Τετάρτη 21 Νοέμβριος 2018, 22:03:25 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Αν είναι η πρώτη σας επίσκεψη στο Forum, ειναι σημαντικό να δείτε πρώτα  αυτό
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 [2] | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: θορυβος οταν σταματαει η μηχανη.  (Αναγνώστηκε 686 φορές)
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8494


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #25 στις: Τετάρτη 07 Νοέμβριος 2018, 16:23:32 μμ »

Την ασφάλεια δεν την βλέπω να έχει κ τόσο πολλή ζημιά, έχει αλλά όχι σοβαρή.
Μοιάζει δλδ με την δική μου που την άφησα κάμποσα χλμ ακόμα .



Το γρανάζι όμως αν δεν κάνω λάθος ειδικά στην 1η φωτό φαίνεται πως δεν είναι κυκλικές οι εγκοπές .
Τώρα , αν αλυσίδα κ γρανάζι έχουν την ίδια ηλικία κ χιλιόμετρα θέλουν κ τα δύο πέταμα .

Ο άξονας είναι φθαρμένος , το καρέ  στην μεριά που πατάει το γρανάζι είναι το μισό .
Δeν έχει δλδ τριγωνίσει σαν αυτόν :



Αλλά δεν είναι κ σαν τον δικό μου :



Ολα αυτά δυστυχώς προκαλούνται απο υπερβολικά η λάθος τεντωμένη αλυσίδα.
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8494


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #26 στις: Τετάρτη 07 Νοέμβριος 2018, 16:36:00 μμ »

Μπορείς να διαβάσεις σχετικά εδώ : https://advride.gr/threads/%CE%91%CE%BE%CE%B9%CE%BF%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AF%CE%B1-transalp.4510/page-4

Υπάρχει μια λύση ,  , είναι ενα γραναζι διπλό που ''πιάνει'' μεγαλύτερη επιφάνεια πάνω στο καρέ του άξονα , έτστι γλυτώνεις το κόστος επισκευής .

https://kkbike.it/en/kit-transmission/142-honda-xlv600650700-transalp-fsprocket-superpinion-8053830250130.html

Υπάρχει κ ένα σχετικό βίντεο , ψάχτο σαν RED CAP COMPLETE ASSEMBLY:

<a href="http://www.youtube.com/v/OHFoCPM15XM" target="_blank">http://www.youtube.com/v/OHFoCPM15XM</a>

<a href="http://www.youtube.com/v/0t04ljZ2dzE" target="_blank">http://www.youtube.com/v/0t04ljZ2dzE</a>
Καταγράφηκε
petros047
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 55


« Απάντηση #27 στις: Τετάρτη 07 Νοέμβριος 2018, 17:28:33 μμ »

Αν  κατάλαβα καλά θα πρεπει όπως ειναι ο άξονας έξω έξω  να είναι και μέσα.
Δεν νομίζω να μπω στην διαδικασία για ειδικά γρανάζια είναι και το θέμα με την 3 ταχύτητα όποτε ίσως κάποια στιγμή βρω μοτέρ.
Προς το παρων πήρα ένα γνήσιο γρανάζι να την συμμαζέψω και βλέπουμε
Καταγράφηκε
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2416


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #28 στις: Τετάρτη 07 Νοέμβριος 2018, 20:32:02 μμ »

Τυχερός είσαι. Το γρανάζι που είναι άχρηστο είναι το φθηνό, εν αντιθέσει με τον άξονα.

Αν  κατάλαβα καλά θα πρεπει όπως ειναι ο άξονας έξω έξω  να είναι και μέσα.

Ναι έτσι ήταν καινούριος.

Δεν νομίζω να μπω στην διαδικασία για ειδικά γρανάζια είναι και το θέμα με την 3 ταχύτητα όποτε ίσως κάποια στιγμή βρω μοτέρ.

Μην υποτιμάς τις πατέντες. Θα σου δώσουν υποθέτω άλλα 50.000 χλμ, τη ζωή ενός γραναζιού δηλαδή. Μετά αλλάζεις άξονα περίπου 250€ συν πολλά εργατικά για να μη μπλέξεις με μεταχειρισμένο κινητήρα.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
petros047
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 55


« Απάντηση #29 στις: Τετάρτη 07 Νοέμβριος 2018, 20:34:18 μμ »

Μολις τελειωσα με αλλαγη γραναζι γνησιο και ασφαλεια.
Την εκανα βολτα η μηχανη εχει ησυχασει δεν ακουγεται τπτ πλεον στην πορεια αλλα και στην κυλιση της μηχανης.
Εχει αλλαξει επισης ως προς το καλυτερο ο ηχος της 3 ταχυτητας , αυτο βεβαια αφορα αλλο θεμα στο φορουμ.
Επισης με το γνησιο γραναζι η ρυθμιση ηρθε πιο μπροστα ειμαι στην πρωτη γραμμη.
Η αλυσιδα αν και σφικτη  δεν με αρεσε γιατι δεν ειναι μαλακια δλδ ηταν απο το πανω μερος απο το γραναζι το μπροστα και δεν το αγκαλιαζε με το βαρος της ηθελε να την τεντωσω.
Το θεμα ειναι οτι ειχα στο προγραμμα αλλαγη συμπλεκτη τωρα δεν ξερω να αγορασω αλυσιδα πρωτα και να αφησω μετα τον συμπλεκτη?
Τον συμπλεκτη ειχα σκοπο μηπως , που δεν νομιζω , βελτιωθει ο ηχος της 3.
Απο την στιγμη που τωρα η μηχανη εστρωσε και πλεον στα δικα μου χερια ο αξονας δεν θα χαλασει αλλο πιστευεται οτι θελει αλλαγη ? Θα βγαλει στο μελλον οπως και να εχει προβλημα?

Καταγράφηκε
petros047
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 55


« Απάντηση #30 στις: Τετάρτη 07 Νοέμβριος 2018, 20:39:02 μμ »



Μην υποτιμάς τις πατέντες. Θα σου δώσουν υποθέτω άλλα 50.000 χλμ, τη ζωή ενός γραναζιού δηλαδή. Μετά αλλάζεις άξονα περίπου 250€ συν πολλά εργατικά για να μη μπλέξεις με μεταχειρισμένο κινητήρα.

Αυτο ειναι το κακο οτι ενας που ρωτησα ζητησε 1000 ευρω δλδ οκ τετοιες εποχες το σκεφτεσε αρκετα  ο αξονας κανει 120 ευρω απο οτι ειδα αν πεις με την ευκαιρια να αλλαξεις και την 3 ταχυτητα χοντρικα αλλα 110 ευρω + φλαντζες oring.
Πιστευω ενα λογικο ποσο θα ηταν 500-600 ευρω. οποτε αλλαζει το θεμα και μετα κανεις το δικο σου μοτερ γιατι τοσο εχουν και τα μεταχειρισμενα
Καταγράφηκε
petros047
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 55


« Απάντηση #31 στις: Πέμπτη 08 Νοέμβριος 2018, 00:09:51 πμ »

Μπορείς να διαβάσεις σχετικά εδώ : https://advride.gr/threads/%CE%91%CE%BE%CE%B9%CE%BF%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AF%CE%B1-transalp.4510/page-4

Υπάρχει μια λύση ,  , είναι ενα γραναζι διπλό που ''πιάνει'' μεγαλύτερη επιφάνεια πάνω στο καρέ του άξονα , έτστι γλυτώνεις το κόστος επισκευής .

https://kkbike.it/en/kit-transmission/142-honda-xlv600650700-transalp-fsprocket-superpinion-8053830250130.html

Αν δεν κάνω λάθος με 36 ευρώ περνεις και το γρανάζι και το update option
Είναι φθηνό όταν αλλάξω αλυσίδα θα το κάνω
Σε ευχαριστώ
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8494


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #32 στις: Πέμπτη 08 Νοέμβριος 2018, 10:27:23 πμ »

Μάστρο Peter , αφού πιάνουν τα χέρια σου .

Θα σου πώ τι θα έκανα στην θέση σου .

Πρώτον σε ένα μηχανάκι που πιάνει δεν πιάνει τα 1800 με 2200 ευρώ ανάλογα την κατάσταση τα αξεσουάρ κ την ηλικία κ μένει στη λίστα αναμονής κάτι μήνες για να πουληθεί δεν θα έδεινα 1000 ευρώ για επισκευή.
Δεν το συζητάω κάν , ακόμα κ να μου περίσσευαν δλδ .
Αν όμως μου περίσσευαν τα ευρά κ μέ έτρωγε ο στόλος μου θα πούλαγα το μηχανάκι κ θα έβαζα κ το περίσεμα να πάρω άλλο.
Αν κ αυτό το έχω ξαναγράψει αν θυμάμαι καλά.

Αν ο άξονας έγινε ετσι στα 50000χλμ (δεν ξερω κ πόσα έχει το μηχανάκι κ αν είναι κ τα πραγματικά) θα έβαζα ενα πατεντο-γράναζο να βγάλει ο άξονας αλλα 50000 χλμ κ μέχρι τότε δλδ σε βάθος  4ετίας θα είχα αποφασίσει , αλλά όχι με το μαχαίρι στο λαιμό , τι να κάνω .

Το μηχανάκι σου δεν ξερω αν είναι 2000 η 2007, αλλά αφου έχουμε 2018, είναι από 18 μέχρι 11 χρόνων.
Τι περιμένεις?  σε ένα μηχανάκι κατά μέσο όρο 15 ετίας να μην ακούγεται τπτ?

Να πάθει τπτ χειρότερο με μια σωστή συντήρηση κ φροντίδα στα χέρια σου αποκλείεται.
Βρες ενα λαδάκι που να το κάνει να ακούγεται λιγότερο κ ξέχασέ το.
Το τσουλάς λοιπόν έτσι κ κοίτα να το ευχαριστηθείς , αλλιώς θα γίνεις αιμοδότης στα συνεργεία κ στα ανταλλακτικά κ άκρη δεν θα βρείς.
Ο καθένας θα σου λέει την δική του άποψη κ εσύ θα πληρώνεις κ τελειωμό δεν θάχει.

Και μεταχειρισμένο κινητήρα να πάρεις λότο είναι κ θα πληρώσεις πολλά μεν αλλά ...
Αν επισκευάσεις  τον δικό σου θα πληρώσεις πολλά δε , αλλά θα τον έχεις κάνει φέτες κ θα ξέρεις τι έχεις.


Αν όμως η κατάστασή του χειροτερεύει τότε αλλάζουν τα δεδομένα , μέχρι τότε όμως αστο να δείς πως θα τα πάει.
Σε κάθε αλλαγή λαδιών ρίχνε κ μια ματιά στον άξονα ετσι να έχεις μια εικόνα κ βλέπεις .

Και όπως έλεγε φίλος συμφορουμίτης:

Γνώμη μου , πάντα .
Καταγράφηκε
petros047
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 55


« Απάντηση #33 στις: Πέμπτη 08 Νοέμβριος 2018, 11:17:30 πμ »

Ετσι ειναι οπως τα λες και εχεις απολυτο δικαιο.
Απλα ειμαι ψειρας και θελω ολα να ειναι ενταξη.
Απο την αλλη σε μηχανη 10+ παντα κατι θα εχει δεν υπαρχει περιπτωση να ηρεμησεις τρύπιος κουμπαρας που λενε.
Και ευλογα θα μου πειτε αμα θες κατι τετοιο δωσε 7000+ για καινουργια απλα δυστηχως δεν γινεται.
Την αλλη φορα θα αλλαξω αλυσιδα γραναζι με αυτο το ιταλικο
Η 3 ταχυτητα εχει ηρεμησει πλεον αρκετα μετα της 4000 στροφες δεν ακουγεται καθολου.
Οταν  ερθει στο τελος του  ο αξονας ή και το κιβωτιο  τοτε βλεπουμε που οπως λες με σωστη χρηση συντηριση ισως εχω πολλα χμ ακομα
Απλα ειχα κακο μαθει στην αφρικα μου που πραγματικα για 10 χρονια δεν ειχα ποτε το παραμικρο βεβαια ειχα πεσει απο αρχη σε καλη μηχανη μετα την συντηρουσα εγω και ολα οκ.

Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8494


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #34 στις: Πέμπτη 08 Νοέμβριος 2018, 15:26:46 μμ »

..... βεβαια ειχα πεσει απο αρχη σε καλη μηχανη μετα την συντηρουσα εγω και ολα οκ.

Aυτή η φράση τα λεει όλα .
Καταγράφηκε
Mad Vag
Μέλος HTC
νέος οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 80


V


« Απάντηση #35 στις: Πέμπτη 08 Νοέμβριος 2018, 16:03:03 μμ »

Να δώσω κι εγώ την δική μου ιστορία σαν ... παθών! Grin

Δεδομένα:
1. 16 ετών η μηχανή  (του 2001 μοντέλο, τρίτο χέρι το δικό μου) όταν μπήκα στην διαδικασία τέτοιας συντήρησης.
2. Εκείνο το διάστημα η μηχανή θα έμπαινε συνεργείο για αλλαγή ψυγείων και γενικό συμμάζεμα-service.
3. Ένα ελάττωμά μου (από τα πολλά) … έχω πρόβλημα με τους θορύβους που είναι εκτός του φυσιολογικού στα μεταφορικά μου!

Κάποια στιγμή άκουγα την 3η διαφορετικά, κάτι που με μια πρώτη εκτίμηση ο μηχανικός είχε αποφάνθηκε σε φθορά στα γρανάζια της 3ης .
Όταν αναρωτήθηκα αν έχει νόημα να κάνουμε κάτι η πρώτη ερώτηση που μου έκανε ήταν απλή!
Έχεις σκοπό να την κρατήσεις ή όχι. Αν δεν έχεις άστη όπως είναι και απλά ενημερώνεις τον επόμενο.
Αν έχεις σκοπό να την κρατήσεις, κάνουμε τον κινητήρα βίδες, και φτιάχνουμε ότι έχει φθορά … αλλά να ξέρεις ότι μιλάμε για "καλό" κόστος.

Το μυαλό μου και το κομπιουτεράκι έλεγαν να την δώσω, να βάλω και κάποια ακόμα και να πάρω κάτι άλλο και ίσως πιο εξελιγμένο.
Η καρδιά μου (είμαι και ρομαντικός ο άτιμος ) μου είπε φτιάξε την και θα ξέρεις από εδώ και πέρα ότι έχει "καινούργιο" κινητήρα!

Ρομαντικός είπαμε ... άρα βίδες ο κινητήρας.
Τα χοντρά που αλλάχτηκαν ήταν γρανάζια τρίτης που ήταν φθαρμένα και κεντρικός άξονας που είχε κάποιες φθορές (επειδή δεν ανοίγεις κινητήρα ξανά)! Φυσικά και όλα τα τσίγκιρι μίγκιρι φλάντζες τσιμούχες και δεν ξέρω κι ‘γω τι άλλο …
Ας πούμε 1000€ η δουλειά όλη με γνήσια ανταλλακτικά.
(το ας πούμε πάει στο ότι έκανα και διάφορες άλλες εργασίες οπότε το συνολικό κόστος ήταν παραπάνω)

Αποτέλεσμα, πολλές φορές σκέφτομαι … τι μ@@@@ έκανα … δεν έπαιρνα κάτι άλλο … έδωσα τόσα λεφτά και πάλι με το ίδιο είμαι!
Και μετά την κοιτάω!  οπότε λέω καλά έκανα!

Άποψή μου πάντα!

Έχω πει ότι δεύτερη μηχανή κάποια στιγμή θα αποκτήσω και είναι στα σχέδια μου … αλλά το Transalp θα μείνει ακόμα και ως μουσειακό!
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8494


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #36 στις: Πέμπτη 08 Νοέμβριος 2018, 16:54:48 μμ »

Υπάρχουν τα λ7 που δίνεις και τα ζητάει, και αυτά που δίνεις επειδή το θές χωρίς να τα ζητάει.

Τα πρώτα είναι αναγκαία για να τσουλάει.
Τα δεύτερα δεν πρόκειται ποτέ να τα πάρεις πίσω , είναι για σένα κ για προσωπική σου ευχαρίστηση,
τα βλέπεις όταν την κοιτάς αλλά κανένας ισως δεν θα τα αναγνωρίσει.
Ομως τα ρίχνεις σε κάτι που είναι της προκοπής .

Μια απόφαση που θα πάρεις τώρα δεν πρέπει στο μέλλον να την βαρυγκομάς ,
είναι οι υπάρχουσες καταστάσεις κ βιώματα που σε κάνουν να την πάρεις .

Το κακό είναι οτι στο Ελλαδιστάν δεν υπάρχει πιά φιλότιμο κ τους μάγκες τους πάτησε το τραίνο.
Ετσι όλοι πουλάνε το χρέπι τους πάντα σε καλή τιμή (για αυτούς) , πάντα προσεγμένο, φυλασσόμενο σε παρκιγκ κλπ.

Μάλλον ο προηγούμενος ιδιοκτήτης της μηχανής του Πέτρου θα έμαθε κόστος επισκευής κ έτσι βρήκε το θύμα κ την έσπρωξε.
Αποτέλεσμα? να παιδεύεται τώρα ο ανθρωπος να το φέρει στα ίσα του με μεγάλο κόστος .
 Και δεν είναι κ σίγουρος τι άλλο θα του βγάλει στην πορεία .
Ενα μηχανάκι με τέτοια πρόβληματα και τέτοιο άξονα / αλυσίδα σημαίνει οτι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης το είχε παρατήσει κ μόλις είδε τα σκούρα το έδωσε .

Μετά απο όλα αυτά Βαγγέλη νομίζεις οτι το ερώτημα είναι η συναισθηματική αξία η το δέσιμο?

Αν δεν κάνω λάθος ο Παντελής Padis  πουλάει το μηχανάκι του ( http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=24399.0  ) αν δεν το έχει ήδη πουλήσει .
Τον Παντελή τον ξέρω, όπως τον ξέρει κ το μισό τουλάχιστον φόρουμ, δεν αξίζει λοιπόν να πουλήσεις την κουδουνίστρα κ να πάρεις ενα εγγυημένο μηχανάκι ?

Απόψεις .

Καταγράφηκε
petros047
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 55


« Απάντηση #37 στις: Πέμπτη 08 Νοέμβριος 2018, 18:15:43 μμ »

Να δώσω κι εγώ την δική μου ιστορία σαν ... παθών! Grin

3. Ένα ελάττωμά μου (από τα πολλά) … έχω πρόβλημα με τους θορύβους που είναι εκτός του φυσιολογικού στα μεταφορικά μου!

Το ιδιο ακριβως ελαττωμα εχουμε  Grin Grin Grin
Δεν κατηγορω τον προηγουμενο που το ειχε γιατι πραγματικα φαινοταν οτι δεν γνωριζει περα απο λαδια και αυτο σε μαστορα.
Ισως αυτα που ακουω εγω να μην τα ακουσε  ποτε.
κατηγορω τον μηχανικο που την ειδε που κακος τελικα εμπιστευτηκα να την δει αλλος και να την οδηγησει επρεπε να το κανω εγω μεγαλη βλακεια μου.
Επισης ειχα δει 5 ΤΑ αυτη ειναι στην κυριολεξια αγρατζουνιστη δλδ ειναι σαν καινουργια φαναρια πλαστικα σασσι ολα.
Οποτε διαλεξα αυτην γιατι οι αλλες θελαν και εξωτερικα μαζεματα + αν θα εβγαζαν και αυτες κατι μηχανικο οποτε με απλη λογικη διαλεξα αυτην που τουλαχιστον εξωτερικα δεν εχει τπτ και οτι προκύψει θα ειναι μηχανικο .
Οσο αναφορα τωρα τι θα κανω , ειμαι χαρακτηρας που αν με αρεσει κατι θα το κρατησω και δεν τρώγομαι για τεχνολογιες καινουργια μοντελα κτλ κτλ., αρκει αυτο που εχω να ειναι οπως πρεπει για τα δικα μου δεδομενα,πριν απο λιγη ωρα την εκανε βολτα ενας φιλος που ειχε ΤΑ τωρα εχει V strom και με κορόιδευε οσο αναφορα τον θορυβο της 3 για αυτον ηταν αποδεκτο 100%.
Οποτε επειδη με αρεσει αυτη η μηχανη και ειναι ιδανικη για μεσα στην πολη αλλα και εκτος ισως αργοτερα την κανω επισκευη γιατι και μονο στην ιδεα οτι εχει φαγωθει ο αξονας δεν θα ησυχασω.
Η διαφορα ειναι οτι κατα 90% θα το επιχειρήσω μονος μου θα παρω σιγα σιγα ανταλακτικα χωρις άγχος και θα προσπαθησω να την επισκευάσω.
Καλα να ειναι το φορουμ και η παρεα εδω κατι θα κανουμε....
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 [2] | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!