Τρίτη 18 Ιούνιος 2019, 20:50:45 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: ..
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Ράγισμα βάσης σταντ  (Αναγνώστηκε 1661 φορές)
Jim35gr
Επισκέπτης
« στις: Τετάρτη 07 Νοέμβριος 2018, 10:50:33 πμ »

Παιδιά  Καλησπέρα. Εδώ και λίγο καιρό παρατήρησα ότι η μηχανή  στο πλαϊνό μονό σταντ έγερνε περισσότερο από ότι έπρεπε. Τελικά είδα ότι η βάση έχει από την κάτω πλευρά σε μήκος περίπου 2-3 πόντους ένα σχίσιμο με αποτέλεσμα  το παραπάνω. Με το χέρι και λίγη δύναμη το έφερα στην θέση τη κανονική. Θέλω να ρωτήσω η βάση είναι κολλημένοι στο πλαίσιο? Γιατί κάτι τέτοιο πήρε το μάτι μου. Και τι μπορώ να κάνω? Παίζει ηλεκτροκόληση η αρκγον?
Καταγράφηκε
linuxfighter
The Technician
Μέλος HTC
Οδηγάρα
***
Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 473


Μούρη... μ'εχεις κάνει καψούρη!!!


« Απάντηση #1 στις: Τετάρτη 07 Νοέμβριος 2018, 11:28:54 πμ »

Μιλώντας καθαρά με προσωπική άποψη λόγο του ότι έσπασε, έχασε τη συνοχή (και την αντοχή του) το υλικό. Θεωρώ ότι μπορείς να καλύψεις το κενό ΑΛΛΑ δεν θα επιστρέψει στην αρχική κατάσταση από θέμα αντοχής. Θα προτιμούσα να το άλλαζα για να μην την εβρισκα κάποια στιγμή στην άσφαλτο
Καταγράφηκε
Jim35gr
Επισκέπτης
« Απάντηση #2 στις: Τετάρτη 07 Νοέμβριος 2018, 11:42:12 πμ »

Αλλάζη η βάση στο 650? Δεν είδα κάτι τέτοιο. Έχω την εντύπωση ότι είναι πάνω στο σασί.
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη 07 Νοέμβριος 2018, 11:53:10 πμ από Jim35gr » Καταγράφηκε
Jim35gr
Επισκέπτης
« Απάντηση #3 στις: Τετάρτη 07 Νοέμβριος 2018, 13:21:12 μμ »

Πήρα σαρακακης η απάντηση είναι ότι η βάση του σταντ είναι πάνω στο πλαίσιο 😂😂  Δεν το πιστεύω αυτό δε παιδιά. Δηλαδή αν ραγίσει η σπάσει η οτιδήποτε άλλο πρόβλημα θα αλλάξεις το πλαίσιο? Έχουμε τρελαθεί τελείως. Άσε στο διπλό σταντ να κάνω και μπράτσα στα γεράματα 😁
Καταγράφηκε
linuxfighter
The Technician
Μέλος HTC
Οδηγάρα
***
Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 473


Μούρη... μ'εχεις κάνει καψούρη!!!


« Απάντηση #4 στις: Τετάρτη 07 Νοέμβριος 2018, 14:38:56 μμ »

Διαβάζοντας το αρχικό ποστ νόμιζα ότι το σταντ είχε το πρόβλημα. δεν πρόσεξα ότι ελεγες βάση. Σου ζητώ συγνώμη. τότε πας σε επιδιόρθωση και μακάρι να μην έχεις πρόβλημα στο μέλλον
Καταγράφηκε
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2493


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #5 στις: Παρασκευή 09 Νοέμβριος 2018, 16:41:37 μμ »

Δεν το πιστεύω αυτό δε παιδιά. Δηλαδή αν ραγίσει η σπάσει η οτιδήποτε άλλο πρόβλημα θα αλλάξεις το πλαίσιο?

Κι' εγώ δεν το πίστευα, γιατί το 600 έχει τη βάσ του σταντ πάνω στη βάση του μαρσπιέ. Αλλά μην ανυσηχείς, είναι δουλειά που γίνεται. ο συγκολλητής θα ανοίξει λίγο το ράγιαμα με τροχό και θα γεμίσει με κόλληση.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8844


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #6 στις: Παρασκευή 09 Νοέμβριος 2018, 18:12:24 μμ »

...ο συγκολλητής θα ανοίξει λίγο το ράγιαμα με τροχό και θα γεμίσει με κόλληση.


Και μη σου πώ οτι αν ο μάστορης κατέχει το άθλημα θα γίνει κ καλύτερο.

Απλά θα αναγκαστείς να το πλύνεις καλά επειδή εκεί πιτσιλιέται απο το λιπαντικό της αλυσίδας, να καλύψεις την πλαστική γλίστρα της αλυσίδας
μην πεταχτεί κόληση κ την λιώσει, επίσης πρέπει να βγεί το πλαινό σταντ κ ο διακόπτης του.
« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή 09 Νοέμβριος 2018, 18:14:24 μμ από Stoneman » Καταγράφηκε
Jim35gr
Επισκέπτης
« Απάντηση #7 στις: Δευτέρα 12 Νοέμβριος 2018, 10:38:34 πμ »

Τελικά  το ράγισμα διορθώθηκε με κόλλημα αρκγον σε μαγαζί που φτιάχνει εξατμίσεις.
Το περίεργο είναι την ώρα που έφευγα ήρθε ένα άλλο παλικάρι με την ΊΔΙΑ μηχανή με το ίδιο ακριβώς πρόβλημα. Μήπως η χοντρή πάσχει σε αυτό το σημείο?
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8844


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #8 στις: Τρίτη 13 Νοέμβριος 2018, 17:28:24 μμ »

.....Μήπως η χοντρή πάσχει σε αυτό το σημείο?

Μονο όταν ένας χοντρός που περιμένει γκόμενα κάθεται στη σέλα με το μηχανάκι στο πλαινό σταντ.
Καταγράφηκε
Jim35gr
Επισκέπτης
« Απάντηση #9 στις: Τετάρτη 21 Νοέμβριος 2018, 09:22:30 πμ »

Λοιπόν το πρόβλημα διορθώθηκε αλλά  έχω το εξής πρόβλημα (ίσως δεν θυμάμαι καλα).
Όταν υπήρχε ταχύτητα στο κιβώτιο και κατέβαζες το σταντ θυμάμαι η μηχανή  έσβυνε. Τώρα όταν έχω το αμπραγιάζ κρατημένο η μηχανή ξεκινάει κανονικά η δεν σβήνει(πάντα με κατεβασμένο το σταντ ). Χωρίς αμπραγιάζ η μηχανή δεν πέρνει μπρος. Τελικά το σωστό δεν είναι όταν υπάρχει ταχύτητα στο κιβώτιο η μηχανή να μην μιζάρει η και να σβήνει όταν είναι κάτω το σταντ ανεξάρτητα αν πατάς αμπραγιάζ ?
Καταγράφηκε
john lk
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 591



« Απάντηση #10 στις: Τετάρτη 21 Νοέμβριος 2018, 10:30:35 πμ »

Ναι, ετσι οπως τα λες ειναι.

Με σβηστη μηχανη
Οταν το σταντ ειναι κατω δεν μιζαρει αν δεν εχει νεκρα.
Οταν το σταντ ειναι πανω και εχεις ταχυτητα στο κιβωτιο, δεν θα μιζαρει αν δεν πατησεις αμπραγιαζ.

Με αναμμενη μηχανη αν εχεις ταχυτητα στο κιβωτιο και εχεις πατημενο αμπραγιαζ και κατεβασεις το σταντ θα σβησει.

Οτιδηποτε αλλο οφειλεται ειτε στον μικροδιακοπτη της μανετας του αμπραγιαζ, ειτε στον περιστροφικο διακοπτη του σταντ (μπορει και να επανατοποθετηθηκε σε λαθος θεση η ακιδα του), ειτε στην βαλβιδα της νεκρας, ειτε σε κομμενο καλωδιο του κυκλωματος.
Αν εχεις προβλημα ξανακοιταξε την τοποθετηση του διακοπτη του σταντ.
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8844


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #11 στις: Τετάρτη 21 Νοέμβριος 2018, 11:01:43 πμ »


Αν εχεις προβλημα ξανακοιταξε την τοποθετηση του διακοπτη του σταντ.


Οπως τα λεει ο Ιωάννης .
Αν τον πείραξες τώρα που κόλησες την βάση ίσως να μην πάτησε καλά το ποδαράκι που έχει για να περιστρέφεται.

Περισσότερα έχουν συζητηθεί εδώ: http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=20016.0
και εδώ:  http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=2343.25
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη 21 Νοέμβριος 2018, 11:03:41 πμ από Stoneman » Καταγράφηκε
Jim35gr
Επισκέπτης
« Απάντηση #12 στις: Πέμπτη 22 Νοέμβριος 2018, 12:26:37 μμ »

Το ποδαράκι είναι σωστά αλλά το κουφό είναι ότι ο κινητήρας δεν ξεκινά παρά μόνο αν πατήσω αμπραγιάζ. Αυτό σημαίνει ότι λειτουργεί κατά το κύκλωμα απλά δεν ακούει το αμπραγιάζ.
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8844


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #13 στις: Πέμπτη 22 Νοέμβριος 2018, 17:00:56 μμ »

Τα ξαναγράφω:


Στην όλη ιστορία παίζουν ρόλο συνδυασμένα τρείς διακόπτες.

α) ο διακόπτης της μανέτας του συμπλέκτη που ενώνει τις επαφές του οταν συμπλεκτάρουμε.
Τίς επαφές του είναι εύκολο να τις δείς , πρόσεξε την παρακάτω φωτό:



είναι αυτές οι δύο μικρες πλακε επαφές που δείχνει το βέλος. Πλησίασε το αυτί σου κοντά και άκουσε τον ήχο του, πρέπει να κάνε ενα χαμηλό ''κλίκ'' οπως κάνει και ο διακόπτης της μανέτας του εμπρός φρένου, αν δεν το κάνει εχει κολήσει.

β) Ο διακόπτης της νεκράς που βρίσκεται εδώ:



λύνεις το καπάκι του εμπρός γραναζιού με τις δύο 7αρες βίδες μια πάνω και μια κάτω και τον βρίσκεις. Είναι εύκολο να καταλάβεις αν λειτουργεί σωστά.
Τραβάς το βίσμα του και με τον διακόπτη με το κλειδί ανοικτό ακουμπάς το βίσμα του σε ενα μεταλικό σημείο πχ σε μια κοντινή βίδα , αν εχεις νεκρά και τον ενώσεις όπως είπα το λαμπάκι της νεκράς θα ανάψει. Εάν το λαμπάκι δεν ανάψει τότε εχει αυτός ζημιά.

γ) Ο διακόπτης του σταντ, για αυτόν ξεβιδώνεις το αριστερό πλαινό πλαστικό καπάκι που είναι κάτω απο την σέλα και βλέπεις αυτό το πράσινο βίσμα με τα δύο καλώδια, ενα πράσινο και ενα πράσινο /λευκό.



Οταν το πλαινό σταντ είναι κάτω ο διακόπτης είναι ΟΝ, για να τον ελέγξεις τραβας το βίσμα και το βγάζεις.
Κατόπιν με ενα μικρό καλώδιο ενώνεις  τους ακροδέκτες του βίσματος απο την μεριά της πλεξούδας , βασικά αν ο διακόπτης είναι κολημένος ανοικτός φαίνεται οτι το σταντ είναι μόνιμα κάτω, αρα τραβώντας το βίσμα θα είναι σαν να ανέβασες το σταντ .


Ετσι ελέγχεις τους τρείς διακόπτες, ακόμα για τον διακόπτη του συμπλέκτη μπορείς να ενώσεις τα δύο φισάκια απο την μεριά της πλεξούδας με ενα καλώδιο ωστε να δείς πώς αντιδρά το λαμπάκι.

 



Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8844


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #14 στις: Πέμπτη 22 Νοέμβριος 2018, 18:14:27 μμ »

Το ποδαράκι είναι σωστά αλλά το κουφό είναι ότι ο κινητήρας δεν ξεκινά παρά μόνο αν πατήσω αμπραγιάζ.

Με το σταντ σε ποιά θέση? Λαμπάκι αναμένο η όχι?

Αυτό σημαίνει ότι λειτουργεί κατά το κύκλωμα απλά δεν ακούει το αμπραγιάζ.

Θα δείξει ....
Καταγράφηκε
Jim35gr
Επισκέπτης
« Απάντηση #15 στις: Παρασκευή 23 Νοέμβριος 2018, 10:19:13 πμ »

Λοιπόν  σταντ κάτω ταχύτητα 1 λαμπάκι νεκρά σβηστό μιζάρω δεν πέρνει. Σταντ κάτω 1 ταχύτητα λαμπάκι νεκρά σβηστό πατάω αμπραγιάζ μιζάρω η μηχανή ξεκινάει. Να υποθέσω το διακόπτη του αμπραγιάζ έχει πρόβλημα. Ευχαριστώ για τις φοτο θα κάνω έλεγχο. Ο διακόπτης του αμπραγιάζ κάνει το κλικ. Βγάζω επαφές από διακόπτη αμπραγιάζ όλα δουλεύουν κανονικά (η μηχανή δεν πέρνει μπροστά που είναι και το σωστό με ταχύτητα και σταντ κατω). Βάζω επαφές και η μηχανή με αμπραγιάζ πατημένο σταντ κάτω ταχύτητα στο κιβώτιο ξεκίνησε. Οπότε αν κατάλαβα καλά κάτι παίζει με τον διακόπτη του αμπραγιάζ?
« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή 23 Νοέμβριος 2018, 11:10:16 πμ από Jim35gr » Καταγράφηκε
billzisia
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 82



« Απάντηση #16 στις: Παρασκευή 23 Νοέμβριος 2018, 12:50:49 μμ »

Λοιπόν  σταντ κάτω ταχύτητα 1 λαμπάκι νεκρά σβηστό μιζάρω δεν πέρνει. Σταντ κάτω 1 ταχύτητα λαμπάκι νεκρά σβηστό πατάω αμπραγιάζ μιζάρω η μηχανή ξεκινάει. Να υποθέσω το διακόπτη του αμπραγιάζ έχει πρόβλημα. Ευχαριστώ για τις φοτο θα κάνω έλεγχο. Ο διακόπτης του αμπραγιάζ κάνει το κλικ. Βγάζω επαφές από διακόπτη αμπραγιάζ όλα δουλεύουν κανονικά (η μηχανή δεν πέρνει μπροστά που είναι και το σωστό με ταχύτητα και σταντ κατω). Βάζω επαφές και η μηχανή με αμπραγιάζ πατημένο σταντ κάτω ταχύτητα στο κιβώτιο ξεκίνησε. Οπότε αν κατάλαβα καλά κάτι παίζει με τον διακόπτη του αμπραγιάζ?
Εαν καταλαβα απο τα λεγομενα σου,μαλλον ο διακοπτης του σταντ δεν λειτουργει,αφου με ανοιχτο σταντ πηρε μπρος!!
Καταγράφηκε

Πασχω απο αθεραπευτη οξεια τρανσαλπιτιδα!!
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8844


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #17 στις: Παρασκευή 23 Νοέμβριος 2018, 16:36:56 μμ »


σταντ κάτω
ταχύτητα 1η
λαμπάκι νεκράς σβηστό
μιζάρω δεν πέρνει.

Σωστά , με κατεβασμένο το σταντ παίρνει ΜΟΝΟ με νεκρά , ακόμα κ αν πατας συμπλέκτη.


Σταντ κάτω
1η ταχύτητα
λαμπάκι νεκράς σβηστό
πατάω αμπραγιάζ
μιζάρω η μηχανή ξεκινάει.

Λάθος . ΔΕΝ πρέπει να ξεκινάει.

Αφού το λαμπάκι σβήνει αυτό σημαίνει οτι ο διακόπτης της νεκράς λειτουργεί.
Επίσης λειτουργεί κ ο διακόπτης του συμπλέκτη αφού αλλάζει κατασταση όταν έχεις πατημένη την μανέτα.

Πρέπει να είναι ο διακόπτης του σταντ σε λάθος θέση , η έχει πρόβλημα .

Βγάλε το αριστερό πλαινό πλαστικό κ βρες τον κονέκτορα του διακόπτη του σταντ.
Ελεγξέ τον με ενα πολύμετρο , οταν είναι επάνω θα δίνει συνέχεια.
Αν δεν έχεις πολύμετρο βάλε ενα λαμπάκι σε σειρά με μια μπαταρία κ σε σειρά με τον διακόπτη  κ δοκίμασε αν ο διακόπτης ελέγχει το λαμπάκι.


Βγάζω επαφές από διακόπτη αμπραγιάζ όλα δουλεύουν κανονικά (η μηχανή δεν πέρνει μπροστά που είναι και το σωστό με ταχύτητα και σταντ κατω). Βάζω επαφές και η μηχανή με αμπραγιάζ πατημένο σταντ κάτω ταχύτητα στο κιβώτιο ξεκίνησε. Οπότε αν κατάλαβα καλά κάτι παίζει με τον διακόπτη του αμπραγιάζ?

Οχι, ο διακόπτης του συμπλέκτη απλά στέλνει την γείωση του διακόπτη του σταντ στο ρελέ της μίζας, κάτι που δεν πρέπει να γίνεται με το σταντ κατεβασμένο, αρα ο διακόπτης του σταντ αντιδρά σαν το σταντ να είναι μονιμα επάνω.











Καταγράφηκε
Σελίδες: [1] | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!