 55



« Απάντηση #16 στις: Πέμπτη 17 Σεπτέμβριος 2020, 16:54:14 μμ »

Τα 12000χμ που λεει η Χονδα ειναι παρα πολυ λιγα. Ακομα και με εκτεταμενη χρηση σε ψηλες στροφες, αποτομα ανοιγματα κλπ, 24000χμ ειναι και παλι σχετικα νωρις, εγω τις κοιταω καθε 36000χμ. Δεν εχω βρει ποτε καποια βαλβιδα πολυ εκτος οριων ωστε να προκαλει ανησυχια. Εχω κανει συνολικα ~250000χμ με Τρανσαλπ 650.


και εις ανωτερα με το δεινοσαυρο να γραψεις αλλα τοσα Cool

απο τι μια λες να μη τις ανοιξεις καθε 12 αλλα απο την αλλη λες αφου φτανω μεχρι εκει για να αλλαξω μπουζι,φιλτρο κλπ δεν ανοιγω και τα καπακια να τις τσεκαρω...
 ετσι και αλλιως τα κοκορακια ειναι ευκολα σε σχεση με τα καπελωτα που εχουν οι πιο πολυστροφες ευχαριστω για τις πληροφοριες γιατι μου εκανε εντυπωση τοσο νωρις να λεει η honda
Καταγράφηκε
Sotos
Global Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 11356



« Απάντηση #17 στις: Πέμπτη 17 Σεπτέμβριος 2020, 17:48:43 μμ »


χαχαχαχ η μηχανη ειναι κυριο μεταφορικο μεσο για ολα και το ποδηλατο για ρεζερβα και για προπονησεις Wink
ειμαι παντος καιρου μηχανη, δεν εχω αμαξι ουτε καν διπλωμα για αυτα

OK ρωτησα γιατι για εμενα ισχυει το αντιθετο, και έλεγα μηπως είχαμε και άλλον εδώ μέσα
Περισυ ειχα 12,500 χιλιομετρα με το ποδήλατο και περίπου 1000 με την μηχανή
Καταγράφηκε

Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km
VaSiLiSj
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 55



« Απάντηση #18 στις: Πέμπτη 17 Σεπτέμβριος 2020, 18:04:23 μμ »

OK ρωτησα γιατι για εμενα ισχυει το αντιθετο, και έλεγα μηπως είχαμε και άλλον εδώ μέσα
Περισυ ειχα 12,500 χιλιομετρα με το ποδήλατο και περίπου 1000 με την μηχανή


ωωωω ρε Σωτο που τα βαρας τοσα χιλιομετρα με το ποδηλατο ? τοσα δε βαραω εγω συνολικα που βγαινω για προπονησεις για 35-40χιλιομετρα 2-3 φορες την εβδομαδα αντε και καμια βολτα μεσα στη πολη 8-10 χιλιομετρα
μηπως να πουλαγες την μηχανη για να γλιτωνεις εξοδα και να επερνες κανα ηλεκτρικο ?

υγ.πλακα κανω ρει μη παρεξηγηθεις...
Καταγράφηκε
teresos
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7


« Απάντηση #19 στις: Παρασκευή 18 Σεπτέμβριος 2020, 17:16:24 μμ »

εγω ειμαι τις λογικης οτι δουλευει το συντηρεις για να συνεχισει να δουλευει σωστα...
καλα και εσυ 8 φορες σε μισο χρονο υπερβολη οπως ειναι υπερβολη θεωρω και τα 37000 χωρις ανοιγμα για τσεκαρισμα... και αν σου καρφωνε καμια βαλβιδα  ? μακρια απο ολους μας φυσικα

μαστορας εμπιστοσυνης μου εχει πει τις βαλβιδες τις τσεκαρεις πριν τις ακουσεις και ειναι απο τα ατομα που δε μας κοιταει σαν €

Γενικός κανόνας.....

όταν ακούς τίς βαλβίδες , μήν τις φοβάσαι ....
(το μεγαλο διάκενο μονο πρόβλημα στην σωστή λειτουργία μπορεί να φέρει)

όταν σταματήσεις να τίς ακούς...τότε να φοβάσαι...
( το μικρό έως μηδαμινό διάκενο πατάει την βαλβίδα πιό πολύ και τότε μπορεί να στην καρφώσει )

Τό σωστό βέβαια, αυτό που ορίζει ο κατασκευαστής ο οποίος έχει υπολογίσεο τίς
συστολές- διαστολές στα μέταλα πού χρησημοποιεί.
Καταγράφηκε
VaSiLiSj
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 55



« Απάντηση #20 στις: Σάββατο 19 Σεπτέμβριος 2020, 00:47:53 πμ »

teresos ---->


εμενα μου εχουν μαθει 2 μηχανικοι εμπιστοσυνης που εχω οτι ουτε πρεπει να τις ακους αλλα ουτε και να μη τις ακους μετα απο αρκετα χιλιομετρα και να τις τσεκαρουμε οποτε λεει ο κατασκευαστης για να εχουμε το κεφαλι μας ησυχο και αυτο κανω απο το 2004 που καβαλαω 4Τ μοτερ και δεν εχω αντιμετωπισει καποιο προβλημα αρα μου τα εχουν πει σωστα Wink
απλα για 12.000 που λεει για το δικο μας το θεωρησα πολυ παπισοσκουτερ τσεκ γιαυτο και μου κανει εντυπωση και ρωτησα

οπως εχω αναφερει η προηγουμενη που ειχα ηταν ενα versys (με αλλη τεχνολογια καπελωτων και οχι κοκορακιων) που αν γκουγκλαρεις αυτα μαζι με τα er6n/f που εχουν το ιδιο μοτερ καρφωνουν βαλβιδες ειτε ειναι ρυθμισμενες οι βαλβιδες ειτε οχι  συμφωναμε τους παθοντες
η δικια μου μεχρι  τα 100.000 παρα κατι που προλαβα να τι παω δεν ειχε καρφωσει και ηθελα να δω ποσο θα αντεξει που εκανα ολα τα προβλεπομενα του κατασκευαστη αλλα δε προλαβα γιατι με τρακαραν...
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9164


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #21 στις: Σάββατο 19 Σεπτέμβριος 2020, 10:32:47 πμ »

Διαβαζω , κ διαβαζω
Για βαλβίδες ... για βαλβίδες και καρφώματα 

Μπίλ, ισως δεν ξέρεις ακόμα τι μηχανάκι πήρες 

Τώρα , αν εσένα σου περισσεύουν κάθε 12000χλμ και θες να ξηλώνεις ολο το μούτρο, καλώδια , κάγκελα , την γέφυρα απο κάτω απο τα ψυγεία, τα καρμπυρατερ, το εμπρός δεξιό ψυγείο, φυσικά τεπόζιτο, με ότι αυτό συνεπάγεται , τότε αν το κάνεις κάθε χρόνο μην ξαναβάλεις βίδες, βάλε σκρατς να βγαίνουν εύκολα
Μια φορά θα το κάνεις κ αν σου σπάσει κανένα πλαστικό απο αυτά που κουμπώνουν σε βλέπω να τρέχεις πανικόβλητος.

Αυτοί που στα λένε ,στα γράφουν μάλλον,  εδώ μέσα κάτι ξέρουν , αρα αν εσύ θες να έχεις ενα καλοσυντηρημένο μηχανάκι 20ετίας κ αν αυτό έχεις συνηθίσει να κάνεις , απλά το κάνεις κ εμείς όλοι εδώ μέσα αυτό θέλουμε , να κυκλοφοράνε τα μηχανάκια αυτά καθαρά, γυαλισμένα κ καλοσυντηρημένα κ να τα ζηλεύει ο κόσμος.

Τωρα αν η δική σου ΤΑ καρφώσει βαλβίδα μάλλον θα είναι η πρώτη παγκοσμίως αρα θα την βάλουν στο μουσείο της Χοντα.

Φιλικά πάντα ολα αυτά.
Καταγράφηκε
VaSiLiSj
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 55



« Απάντηση #22 στις: Σάββατο 19 Σεπτέμβριος 2020, 11:15:10 πμ »

Stoneman ----->

  ναι ρεσυ δε παρεξηγω για τετοια... τωρα μαθαινω σιγα σιγα τι  μπο$%%%$λο πηρα  ασε γιατι οταν τις ελυσα το κοστουμι για να τι παω στο μαστορα εφαγα κυριολεκτικα μια μερα και αλλη μια μερα να το ξανα βαλω,αφου λεω τι μαλακι@ πηρα απο τα νευρα μου μονο που δε την εσπασα στο ξυλο,αφου σκεφτηκα να τι βαλω αγγελια να τι δωσω για αυτο το λογο

δε μου περισσευουν αλλα ετσι και αλλιως θα το λυσω που θα το λυσω το κοστουμι για να αλλαξω ολα τα μπουζι,φιλτρο ε ας κανει και ενα τσεκ ποσο να παρει παραπαω οταν ερθει η ωρα,θα ρωτησω φυσικα πρωτα κοστος για να μη παρεξηγηθουμε μετα παντα ετσι κανω Cool πλεον το κοστουμι το βγαζω ολο μαζι σχετικα γρηγορα,μαζι με το φαναρι Π δηλαδη αν καταλαβαινεις τι σου λεω... καγελα,γεφυρα και τα υπολοιπα δε χρειαζεται να βγουν ουτε στο service τα εβγαλα μονο τα ψυγεια λασκαραμε για να μη κανουμε ζημια στις κυψελες απο το μπουζοκλειδο και να του δινει ευκολα χερι

το 1 απο τα 2 τσουτσουνια που εχουν τα φεριγκ αυτα που μπενους στις λαστιχενιες ροδελες τα εχουν σπασει γιατι προφανως δεν ηξεραν να τα βαζω-βγαζουν εμενα μου ειπε ο μαστορας πως να τα ξεκουμπωσω για να μη τα σπασω αλλα το ενα το ειχαν σπασει ηδη σε καθε φεριγκ,απλα μετα θελουν λιγο βαζελινη για να μη κολλανε και να βγουν ευκολα την επομενη φορα Wink


καλοκαιρια η μηχανη θελω να ειναι εκθεσιακη και το χειμωνα τι πλενω μονο με νερο και πιεστικο μονο οταν δε μπορω να κατσω πανω απο τι βρωμα Wink

υγ.1 εψαχνα να βρω προβληματα για τα transalp 650  πριν την αγορα για να μην εχω τρεχαματα και τελικα το μονο που βρηκα ηταν το καρε του αξονα το οποιο και τσεκαρα πριν την αγορα και αυτο χαλαει κατω απο συγκεκριμενες συνθηκες αποσο ξερουμε...ελπιζω  δηλαδη μη χαλασει και με γνησιο γραναζι και ασφαλεια και σωστα ρυθμισμενη αλυσιδα Undecided



υγ.2 να ετσι το βγαζω μαζι με το φαναρι πανω ομως ----> https://www.google.com/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fwww.perfect-fairings.com%2Fcms%2Fwp-content%2Fuploads%2F2019%2F05%2FDSCN5873.jpg&imgrefurl=https%3A%2F%2Fwww.perfect-fairings.com%2Fproduct%2Ftransalp-650-one-piece-fairing%2F&tbnid=_WQPnjeBCkXOPM&vet=12ahUKEwihoerS5fTrAhUQ-hoKHTx3Ba8QMygAegUIARCyAQ..i&docid=DQ2UYog3uf2ppM&w=822&h=800&q=transalp%20650%20fairing&ved=2ahUKEwihoerS5fTrAhUQ-hoKHTx3Ba8QMygAegUIARCyAQ
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο 19 Σεπτέμβριος 2020, 11:26:47 πμ από VaSiLiSj » Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9164


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #23 στις: Σάββατο 19 Σεπτέμβριος 2020, 16:15:04 μμ »

Ετσι δλδ

https://www.transalpforum.gr/index.php?topic=20075.0
Καταγράφηκε
VaSiLiSj
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 55



« Απάντηση #24 στις: Σάββατο 19 Σεπτέμβριος 2020, 20:25:53 μμ »

ναι ετσι μωρε η μ@λ@κι@  με τι διαφορα βγαζω και ζελατινα για να μου δινει χερι απο την εξω μερια και να μειωσω και βαρος κατα το βγαλσιμο και για να μη κανω και γρατζουνιες στη ζελατινα...
πρωτη φορα την ελυσα κομματια και ειναι ολοκληρη ιστορια γιαυτο εκανα και τοσες ωρες θελει προσοχη για να μη τα σπασεις...
πλεον μονο πακετο ολα μαζι,δε γινετε να θες να αλλαξεις ενα λαμπακι,μια ντιζα στο κοντερ κλπ και να θελει ολοκληρη μανουρα  Undecided

στο versys ειχα λυσιμο δεξι,αριστερο φεριγκ και τεποζιτο συνολικα 14 βιδες τα επερνα στο χερι και εκανα οτι ηθελα δεν εβγαζα τιποτα αλλο και χρονος για βαλε-βγαλε 1 ωρα το παρα πολυ

τωρα στο transalp 650 πως εκαναν τα ευκολα δυσκολα δε μπορω να το καταλαβω μονο σε γιοτα σχεδιαστη μπορω να το χρεωσω οτι το εκανε αυτο  Angry
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο 19 Σεπτέμβριος 2020, 20:28:11 μμ από VaSiLiSj » Καταγράφηκε
Σελίδες: [1] 2 | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!