Δεν ισχύει πως το 700 έχει ακριβότερα σέρβις. Το αντίθετο μάλιστα θα έλεγα. Απο εκεί και πέρα εγώ συμβιώνω αρμονικά μαζί του εδώ και 10 χρόνια και δε μου έχει δημιουργήσει κανένα ιδιαίτερο πρόβλημα, μάλιστα αν πιάνουν λίγο τα χέρια σου το κόστος συντήρησης σχεδόν εκμηδενίζεται.
Η αξιοπιστία της είναι αντάξια του ονόματος που φέρει και προβλήματα γενικού τύπου (ξεβάφει, σκουριάζει, βγάζει προβλήματα) θα ακούσεις να σου τα περιγράφουν αυτοί που δεν την έχουν !!! Πρόβλημα οπτικό μπορείς να βρεις μόνο στα άβαφα πλαστικά της (που όπως σε όλα τα transalp) αμα τα βαράει πολύ ο ήλιος και δεν τα φροντίζεις έχουν την τάση να ασπρίσουν. Λύνεται με αλειφόμενα προϊόντα προστασίας κατά καιρούς ή πιο μόνιμα αν αποφασίσεις να βάψεις τα άβαφα πλαστικά και το λύνεις μια για πάντα.
Τεχνολογικά φυσικά είναι ανώτερο απο το 650 καθώς έχει δεχθεί βελτιώσεις και στον τομέα της κατανάλωσης τα πάει πολύ καλύτερα. Επίσης είναι πιο ευκολοδήγητο στην άσφαλτο και την πόλη λόγω του μικρότερου μπροστά τροχού. Εν έτη 2018 εγώ μοτοσυκλέτα με καρμπυρατέρ δεν θα έπαιρνα.
Το αισθητικό κομμάτι είναι εντελώς υποκειμενικό για τον καθένα. Εμένα μου άρεσε και την πήρα, δεν με συγκινούσε ο όγκος μπροστά του 650.
Όμως, αν δε σε ενδιαφέρει και τόσο ο έντονα διπλός χαρακτήρας (on-off) που έχει το transalp (και ας μην αρχίσει τώρα η συζήτηση ποιό πάει στο χώμα καλύτερα!!!) εγώ στη θέση σου με 5.000€ θα έπαιρνα το CB500X
https://www.honda-motorcycles.gr/model.php?model=CB500X-2018Πολύ φιλικό,ελαφρύ, πραγματικά σύγχρονος κινητήρας και κατανάλωση παπιού (χωρίς υπερβολή)
ενδεικτικά
https://www.car.gr/12499824-honda-cbx-500-cb500x (δεν έχω καμία σχέση με την αγγελία. Βρίσκεις όμως σε αυτά τα χρήματα περίπου )