Άμα ξέρεις πάντως πες μου τι κάνει η βίδα στα αναλογικά όργανα μειώνει την ροη ;
Γιατί στην αρχή παίζουν σαν τρέλα άρα το ίδιο θα κάνει και το ψηφιακό πως σταθεροποιητε μετά ;
Ναι η βίδα έχει στο κάτω μέρος μια μπίλια ωστε η βίδα καθώς στρέφεται με τον καιρό να μην τρυπήσει την σωλήνα .
Λογικά πιέζοντας την σωλήνα μειώνεται η διατομή της κ λογικά πέφτει κ η ροή του αέρα.
Με άλλα λόγια κάνεις το όργανο πιο ''αναίθητο'' σαν να ανεβαζεις κλίμακα σε πολύμετρο.
Πώς σταθεροποιείται ποιό? το ψηφιακό η το σωληνάτο ?
Στο ψηφιακό έχεις λύσεις ,
α) Βαζεις βίδα κ μπίλια στην σωλήνα που θα συνδέει τον αισθητήρα με τον κύλινδρο.
β) Ο αισθητήρας θα έχει κάποια έξοδο VOUT = VS x (0.018 x P + 0.94) ± (Pressure Error x Temp Multi x 0.018 x VS)
όπου VS η τάση τροφοδοσίας VS = 3.0 ± 0.3 V
Η Full-scale output (VFSO) είναι η τάση εξόδου στη μέγιστη πίεση, και είναι σύμφωνα με το Data Sheet 2.9 VDC
Αρα απο τα –50 εως τα 0 kPa η τάση εξόδου πάντα σύμφωνα με το Data Sheet μεταβάλλεται απο 2.7 έως 2.9 VDC δλδ μόλις 0,2 V.
Mία τάση δλδ που αν είναι σταθερή μπορεί να μετρηθεί κ με ένα πολύμετρο δίχως πολύπλοκες κατασκευές , αφού μάλιστα το κύκλωμα του είναι απλούστατο όπως δείχνει το Figure 4, σελίδα 7.
Αν η τάση είναι μικρή τότε θα πρέπει να κατασκευαστεί ενα κύκλωμα με τελεστικούς ώστε να την ενισχύσει κ να είναι μετρήσιμη.
Ομως ένα τέτοιο κύκλωμα θα θέλει κ καλιμπράρισμα λόγω ανοχών των υλικών.
Πράμα εύκολο, απλά συνδέεις κοινή είσοδο στους αισθητήρες κ ρυθμίζεις απολαβή για ίδια ταση εξόδου.
Ομως αν δεν ακολουθηθεί η λύση α, τότε θα πρέπει να σταθεροποιηθεί η ταση εξόδου αφου λογικά θα είναι παλμοί τάσης με συχνότητα ανάλογη των στροφών του κινητήρα.
Αυτό μπορεί να γίνει με μια χρονική σταθερά, δλδ πυκνωτή παραλληλα στην έξοδο κ αντίσταση σε σειρά , ένα φίλτρο ας πούμε .
Ο πυκνωτής θα μπορούσε να υπολογιστεί αν ξεραμε την συχνότητα , αλλά επειδή δεν την ξερουμε θα γίνει πειραματικά .
Η δέ αντίσταση θα μπορεί να είναι ένα ποτενσιόμετρο ωστε να ρυθμίζουμε (σαν την βίδα του Rothewalt δλδ) ξεχωριστά κάθε κύλινδρο με περισσότερη ακρίβεια.
Το καλό που έχουν οι ενδείξεις αναλογικές η ψηφιακές είναι ότι ξέρεις κατά κάποιο τρόπο και την κατάσταση του κυλίνδρου πιστονιού ανάλογα με το vacuum.
Και πως θα γίνεται αυτό? πως θα ξέρεις την ακριβή θέση της πεταλούδας σε κάθε καρμπ?
Η ακόμα κ την φθορά σε κάθε καρμπ?