Σάββατο 22 Σεπτέμβριος 2018, 02:57:22 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Αν είναι η πρώτη σας επίσκεψη στο Forum, ειναι σημαντικό να δείτε πρώτα  αυτό
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: VAREDERO Μοντέλο  (Αναγνώστηκε 218 φορές)
gkesi
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 29


« στις: Κυριακή 09 Σεπτέμβριος 2018, 14:55:00 μμ »

Γειά χαρά σε όλους, το λοιπόν σκέφτομαι για αγορά ενός VARADERO που απ`ότι καταλαβαίνω απο τον αριθμό πλαισίου είναι μοντέλο 2004 ενώ ο ιδιοκτήτης ισχυρίζεται ότι είναι 2006 αλλά δεν επιμένει κιόλας. Δεν ξέρει να μου πει αν είναι το injection ή καρπυλατεράτο. Έχει 17.000 χλμ και τα τελευταία 8 χρόνια είναι αραγμένο σε ένα υπόγειο. Όταν το είδα έπαθα πλάκα γιατί είναι πραγματικά ολοκαίνουργιο. Ο αριθμός πλαισίου είναι VTMSD02A04E031202, μήπως μπορεί κάποιος να μας διαλευκάνει την απορία? Και γενικά εκτός απο γενικό service και λάστιχα που θα χρειαστεί σίγουρα τι άλλο πιστεύεται ότι πρέπει να γίνει ώστε να κυκλοφορήσει με ασφάλεια?
Καταγράφηκε
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2019



« Απάντηση #1 στις: Κυριακή 09 Σεπτέμβριος 2018, 16:43:41 μμ »

Mοτοσυκλετα που καθεται ακινητη για τοσα πολλα χρονια εχει σιγουρα φθορες-ζημιες λογω ακινησιας
Και ακομα και αν εχει πραγματι 17000 χλμ η λειτουργικη της κατασταση ειναι θα ειναι κατα πολυ πολυ πολυ πολυ χειροτερη απο μια αλλη ιδια με πολαπλασια χλμ η οποια ομως συντηρουνταν σωστα

Δευτερον, προσωπικα δεν θα αγοραζα ποτε μοτοσυκλετα απο καποιον που δεν γνωριζει αν ειναι με καρμπυρατερ ή ιτζεκτσιον Αυτο δειχνει παντελως ασχετομετις μοτοσυκλετες ιδιοκτητη και αρα και παντελως ασχετομε την σωστη συντηρηση τους

Κατι σαν το varadero που αναφερεις θα το σκεφτομουν μονον αν η τιμη ηταν σχεδον τσαμπα και μονον αν πρωτα ειχα κανει -χοντρικα εστω- εναν  προυπολογισμο για να ξερω τι θα μου στοιχισει ωστε να μπορεσει να τσουλησει ξανα με ασφαλεια και αξιοπιστα στον δρομο
Και να εισαι σιγουρος οτι μια μοτοσυκλετα που ειναι παρατημενη για 8 χρονια σε οσο καλη κατασταση και να φαινεται θελει πολυ περισσοτερα πραγματα απο ενα τυπικο service καιφρεσκα λαστιχα

Παραδειγμα
Πριν λιγο καιρο μερικοι φιλοι αποφασισαμε να ξαναβγαλουμε στον δρομο μετα απο πολλα χρονια ακινησιας ενα ταπεινο NX250 ενος φιλου που φαινοταν αψογο Με προσωπικη και μονο εργασια κοστισε αν θυμαμαι καλα κανα 300αρι ευρω χωρις να βαλουμε καινουρια λαστιχα Και οι οποιες αγορες εγιναν, σκεψου οτι ηταν ειτε ιμιτασιον ειτε μεταχειρισμενα Και μην σκεφτεις οτι ειχε τιποτα τρελες ζημιες απο την ακινησια (πχ το ρεζερβουαρ δεν ηταν σκουριασμενο και δεν αλλαχτηκε κανενα πλαστικο) Μονο με την τρομπα και την δαγκανα του μπροστα φρενου εγω προσωπικα παιδευομουν σχεδον 2 μερες και τελικα αναγκαστηκαμε να αγορασουμε αλλη τρομπα και αλλο σωληνακι

Καλη τυχη αν το παρεις ...αλλα δεν το βλεπω
Καταγράφηκε
KostasC
Administrator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10413


Γαβ !


« Απάντηση #2 στις: Δευτέρα 10 Σεπτέμβριος 2018, 09:41:26 πμ »

Είναι μοντέλο 2004.


Region:    1   V   Europe
Country:    1-2   VT   Spain
Manufacturer:    2-3   TM   Monteso Honda España
Model Specific:    4-8   SD02A   Unknown
Check Digit:    9   0   Invalid
Year:    10   4   2004
Assembly Plant:    11   E   E
Serial Number:    12-17   031202   31202



Αναλόγως την τιμή που θα το πάρεις, μπορεί να αξίζει η αγορά. Αν ήταν σωστά αποθηκευμένο σε κλειστό χώρο, μπορεί να είναι εντάξει
τα περισσότερα μέρη του.
Είχα δει και εγώ ένα ολόιδιο με το δικό μου, και ήταν έτσι σε μια αυλή για κάποια χρόνια... 8..κάτι, με αντίστοιχα χιλιόμετρα όπως
αυτά που γράφεις. Είναι μπλέ  το varadero ?

Σκεφτόμουν να το πάρω για ανταλλακτικά, τελικά δε το έκανα.
Καταγράφηκε

gkesi
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 29


« Απάντηση #3 στις: Δευτέρα 10 Σεπτέμβριος 2018, 10:05:45 πμ »

Το ζητάει 3.500 € αλλά μπορεί να το παζαρέψω και λίγο, είναι μαύρο στο ντεπόζιτο και ασημί στα υπόλοιπα και είναι τελείως γυμνό, δηλ. δεν έχει ούτε μπάρες ούτε δέρμα στο ντεπόζιτο, ούτε διπλό σταντ, ούτε συναγερμό. Τίποτα, είναι τελείως απλό εργοστασιακό. Δεν είμαι σίγουρος κι εγώ αν αξίζει η μετάβαση απο το transalp 650 σε αυτό με ας πούμε 1.500 € επιπλέον ( υπολογίζω 2.000€ το 650) + κανένα 800άρι για να το σουλουπωθεί και να βγεί στο δρόμο. Embarrassed   
Καταγράφηκε
KostasC
Administrator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10413


Γαβ !


« Απάντηση #4 στις: Τετάρτη 12 Σεπτέμβριος 2018, 10:58:07 πμ »

Σίγουρα δεν είναι η ευκαιρία που φαντάζει με μια πρώτη ματιά.

Καταγράφηκε

Σελίδες: [1] | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!