Τρίτη 11 Δεκέμβριος 2018, 07:20:56 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Αν είναι η πρώτη σας επίσκεψη στο Forum, ειναι σημαντικό να δείτε πρώτα  αυτό
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Από Τρανσάλπ εξήμισι κατέχει κανείς εδώ μέσα;  (Αναγνώστηκε 627 φορές)
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2425


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« στις: Τρίτη 06 Νοέμβριος 2018, 09:30:13 πμ »

  Για τον τίτλο.
Λοιπόν ήλθε στην αυλή ένα 650 δωρεάν, για δυό χρόνια τουλάχιστον. Παρακολουθώ και τα του 650 στο φόρουμ, αλλά έχω φρικάρει με προβλήματα ή "προβλήματα" που ανεβαίνουν τώρα τελευταία στο φόρουμ και για αυτό μια ανακεφαλαίωση δεν βλάπτει:

Τα σημάδια του χρόνου είναι εμφανή.



Όμως η λειτουργία του, κινητήρας - μετάδοση, είναι πολύ πιό ήσυχη και πιό γλυκιά από των 600. Κυρίως γιατί τα 600άρια μου έχουν λίγο ελεύθερες εξατμίσεις, αλλά μικρές διαφορές υπάρχουν και το 650 είναι και πιό γραμμικό. Δεν είναι τόσο άδειο στις 2500 σαλ και σπρώχνει στις 4500. Αν και πιό γραμμικό το 650 βρίσκομαι με μια ταχύτητα κάτω και ψηλές στροφές χωρίς να το καταλάβω λόγω της ησυχίας του.
Από ανορθωτή όπως έχω διαβάσει εδώ, το 650 δεν πάσχει. Από ρουλεμάν λαιμού μια απ' τα ίδια με το 600 και η εντύπωσή μου είναι ότι προειδοποιεί για αλλαγή ή σφίξιμο των σφαιρικών, γιατί βρίσκεται στην αρχή. Έχω κάνει 200 χλμ αλλά δεν το έχω πιέσει λόγω της τρίτης φωτό. 
Σύμφωνα με το βιβλίο τα λάδια έχουν κάνει 10.000 χλμ και θα τα αλλάξω άμεσα και μέσα στα δύο χρόνια θα αλλάξω και τα άλλα υγρά.

Εδώ είμαστε:



Τόσα άλατα στο επίμαχο σημείο μαρτυρούν διαροή; Νερό της βρύσης; Ο Γώργος έχει ανεβάσει θέμα πώς αλλάζουμε τα στεγανοποιητικά ανάμεσα στους κυλίνδρους, θα το μελετήσω και θα επιληφθώ.

Και                                             .... μάλλον                                                       θέλει λάστιχα.

« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη 06 Νοέμβριος 2018, 09:32:01 πμ από γκ » Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2049



« Απάντηση #1 στις: Τρίτη 06 Νοέμβριος 2018, 18:58:23 μμ »

Γιαννη αν ολο αυτο το πραγμα που φαινεται στην φωτο ειναι αλατα πολυ φοβαμαι οτι το κυκλωμα θα εχει μεσα ...κορκοδειλους!

Κανε τα κουμαντα σου λοιπον να καθαριστει (πλεον οσο γινεται) και να μπει ενα σωστο αντιψυκτικο γιατι ετσι οπως το βλεπω μαλλον μονο νερακι βαζανε μεχρι τωρα στο ερμο το ΤΑ

(Τα λαστιχα γιατι τι εχουν? Μην εισαι σπαταλος εχουν ακομα πολυ ψωμι  )
Καταγράφηκε
XLGeorge
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2232


Pouroduro spirit


« Απάντηση #2 στις: Παρασκευή 09 Νοέμβριος 2018, 15:13:56 μμ »

Ελα Γιαννη, καλη συμβιωση με το λιγο ταλαιπωρημενο 650. Δεν ειναι αναγκη να αλλαξεις τα τσιμουχακια στο κυλινδρακι αναμεσα στους κυλινδρους εφ'οσον δεν τρεχουν, αλλα απλα καθαρισε τα αλατα και κοιταξε ν'αλλαξεις το "αντιψυκτικο" που εχει μεσα. Παντως το να αλλαξεις και τα τσιμουχακια δεν ειναι μεγαλη δουλεια και κοστιζουν ελαχιστα.

Οπως εχεις ηδη δει, το 650 ειναι σαφως πιο ροπατο απο το 600 - και δεν ειναι μονο το μαλακο δουλεμα του κινητηρα που δινει αυτη την εντυπωση. Επισης εχει σαφως πιο στιβαρο πλαισιο (το ιδιο με του 700) και πολυ καλο μαμα αμορτισερ. Γενικα, εχει πιο GT λειτουργια και πιο "στρηταδικο στησιμο" σε σχεση με το 600 (τιμονι, θεση οδηγησης). Οσο για προβληματα τα ξεχνας, τα 650 ειδικα ειναι απιστευτα αξιοπιστα μηχανακια.
« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή 09 Νοέμβριος 2018, 15:18:03 μμ από XLGeorge » Καταγράφηκε

XLV650, VFR800 VTEC, CRF1000

γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2425


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #3 στις: Πέμπτη 15 Νοέμβριος 2018, 18:34:44 μμ »

Για να αρχίσουμε το λύσιμο. Ααα! Πίσω πολιτισμός σε σχέση με το 600. Κλειδαριά για τη σέλα και δεν υπάρχουν οι βλακοπιπίλες του 600 αλλά αλενόβιδες. Εύγε Χόντα.

....Από ανορθωτή όπως έχω διαβάσει εδώ, το 650 δεν πάσχει....



Μμμμ SUN Ιαπωνίας, το είδα και στο βιβλιαράκι των σέρβις. Κανένα πρόβλημα με τον SUN, τους έχω στα 600άρια χρόνια.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
XLGeorge
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2232


Pouroduro spirit


« Απάντηση #4 στις: Πέμπτη 15 Νοέμβριος 2018, 19:06:32 μμ »

Μμμμ SUN Ιαπωνίας, το είδα και στο βιβλιαράκι των σέρβις. Κανένα πρόβλημα με τον SUN, τους έχω στα 600άρια χρόνια.

Κι'εγω Sun εχω στο δικο μου Γιαννη, τον αλλαξα προληπτικα στα 125000χμ πριν το ταξιδι στην Τουρκια με τον Λευτερη. Δεν βγαζουν ανορθωτη τα 650 οπως τα 600 αλλα δεν ειναι να παιρνει κανεις ρισκα σε μακρινα ταξιδια χωρις οδικη, ιδιως οταν το μηχανακι εχει τοσα χιλιομετρα. Το δε κοστος αλλαγης για ξενοιασμα ειναι μικρο, γυρω στο 50αρικο.
Καταγράφηκε

XLV650, VFR800 VTEC, CRF1000

γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2425


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #5 στις: Πέμπτη 15 Νοέμβριος 2018, 19:32:12 μμ »

Έβαλα λάδια, IGOL 10 - 40 που είχα, γιατί σύμφωνα με το βιβλιαράκι τα παληά ήταν εκεί 10.000 χλμ. Και φίλτρο λαδιού βεβαίως βεβαίως.

Τα τακάκια έχουν μέλλον, τα υγρά τα συμπλήρωσα, αλλαγή αργότερα.

Πάμε και μπροστά για την αλλαγή του ψυκτικού. Σύμφωνα με το βιβλίο βρίσκονται εκεί από το 2014. Τσάμπα το εύγε του παραπάνω ποστ, μπροστά και εσωτερικά του φαίρινγκ υπάρχουν 3 πλαστικά στεραιωμένα με βλακοπριτσίνια κυρίως. Το 600 έχει ένα και καλύτερα στεραιωμένο, το οποίο βέβαια από την πρώτη φορά που το έβγαλα, δεν το ξανατοποθέτησα. Εννοείται το ίδιο θα έκανα στο 650, αλλά δεν είναι δικό μου. Grin Το φαίρινγκ του 650 είναι ένα κομάτι, ενώ του 600 τρία, από τα οποία αφαιρείται το δεξιό για πρόσβαση στην τάπα του ψυγείου. Από τα τρία εσωτερικά πλαστικά του 650 πρέπει να φύγει το δεξιό τουλάχιστον για να έχεις πρόσβαση στην επάνω βίδα του προστατευτικού του ψυγείου. Αν φύγει η επάνω βίδα μπορεί να παραμερίσει το προστατευτικό και να έχεις πρόσβαση στην τάπα.

Κανε τα κουμαντα σου λοιπον να καθαριστει (πλεον οσο γινεται) και να μπει ενα σωστο αντιψυκτικο γιατι ετσι οπως το βλεπω μαλλον μονο νερακι βαζανε μεχρι τωρα στο ερμο το ΤΑ

Σοφέ αλλά όχι γέροντα Κώστα, τα πράγματα είναι αρκετά καλά για το κύκλωμα ψύξης. Πρώτον δεν έλειπε σταγόνα και δεύτερον αν και μου φάνηκε γάργαρο νερό της βρύσης...



... τελικά είχε κάποιο χρώμα, οπότε θα ήταν αντιψυκτικό. Τα άλατα ίσως ήταν από την ποιότητα της ευρωπαϊκής βαφής, ή από την θάλασσα, η μηχανή ήταν Κρήτη.

Σοφέ γέροντα, δεν χρειάζεται να λυθεί όλο το μηχανάκι για να μπουν υγρά.



Εδώ έχω σπρώξει το ρεζερβουάρ λίγο πίσω, ίσως να μη χρειάζεται αν έχεις χωνί με σωλήνα και το προστατευτικό του ψυγείου προς τα εμπρός. Αν ήταν δικό μου το 650 σίγουρα θα έκοβα το πλαστικό που σκεπάζει την τάπα και έτσι δεν θα χρειαζόταν να μετακινηθεί προς τα εμπρός το προστατευτικό του ψυγείου και άρα να ασχοληθώ με τα τρία εσωτερικά πλαστικά του φαίρινγκ.
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη 15 Νοέμβριος 2018, 19:35:30 μμ από γκ » Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2425


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #6 στις: Πέμπτη 15 Νοέμβριος 2018, 19:38:02 μμ »



Κι' άλλο πλαστικό για πέταμα.  Grin
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
XLGeorge
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2232


Pouroduro spirit


« Απάντηση #7 στις: Πέμπτη 15 Νοέμβριος 2018, 19:43:27 μμ »

Εδώ έχω σπρώξει το ρεζερβουάρ λίγο πίσω, ίσως να μη χρειάζεται αν έχεις χωνί με σωλήνα και το προστατευτικό του ψυγείου προς τα εμπρός. Αν ήταν δικό μου το 650 σίγουρα θα έκοβα το πλαστικό που σκεπάζει την τάπα και έτσι δεν θα χρειαζόταν να μετακινηθεί προς τα εμπρός το προστατευτικό του ψυγείου και άρα να ασχοληθώ με τα τρία εσωτερικά πλαστικά του φαίρινγκ.

Κοψτο και θα σε ευγνωμονησει ο ιδιοκτητης του αν χρειαστει ν'αλλαξει ψυκτικο χωρις ναχει βγαλει ολο το φαιρινγκ για βαλβιδες. Σε καποια φαση πριν δυο χρονια εχανε λιγο ψυκτικο το δεξι ψυγειο και εκανα ετσι 3000χμ πριν το αλλαξω. Λογω του κοψιματος, μπορουσα να ελεγχω τη σταθμη καθε λιγες μερες, μηπως και - αν και δεν χρειαστηκε να συμπληρωσω, εχανε ελαχιστα.
Καταγράφηκε

XLV650, VFR800 VTEC, CRF1000

konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2049



« Απάντηση #8 στις: Πέμπτη 15 Νοέμβριος 2018, 22:41:18 μμ »



Κι' άλλο πλαστικό για πέταμα.  Grin
Εννοειται οτι εγω αυτο το εχω βγαλει Παντελως αχρηστο και δυσκολευει αν θελεις να ρυθμισεις το καρμπ
Οπως επισης εχω κοψει και το πλαστικο ωστε να φαινεται η ταπα του ψυγειου

Προχωρα γερα Γιαννη!
Καταγράφηκε
Stoneman
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8523


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #9 στις: Σάββατο 17 Νοέμβριος 2018, 09:00:16 πμ »

Πρώτον το γνήσιο ψυκτικό είναι μπλού κ σε λίγο καιρό γίνεται διάφανο.

Οταν αλλαξα στην δική μου πρώτη φορά το δοκίμασα σαν γεύση, κ ήταν γλυκό, μετα έμαθα οτι είναι κ τοξικό.

Δεύτερον το τιμόνι είναι σκουριασμένο, ανεπίτρεπτον .

Για την τάπα του ψυγείου το πλαστικό προστατεύει την μάπα του μάπα που δεν θα βάλει σωστα την τάπα.
Απλά ξεβιδώνεις την Μ10 που το κραταει απο την εμπρός μεριά του ψυγειου κ το σπρώχνεις να κάνεις δουλεια, Χόντα είναι λες να αλλάζεις νερά κάθε εξάμηνο?
Η θα σου πέσει η μέση απο την κούραση να το κάνεις σωστά?

Η δική μου ήταν η μόνη που είχε στο πλαστικό κάλυμα του TPS ( του TPS έτσι? με ότι κ να σημαίνει αυτό) τρείς τρύπες κ μάλιστα τις δύο παλιές λίγο ανοιγμένες κ μια καινουργια στην σωστή θέση για ρύθμιση μίγματος.

Και αν είναι να κόβεις πλαστικά να το πείς απο τώρα να μην ξανανοίξω αυτό το θέμα .
Αντε μην τα πάρω πρωί πρώί.

 
Καταγράφηκε
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2425


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #10 στις: Σάββατο 17 Νοέμβριος 2018, 16:43:35 μμ »

Είπαμε το μηχανάκι δεν είναι δικό μου και δυστυχώς δεν θα κόψω κανένα πλαστικό!  Cry

Απλά ξεβιδώνεις την Μ10 που το κραταει απο την εμπρός μεριά του ψυγειου κ το σπρώχνεις να κάνεις δουλεια, Χόντα είναι λες να αλλάζεις νερά κάθε εξάμηνο?

Σοφέ γέροντα και μοντεράτορα, η βίδα είναι Μ6 με κεφάλι 10. Πάει τη ξέχασες κιόλας την πιο ωραία φατσούλα του ντουνιά!    Για να φτάσεις στη βίδα πρέπει να βγάλεις τα εσωτερικά πλαστικά του ψυγείου.
Και πρώτον μου τη δίνει μια δουλειά 5 λεπτών, η αλλαγή υγρών να χρειάζεται μια ώρα λύσιμο - δέσιμο πλαστικών, δηλαδή να χρειάζεται 65 λεπτά και καινούρια πριτσίνια. Και δεύτερον όπως γράφει ο σοφός αλλά όχι γέρων Γιώργος τη δουλειά αυτή μπορεί να την κάνεις από ανάγκη μακρυά από την αυλή και την αποθήκη σου, ή τακτικά λόγω διαροής.

Η θα σου πέσει η μέση απο την κούραση να το κάνεις σωστά?

Εκτός από σοφός είσαι και μάγος; Πράγματι η μέση μου έχει το χάλι της τώρα τελευταία και κουβαλάω και ξύλα από το χωράφι!

Πιάσε δυο υπογλώσσια για να δεις ένα 650 χωρίς πλαστικά!









 Shocked Shocked Shocked
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
Padis
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1181



« Απάντηση #11 στις: Σάββατο 17 Νοέμβριος 2018, 17:28:41 μμ »

Ρε συ Γιάννη.... μην του βαζεις τέτοιες φωτογραφίες του πετράνθρωπου....
Ήδη πιστεύω έχει κουτουπώσει 2 υπογλώσσια !!!  Tongue Tongue Tongue



Ρε συ, καλό είναι τούτο ! Το μόνο που δεν μου αρέσει είναι τα ψυγεία.  (Νου μπαίνουν ιδέες...)
Καταγράφηκε

«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2425


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #12 στις: Κυριακή 18 Νοέμβριος 2018, 17:42:41 μμ »

Ρε συ, καλό είναι τούτο ! Το μόνο που δεν μου αρέσει είναι τα ψυγεία.  (Νου μπαίνουν ιδέες...)

Εμένα δεν μου αρέσουν τα μη χρηστικά. Τρακτερωτά λάστιχα, δηλαδή λάσπη, χωρίς φτερά. Τα ψυγεία υπάρει τρόπος να κρυφτούν.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
Stoneman
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8523


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #13 στις: Κυριακή 18 Νοέμβριος 2018, 18:40:35 μμ »


.. Τα ψυγεία υπάρει τρόπος να κρυφτούν.



Tα ψυγεία δεν μπορούν να γίνουν ένα ?
Καταγράφηκε
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2425


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #14 στις: Δευτέρα 19 Νοέμβριος 2018, 07:47:15 πμ »


Tα ψυγεία δεν μπορούν να γίνουν ένα ?

Υπάρχει το μακρόστενο ψυγείο των τσοπεράδικων το οποίο τοποθετείται εμπρός από τη δοκό του σκελετού. Όμως:
1. Με τη γεωμετρία του ΤΑ και τον 21 τροχό πιθανόν δεν χωράει.
2. Θα χρειαστεί θωράκιση, εφόσον η μηχανή δεν θα είναι μόνο για άσφαλτο.
3. Θα χρειαστεί κάποια τροποποίηση στο κύκλωμα γιατί το εν λόγω ψυγείο βρίσκεται πιό χαμηλά από τον κινητήρα.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
Σελίδες: [1] | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!