Hellas Transalp Forum

ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ TRANSALP 650

FGA · 4273

Offline FGA

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 1
on: Κυριακή 21 Οκτώβριος 2018, 19:55:51 μμ
ΚΑΛΛΗΣΠΕΡΑ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ
ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΝΟΣ TRANSALP 650 '04 ΣΧΕΤΙΚΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΚΑΙ ΒΡΙΣΚΩ ΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ ΑΣΑΦΕΣ ΚΑΙ ΣΚΛΗΡΟ (ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΕ "ΠΡΩΤΗ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΗ ΔΕΥΤΕΡΗΣ" ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΕΤΑΤΡΗ ΣΕ ΤΡΙΤΗ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΒΓΑΙΝΕΙ "ΝΕΚΡΗ" ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ! ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΤΗΣ ΜΟΤΟ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 40 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΩ ΓΙΑΤΙ Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΣ ΣΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΥΣΙΔΑ ΣΕ ΣΩΣΤΗ ΤΑΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΝΟ ΣΤΗΝ ΝΤΙΖΑ ΤΟΥ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΨΑΧΝΩ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΧΕΙΡΙΣΜΟΥΣ ΣΤΗ ΣΧΕΣΗ ΓΚΑΖΙ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ Α;ΛΛΑ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΗΤΙΚΟ. ΖΗΤΑΩ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΕΥΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ. ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΥΠΗΡΧΕ ΨΗΛΟ aftermarket fairing (56cm) tΠΟΥ ΕΙΧΕ ΠΟΛΛΗ ΦΑΣΑΡΙΑ ΑΠΟ ΑΕΡΑ, ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΔΟΚΙΜΑΣΑ ΤΟ HONDA ΑΛΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΝΑΝ ΕΛΑΦΡΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΟ ΕΝΔΙΑΜΕΣΟ ΣΕ ΥΨΟΣ; ΑΥΤΑ ΠΡΟΣ ΩΡΑΣ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΓΙΑ ΤΥΧΟΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2748
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #1 on: Κυριακή 21 Οκτώβριος 2018, 20:28:29 μμ
1. Κάνε μια αναζήτηση στο φόρουμ για να βεβαιωθείς ότι αυτά που νομίζεις σωστά για τη ρύθμιση συμπλέκτη, αλυσίδας κλπ. είναι όντως σωστά.
2. Κοίτα αν έχει λάδι.
3. Αν είσαι ψηλός η καλύτερη ζελατίνα είναι η χαμηλή.

Και εδώ είμαστε και γράφε με μικρά.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #2 on: Δευτέρα 22 Οκτώβριος 2018, 08:20:27 πμ
Ψηφίζω το Νο2 , ελέγχεις για λάδι , κ τι λάδια χρησιμοποιείς.

Για ζελατίνα υπάρχει μια ''μεσαία '' της Givi  : https://www.xikis.gr/htm/index.aspx?pageID=999&productCode=D209S

Υπάρχει κ η Ermax , αλλά καλύτερα να γράψουν όσοι την έχουν.

Οπως είπε ο Γιάννης οι ψηλοί πρέπει να έχουν κοντές . :2hysterical:

Εγώ είχα αυτήν , σαν απομίμηση της ψηλής Ermax , την είχα πάρει απο μια βιοτεχνία στους Αγιους Αναργύρους στα 50 ευρώ,



είμαι 1.87 κ με την ψηλή είχα ζόρι μετα τα 80 χλμ/ω χτυπούσε ο αέρας στο κράνος κ πήγαινε το κεφάλι πάνω κάτω σαν να είχα παρκινσον  :D,
 δοκίμασα μια φορά την εργοστασιακή κ ησύχασα απο το πρόβλημα στο κράνος αλλά σε εθνική έτρωγα όλο τον αέρα .
Είχα σκεφτεί να βάλω φρυδάκι στο πάνω μέρος αλλά πρώτον το κόστος , κ δεύτερον οτι μετα μοιάζει σαν σκουτερ δεν το συνέχισα.



Offline klearxos

  • Θά θελα πάλι να πηγαίνω σαν
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 138
  • ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος
Reply #3 on: Δευτέρα 22 Οκτώβριος 2018, 13:11:25 μμ
Άδειασε το λάδι και άλλαξε και φίλτρο. Πάρε ενα Premium synthetic oil, ρύθμισε τον συμπλεκτη σου στην μέση της διαδρομής της μανέτας. Αν δεν δουλεύει σωστά τότε δες τους δισκους σου. Fairing θα βρεις..


οχτώ τα πόδια του καβρού που παν ομπρώς κ πίσω τόσες αγάπες ήκαμα μέχρι να σ'αποκτήσω...