Να δώσω κι εγώ την δική μου ιστορία σαν ... παθών!
Δεδομένα:
1. 16 ετών η μηχανή (του 2001 μοντέλο, τρίτο χέρι το δικό μου) όταν μπήκα στην διαδικασία τέτοιας συντήρησης.
2. Εκείνο το διάστημα η μηχανή θα έμπαινε συνεργείο για αλλαγή ψυγείων και γενικό συμμάζεμα-service.
3. Ένα ελάττωμά μου (από τα πολλά) … έχω πρόβλημα με τους θορύβους που είναι εκτός του φυσιολογικού στα μεταφορικά μου!
Κάποια στιγμή άκουγα την 3η διαφορετικά, κάτι που με μια πρώτη εκτίμηση ο μηχανικός είχε αποφάνθηκε σε φθορά στα γρανάζια της 3ης .
Όταν αναρωτήθηκα αν έχει νόημα να κάνουμε κάτι η πρώτη ερώτηση που μου έκανε ήταν απλή!
Έχεις σκοπό να την κρατήσεις ή όχι. Αν δεν έχεις άστη όπως είναι και απλά ενημερώνεις τον επόμενο.
Αν έχεις σκοπό να την κρατήσεις, κάνουμε τον κινητήρα βίδες, και φτιάχνουμε ότι έχει φθορά … αλλά να ξέρεις ότι μιλάμε για "καλό" κόστος.
Το μυαλό μου και το κομπιουτεράκι έλεγαν να την δώσω, να βάλω και κάποια ακόμα και να πάρω κάτι άλλο και ίσως πιο εξελιγμένο.
Η καρδιά μου (είμαι και ρομαντικός ο άτιμος
) μου είπε φτιάξε την και θα ξέρεις από εδώ και πέρα ότι έχει "καινούργιο" κινητήρα!
Ρομαντικός είπαμε ... άρα βίδες ο κινητήρας.
Τα χοντρά που αλλάχτηκαν ήταν γρανάζια τρίτης που ήταν φθαρμένα και κεντρικός άξονας που είχε κάποιες φθορές (επειδή δεν ανοίγεις κινητήρα ξανά)! Φυσικά και όλα τα τσίγκιρι μίγκιρι φλάντζες τσιμούχες και δεν ξέρω κι ‘γω τι άλλο …
Ας πούμε 1000€ η δουλειά όλη με γνήσια ανταλλακτικά.
(το ας πούμε πάει στο ότι έκανα και διάφορες άλλες εργασίες οπότε το συνολικό κόστος ήταν παραπάνω)
Αποτέλεσμα, πολλές φορές σκέφτομαι … τι μ@@@@ έκανα … δεν έπαιρνα κάτι άλλο … έδωσα τόσα λεφτά και πάλι με το ίδιο είμαι!
Και μετά την κοιτάω!
οπότε λέω καλά έκανα!
Άποψή μου πάντα!
Έχω πει ότι δεύτερη μηχανή κάποια στιγμή θα αποκτήσω και είναι στα σχέδια μου … αλλά το Transalp θα μείνει ακόμα και ως μουσειακό!