Τετάρτη 16 Ιανουάριος 2019, 23:16:24 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Website του συλλόγου www.transalp.gr
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] 2 | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: θορυβος οταν σταματαει η μηχανη.  (Αναγνώστηκε 1157 φορές)
petros047
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 71


« στις: Τετάρτη 31 Οκτώβριος 2018, 23:04:56 μμ »

Ξερω σας εχω ζαλισει αλλα φρεσκος ειμαι με την ΤΑ και θελω να λυσω καποιες αποριες που εχω.
Τωρα τελευταια και μετα απο ρεγουλα λαδομα αλυσιδας παρουσιαστηκε ενας θορυβος θα το ελεγα σαν θορυβο γραναζι ,ρουλεμαν,αξονας.
Αυτος ο θορυβος ειναι εντονος κυριως στην δευτερη ταχυτητα και οταν ειμαι δικαβαλος οταν λοιπον εχει η μηχανη πχ 4000 στροφες και αφηνεις το γκαζι κοντα στης 2500 με 2000 ακουγεται ενας θορυβος απο κατω που εχει να κανει με την κυλιση γιατι δεν ειναι συνεχομενος σαν να ακουγεται σε καποιον κυκλο καποιου εξαρτηματος σαν να τριβεται κατι μεταλικο.
Αμα εχω πατημενο συμπλεκτη δεν ακουγεται τπτ.
Οταν ειμαι μονος ακουγεται πιο λιγο.
Σε επιταχυνση και ανεβασμα στροφων τπτ ολα μια χαρα.
Την αλυσιδα την ξανα ρυθμισα σε αλλον γιατι σημερα αλλαξα λαστιχα και τακακια και τον ειπα κανε μονος σου ρυθμιση να μην κοιταξει την παλια.
Γνωμες?
υπαρχει περιπτωση οντως να θελει δισκακια ? καθωτι σε αλλο ποστ αναφερω και διαφορετικο θορυβο με τριτη ταχυτητα.
Επισης γνωμες για το pro bike στην εγνατια ?
Μου φαινεται οτι πρεπει να νοικιασω ενα μικρο μαγαζι και να το κανω γκαραζ μονο τοτε θα ησυχασω.
Υπαρχει πολυ υλικο μεσα στο φορουμ που ανετα θα την εκανα ολη απο την αρχη μονος μου και θα ειχα το κεφαλι μου ησυχο

Καταγράφηκε
vaggelis_peir
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 464


Το πιο όμορφο γουργουρητό


« Απάντηση #1 στις: Πέμπτη 01 Νοέμβριος 2018, 11:06:13 πμ »

Καλημέρα.

Όταν πατάς τον συμπλέκτη και δεν ακούγεται θόρυβος είναι θέμα δίσκων.

Έτσι κι αλλιώς αναλώσιμο είναι και κάποια στιγμή θα τους αλλάξεις.

Άλλαξέ τους για να μην έχεις και το θέμα με την 3η.
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8588


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #2 στις: Πέμπτη 01 Νοέμβριος 2018, 18:45:16 μμ »

Τωρα τελευταια και μετα απο ρεγουλα λαδομα αλυσιδας παρουσιαστηκε ενας θορυβος θα το ελεγα σαν θορυβο γραναζι ,ρουλεμαν,αξονας.
.
.
.

Την αλυσιδα την ξανα ρυθμισα σε αλλον γιατι σημερα αλλαξα λαστιχα και τακακια και τον ειπα κανε μονος σου ρυθμιση να μην κοιταξει την παλια.

Μετά απο ρεγουλάρισμα / λάδωμα αλυσίδας παρουσιάστηκε ο θόρυβος , τώρα που το ξαναέκανες σε άλλον εξακολουθεί ?
Δλδ η πρώτη ρύθμιση προκάλεσε βλάβη?

Αυτος ο θορυβος ειναι εντονος κυριως στην δευτερη ταχυτητα και οταν ειμαι δικαβαλος οταν λοιπον εχει η μηχανη πχ 4000 στροφες και αφηνεις το γκαζι κοντα στης 2500 με 2000 ακουγεται ενας θορυβος απο κατω που εχει να κανει με την κυλιση γιατι δεν ειναι συνεχομενος σαν να ακουγεται σε καποιον κυκλο καποιου εξαρτηματος σαν να τριβεται κατι μεταλικο.

Μπορείς να βγάλεις το πλαστικό προστατευτικό καπάκι απο το εμπρός γρανάζι να ελέγξεις αν όλα είναι σωστά ? Για παράδειγμα αν έχει φαγωθεί η ασφάλεια του γραναζιου ισως αυτό κινείται μέσα εξω περισσότερο απο όσο πρέπει κ βρίσκει η αλυσίδα στο καπάκι.
Μήπως όπως γραφτηκε στο άλλο νήμα ο θόρυβος είναι σαν αυτόν που ακούμε στο αυτοκίνητο όταν κάνουμε όπισθεν? Αυτός δεν μοιάζει με ήχο που κατι μεταλικό τρίβεται.

Αμα εχω πατημενο συμπλεκτη δεν ακουγεται τπτ.
Οταν ειμαι μονος ακουγεται πιο λιγο.
Σε επιταχυνση και ανεβασμα στροφων τπτ ολα μια χαρα.

Τωρα αυτό με το συμπλέκτη δεν το καταλαβαίνω.
Πατώντας συμπλέκτη απλά απεμπλέκεις τον κινητήρα απο το κιβώτιο.
Αφού γυρίζει ο τροχός, γυρίζει όμως κ ο πρωτεύον άξονας του κιβωτίου .
Οσο έχεις πατημένο συμπλέκτη δεν παίζει ρόλο κ ποιά ταχύτητα έχεις επιλέξει.
Αρα αν ο θόρυβος σταματάει με πατημένο συμπλέκτη  κ τον κινητήρα πλέον σε ρελαντί , πρέπει το πρόβλημά σου να βρίκεται λογικά στον κινητήρα.
Κουφόν.



υπαρχει περιπτωση οντως να θελει δισκακια ? καθωτι σε αλλο ποστ αναφερω και διαφορετικο θορυβο με τριτη ταχυτητα.

Σαν πολλούς θορύβους βγάζει το μηχανάκι  Grin, η είναι ένας που αλλάζει κ σε μπερδεύει? 

Δισκάκια αλλάζεις όταν πατινάρει. Και τα δισκάκια είναι για όλες τις ταχύτητες αρα αν είχες θέμα εκεί θα στο παρουσίαζε παντού.



 




 
Καταγράφηκε
petros047
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 71


« Απάντηση #3 στις: Πέμπτη 01 Νοέμβριος 2018, 20:56:25 μμ »

Οσο αναφορα τον θορυβο για την 3 ταχυτητα το πετυχες ειναι σαν να κανεις οπισθεν σε αμαξι.
Οσο αναφορα για τον αλλο θορυβο ξεκινησε οταν πειραξα αλυσιδα που αλλαξα και λαδια μαζι.
Λαδια 10-40 συνθετικα
αλυσιδα 2 φορες ρυθμισμα
Μηπως οταν αλλαξε αλυσιδα ο προηγουμενος δεν αλλαξε το μπροστα γραναζι?
Η μηχανη γενικα παει πολυ καλα σε ολα τα αλλα.
Οκ ειμαι λιγο ψειρας δλδ ο μηχανικος ο ενας που το ειδε δεν ειδε κατι τοσο ιδιαιτερο στη τριτη αλλα οκ τους ξερεται τωρα αμα ειναι να βγαλει κατι ας το βγαλει να δουμε τι ειναι.
Τωρα αν ειναι αξονας πχ η κανενα ρουλεμαν δεν θα ειχα θορυβο σε επιταχυνση?
Επισης αμα ειναι μοτερ γιατι γινεται πιο εντονο οταν ειμαι δικαβαλος δεν βγαζει ακρη

Καταγράφηκε
petros047
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 71


« Απάντηση #4 στις: Παρασκευή 02 Νοέμβριος 2018, 15:15:51 μμ »

Το προβλημα λυθηκε με αυτον τον θορυβο τελικα ηθελε χαλαρωμα η αλυσιδα τωρα ειναι μια χαρα
2 μηχανικοι την ρυθμισαν ο τριτος το βρηκε τελικα τι να πω
μετα σου λενε παντω για service
Τωρα έμεινε ο ηχος της 3 ταχυτητας που απλα ακουγεται διαφορετικα
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8588


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #5 στις: Παρασκευή 02 Νοέμβριος 2018, 17:44:51 μμ »

Το προβλημα λυθηκε με αυτον τον θορυβο τελικα ηθελε χαλαρωμα η αλυσιδα τωρα ειναι μια χαρα
2 μηχανικοι την ρυθμισαν ο τριτος το βρηκε τελικα τι να πω
μετα σου λενε παντω για service
Τωρα έμεινε ο ηχος της 3 ταχυτητας που απλα ακουγεται διαφορετικα


Ο θόρυβος της αλυσίδας ηταν μεταλικός η σαν βουητό?

Η 3η ταχύτητα δεν είναι για να ασχολείσαι , εκτός κ αν έχεις χρήμα πολύ να σπρώξεις .
Καταγράφηκε
petros047
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 71


« Απάντηση #6 στις: Παρασκευή 02 Νοέμβριος 2018, 18:32:50 μμ »

Ο θορυβος που εκανε η αλυσιδα ηταν σαν χρακ χρακ οχι συνεχόμενος αναλογα με την περιστροφη του γραναζιου.
Τον εκανε οταν σταματουσε η μηχανη κατω απο 2500 στροφες χωρις να πατας συμπλεκτη.
Λογικα οταν πατουσα συμπλεκτη δουλευε ελευθερα το γραναζι οποτε δεν δημιουργουσε κοντρα στην αλυσιδα και δεν ακουγοταν.
Παλι καλα που το εψαξα γιατι θα τρώγαμε κανενα άξονά
 
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8588


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #7 στις: Παρασκευή 02 Νοέμβριος 2018, 18:51:49 μμ »

Αυτό το θόρυβο το αντιμετώπισα όταν στο CBF άλλαξα τα γρανάζια με γνήσια καινούργια κ πήγα στο συνεργείο με την παλιά ξεχειλωμένη αλυσίδα για να την αλλάξω εκεί επειδή δεν είχα το καταλληλο εργαλείο να την πιρτσινώσω.

Εκανε ενα κρακ κρακ σαν να πηδουσε δόντι.

Η κατασταση της αλυσίδας κ των γραναζιών πως είναι ?
Ελεγξε οπωσδήποτε το εμπρός γραναζι κ την ασφάλειά του .
Καταγράφηκε
petros047
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 71


« Απάντηση #8 στις: Παρασκευή 02 Νοέμβριος 2018, 18:59:42 μμ »

Ναι κυριακη θα ανοιξω καπακι να δω το γραναζι μαλλον θα το βγαλω να δω και τον αξονα.
Εχω την εντυπωση οτι δεν θα φοραει γνησιο αλλα jt γιατι το πισω τελικα ειναι jt
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8588


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #9 στις: Παρασκευή 02 Νοέμβριος 2018, 19:11:20 μμ »

Καλό είναι κ το JT, απλά το γνήσιο έχει ενα λάστιχο που κόβει τον θόρυβο κ απο έλειξη κραδασμών προστατεύει κα τον αξονα .

Το γραναζι ολισθαίνει κατα μηκος του άξονα 2-3 χιλιοστα .
Οσο δλδ του επιτρέπει η ασφαλεια .
Αν αυτή φαγωθεί τότε ολισθαίνει περισσότερο.

Αυτή είναι μια καινουργια ασφάλεια :





και αυτή μια ελαφρώς φαγωμένη:

Καταγράφηκε
petros047
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 71


« Απάντηση #10 στις: Παρασκευή 02 Νοέμβριος 2018, 19:16:21 μμ »

Ευχαριστω για της φωτο και την πληροφορια
Να ρωτησω αν υποθεσουμε οτι εχει jt και το αλλαξω με γνησιο θα εχω προβλημα που θα μεινει η ιδια αλυσιδα και το πισω γραναζι?
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8588


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #11 στις: Σάββατο 03 Νοέμβριος 2018, 17:30:25 μμ »

Ευχαριστω για της φωτο και την πληροφορια
Να ρωτησω αν υποθεσουμε οτι εχει jt και το αλλαξω με γνησιο θα εχω προβλημα που θα μεινει η ιδια αλυσιδα και το πισω γραναζι?


Να σου πώ , όταν άλλαξα εγώ το δικό μου με γνήσιο η διαφορά στην τιμή ηταν μόλις 4 ευρώ.

Πρόβλημα δεν θα έχεις , αρκεί η αλυσίδα να μην είναι τελειωμένη, αυτό εννοείται,
δλδ οχι οτι θα δημιουργηθεί πρόβλημα αλλά θα πάει τζάμπα το γρανάζι.

Να προσέξεις τις φωτό που έχω ποσταρει για να δείς την έξω μεριά του γραναζιού.
Η ασφαλεια δεν θυμάμαι να είχε μέσα έξω , η μια πλευρά της όμως είναι απολυτα επίπεδη κ η άλλη εχει μια καμπυλότητα στα δόντια , εβαζα την επίπεδη να ακουμπάει στο γρανάζι.
Καταγράφηκε
petros047
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 71


« Απάντηση #12 στις: Σάββατο 03 Νοέμβριος 2018, 18:38:12 μμ »

Η αλυσίδα έχει πολύ ψωμί ακόμα τώρα με την τελευταία ρύθμιση είναι σχεδόν τέρμα από την μεριά της μηχανής έχει δλδ όλη την ρέγουλα για το μέλλον.
Έχεις ανάλογο θέμα ανεβασμένο με αλλαγή αλυσίδας γρανάζι ; Θα το δω
Καταγράφηκε
Παύλος
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9051



« Απάντηση #13 στις: Κυριακή 04 Νοέμβριος 2018, 10:15:16 πμ »

Ο θορυβος που εκανε η αλυσιδα ηταν σαν χρακ χρακ οχι συνεχόμενος αναλογα με την περιστροφη του γραναζιου.

Εμένα αυτος ο θόρυβος μου λέει προβλημα στην αλυσίδα. Κάποιοι σύνδεσμοι δεν εχουν καλή λίπανση η εχουν οξειδωθεί. Το είχα πάθει κι εγω παλιά.
Επίσης μπορεί η αλυσίδα σε αλλο σημείο να ειναι πιο χαλαρή και γι αυτο οι μηχανικοί που την πήγες έκαναν λάθος ρυθμίσεις.

Σου προτείνω να την βάλεις με νεκρά στο μονό σταντ και να μετρήσεις το ποσο κρέμεται η αλυσίδα απο το ψαλίδι. Μετα γύρνα την πίσω ρόδα κατα το ένα έκτο της περιστροφής της και μέτρα ξανά. Συνέχισε το ιδιο μεχρι να κάνει η ρόδα μια πλήρη περιστροφή, όσες περισσότερες μετρήσεις τοσο το καλύτερο.

Αν σε κάποιο/α σημείο η κρεμαση ειναι μεγαλύτερη άλλαξε αλυσίδα.

Φυσικά τα ανωτέρω δεν ακυρώνουν τον πολυ καλό έλεγχο του μπροστινού γραναζιου και γενικά να θυμάσαι: Πάντα αλλάζουμε τα γρανάζια μαζι με την αλυσίδα. Αν βάλεις καινούργια αλυσίδα σε παλια γρανάζια θα στη φάνε γρήγορα.
Καταγράφηκε

Παύλος Καρούμπης
petros047
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 71


« Απάντηση #14 στις: Κυριακή 04 Νοέμβριος 2018, 11:25:18 πμ »

Ειναι πολυ πιθανων να φταιει κα η αλυσιδα γιατι οταν την αγορασα η μηχανη καθωταν κανενα 2 χρονια με ελαχιστη χρηση και δεν ειχε λυπανση επανω της φαινοταν οτι ειχε καποιεσ οξειδωσεις.
Θα κανω και της μετρησης που μου λες
ευχαριστω
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8588


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #15 στις: Κυριακή 04 Νοέμβριος 2018, 19:36:54 μμ »

Η αλυσίδα έχει πολύ ψωμί ακόμα τώρα με την τελευταία ρύθμιση είναι σχεδόν τέρμα από την μεριά της μηχανής έχει δλδ όλη την ρέγουλα για το μέλλον.
Έχεις ανάλογο θέμα ανεβασμένο με αλλαγή αλυσίδας γρανάζι ; Θα το δω


Για την αλυσίδα δεν μπορώ να πώ τπτ. Αν ηταν στεγνή για καιρό ισως κ να κολάνε ορισμένοι κρίκοι, την κυκλοφορείς λίγο διάστημα κ με συχνό λαδωμα , μετά την πάς σε ενα μάστορη να σου πεί μια γνώμη.

Ρίξε κ μια ματιά εδώ:

http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=24487.0

http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=19688.msg302841#msg302841
Καταγράφηκε
petros047
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 71


« Απάντηση #16 στις: Δευτέρα 05 Νοέμβριος 2018, 17:25:16 μμ »

Παραθετω ενα βιντεο με την αλυσιδα για πειτε γνωμες να κρεμαει δεν την βλεπω
αλλα σαν να ακουγεται ...
<a href="http://www.youtube.com/v/O9eyVTYOXW4" target="_blank">http://www.youtube.com/v/O9eyVTYOXW4</a>
Καταγράφηκε
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2436


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #17 στις: Δευτέρα 05 Νοέμβριος 2018, 18:09:26 μμ »

Το ότι ο άξονας του τροχού είναι τέρμα εμπρός στη ρύθμιση δεν είναι καλό σημάδι, ειδικά για παρατημένη μηχανή και αλυσίδα που ακούγεται.
Μπορεί η αλυσίδα να παραξεχείλωσε και να της αφαίρεσαν κρίκους.
Μέτρα τους κρίκους αν είναι σωστοί.
Κοίτα σε τι κατάσταση είναι το εμπρός γρανάζι και αν έχεις αμφιβολίες ανέβασε φωτογραφία. Δείξε και το πίσω αφού θα κάνεις που θα κάνεις τον κόπο.
Αν όλα αυτά είναι εντάξει τότε απομένει αυτό που είπε ο Στόουνμαν. Ρίχνε της μπόλικο ΛΑΔΙ τακτικά και περίμενε να ξεσκουριάσει. Θα πιτσιλάει μεν, αλλά δεν υπάρχει άλλος τρόπος για ξεσκούριασμα.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
petros047
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 71


« Απάντηση #18 στις: Δευτέρα 05 Νοέμβριος 2018, 18:14:26 μμ »

Πόσους κρίκους πρέπει να έχει ; Το μπροστινό θα το δω το γρανάζι αλλά δεν πρόλαβα ακόμα
Καταγράφηκε
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2053



« Απάντηση #19 στις: Τρίτη 06 Νοέμβριος 2018, 07:19:09 πμ »

Πόσους κρίκους πρέπει να έχει ; Το μπροστινό θα το δω το γρανάζι αλλά δεν πρόλαβα ακόμα
Κοιτα το μανουαλ
Αν θυμαμαι καλα 118 κρικους
Καταγράφηκε
petros047
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 71


« Απάντηση #20 στις: Τρίτη 06 Νοέμβριος 2018, 13:11:53 μμ »

Την μετρησα 118 εχει και δεν μπορω να πω οτι την ειδα ταλαιπωρημένη τωρα που ειδα ενα ενα τους κρικους.
Και παλι θελει λιγο λασκα.
Αυριο πρωι ανοιγο μπροστα γραναζι να δω τι με περιμενει..
 
Καταγράφηκε
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2053



« Απάντηση #21 στις: Τρίτη 06 Νοέμβριος 2018, 19:51:49 μμ »

Την μετρησα 118 εχει και δεν μπορω να πω οτι την ειδα ταλαιπωρημένη τωρα που ειδα ενα ενα τους κρικους.
Και παλι θελει λιγο λασκα.
Αυριο πρωι ανοιγο μπροστα γραναζι να δω τι με περιμενει..
 
Aν βγαλεις απλα το καλυμα του μπροστα γραναζιου για να δεις το γραναζι δεν θα δεις και πολλα οσον αφορα την κατασταση του αξονα
Κανε λοιπον ενα κοπο και βγαλε το γραναζι Ετσι και αυτο αλλα και την ασφαλεια του θα το ελεγξεις καλυτερα, αλλα το κυριοτερο θα δεις πλεον και σε τι κατασταση ειναι ο αξονας

Για να βγαλεις το γραναζι πρεπει  να βγαλεις απο αυτο την αλυσιδα Και για να βγαλεις την αλυσιδα πρεπει να φερεις τον πισω τροχο οσο γινεται πιο μπροστα Και για να πας τον πισω τροχο οσο γινεται πιο μπροστα εχεις δυο τροπους Ο ενας ειναι να λασκαρεις τους ρεγουλατορους της αλυσιδας, αλλα ετσι θα  πρεπει να ξαναρυθμισεις απο την αρχη την αλυσιδα και ο αλλος ειναι να βγαλεις τον αξονα του τροχου

Αν τελικα βγαλεις το γραναζι μετα πρεπει να βαλεις οπωσδηποτε κολλα σπειρωματων στις δυο βιδες που το ασφαλιζουν Επισης κολλα σπειρωματων καλο ειναι να βαλεις και στην βιδα που κραταει τον λεβιετων ταχυτητων γιατι εχει την ταση ναλασκαρη και με τον καιρο υπαρχει κινδυνος να φαγωθει το καρε του αξονα στο οποιο σφηνωνει
Καταγράφηκε
petros047
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 71


« Απάντηση #22 στις: Τρίτη 06 Νοέμβριος 2018, 21:20:40 μμ »

Μαλλον θα πρεπει να βγαλω τον αξονα γιατι δεν εχω περιθώριο

Καταγράφηκε
petros047
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 71


« Απάντηση #23 στις: Τετάρτη 07 Νοέμβριος 2018, 11:49:42 πμ »

Ο αγώνας σε βιντεάκι
https://youtu.be/KuQKrW-BrkI
Το θέμα είναι ότι η ασφάλεια από το γρανάζι ήταν τελείως φαγωμένη αγόρασα καινούργια και οι βίδες δεν ευθυγραμμίζονται με τπτ με το γρανάζι όποτε με βλέπω να αλλάζω και γρανάζι.

Καταγράφηκε
petros047
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 71


« Απάντηση #24 στις: Τετάρτη 07 Νοέμβριος 2018, 12:53:52 μμ »













Καταγράφηκε
Σελίδες: [1] 2 | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!