Δευτέρα 09 Δεκέμβριος 2019, 18:24:13 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: ..
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Τι θα αλλαζατε αν θα ανοιγατε τον κινητηρα  (Αναγνώστηκε 2137 φορές)
petros047
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 103


« στις: Πέμπτη 15 Νοέμβριος 2018, 14:16:22 μμ »

Οπως λεει το θεμα αν ανοιχτει ο κινητηρας μας τι θα αλλαζατε υποχρεωτικα , περα απο την βλαβη, και τι προληπτικα ? Πχ ελατηρια βαλβιδων ρουλεμαν ελατηρια πιστονιων κτλ με την ευκαιρια που θα ανοιχτει δλδ.
Πιστευω το θεμα ισως να ειναι χρησιμο και για αλλα μελη που ισως χρειαστεί να μπουνε στην διαδικασια, ευχομαι ποτε να μην μπουνε.

Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8907


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #1 στις: Πέμπτη 15 Νοέμβριος 2018, 19:17:47 μμ »

Τπτ που να μην χρειάζεται. Ετσι η αλλιώς η βίβλος αναφέρει στις προδιαγραφές τα όρια που αν ξεπεραστούν απαιτείται αντικατάσταση του κάθε εξαρτήματος.

Αλλά δισκάκια κ ελατήρια καμπάνας σίγουρα.
Καταγράφηκε
XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2275


XLV650, CRF1000


« Απάντηση #2 στις: Πέμπτη 15 Νοέμβριος 2018, 20:09:43 μμ »

Οτι λεει ο Πετρινος απο πανου, και τα δισκακια μονο αν εχουν αρκετα χμ πχ πανω απο 40-50000. Τα ελατηρια των πιστονιων παντως σιγουρα, γιατι και λιγα χιλιομετρα ναχει το μηχανακι τα παλια δε θα πατησουν σωστα. Αν το μηχανακι τσιμπαγε λαδι, τοτε και τσιμουχακια βαλβιδων.
Καταγράφηκε

" the PouroDuro spirit "
petros047
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 103


« Απάντηση #3 στις: Πέμπτη 15 Νοέμβριος 2018, 20:29:14 μμ »

Για ελατηρια πιστονιων και εγω πιστευω οτι αξιζει για τσιμουχες βαλβιδων φθηνες ειναι επισης
Οσο αναφορα της βαλβιδες εχω ακουσει οτι αμα δεν ειναι να  της αλλαξεις καλο ειναι να μην της πειράξεις γιατι με τα χρονια κανουν πατουρα και σε περιπτωση που βγουνε καθαριστει η κεφαλη απο τα υπολοιματα μετα ισως να μη κλεινουν σωστα δεν ξερω κατα ποσο ισχυει.
Απο ρουλεμαν ισως καποιο προληπτικα?
Σιγουρα του αξονα στην αλυσιδα το τελευταιο

 
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8907


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #4 στις: Σάββατο 17 Νοέμβριος 2018, 09:24:06 πμ »

Οσο αναφορα της βαλβιδες εχω ακουσει οτι αμα δεν ειναι να  της αλλαξεις καλο ειναι να μην της πειράξεις γιατι με τα χρονια κανουν πατουρα και σε περιπτωση που βγουνε καθαριστει η κεφαλη απο τα υπολοιματα μετα ισως να μη κλεινουν σωστα δεν ξερω κατα ποσο ισχυει.

Βαλβίδες κ να αλλάξεις καπάκι θα καθαρίσεις , άρα κ τις πατούρες τους το μηχανουργείο θα ζητήσει οπωσδήποτε τις βαλβίδες για να κάνει δουλειά η θα βάλει δικές του .
Κ τις παλιές να κρατήσεις θα πέσει τρίψιμο της αρκούδας με σμιριγδαλοιφή για να πατήσουν σωστά , εκεί δεν παίζεις .
κ να είσαι κ ευτυχισμένος αμα θέλει μόνο αυτά κ δεν έχει φθορά στους οδηγούς των βαλβίδων. Papas


Απο ρουλεμαν ισως καποιο προληπτικα?
Σιγουρα του αξονα στην αλυσιδα το τελευταιο

Στα ρουλεμαν είναι η όλα η τπτ , η απλά κάνεις το σταυρό σου κ εμπιστεύεσαι μάστορη με ''χεράκι κ αυτί''  .
Εγγύηση δεν υπάρχει σε τπτ παλιό κ μεταχειρισμένο , λαχείο είναι να φτιάξεις/αλλάξεις κάτι κ σε ενα μηνα να μην πάρει το διπλανό.

Εάν τα φοβάσαι όλα , τα αλλάζεις όλα , η παίρνεις καινούργιο μηχανάκι.
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο 17 Νοέμβριος 2018, 09:26:11 πμ από Stoneman » Καταγράφηκε
john lk
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 608



« Απάντηση #5 στις: Σάββατο 17 Νοέμβριος 2018, 10:11:19 πμ »

Στην 600 '98 με 137,000 χλμ που ανοιξα μοτερ πριν 2 χρονια γιατι τσιμπαγε λαδια (περιπου 200-300 ml / 1000 χλμ) αλλαξα/ επισκευασα τα εξης και πηρα τις δικες μου μετρησεις για να ελεγξω το μηχανουργειο. Ολες οι μετρησεις συγκριθηκαν με αυτες που αναφερει το Haynes Manual.

Στα καπακια
- Αλλαξα τα τσιμουχακια των βαλβιδων που ηταν σαφως σκληρημενα και απο εκει εκαιγε λαδι.
- Ξαναεκοψα τις εδρες των βαλβιδων γιατι ειχαν πλατος 1.7 χιλ ενω επρεπε να ειναι εως 1.5 χιλ (οριο αλλαγης).
- Μετρηθηκαν τα στελεχη των βαλβιδων, μετρησεις ως οι αρχικες, δεν αλλαξα βαλβιδες, εγινε τριψιμο τους στις ξανακομμενες εδρες.
- Μετρηθηκαν τα ελατηρια των βαλβιδων, μετρησεις εως το μισο του οριου αλλαγης
- Οι οδηγοι βαλβιδων δεν ειχαν αισθητη φθορα.
- Μετρηθηκαν οι εκκεντροφοροι, μετρησεις ως οι αρχικες.
- Πλανιστηκαν τα καπακια για να ειμαι σιγουρος οτι πατουν σωστα.
- Λειανθηκαν οι αυλοι εισαγωγης απο τα μπιμπικακια της χυτευσης.

Στους κυλινδρους

- Μετρηθηκαν για φθορα, οβαλοτητα, κωνικοτητα. Ολες οι μετρησεις το πολυ εως το μισο του οριου αλλαγης.
- Εγινε γυαλοχαρταρισμα του χιτωνιου αντι για honing για να μην υπαρχει γυαλαδα.
- Πλανιστηκε το πανω προσωπο των κυλινδρων για να πατουν σωστα με τα καπακια.

Στα εμβολα

- Μετρηθηκαν διαμετρος, διακενα ελατηριων με λουκια, πυροι εμβολων, ολες οι μετρησεις ως οι αρχικες.
- Αλλαξα ελατηρια εμβολων αν και πιστευω οτι δεν χρειαζοταν.


Ολα τα ανταλλακτικα ηταν της Χοντα, εκτος απο τα O rings που εβαλα viton για καλυτερη ποιοτητα.
 
Καταγράφηκε
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2519


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #6 στις: Σάββατο 17 Νοέμβριος 2018, 17:10:00 μμ »

Στην 600 '98 με 137,000 χλμ που ανοιξα μοτερ πριν 2 χρονια γιατι τσιμπαγε λαδια....

Ώστε το έλυσες Γιάννη, γιατί δεν ανέβασες κανένα φωτορομάντζο να έχω μα πορεύομαι.
Συμπίεση μέτρησες πριν το λύσεις;

....που εβαλα viton για καλυτερη ποιοτητα.... 

Βιτόν τσιμουχάκια βαλβίδων βρήκες; Μονο για ΤΑ δεν βρίσκω στο η μπέυ. Πιθανόν να είναι ίδια με τα αντίστοιχα τσοπεράδικα μοντέλα.

Πέτρο, μη κάνεις όρεξη για αλλαγές που δεν χρειάζονται. Τα ανταλλακτικά είναι Χόντα και κοστίζουν. Να πας τις κεφαλές σε ένα τίμιο μηχανουργείο να ελέγξει με υποπίεση αν είναι στεγανά τα πατήματα των βαλβίδων και αν είναι μην κάνεις τίποτα. Εγώ σε ένα πολύ παλαιότερο Χόντα που είχαν περάσει νερά στον κύλινδρο βρήκα όλες τις διαστάσεις οκ.

Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
john lk
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 608



« Απάντηση #7 στις: Σάββατο 17 Νοέμβριος 2018, 18:34:16 μμ »

Γιαννη καλησπερα.

Συμπιεση πριν απο επισκευη εμπρος/πισω κυλινδρος 12.0/12.2 kg/cm2
Συμπιεση μετα απο επισκευη (συν 800 χλμ στρωσιμο) εμπρος/πισω 12.2/12.2 kg/cm2
Οι συμπιεσεις παρθηκαν με ζεστη την μηχανη, οπως οριζει το Haynes και το Honda Common Service Manual.
Τα τσιμουχακια της εξαγωγης ηταν πρασινα (σιλικονης??) ενω της εισαγωγης καφε, ολα απο τον Σαρακακη.

Δυστυχως οταν ασχολουμαι με κατι ξεχνω να παρω φωτο, ισως απο κεκτημενη φορα για να προχωρα η δουλεια...!!

Τωρα εχω ανοιξει το XLR 200R κυριως για να αλλαξω τσιμουχακια βαλβιδων - τσιμπαει λαδακι - (το εξαγωγης ηταν τοσο σκληρημενο που κοπηκε στα δυο οταν το εβγαζα, το εισαγωγης ηταν λιγοτερο σκληρο), αλλα θα αλλαξω και ελατηρια εμβολων γιατι μαλλον αυτα που φοραει δεν θα ξαναπατησουν σωστα (αν και ειναι στα μισα της φθορας τους). Εδρες κλπ δεν θα ξανακοψω για να μειωσω εξοδα, βαλβιδες τριφτηκαν.
Τσιμουχακια πηρα απο Σαρακακη, ειναι πρασινα, σιλικονης δηλαδη??
Καταγράφηκε
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2519


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #8 στις: Σάββατο 17 Νοέμβριος 2018, 20:32:17 μμ »


Συμπιεση πριν απο επισκευη εμπρος/πισω κυλινδρος 12.0/12.2 kg/cm2
Συμπιεση μετα απο επισκευη (συν 800 χλμ στρωσιμο) εμπρος/πισω 12.2/12.2 kg/cm2

 
Μετά από 137.000 χλμ. Ακούς Γιώργο;
Αν τσιμπάει λάδι από ελατήρια, φταίει βέβαια το ελατήριο λαδιού, το οποίο δεν συμετέχει στη συμπίεση. Αλλά αν η συμπίεση είναι οκ γιατί να ψάχνεσαι για τον κύλινδρο;
Γιατί γράφετε ότι δεν θα πατήσουν τα παληά ελατήρια εμβόλου; Αν βγάλεις μόνο την κεφαλή, κύλινδροι, πιστόνια, ελατήρια μένουν στη θέση τους.
Μετά τις γιορτές μάλλον θα λύσω το 600, οπότε θα ενημερώσω για τσιμουχάκια.
Ακόμα και ο Πέτρος που θα λύσει παρακάτω δεν πιστεύω ότι θα έχει πρόβλημα.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
john lk
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 608



« Απάντηση #9 στις: Σάββατο 17 Νοέμβριος 2018, 21:24:40 μμ »

Απο ο΄τι θυμαμαι απο τα νιατα μου στην Αγγλια που ψαχνομουνα μανιωδως, αν βγαζει μπλε καπνο κατα την επιταχυνση, τοτε φταινε τα ελατηρια εμβολου, αν βγαζει κατα την επιβραδυνση τοτε φταινε τα τσιμουχακια η/και οι οδηγοι βαλβιδων.

Εαν δεν βγαλεις τον κυλινδρο, συμφωνω οτι δεν αλλαζουν θεση τα ελατηρια στα εμβολα, σκεψου ομως οτι λασκαροντας καπακι αυτοματως λασκαρεις και τον κυλινδρο, επομενως πρεπει να αλλαξεις και την κατω φλαντζα κυλινδρου/μπλοκ (και φυσικα την κυλινδρου/καπακιου), κατα συνεπεια θα βγαλεις αναγκαστικα τον κυλινδρο....κλπ κλπ...(δεν θα μετρησεις διακενα ελατηριου/λουκιου??, ανοιγμα ελατηριου μεσα στον κυλινδρο??, δεν θα καθαρισεις τα λουκια των εμβολων...και οτιδηποτε αλλο χρειαστει να κανεις.
Καταγράφηκε
XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2275


XLV650, CRF1000


« Απάντηση #10 στις: Σάββατο 17 Νοέμβριος 2018, 21:27:20 μμ »


Μετά από 137.000 χλμ. Ακούς Γιώργο;
Αν τσιμπάει λάδι από ελατήρια, φταίει βέβαια το ελατήριο λαδιού, το οποίο δεν συμετέχει στη συμπίεση. Αλλά αν η συμπίεση είναι οκ γιατί να ψάχνεσαι για τον κύλινδρο;
Γιατί γράφετε ότι δεν θα πατήσουν τα παληά ελατήρια εμβόλου; Αν βγάλεις μόνο την κεφαλή, κύλινδροι, πιστόνια, ελατήρια μένουν στη θέση τους.
Μετά τις γιορτές μάλλον θα λύσω το 600, οπότε θα ενημερώσω για τσιμουχάκια.
Ακόμα και ο Πέτρος που θα λύσει παρακάτω δεν πιστεύω ότι θα έχει πρόβλημα.

Ολος αυτια Γιαννη  Grin  Οπως γραφεις, αυτο που εχει τη μεγαλυτερη φθορα ειναι μαλλον το ελατηριο λαδιου εφ'οσον η συμπιεση δειχνει εξαιρετικη - 11.5-12.5 bar ή 11.75-12.75 kg/cm2 και η συμπιεση του ΓιαννηΛΚ ητανε στη μεση πριν την επισκευη    Θα μετρησω σε καποια φαση και το δικο μου οταν βρω χρονο, ή μαλλον τα δικα μου, το Ελληνικο με τα 177000χμ και το Αγγλικο με τα 56000χμ. Ειμαι σχεδον σιγουρος ομως οτι θαναι ενταξει καθως βλεπω με οποιεσδηποτε συνθηκες στην ευθεια 170-175χμω κοντερισια, και στην κατηφορα του Σειριου 185χμω - με τρακτερωτο μπροστα και ντεμι λαστιχο πισω Wink

Ο λογος που εγραψα για να ελατηρια Γιαννη πιο πανω ειναι οτι, αν καταλαβα καλα, ο Πετρος θα λυσει τον κινητηρα λογω κιβωτιου και για να φτασει κανεις στο κιβωτιο πρεπει να λυθουν οι κυλινδροι οποτε στο δεσιμο δεν θα πατησουν ακριβως τα ελατηρια. Και σε μηχανακι που εχει κανει καποια χιλιομετρα (κοντα στα 50000 ή παραπανω) ειναι καλο να αλλαχτουν τα ελατηρια ετσι κι'αλλιως αν ανοιχτει  για καποιο λογο.


@petros047: μην μπλεκεσαι με ρουλεμαν κλπ, τα μοτερ αυτα ειναι ικανα για 300000χμ χωρις προβλημα (με τη σωστη λιπανση παντα) και δεν εχουν υπαρξει προβληματα. Μονο τα ελατηρια και τσιμουχακια/τριψιμο βαλβιδων και το μοτερ θα γινει καινουργιο!
Καταγράφηκε

" the PouroDuro spirit "
john lk
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 608



« Απάντηση #11 στις: Σάββατο 17 Νοέμβριος 2018, 21:38:31 μμ »

Μικρη διορθωση...οι συμπιεσεις μου ηταν σε αυτες τις μετρησεις σε bar, και οχι kg/cm2, μικρη διαφορα....
Καταγράφηκε
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2519


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #12 στις: Κυριακή 18 Νοέμβριος 2018, 09:55:23 πμ »

Απο ο΄τι θυμαμαι απο τα νιατα μου στην Αγγλια που ψαχνομουνα μανιωδως, αν βγαζει μπλε καπνο κατα την επιταχυνση, τοτε φταινε τα ελατηρια εμβολου, αν βγαζει κατα την επιβραδυνση τοτε φταινε τα τσιμουχακια η/και οι οδηγοι βαλβιδων.

Σωστά θυμάσαι. Τώρα για τα υπόλοιπα, όταν αρχίσω κι' εγώ τις εγχειρήσεις.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
Παύλος
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9256



« Απάντηση #13 στις: Κυριακή 18 Νοέμβριος 2018, 10:38:20 πμ »

Αυτο το φορουμ ειναι θησαυρός τελικά.
Μπράβο σας ρε παίδες 
Καταγράφηκε

Παύλος Καρούμπης
john lk
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 608



« Απάντηση #14 στις: Κυριακή 18 Νοέμβριος 2018, 13:03:12 μμ »

γραφουμε...γραφουμε....λεμε και κανενα ψεμα να περασει η ωρα....
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8907


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #15 στις: Κυριακή 18 Νοέμβριος 2018, 15:29:45 μμ »

Δεν ξέρω αν ισχύει οτιμ κ στα αυτοκίνητα, αλλά όπως ειπώθηκε καπνός μπλού κατα την κύλιση σημαίνει πρόβλημα στα ελατήρια.
Οταν φταίνε τα τσιμουχάκια βγάζει μπλέ καπνό κ στην εκκίνηση το πρωί επειδή το λάδι που μένει μέσα στο χώρο των εκκεντροφόρων στραγγίζει στο θάλαμο καύσης.
Ομως οταν πχ κατεβαίνεις μια κατηφόρα  φρενάροντας με ταχύτητα κ μετα πατώντας γκάζι βγάζει ενα μπλε συννεφο μπλέ καπνού τι φταίει?




γραφουμε...γραφουμε....λεμε και κανενα ψεμα να περασει η ωρα....


Ψέμα το λένε τώρα ? Για να ξερω.
Καταγράφηκε
petros047
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 103


« Απάντηση #16 στις: Τρίτη 20 Νοέμβριος 2018, 22:30:03 μμ »

ο john lk εχει δικαιο
Πηγα σημερα σαν τελειως ασχετος , οχι οτι ξερω και πολλα απο αυτον τον κινητηρα, σε αντιπροσωπεια honda επωνυμη και πολλα ετη στον χωρο.
Τον ρωτησα αν ανοιξουμε μοτερ για να αλλαχθει ο αξωνας που εχει το γραναζι της αλυσιδας τι κοστος θα εχει και γιατι.
ειπε 600 ευρω + το ανταλακτικο και αυτο γιατι θα γινει οτι αναφερει ο john lk στην κεφαλη φλαντζες και επισης ελατηρια στα πιστονια.
Μονο με αυτον τον τροπο θα μπορουνε να δωσουνε εγγυηση επισκευης.
Αρα η λιστα εχει ως εξης ως τωρα
Κεφαλη μηχανουργειο , τσιμουχες, ελατηρια πιστονιων , φλαντζες + οτι αλλο χρειαστει απο θεμα βλαβης πλεον ή φθορας.
Αν τα κανεις μονος με ενα προχειρο υπολογισμο εισαι - 250 ευρω

 
Καταγράφηκε
john lk
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 608



« Απάντηση #17 στις: Τρίτη 20 Νοέμβριος 2018, 23:45:19 μμ »

Σημειωσε Πετρο οτι ενδεχεται να χρειαστεις και βαλβιδες, πασχουν ελαφρως απο κοιλωμα στο στελεχος εκει που κτυπα το κοκκορακι, μπορουν να τορνιριστουν ελαφρα για να ξαναγινει επιπεδο το σημειο αυτο.
Επισης παιζει να χρειαστουν αλλαγη οι καδενες των εκκεντροφορων (εγω τις αλλαξα) αν εχει αρκετα χλμ.
Παντως με αυτα που αναφερεις το κοστος ειναι καπου εκει για τα ανταλλακτικα (αν εισαι μελος του κλαμπ εχεις εκπτωση 18% στον Σαρακακη με την επιδειξη καρτα μελους).
Μπορεις να ψαχτεις απο μονος σου για Ο ρινγκ (που σιγουρα θα χρειαστεις) και να βαλεις βιτον εμπορειου στο 1/3-1/4 της τιμης του Σαρακακη και μακραν ανωτερης ποιοτητας, θα γλυτωσεις καμποσα χρηματα ετσι (τα μαμισια ειναι NBR και ακριβα και χειροτερης ποιοτητας/αντοχης απο τα βιτον)
Η γνωμη μου ειναι να μην προχωρησεις μονος σου σε ενα τοσο εκτεταμενο ανοιγμα του κινητηρα εκτος αν εχεις την γνωση, τα εργαλεια, τον χωρο και τον χρονο.
Καταγράφηκε
petros047
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 103


« Απάντηση #18 στις: Τετάρτη 21 Νοέμβριος 2018, 10:34:40 πμ »

Προφανως δεν θα το επιχειρησω μονος γιατι απο οτι ειδα αγριευει το πραγμα  Grin Grin ειναι πολλα που χρειαζεται απλα και μονο που θα ανοιχτει.
Καταγράφηκε
Σελίδες: [1] | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!