Στην ΤΑ λόγω καρμπς τα αλλαζα κάθε δύο χρόνια όσα χλμ κ αν είχα κάνει, λογικά κάπου στα 7500 .
Δεν είχα πάντα τέλεια καύση, πότε βγαίνανε καφετί ανοικτό κ πότε ελαφρώς μαυρισμένα , βέβαια δεν το αφηνα κ το μηχανάκι στην ησυχία του .
Τώρα με το ψεκασμό τα άλλαξα στα 29500 χλμ κ πιστεύω οτι αφού απο θέμα συντήρησης έπεσα κ πάλι σε κελεπούρι
πρέπει να ήταν τα μαμά.
Βγήκαν καθαρά κ αν δεν πρόσεχα τον κορμό που είχε κάπως κιτρινίσει θα έλεγα πως δεν ήθελαν άλλαγή.
Οσο για τις βαλβίδες και οι 16 είναι με καπελότα οπότε έχω καιρό μπροστά μου.
Οπως είπε ο Γιώργος , τα Honda μπορεί να μην βάζουν φωτιές στην ασφαλτο αλλά είναι μπροστά σε οικονομία κ αξιοπιστία.