Τρίτη 18 Ιούνιος 2019, 21:18:36 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Website του συλλόγου www.transalp.gr
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] 2 | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Ακουγεται διαφορετικα η 3η ταχυτητα απο οτι οι αλλες?  (Αναγνώστηκε 2989 φορές)
petros047
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 103


« στις: Τρίτη 23 Οκτώβριος 2018, 20:11:06 μμ »

Καλησπερα στην παρεα εχω την transalp μου 5 μερες τωρα ολα καλα εως τωρα αλλα με κανει εντυπωση που η 3η ταχυτητα ακουγεται στην μηχανη πιο αγρια τραχεία περιπου στης 3000-3500
στροφες αντιθετα η 2η και 4Η ειναι πιο αθορυβες.
Καποιο προβλημα δεν δημιουργει βεβαια.
Ειναι ετσι η κατι δεν παει καλα?
 
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 8844


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #1 στις: Τρίτη 23 Οκτώβριος 2018, 20:22:09 μμ »

Οταν επιταχύνεις  ,  η οταν φρενάρεις με κινητήρα  ?
Καταγράφηκε
petros047
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 103


« Απάντηση #2 στις: Τρίτη 23 Οκτώβριος 2018, 20:37:45 μμ »

Κυρίως οταν ανεβαζω στροφες απο της 3000 στροφες οταν φρεναρει δεν ακουσα τπτ το ιδιαιτερο
 
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 8844


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #3 στις: Τετάρτη 24 Οκτώβριος 2018, 10:31:45 πμ »

Απο λάδια τι παίζει? Εχεις δοκιμάσει να αλλάξεις λάδια η τύπο λαδιού μήπως ''μαλακώσει'' η αλλάξει ο θόρυβος ?

Πριν κάτι χρόνια είχα πάει στον λαδά μου , εκεί ήταν κ ένας τύπος με μια 650, αγόραζε ένα πρόσθετο ? η ενισχυτικό για λάδια .
Αν θυμάμαι καλά πρέπει να ήταν το Molykote.
Ρώτησα για ποιό λόγο το ήθελε κ μου απάντησε οτι έχει τον κλασικό θόρυβο στην 3η ταχύτητα που παρουσιάζουν τα 650.
Εγώ δεν τον είχα , κ μου είπε τυχερός είσαι.
Με άγχωσε τόσο που για ενα διάστημα έβγαζα το κράνος κ δοκίμαζα διαδρομές με 3η για να σιγουρευτώ,
δεν έχω ακούσει αυτό τον θόρυβο οπότε μόνο απο περιγραφές πληκτρολογίου δεν βγαίνει συμπέρασμα .
Αν είναι δλδ θόρυβος σαν σφύριγμα, σαν βουητό η σαν ρουλεμαν τροχού.
Μεχρι τότε δεν ήξερα οτι υπάρχουν τέτοια προιόντα που κάνουν δουλειά κ σε κιβώτια υγρού συμπλέκτη , που τα ενισχυτικά η ακόμα κ τα λάδια αυτοκινήτου κάνουν τα δισκάκια του συμπλέκτη να πατινάρουν.

Διάβασα όμως εδώ : https://www.moto.gr/forums/archive/index.php/t-14719.html
στις 24/05/2006, 09:00  κάποιος έγραψε τον κωδικό 08207-99920 και οτι κάνει 8,32+φπα  , απο το γνήσιο ενισχυτικό κιβωτίου της Χόντα.
https://www.cmsnl.com/products/uc-oil-200cc_0820799920/#.W9APFnszbIU

Ισως ένα τηλέφωνο στον Σαρακάκη στην τεχνική υποστήριξη, η ακόμα κ στα ανταλλακτικά για να το παραγγείλεις να βοηθούσε.

Καταγράφηκε
petros047
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 103


« Απάντηση #4 στις: Παρασκευή 26 Οκτώβριος 2018, 13:58:40 μμ »

Καλημερα
αλλαξα λαδια χθες μου εβαλε ο μηχανικος 10-40 bellray δεν μπορω να πω οτι αλλαξε πολυ ο ηχος.
Την εκανε βολτα και μου ειπε δεν ειναι τπτ να μην ανησυχω και οτι δεν ειναι απο το σασμαν.
Στην θεσσαλονικη ποιος μαστορας τιμιος υπαρχει για  transalp ?
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 8844


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #5 στις: Παρασκευή 26 Οκτώβριος 2018, 17:47:29 μμ »

Σου είπε ότι δεν είναι από το κιβώτιο αλλά δεν σου είπε κ από τι είναι?
Ούτε αν το έχει ξανά ακούσει?
Καταγράφηκε
petros047
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 103


« Απάντηση #6 στις: Παρασκευή 26 Οκτώβριος 2018, 20:58:54 μμ »

Πιστευει οτι ειναι απο την αλυσιδα η οποια  ειναι καινουργια αλλα ειναι φθηνη ,βασικα δεν μπορεσαμε να δουμε οτι τη μαρκα ειναι δεν φαινετε πουθενα.
Ο προηγουμενος ιδιοκτητης μου ειχε πει οτι πριν την αγορασει ο εμπορος την αλλαξε.
Απο αυτο πιστευω οτι οντως θα εχει βαλει οτι πιο φθηνο βρηκε.
Για αυτο θα ηθελα να την δει καποιος που εχει πειρα σε transalp να παρω μια 2 γνωμη

Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 8844


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #7 στις: Σάββατο 27 Οκτώβριος 2018, 18:32:58 μμ »

Η αλυσίδα δεν έχει προτίμηση σε ταχύτητες ούτε σε στροφές του κινητήρα σε ότι αφορά τον θόρυβο .

Ομως έχει να κάνει με τα πόσα χιλιόμετρα ταξιδεύεις , περισσότερα χιλιόμετρα περισσότερος θόρυβος.

Μήπως ο θόρυβος υπάρχει κ σε άλλες ταχύτητες αλλά λόγω αέρα η στροφών κινητήρα τον καλύπτουν ?

Μπορείς να περιγράψεις τον ήχο? Είναι μεταλικός ? είναι σαν βουητό ?
Καταγράφηκε
vaggelis_peir
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 473


Το πιο όμορφο γουργουρητό


« Απάντηση #8 στις: Κυριακή 28 Οκτώβριος 2018, 12:29:13 μμ »

Αν είναι υπόκωφο βουητό, εμένα έφυγε όταν άλλαξα δίσκους συμπλέκτη.
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 8844


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #9 στις: Κυριακή 28 Οκτώβριος 2018, 20:47:22 μμ »

Σου το παρουσίαζε όμως μόνο στην 3η ταχύτητα ? κ μόνο όταν επιτάχυνες?
Καταγράφηκε
petros047
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 103


« Απάντηση #10 στις: Κυριακή 28 Οκτώβριος 2018, 20:55:52 μμ »

Θα προσπαθησω να το ηχογραφησω και να το ανεβασω.
Δισκακια δεν νομιζω γιατι δεν πατινιαρει καθολου.
Καταγράφηκε
vaggelis_peir
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 473


Το πιο όμορφο γουργουρητό


« Απάντηση #11 στις: Δευτέρα 29 Οκτώβριος 2018, 12:00:45 μμ »

Σου το παρουσίαζε όμως μόνο στην 3η ταχύτητα ? κ μόνο όταν επιτάχυνες?
Ακριβώς. Και εμένα δεν πατίναρε καθόλου και ο συγκεκριμένος δίσκος ήταν χάλια.
Καταγράφηκε
petros047
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 103


« Απάντηση #12 στις: Τρίτη 30 Οκτώβριος 2018, 01:10:54 πμ »

Σε ευχαριστω αυτο τουλαχιστον ειναι ευχαριστο γιατι αλλο να θελουμε λυσημο κιβωτιο και αλλο δισκακια.
Εμενα ολες οι ταχυτετες κανουν ενα απαλο ηχο οταν ανεβαζει στροφες που σχεδον ειναι ιδιος με ολες της ταχυτητες.Στην 3 ταχυτητα ειναι πιο αγριος πιο <<τρακτεροτος>>.
Προσπαθησα να το ηχογραφισω αλλα πιο πολυ ακουγεται ο αερας παρα η μηχανη.
Πιστευω οτι πρεπει να την δει καποιος που ξερει καλα απο ΤΑ αν δεν πρεπει να συστησετε καποιον δημοσια στειλτε μηνυμα.
Θεσσαλονικη μενω.
Αν είναι υπόκωφο βουητό, εμένα έφυγε όταν άλλαξα δίσκους συμπλέκτη.
Για τι κοστος μιλαμε?
 
Καταγράφηκε
gkesi
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 39


« Απάντηση #13 στις: Πέμπτη 01 Νοέμβριος 2018, 14:02:22 μμ »

Και το δικό μου 650 στην 3η κάνει έναν θόρυβο όπως ας πούμε βάζεις όπισθεν στα αυτοκίνητα, κάτι σαν γουργουριτό με λίγο σφύριγμα απο τις 2500στρ. περίπου ως τις 3500 - 4000. Λογικά πρόκειται για γρανάζια της 3ης στο σαζμαν αρπαγμένα γιατί αν ήταν ρουλεμάν θα το έκανε και σε άλλες ταχύτητες.
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 8844


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #14 στις: Πέμπτη 01 Νοέμβριος 2018, 18:42:40 μμ »

Ισως η 3η να είναι η περισσότερο συνηθισμένη ταχύτητα για μέσα σε κίνηση αρα έχει κ την περισσότερη φθορά?

Γρανάζια ? μπορεί, αλλά επίσης μπορεί κ ρουλεμάν του άξονα της τρίτης .

Δεν ξέρω πώς παίζει το κιβώτιο κ δεν μπορώ να πω με σιγουριά.
Καταγράφηκε
petros047
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 103


« Απάντηση #15 στις: Παρασκευή 02 Νοέμβριος 2018, 16:19:18 μμ »

Η πρωτη εκτιμηση που πειρα σε περιπτωση που γινει επισκευη κιβωτιο ταχυτητων ειναι 1000 ευρω 
Εννοητε οτι δεν προκειτε θα δω και αλλου.
Λεω παντως πρωτα να δοκιμασω δισκακια ετσι και αλλιως χαμενα δεν πανε.
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 8844


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #16 στις: Παρασκευή 02 Νοέμβριος 2018, 18:56:56 μμ »

Τιμές για δισκάκια απο θέμα εργατικών δεν ξερω , τα δισκάκια είναι τύπου ανοίγω κ οτι βρώ πληρώνω.
Δλδ βασικά θες απο το σχέδιο το Νο6



Part Number: 22201-MCB-610
Εξάρτημα: DISK, CLUTCH FRICTION
Απαιτούμενα τεμάχια: 7
Η τιμή για ένα τεμάχιο:  7,18 €  (χωρίς ΦΠΑ 24%)

Αν όμως εχουν ''ανάψει'' κ έχουν ανώμαλη επιφάνεια θες και τα μεταλικά No: 8:

Reference No: 8
Part Number: 22321-MN8-000
Εξάρτημα: PLATE, CLUTCH
Απαιτούμενα τεμάχια: 7
Η τιμή για ένα τεμάχιο :  4,09 €  (χωρίς ΦΠΑ 24%)

Επι τη ευκαιρεία θα αλλάξεις κ τα ελατηρια :

Reference No: 11
Part Number: 22401-ML3-910
Εξάρτημα: SPRING, CLUTCH
Απαιτούμενα τεμάχια: 4
Η τιμή για ένα τεμάχιο :  2,71 €   (χωρίς ΦΠΑ 24%)

Βάλε εργατικά, βάλε λάδια κινητήρα, βγάλε το κουστούμι.

Οσο για το κιβώτιο? πρέπει να κατέβει ο κινητήρας κ να γίνει φέτες , αυτό απο μόνο του σημαίνει πολλά .
Εκτός απο τα ανταλλακτικά δλδ φλάτζες κινητήρα, κεφαλών, καπάκια, κ οτι άλλο βγεί στην πορεία που δεν θα θες να το αφήσεις για αργότερα ,
υπολόγισε πόσο θα κοστίσει. Περίπου μισό μηχανάκι.

Δλδ θα κάνεις ότι κ ο φίλος Χριστόφορος εδώ,
που ελπίζω να μην ενοχληθεί που ποστάρω τις φωτό του :



Θα μείνει αυτό 





Μετα θα γίνει φέτες 



Για να φτάσεις στο κιβώτιο:



Και όλα αυτά για να αλλαχτεί ο πρωτεύον άξονας του κιβωτίου :



και μετα ξανά μανά δέσιμο με όλα τα σχετικά ανταλλακτικά καινούργια, εδώ φαινεται κ η καμπάνα χωρίς δισκάκια :



και εδώ με δισκάκια



Μέχρι να γίνει πάλι κινητήρας  Grin



Με καινούργιο άξονα κ γρανάζι



Επειδή αυτός που του το πούλησε ''ξέχασε'' να του πεί για μια τροποποίηση που είχε κάνει στον αξονα :



Και αυτο επειδή ο άξονας απο αυτή την κατασταση ....



με λάθος ρύθμιση της αλυσίδας φαγώνεται ετσι .....





Τότε η λύση είναι να το κολήσουμε κ να το ''σπρώξουμε'' γρήγορα.

« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή 02 Νοέμβριος 2018, 19:31:45 μμ από Stoneman » Καταγράφηκε
petros047
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 103


« Απάντηση #17 στις: Παρασκευή 02 Νοέμβριος 2018, 19:28:07 μμ »

Οσο αναφορα τα δισκακια σκεφτομαι σοβαρα να τα κανω μονος μου
Τωρα αν με πιασει μουρλα με την 3 ταχυτητα ,αν δεν διορθωθει δλδ με τα δισκακια που δεν νομιζω να διορθωθει εδω που τα λεμε
Ισως να ψαχνω με την ησυχια μου κανενα μοτερ απο καλη περίπτωση.
Η να κανω ενα παγκο στο σπιτι να κατεβασω μοτερ και να ξεκινησω μονος μου.
Το κακο ειναι απο οτι ειδα οτι πρεπει να βγει και η κεφαλη και τα πιστονια οποτε αν τα βγαλεις αυτα οπως λες ολο και κατι θα δω που θα θελει αλλαγη οποτε σιγουρα δεν θα μεινουμε μονο στο γραναζι της 3.


 
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 8844


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #18 στις: Παρασκευή 02 Νοέμβριος 2018, 19:43:19 μμ »

Αν είναι γρανάζι ...

Aπο οτι βλέπω απο το σχεδιο :



Σαν γραναζια της 3ης αναφερει το Νο10 κ Νο12

Reference No: 10
Part Number: 23451-MCB-610
Εξάρτημα: GEAR, MAINSHAFT THIRD(21T)
Απαιτούμενα τεμάχια: 1
Τιμή:  76,95 €
(χωρίς ΦΠΑ 24%)

Reference No: 12
Part Number: 23461-MCB-610
Εξάρτημα: GEAR, COUNTERSHAFT THIRD
Απαιτούμενα τεμάχια: 1
Τιμή:  89,30 €
(χωρίς ΦΠΑ 24%)

Γιατί μπορεί να είναι κ ρουλεμάν .
Τα τρία που βλέπω κοστίζουν

31   BEARING, RADIAL BALL, 63/22 (FUJIKOSHI)   91001-MN8-911       14,41 €
32   BEARING, RADIAL BALL, 6204U (KOYO)   91003-MG2-792       12,61 €
33   BEARING, RADIAL BALL, 5205 (NTN)   91014-969-003       44,18 €

Οι τιμές σε ότι βλεπεις στο διαγραμμα χωρίς ΦΠΑ πάντα είναι οι παρακάτω:

TRANSMISSION   
No   Part   Part No   Notes   Price
1   PIPE COMP., OIL FEED   15520-MS6-000       10,45 €
2   SHAFT COMP., MAIN   23210-MCB-610       193,80 €
3   PLATE, BEARING SETTING   23212-MS6-920       11,40 €
4   SHAFT, COUNTER   23220-MCB-610       120,65 €
5   GEAR, COUNTERSHAFT FIRST(35T)   23421-MCB-610       86,45 €
6   COLLAR, SPLINE, 28X10   23422-MV1-000       7,13 €
7   GEAR, MAINSHAFT SECOND (18T)   23431-MCB-610       42,28 €
8   GEAR, COUNTERSHAFT SECOND (31T)   23441-MCB-610       82,33 €
9   BUSH, 28X31X10   23442-MR5-670       11,40 €
10   GEAR, MAINSHAFT THIRD(21T)   23451-MCB-610       76,95 €
11   BUSH,   23455-MS9-750       11,86 €
12   GEAR, COUNTERSHAFT THIRD   23461-MCB-610       89,30 €
13   GEAR, MAINSHAFT FOURTH (27T)   23471-MCB-610       89,03 €
14   GEAR, COUNTERSHAFT FOURTH (30T)   23481-MCB-610       84,20 €
15   COLLAR, SPLINE, 28X13.5   23482-MR7-000       9,50 €
16   GEAR, MAINSHAFT FIFTH (26T)   23491-MCB-610       78,85 €
17   GEAR, COUNTERSHAFT FIFTH (25T)   23501-MCB-610       85,50 €
18   COLLAR, SPLINE,   23512-MR7-000       9,03 €
19   SPROCKET, DRIVE(15T)   23801-MM9-010       32,78 €
20   PLATE, FIXING   23811-MN8-000       6,65 €
21   BOLT, FLANGE, 6X12   90118-958-003       2,85 €
22   WASHER, 20X37X2   90404-KK0-000       1,82 €
23   WASHER, SPLINE, 25X31X1.5   90451-KY2-000       2,25 €
24   WASHER, SPLINE, 28X34X1.5   90452-MR7-000       1,86 €
25   WASHER, THRUST, 25MM   90456-MA6-000       1,83 €
26   WASHER, SPLINE, 28MM   90463-MR7-000       3,74 €
27   WASHER, LOCK, 28MM   90464-MR7-000       3,74 €
28   WASHER, THRUST, 20MM   90554-700-000       1,29 €
29   CIRCLIP, 25MM   90601-107-000       1,43 €
30   CIRCLIP, 28MM   90603-MN4-000       2,56 €
31   BEARING, RADIAL BALL, 63/22 (FUJIKOSHI)   91001-MN8-911       14,41 €
32   BEARING, RADIAL BALL, 6204U (KOYO)   91003-MG2-792       12,61 €
33   BEARING, RADIAL BALL, 5205 (NTN)   91014-969-003       44,18 €
34   O-RING, 5.6X1.9(ARAI)   91318-ME5-003       3,16 €
35   BOLT, FLANGE, 6X16   95701-0601600       0,79 €
« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή 02 Νοέμβριος 2018, 19:46:12 μμ από Stoneman » Καταγράφηκε
petros047
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 103


« Απάντηση #19 στις: Παρασκευή 02 Νοέμβριος 2018, 19:56:29 μμ »

Εχω την τρελα να το κανω  και μαλιστα αμα το ανοιξω θα γινει αλλαγη και στην δευτερη καλου κακου.
επισης μαλλον θα αλλαχθει και ο προτευων αξονας να ξεκινησει απο την αρχη στα χερια μου.
Το κοστος των ανταλακτικων δεν ειναι μεγαλο το να δωσω 300 ευρω περιπου  και να ειναι σαν καινουργια οκ ειναι δεκτο.
Στο μονο που δεν με εμπιστεύομαι ειναι ο χρονισμος της μηχανης μετα που θα την κλεινω και μονταρισμα κεφαλης.
Βεβαια θα αλαχθει και αλυσιδα αντλιας  λαδιου γλυστρες καδενας

Καταγράφηκε
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2493


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #20 στις: Παρασκευή 02 Νοέμβριος 2018, 20:37:53 μμ »

Εχω την τρελα να το κανω  ....


Καλή η τρέλα, αλλά από μόνη της δεν είναι αρκετή.
Αν δεν έχεις λύσει και δέσει άλλον τετράχρονο κινητήρα, έστω και παπιού μη ξεκινήσεις τέτοιες δουλειές επειδή "κάνει θόρυβο η τρίτη".
Οι εργασίες αυτές δεν είναι τόσο εύκολες όσο φαίνεται στις φωτογραφίες και δεν γίνονται με ένα σετ καρυδάκια.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
petros047
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 103


« Απάντηση #21 στις: Παρασκευή 02 Νοέμβριος 2018, 21:55:38 μμ »

Παπακι εχω κανει Smiley Smiley αλλαγη κυλινδροπιστονο

Οσο αναφορα τα εργαλεια υπαρχουν τουλαχιστον σετ απο εξολκεις μικρομετρα αεροκλειδο.
Τωρα αν χρειαστει καποιο special tool για το ΤΑ ναι σιγουρα δεν το εχω.
Αλλα και να δωσω 1000 ευρω για να μου αλλαξουν 2 γραναζια γιατι ειμαι σιγουρος οτι τπτ απο οτι λεει το manual δεν θα μετρησει κανενας μηχανικος απλα θα βγαλουν και θα βαλουν δεν τα δεινω.
Ασχετο με μηχανες αλλα οταν αγορασα το rx7 μου ηταν εν γνωση μου οχι σε καλη κατασταση μηχανικα.
Οι τιμες για επισκευες ηταν στα ουρανια.
Ρωτησα ανθρώπους που ειχαν κανει επισκευες και δεν αντεχαν μεχρι 10.000κμ 20.000κμ κρατουσαν.
οποτε με πήρε 2 χρονια αλλα το ολοκληρωσα με επιτυχια και απο τοτε ολα μια χαρα.
Ο χρόνος ηταν τοσο μεγαλος γιατι ολα τα ανταλακτικα ηρθαν  απο ιαπωνια και ιδιαιτερα ακριβα.
Βεβαια επειδη το κανεις μονο σου κανεις ολα τα βηματα του βιβλιου οποτε αυτο απαιτεί χρονο αλλα ειναι και το σωστο.
Εμπειρια σε v κινητηρα δεν εχω οπως ειπα με τον χρονισμο δεν εχω ιδεα ουτε και απο τετοιες κεφαλες.
Οδηγος θα ειναι το βιβλιο και απο εσας βοηθεια αν τελικα το αποφασισω.
Προς το παρων συζητηση κανουμε αλλα κατι μου λεει οτι κατα εκει παει Grin Grin Grin



 
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 8844


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #22 στις: Σάββατο 03 Νοέμβριος 2018, 18:24:50 μμ »

Με μηχανάκι που αξίζει 2000 ευρώ το να δώσεις 1000 για επισκευή δεν είναι κ λογικό.
Το δίνεις κ βαζεις τα 1000 κ παίρνεις κάτι καλύτερο.

Γνώμη μου πάντα .

Kαι να είσαι σίγουρος οτι τα ανταλλακτικά κ όλα τα δευτερεύοντα που θα χρειαστείς εκει θα πάνε χρηματικά.
Mόνο οι δύο κάτω φλάτζες του κυλίνδρου πάνε 60 ευρώ, οι επάνω κάπου 25  κ 40 οι ελαστικές  στο ψευδοκάπακο.
Βαλε λάδια, ψυκτικό, κ σχεδόν όλα τα οριγκ που είναι δύσκολα νουμερα κ δεν υπάρχουν τα περισσότερα στο εμπόριο.

Επειτα πρέπει να έχεις σχετική εμπειρία ωστε να αναγνωρίζεις ανταλλακτικά με τυχόν φθορά , πχ οι τεντωτήρες της καδένας , οι γλύστρες κλπ.

Ου μπλέξεις είναι τελικά .


Καταγράφηκε
petros047
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 103


« Απάντηση #23 στις: Σάββατο 03 Νοέμβριος 2018, 19:44:25 μμ »

Η λογική λέει αυτό που μου προτείνεται.
Να μην ασχοληθώ.
Θα μπορούσα να το κρατήσω έτσι με σωστή συντήρηση και κάποια στιγμή ίσως το δώσω με ενημέρωση βέβαια ότι έχει αυτό το θέμα γιατί πρόβλημα λειτουργίας δεν έχει.
Βέβαια από ότι είδα λίγο που έψαξα υπάρχουν και πολλά μοτέρ στο Ίντερνετ από τρακαρισμένο  ίσως αυτό θα ήταν προτιμότερο.
Βέβαια τζόγος το που θα πέσεις.
Καταγράφηκε
transalpakias86
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 201


Όποιος την νύχτα περπατεί μπύρες και ποτά θα πιεί!


« Απάντηση #24 στις: Τρίτη 06 Νοέμβριος 2018, 00:34:25 πμ »

Ειχα και εγω το ιδιο προβλημα στο παλιο ΤΑ που ειχα..το πορισμα του μηχανικου ηταν οτι εχει παρει κενα το ενα γραναζι με το αλλο γι'αυτο και κανει τον θορυβο αυτον..
Καταγράφηκε

Σελίδες: [1] 2 | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!