Hellas Transalp Forum

Transalp 650 ή 700;

g0ng · 9270

Offline g0ng

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 308
on: Παρασκευή 07 Σεπτέμβριος 2018, 13:48:36 μμ
Καλησπέρα,

είμαι σε δίλημμα και θα ήθελα να ακούσω απόψεις. Είμαι κάτοχος μιας παλιάς XL600 του 97. Πολύ καλή μηχανή, ασπροπρόσωπο μ' έχει βγάλει τόσα χρόνια. Πλέον έχει παλιώσει κ δε τη συντηρώ όπως παλιά είναι η αλήθεια. Και τώρα που πρέπει να ρίξω κάποια λεφτά σκέφτομαι μήπως τη δώσω και πάρω μια πιο καινούργια.
Νομίζω θα μείνω σε Honda Transalp και σκέφτομαι είτε το τελευταίο μοντέλο 650, ή 700άρα. Έχω μικρά παιδιά και προς το παρών ταξίδι και τέτοια δεν κάνω με τη μηχανή. Σπίτι - δουλειά όμως τη χρησιμοποιώ πολύ.

Το 700άρι βγαίνει πιο ακριβό εννοείται στην αγορά, αλλά νομίζω και τα σέρβις είναι πιο ακριβά σωστά; Στη χρήση όμως πρέπει να έχει μικρότερη κατανάλωση. Από την άλλη ένα 650άρι καλό θα είναι, αλλά έχω την αίσθηση ότι σε 5 χρόνια θα λέω πάλι ότι η μηχανή είναι πολύ παλιά.

Αν έχει κανείς όρεξη ας πει καμιά κουβέντα, για να ακούσω και άλλες απόψεις.

Ευχαριστώ



Offline KKalantzis

  • HTC ΔΣ
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 2756
  • Where the streets have no name!
Reply #1 on: Παρασκευή 07 Σεπτέμβριος 2018, 14:02:52 μμ
Στο ίδιο δίλημμα είχα βρεθεί και εγώ το 2007 πριν αγοράσω τη δικιά μου.
Η ύπαρξη του ABS στην 700άρα μου το έλυσε ;)
Τον Μάρτιο που μας πέρασε έκλεισα μαζί της 10 χρόνια υπέροχης συμβίωσης και συνεχίζουμε :)


Keep riding !!!


Offline vaggelis_peir

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 473
  • Το πιο όμορφο γουργουρητό
Reply #2 on: Παρασκευή 07 Σεπτέμβριος 2018, 15:22:28 μμ
Είναι καθαρά υποκειμενικό. Αν την συντηρείς όπως πρέπει, δεν παλιώνει ποτέ. Αν τύχει και δεις την δικιά μου που είναι του 2001 θα καταλάβεις. Προσωπικά δεν θα έπαιρνα 700 γιατί δεν μου αρέσει οπτικά.



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2754
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #3 on: Παρασκευή 07 Σεπτέμβριος 2018, 17:56:23 μμ
Σπίτι - δουλειά όμως τη χρησιμοποιώ πολύ.

Για σπίτι - δουλειά θα κοίταζα κάτι άλλο.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2458
  • XLV650, CRF1000
Reply #4 on: Παρασκευή 07 Σεπτέμβριος 2018, 18:10:31 μμ
Ριξε τα λ7 που χρειαζεται και κρατα το 600αρι με βαση τη χρηση που λες.


" the PouroDuro spirit "


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9841
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #5 on: Παρασκευή 07 Σεπτέμβριος 2018, 19:13:32 μμ
Αν δεν είχα οδηγήσει μηχανάκι με συνδοιασμενα φρένα θα έλεγα την 650 λόγω ομορφιάς.
Και το ABS καλό είναι αλλά δεν έχει μπει μέχρι σήμερα.
Αν εχεις το χρήμα, δεν σε ενοχλεί η φάτσα του 700, τότε πάρε ότι πιο καινούριο κ σύγχρονο βρεις.

Γνώμη μου, πάντα.



Offline klearxos

  • Θά θελα πάλι να πηγαίνω σαν
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 138
  • ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος
Reply #6 on: Σάββατο 08 Σεπτέμβριος 2018, 18:46:19 μμ
Ρίξε ενα σινιαρισμα στο 600 αφού δεν έχει προβλήματα γιατί ειναι τιμιο. Για την δουλειά που την θέλεις είναι μια χαρά. Εμένα ειναι του 93 κ ειναι ΚΟΥΚΛΑ. Συντήρηση καλη κ είναι οκ. Ααα αμα μεγαλώσουν τα παιδιά κ θέλεις βόλτες τοτε πάρε αλλο... Ετσι για πιο καινούργιο... Το 700 εχει προβλήματα.. Όψης.. Ξεβαφει, σκουριές κλπ πλαστικα κ σκελετό χάλια.. Το μοτερ δεν παύει να ειναι HONDA Εγγύηση... Αυτά


οχτώ τα πόδια του καβρού που παν ομπρώς κ πίσω τόσες αγάπες ήκαμα μέχρι να σ'αποκτήσω...


Offline Andreasnemea

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 144
Reply #7 on: Κυριακή 09 Σεπτέμβριος 2018, 23:07:36 μμ
Καλησπέρα,

είμαι σε δίλημμα και θα ήθελα να ακούσω απόψεις. Είμαι κάτοχος μιας παλιάς XL600 του 97. Πολύ καλή μηχανή, ασπροπρόσωπο μ' έχει βγάλει τόσα χρόνια. Πλέον έχει παλιώσει κ δε τη συντηρώ όπως παλιά είναι η αλήθεια. Και τώρα που πρέπει να ρίξω κάποια λεφτά σκέφτομαι μήπως τη δώσω και πάρω μια πιο καινούργια.
Νομίζω θα μείνω σε Honda Transalp και σκέφτομαι είτε το τελευταίο μοντέλο 650, ή 700άρα. Έχω μικρά παιδιά και προς το παρών ταξίδι και τέτοια δεν κάνω με τη μηχανή. Σπίτι - δουλειά όμως τη χρησιμοποιώ πολύ.

Το 700άρι βγαίνει πιο ακριβό εννοείται στην αγορά, αλλά νομίζω και τα σέρβις είναι πιο ακριβά σωστά; Στη χρήση όμως πρέπει να έχει μικρότερη κατανάλωση. Από την άλλη ένα 650άρι καλό θα είναι, αλλά έχω την αίσθηση ότι σε 5 χρόνια θα λέω πάλι ότι η μηχανή είναι πολύ παλιά.

Αν έχει κανείς όρεξη ας πει καμιά κουβέντα, για να ακούσω και άλλες απόψεις.

Ευχαριστώ

Ποσα χιλιομετρα κανεις τον χρονο φιλε?



Offline linuxfighter

  • The Technician
  • Μέλος HTC
  • Οδηγάρα
  • ***
    • Posts: 497
  • Ζήτα το και θα σου δωθεί!!!
Reply #8 on: Δευτέρα 10 Σεπτέμβριος 2018, 08:34:17 πμ
Φίλε μου καλησπέρα, παλιός κάτοχος και εγώ της 600, την άλλαξα με 700 εδώ και 6 μήνες... μέσα σε αυτούς τους 6 μήνες ο ενθουσιασμός από αυτή την αλλαγή με έκανε να γράψω κάπου παραπάνω από 5000χλμ σε εκδρομές.... Καμία σχέση η άνεση, θα το καταλάβεις μόλις πρωτοανέβεις στη σέλα. Πιο χαμηλό κέντρο βάρους λόγο μικρότερης ζάντας την καθιστά πολύ πιο εύκολη στην οδήγηση. Απο εκεί και πέρα ABS, injection (δλδ χαμηλότερη κατανάλωση) κτλ είναι πολλά συν. θα φρενάρεις σαν να ρίχνεις άγκυρα.

Το θέμα ομορφιάς είναι καθαρά υποκειμένικο. Εμένα η 650 μου αρέσει λιγότερο λόγο του πολύ περισσότερο πλαστικού που έχει μπροστά. Γούστα είναι αυτά. Τώρα αυτά τα "ξεβάφει, σκουριές και πλαστικό χάλια" δεν ισχύουν. Ότι ισχύει για την 650 ισχύει και γιαυτήν ισχύει και για όλες τις μηχανές. Όσο τα φροντίζεις σε φροντίζουν.

2 φορές έχω οδηγήσει την 650 (δυστυχώς δεν την είχα ποτέ), αλλά νομίζω ότι η 700 με κέρδισε με διαφορά.

Όλα τα παραπάνω φυσικά αποτελούν προσωπικές απόψεις... Θα σου πρότεινα να κάνεις ένα test drive και τις 2 να δεις και πια σου κάθεται καλύτερα.



Offline vaggelis_peir

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 473
  • Το πιο όμορφο γουργουρητό
Reply #9 on: Δευτέρα 10 Σεπτέμβριος 2018, 09:14:48 πμ
Πιο χαμηλό κέντρο βάρους λόγο μικρότερης ζάντας την καθιστά πολύ πιο εύκολη στην οδήγηση.
Για μπροστά λες? Πίσω νομίζω έχει το ίδιο μέγεθος



Offline g0ng

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 308
Reply #10 on: Δευτέρα 10 Σεπτέμβριος 2018, 09:35:40 πμ
ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Σε λεφτά λέω να κινηθώ max 5.000€. Όσον αφορά τα χιλιόμετρα που διανύω δεν είναι πολλά. Αλλά έχω προοπτική να ξεκινήσω χαλαρά πάλι καμιά βολτίτσα ΣΚ.



Offline vaggelis_peir

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 473
  • Το πιο όμορφο γουργουρητό
Reply #11 on: Δευτέρα 10 Σεπτέμβριος 2018, 11:09:13 πμ
Με αυτά τα λεφτά, βρίσκεις 650 με θερμαινόμενη σέλα ;D. Αν και να σου πω την αλήθεια, αν είχα 5.000 θα τα έδινα προκαταβολή για να πάρω μία κανούρια.



Offline Talinos

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 316
Reply #12 on: Δευτέρα 10 Σεπτέμβριος 2018, 11:54:13 πμ
Δεν ισχύει πως το 700 έχει ακριβότερα σέρβις. Το αντίθετο μάλιστα θα έλεγα. Απο εκεί και πέρα εγώ συμβιώνω αρμονικά μαζί του εδώ και 10 χρόνια και δε μου έχει δημιουργήσει κανένα ιδιαίτερο πρόβλημα, μάλιστα αν πιάνουν λίγο τα χέρια σου το κόστος συντήρησης σχεδόν εκμηδενίζεται.
Η αξιοπιστία της είναι αντάξια του ονόματος που φέρει και προβλήματα γενικού τύπου (ξεβάφει, σκουριάζει, βγάζει προβλήματα) θα ακούσεις να σου τα περιγράφουν αυτοί που δεν την έχουν !!! Πρόβλημα οπτικό μπορείς να βρεις μόνο στα άβαφα πλαστικά της (που όπως σε όλα τα transalp) αμα τα βαράει πολύ ο ήλιος και δεν τα φροντίζεις έχουν την τάση να ασπρίσουν. Λύνεται με αλειφόμενα προϊόντα προστασίας κατά καιρούς ή πιο μόνιμα αν αποφασίσεις να βάψεις τα άβαφα πλαστικά και το λύνεις μια για πάντα.
Τεχνολογικά φυσικά είναι ανώτερο απο το 650 καθώς έχει δεχθεί βελτιώσεις και στον τομέα της κατανάλωσης τα πάει πολύ καλύτερα. Επίσης είναι πιο ευκολοδήγητο στην άσφαλτο και την πόλη λόγω του μικρότερου μπροστά τροχού. Εν έτη 2018 εγώ μοτοσυκλέτα με καρμπυρατέρ δεν θα έπαιρνα.
Το αισθητικό κομμάτι είναι εντελώς υποκειμενικό για τον καθένα. Εμένα μου άρεσε και την πήρα, δεν με συγκινούσε ο όγκος μπροστά του 650.

Όμως, αν δε σε ενδιαφέρει και τόσο ο έντονα διπλός χαρακτήρας (on-off) που έχει το transalp (και ας μην αρχίσει τώρα η συζήτηση ποιό πάει στο χώμα καλύτερα!!!) εγώ στη θέση σου με 5.000€ θα έπαιρνα το CB500X
https://www.honda-motorcycles.gr/model.php?model=CB500X-2018

Πολύ φιλικό,ελαφρύ, πραγματικά σύγχρονος κινητήρας και κατανάλωση παπιού (χωρίς υπερβολή) 
ενδεικτικά https://www.car.gr/12499824-honda-cbx-500-cb500x (δεν έχω καμία σχέση με την αγγελία. Βρίσκεις όμως σε αυτά τα χρήματα περίπου )
« Last Edit: Δευτέρα 10 Σεπτέμβριος 2018, 11:58:11 πμ by Talinos »



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9841
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #13 on: Δευτέρα 10 Σεπτέμβριος 2018, 13:03:11 μμ
Πολύ σωστά τα είπε ο προηγούμενος.
Κ μάλιστα με δική του εμπειρία που αυτό μετράει.

Πάμε πάντα σε νεότερο κ πιο εξελιγμένο μηχανάκι για τους λόγους που ανέφερε.
Ψεκασμός σημαίνει οικονομία πράμα σημαντικό στην εποχή μας
Τα φρένα είναι ένα συν στην ασφάλεια.

Η δε  CB είναι ότι καλύτερο.



Offline vaggelis_peir

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 473
  • Το πιο όμορφο γουργουρητό
Reply #14 on: Δευτέρα 10 Σεπτέμβριος 2018, 15:25:10 μμ
Η δε  CB είναι ότι καλύτερο.

Αν δεν παινέψεις το σπίτι σου, θα πέσει να σε πλακώσει... ;D

Χωρίς πλάκα...είναι πανέμορφο



Offline Andreasnemea

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 144
Reply #15 on: Τρίτη 11 Σεπτέμβριος 2018, 00:48:43 πμ
Αν δεν κανεις χιλιομετρα δεν σε ενδιαφερει και η καταναλωση ενα λιτρο πανω ενα κατω δεν σε ενδιαφερει φανταζομαι γιατι αν καψεις και 100 ευρω παραπανω τον χρονο τι νοημα εχει...
Παρε λοιπον το 650 με κανα 2500 για κανα καλο λεω με εξτρα και τα αλλα καντα βολτες και ασε το 700 εκει που καθετε γιατι ολοι εχουν παραπονα απο διαφορες αρωστιες που εχει...
Γνωμη μου ειναι να παρεις αν εχεις ανεση οτι σου αρεσει!
 Αν δεν εχεις αυτο που πρεπει!