Τετάρτη 17 Οκτώβριος 2018, 09:43:21 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Website του συλλόγου www.transalp.gr
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 [2] | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Μπιέλα  (Αναγνώστηκε 1343 φορές)
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2385


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #25 στις: Πέμπτη 20 Σεπτέμβριος 2018, 15:49:24 μμ »

Άλλο το αν ταιριάζει να μπει και άλλο ο νόμος και η άδεια κυκλοφορίας. Δεν είναι δυνατόν άλλο αριθμό κινητήρα να γράφει η άδεια και άλλο αριθμό να γράφει ο κινητήρας.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
Stoneman
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8392


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #26 στις: Παρασκευή 21 Σεπτέμβριος 2018, 08:26:06 πμ »

Η άδεια σου Γιάννη γράφει αριθμό κινητήρα η μόνο αριθμό πλαισίου?
Καταγράφηκε
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2385


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #27 στις: Παρασκευή 21 Σεπτέμβριος 2018, 14:10:15 μμ »

Όλες οι άδειες νομίζω γράφουν και αριθμό πλαισίου και αριθμό κινητήρα. Διαφορετικά πώς θα διαπιστωθεί αν ένα όχημα είναι μαϊμού, έχει κλεμένο κινητήρα κλπ.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
Stoneman
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8392


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #28 στις: Παρασκευή 21 Σεπτέμβριος 2018, 14:49:54 μμ »

Λοιπόν η άδεια , τουλάχιστον η δική μου , γράφει :

Κωδικός Ρ1 κυλινδρισμός κινητήρα 599
Κωδικός Ρ5 Αριθμός αναγνώρισης κινητήρα : PC43E

Δεν τους ενδειαφέρει ο αριθμός κινητήρα αλλά η σειρά του, δλδ αυτά τα RD10, RD11 κλπ.
Αρα θα χρειαστεί τιμολόγιο η απόδειξη αγοράς αφού ο κινητήρας είναι απο νεότερη σειρά κ έχει διαφορετικό αριθμό αναγνώρισης
Καταγράφηκε
john lk
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 521



« Απάντηση #29 στις: Παρασκευή 21 Σεπτέμβριος 2018, 14:53:26 μμ »

Στις αδειες των δικων μου οχηματων, στο μεν Transalp (μεταβιβαση μεταχειρισμενο 09/2013) και Fiesta (μεταχειρισμενο εισαγωγης πηρε νουμερα 02/2018) γραφει πληρη αριθμο πλαισιου και τυπο μηχανης, ενω στο XLR (μεταβιβαση μεταχειρισμενο 03/2017) και Freelander 2 (καινουργιο 06/2007) πληρη αριθμο πλαισιου και πληρη αριθμο μηχανης.
Ομως εχω και εγω ακουσει οτι πλεον γραφουν πληρη αριθμο πλαισιου και τυπο μηχανης μονο. Τωρα γιατι απο τα παραπανω αλλα εχουν μονο τυπο μηχανης και αλλα οχι δεν γνωριζω...
Καταγράφηκε
Stoneman
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8392


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #30 στις: Παρασκευή 21 Σεπτέμβριος 2018, 15:36:24 μμ »

.... και αλλα οχι δεν γνωριζω...

Και μη περιμένεις να μάθεις.
Αντε το πολύ πολύ να σου πούν οτι είναι εναρμονισμός σε κοινοτική οδηγία .


ΥΓ: Χάθηκες  η ιδέα μου είναι ?   Grin
« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή 21 Σεπτέμβριος 2018, 15:38:49 μμ από Stoneman » Καταγράφηκε
Padis
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1174



« Απάντηση #31 στις: Σάββατο 22 Σεπτέμβριος 2018, 06:33:38 πμ »

Εδώ και δέκα τουλάχιστον χρόνια, στις άδειες αναγράφεται μόνος ο τύπος του κινητήρα. Μπορείς να αλλάξεις όσους κινητήρες θέλεις χωρίς να δηλώσεις κάτι, αρκεί να έχουν τον ίδιο κωδικό (ο οποίος χαρακτηρίζει τύπο και κυβικά). Δεν μπορείς να αλλάξεις κινητήρα που δεν παραγόταν το όχημα και δεν μπορείς να κάνεις υπερκυβισμό ή υποκυβισμό πάνω από 10%. Προϋπόθεση ο κινητήρας να τοποθετούνταν στο όχημα. 
Καταγράφηκε

«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»
jimtrouble
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 18


« Απάντηση #32 στις: Πέμπτη 11 Οκτώβριος 2018, 19:50:35 μμ »

Καλησπέρα παιδιά! Επιτέλους μετά από μέρες μπήκε το μοτέρ. Σαν ήχος ακούγεται πάρα πολύ καλά. Ένα θέμα με το γκάζι έχω που απ ότι μου είπαν μπορεί να είναι ή ντίζα ή να θέλει ρύθμιση το καρμπυρατέρ. Και άλλο ένα που παρατήρησα σήμερα είναι πως η θερμοκρασία ανεβαίνει μέχρι τη μέση (πήγαινε περίπου στο 1/3 συνήθως). είχα ρίξει 2 λίτρα παραφλού στο ψυγείο παίζει να θέλει κι άλλο; Επίσης ξαφνικά ο δείκτης της βενζίνης όταν είμαι στο φανάρι αρχίζει και κατεβαίνει και μετά ανεβαίνει πάλι. Βλέπω να έκανα μάπα δέσιμο Tongue
Καταγράφηκε
Stoneman
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8392


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #33 στις: Παρασκευή 12 Οκτώβριος 2018, 08:08:50 πμ »

Καλησπέρα παιδιά! Επιτέλους μετά από μέρες μπήκε το μοτέρ.

Αντε με το καλό , ταλοτάξιδο.

Ένα θέμα με το γκάζι έχω που απ ότι μου είπαν μπορεί να είναι ή ντίζα ή να θέλει ρύθμιση το καρμπυρατέρ.

Δλδ τι σου παρουσιάζει? κολάει?

Και άλλο ένα που παρατήρησα σήμερα είναι πως η θερμοκρασία ανεβαίνει μέχρι τη μέση (πήγαινε περίπου στο 1/3 συνήθως). είχα ρίξει 2 λίτρα παραφλού στο ψυγείο παίζει να θέλει κι άλλο;

Δυο λίτρα παίρνει, διάβασε εδώ: http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=22770.0
Και αν δεν βγάλεις ακρη τα λέμε πάλι

Επίσης ξαφνικά ο δείκτης της βενζίνης όταν είμαι στο φανάρι αρχίζει και κατεβαίνει και μετά ανεβαίνει πάλι.

Το κάνει κ στις λακκούβες ? το κάνει συνέχεια η ποτε πότε ?

Βλέπω να έκανα μάπα δέσιμο Tongue

Ο κινητήρας δεν έχει να κάνει με το οργανο καυσίμου, κάτι που μπορείς να κάνεις αμμεσα είναι να ελέγξεις αν έχει πατήσει καλά ο διπλός μπλέ κονέκτορας που συνδέει το φλοτερ του τεπόζιτου με την πλεξούδα κ βρίσκεται πίσω κ αριστερα απο το τεπόζιτο .

Αν συνεχίσει να το παρουσιάζει βγάλε τον κονέκτορα κ με ενα λεπτό καλώδιο τον βραχυκυκλώνεις απο την μεριά της πλεξουδας οχι απο την μεριά του τεπόζιτου.

Το όργανο λογικά θα ανέβει μεχρι το Full, εάν αντιδράει ετσι σημαίνει πως η καλωδίωση στο μηχανάκι είναι οκ.
Μετα ελέγχεις τα καλώδια του φλοτερ κάτω απο το τεπόζιτο.
Καταγράφηκε
jimtrouble
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 18


« Απάντηση #34 στις: Παρασκευή 12 Οκτώβριος 2018, 10:31:24 πμ »

 @Stoneman σ ευχαριστώ! Θα χαρώ να τα πούμε κι από κοντά να γνωριστούμε για καφέ ή και φαΐ(προβατίνα κυρίως  Grin Grin) με τα μέλη τώρα που μπορώ να κουνηθώ!  Tongue Grin Grin Grin

Το γκάζι δεν έχει επαναφορά και είναι λίγο σκληρό.

Δεν παρατήρησα κάτι τέτοιο στις λακούβες. 2/10 στις φορές τις αποφεύγω.  Το παρατήρησα χθες όπως έκανα μια βόλτα που έφυγα από το γραφείο στο Μαρούσι και είπα να πάω από Γαλάτσι Αττική και να γυρίσω από Σύνταγμα στην Καισαριανή. Δεν το έχω δει ξανά. Το απόγευμα που θα πάω σ ένα συνεργείο στα Μελίσσια που μου είπε ένας φίλος πως είναι πολύ καλός σε Honda θα κοιτάξω να δω αν το κάνει πάλι. Επίσης αν κάνω μια ξερογκαζιά και κλείσω τέρμα το γκάζι σβήνει.
Καταγράφηκε
jimtrouble
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 18


« Απάντηση #35 στις: Παρασκευή 12 Οκτώβριος 2018, 14:51:28 μμ »

Δοκίμασα να κάνω εξαερισμό στο ψυγείο αλλά δεν έβγαλε ποτέ φυσαλίδες... Μετά από 5 λεπτά μάρσαρα κιόλας και κατέβαινε κανονικά η στάθμη. Επίσης πίσω στο δοχείο δεν έχει υγρά... Δε θα έπρεπε να πάνε μέχρι εκεί ή πρέπει να ρίξω και πίσω παραφλού;;;

<a href="http://www.youtube.com/v/cguO1ArHJqc" target="_blank">http://www.youtube.com/v/cguO1ArHJqc</a>

<a href="http://www.youtube.com/v/M4DahqiPoZs" target="_blank">http://www.youtube.com/v/M4DahqiPoZs</a>
Καταγράφηκε
Stoneman
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8392


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #36 στις: Παρασκευή 12 Οκτώβριος 2018, 15:47:28 μμ »

Δοκίμασα να κάνω εξαερισμό στο ψυγείο αλλά δεν έβγαλε ποτέ φυσαλίδες... Μετά από 5 λεπτά μάρσαρα κιόλας και κατέβαινε κανονικά η στάθμη. Επίσης πίσω στο δοχείο δεν έχει υγρά... Δε θα έπρεπε να πάνε μέχρι εκεί ή πρέπει να ρίξω και πίσω παραφλού;;;


Το δοχείο πίσω το γεμίζεις μεχρι την ένδειξη max , είναι πολύ βασικό αυτό. αν τωρα γέμισε ισως αδειασαν τα ψυγεία .

Ψυκτικό χρησιμοποιείς αυτό :



Kαι δες αυτό :  <a href="http://www.youtube.com/v/wetKrPo7grg" target="_blank">http://www.youtube.com/v/wetKrPo7grg</a>

Οι φυσαλίδες είναι κατά πολύ λιγότερες αν γεμίσεις τα ψυγεία με υπομονή κ αργά ωστε να προλαβαίνει να βγαίνει ο αέρας.
   
Ετσι η αλλιώς το σύστημα με το καιρό θα εξαερώσει απο μόνο του , αλλά η αρχική εξαέρωση είναι σημαντική γιατί αν εγκλωβιστεί σημαντική ποσότητα αέρα  τότε ο αέρας μπορεί να  πάει στην τρόμπα κ δεν γυρίζουν τα νερα, κ ετσι δεν περνάει νερό κ απο την βαλβίδα του βεντιλατερ κ αυτό δεν παίρνει.
Ιισως γι αυτό σου ανεβαζει θερμοκρασίες.
Καταγράφηκε
Stoneman
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8392


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #37 στις: Παρασκευή 12 Οκτώβριος 2018, 15:52:50 μμ »

Το γκάζι δεν έχει επαναφορά και είναι λίγο σκληρό.

Κάτι παίζει με τις ντίζες, αν δεν το κατέχεις το αθλημα πήγαινε σε συνεργείο να στις λαδώσει/ρυθμίσει

Επίσης αν κάνω μια ξερογκαζιά και κλείσω τέρμα το γκάζι σβήνει.

Ρελαντί έχεις καλό? Είναι στις 1200 +- 100 στρ/λ.

Ισως θέλει κ ρύθμιση το μίγμα στα καρμπς.  Αυτό είναι εύκολο.

Τωρα έχεις βάλει τα δικά σου καρμπς στον καινουργιο κινητήρα? Δεν πιστεύω να πειράξατε το TPS?
Δλδ αυτό εδώ στα δεξιά των καρμπς:

« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή 12 Οκτώβριος 2018, 15:56:17 μμ από Stoneman » Καταγράφηκε
jimtrouble
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 18


« Απάντηση #38 στις: Παρασκευή 12 Οκτώβριος 2018, 16:11:23 μμ »

Γενικά το έχω με μαστορέματα αλλά δεν έχω την εμπειρία ούτε την απαραίτητη γνώση ακόμα για να πω πως θα κάνω κάτι βαρύ. Ό,τι μαθαίνω από εδώ είναι!  Grin Grin Grin

Το ρελαντί μου δυστυχώς είναι μερικές φορές 1200.. μερικές 1500+. δεν είναι σταθερό. Έχω βάλει τα καρμπς που είχε. Μόνο το μοτέρ άλλαξα. Όχι δεν το πειράξαμε... απλά είχαμε βγάλει το φις και το ξαναβγάλαμε. αυτό το παραφλού που μπορώ να το βρω; αυτό που έχει τώρα είναι από βενζινάδικο.

Το δοχείο πίσω δεν το γέμισα καθόλου μετά την αλλαγή. Θα πάω να πάρω 1 λίτρο ακόμα να ρίξω.
Καταγράφηκε
Stoneman
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8392


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #39 στις: Παρασκευή 12 Οκτώβριος 2018, 17:36:10 μμ »

Για τις θερμοκρασίες δες αυτό :



Mε μπλέ οι θερμοκρασία τον χειμώνα , σε πορεία η χαμηλή κ σε κινηση η υψηλή.
Με κοκκινο οι θερμοκρασία το καλοκαίρι αντίστοιχα, και
στην πράσινη βούλα ανάβει το βεντιλατερ.
Ισως στην δική σου διαφερουν κάπως , αλλά όχι πολύ.

Το prohonda το αγοράζεις απο τον Σαρακάκη η απο εξουσιοδοτημένα , δεν είναι το μοναδικό που κάνει δουλειά αρκεί να είναι κάπως επώνυμο και να μην περιέχει αλατα πυριτικου οξεως, διαβαζοντας το  Owner's Manual η αλλιως Εγχειριδιο Κατοχου ,της XL650V2 στο κεφαλαιο λειτουργια σελιδα 22 ,οπου αναφερεται στο ψυκτικο υγρο ,Γραφει ακριβως:

     ΨΥΚΤΙΚΟ ΥΓΡΟ
Συσταση για το ψυκτικο υγρο
Ο ιδιοκτητης της μοτοσυκλετας..... πρεπει να φροντιζει...
Χρησιμοποιειστε μονο υψηλης ποιοτητας αντιψυκτικο υγρο αιθυλογλυκολης ειδικο για κινητηρες αλουμινιου, το οποιο να περιεχει αντιδιαβρωτικα συστατικα.
   ΠΡΟΣΟΧΗ
α.Χρησιμοποιειτε μονο νερο με χαμηλη περιεκτικοτητα σε μεταλλικα στοιχεια η απεσταγμενο νερο.Το νερο με υψηλη  περιεκτικοτητα σε μεταλλικα στοιχεια μπορει να προκαλεσει ζημια στον κινητηρα αλουμινιου.
β.Η χρηση αντιψυκτικου υγρου που περιεχει αντιδιαβρωτικα συστατικα με αλατα πυριτικου οξεως μπορει να γινει αιτια προωρης φθορας της αντλιας νερου ,του κυκλωματος, η να προκαλεσει εμφραξη στις διοδους του ψυγειου.Η χρηση νερου απο δικτυο υδρευσης μπορει να προκαλεσει σοβαρες βλαβες στον κινητηρα.
      Ο κατασκευαστης εξοπλιζει το συγκεκριμενο μοντελο με διαλυμα αντιψυκτικου και απεσταγμενου νερου σε αναλογια 50%/50%.Το διαλυμα αυτο συνισταται σχεδον για καθε θερμοκρασια λειτουργιας και παρεχει ικανοποιητικη αντιδιαβρωτικη προστασια.Αν η περιεκτικοτητα του διαλυματος σε αντιψυκτικο υγρο ειναι μεγαλυτερη μειωνεται η αποδοση του συστηματος ψυξης,ενω οταν η αναλογια ειναι μικροτερη απο 40% αντιψυκτικο και 60% νερο δεν παρεχεται ικανοποιητικη αντιδιαβρωτικη προστασια.
Καταγράφηκε
stefosg
Μέλος HTC
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 224



« Απάντηση #40 στις: Παρασκευή 12 Οκτώβριος 2018, 17:44:50 μμ »

Για τις ντιζες του γκαζιού αν σφίξεις πολύ τις βίδες που στερεωνουν το μηχανισμό στο τιμόνι έχει αυτό το αποτέλεσμα.  Χαλάρωσε τες τόσο ώστε να μην κουνιέται από το τιμόνι αλλά να έχει ελεύθερη κίνηση. Επίσης δες αν έχει στις άκρες του τιμονιού αντίβαρα και αν Ναι χαλάρωσε αυτό του γκαζιού. Επίσης αν είναι σφιχτό δεν αφήνει να κινηθεί σωστά ο μηχανισμός. 

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

Καταγράφηκε
Stoneman
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8392


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #41 στις: Παρασκευή 12 Οκτώβριος 2018, 17:54:53 μμ »

Γενικά το έχω με μαστορέματα αλλά δεν έχω την εμπειρία ούτε την απαραίτητη γνώση ακόμα για να πω πως θα κάνω κάτι βαρύ. Ό,τι μαθαίνω από εδώ είναι!  Grin Grin Grin

Μην ανησυχείς , κ μην κολάς σε ότι θες κ έχεις απορία , εδώ είμαστε να βοηθάμε .

Το ρελαντί μου δυστυχώς είναι μερικές φορές 1200.. μερικές 1500+. δεν είναι σταθερό. Έχω βάλει τα καρμπς που είχε. Μόνο το μοτέρ άλλαξα. Όχι δεν το πειράξαμε... απλά είχαμε βγάλει το φις και το ξαναβγάλαμε.

Εχεις ρυθμίσει το ρελαντί απο αυτή την μαύρη βίδα /ρυθμιστικό?

 

Tα σύρματα απο τις ντίζες του γκαζιού είναι χαλαρά όπως στην προηγούμενη φωτό ?
Πρέπει να έχουν τόσο  παίξιμο ωστε να αφήνουν το γκριπ του γκαζιού να στρέφεται ελεύθερα απο 2 εως 6 χιλιοστα πριν τεντώσει το κάτω συρματόσχοινο κ ανέβουν οι στροφές.

Δεν έχω κοντυνότερη φωτό αλλά δες εδώ τα δικά μου:
 


Οταν κόβεις με ταχύτητα έχεις σκασίματα απο την εξάτμιση?
« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή 12 Οκτώβριος 2018, 17:56:33 μμ από Stoneman » Καταγράφηκε
jimtrouble
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 18


« Απάντηση #42 στις: Κυριακή 14 Οκτώβριος 2018, 11:11:03 πμ »

Καλημέρα παιδιά! Το ρελαντί το ψιλορύθμισα αλλά πάλι ανεβοκατεβάζει στροφές μόνο του(όχι τόσο πολύ). Η αλήθεια είναι πως όσο περισσότερα χιλιόμετρα κάνω τόσο καλύτερα τη νιώθω. Πήγα σ ένα μάστορα κοντά στο σπίτι μου να τη δει. Την έκανε μια βόλτα και μου είπε πως είναι εντελώς αρύθμιστη και ό,τι να ναί!  Grin
Να κάνω άλλα 300χλμ να κάτσει ο κινητήρας και μετά να μου κάνει ένα γενικό service με ρύθμιση βαλβίδων καρμπυρατέρ κτλ. Το ότι μυρίζει καυσαέριο είναι από το καρμπ μου είπε θέλει ρύθμιση. Μετά που θα κατέβω θα δω και τις ντίζες γκαζιού αν είναι χαλαρές.
Σκασίματα όχι... χθες νομίζω άρχισε να ψιλοκάνει... όχι δυνατά όμως.
Καταγράφηκε
Stoneman
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8392


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #43 στις: Κυριακή 14 Οκτώβριος 2018, 17:31:29 μμ »

Αρα να σταματήσω να γράφω κ να περιμένουμε να δούμε πως θα πάει μετα τον μάστορη?
Καταγράφηκε
jimtrouble
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 18


« Απάντηση #44 στις: Κυριακή 14 Οκτώβριος 2018, 23:16:29 μμ »

Σήμερα έκανα τα 200 απ τα 300! Cheesy Cheesy Cheesy

Η κάτω ντίζα του γκαζιού είναι χαλαρή και η πάνω πολύ σφιχτή. Η εξάτμιση όντως ψιλοσκάει και γενικά στα φανάρια ΒΡΩΜΑΕΙ καυσαεριο. Αλλά μου είπε ότι δε θα κάνει τίποτα μέχρι να "κάτσει" το μοτέρ πάνω στη μηχανή για να μην τα πληρώσω διπλά. Οπότε άλλα 100χλμ και μετά γενικό σέρβις να δούμε τι θα γίνει! Επίσης το κούμπωμα του ενός πλαϊνού φαίρινγκ είναι σπασμένο. Έχετε καμιά ιδέα πως να του βάλω καμία τσόντα για να είναι σταθερό γιατί τώρα είναι λίγο πιο έξω; Tongue

@Stoneman μη σταματήσεις ποτέ να γράφεις!!!!  Wink Wink Wink
Καταγράφηκε
Stoneman
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8392


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #45 στις: Δευτέρα 15 Οκτώβριος 2018, 15:47:27 μμ »

Ποιό κούμπωμα έχει σπάσει ?

Ρίξε μια ματιά σε αυτό το νήμα : http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=20075.0
και αν δείς σε κάποια φωτό το κούμπωμα που λες πές  μου σε ποιά .

Για τα πλαστικά έχουν γραφτεί πολλά :

http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=146.0
http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=8122.0

Ομως αν το έχεις το κομμάτι μπορείς να το κολήσεις με έποξη κόλα δύο συστατικών .

Αν δεν το έχεις , παίζει μοντίφα κ πρέπει να έχεις φαντασία για να το φτιάξεις , ανάλογα βέβαια με τις ικανότητές σου θα είναι κ το αποτέλεσμα .
Υπάρχουν πολλά σχετικά βίντεο στο Youtube, με θέμα moto plastic repair .

και αν θες να ανέβεις ενα επίπεδο επάνω κυκλοφορεί το plastifix ενα υλικό που φτιάχνει τα πάντα .



<a href="http://www.youtube.com/v/wyd8Y8MOj68" target="_blank">http://www.youtube.com/v/wyd8Y8MOj68</a>

Εχω σημειώσει κ αυτό αλλά δεν θυμάμαι απο πού ,  δεν έχω όμως facebook  για να το σιγουρέψω .

'' Υπάρχει ένα πολύ καλό μαγαζί   για κόλλημα και επιδιόρθωση πλαστικών: https://www.facebook.com/VladisMotorTECHSgr
Τοποθετεί και νέα κουμπώματα (αν τα παλιά έχουν σπάσει).''



Καταγράφηκε
jimtrouble
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 18


« Απάντηση #46 στις: Δευτέρα 15 Οκτώβριος 2018, 16:23:38 μμ »

Αυτό που βρίσκεται ψηλά στην ευθεία της κάτω βίδας.
https://uce59ea7b52dc3afc9e40ce8d3bf.dl.dropboxusercontent.com/cd/0/inline/ATGwLPanGx5Mc7JjSIdqPtPFGQlzMybJnAkoq9laDIZM81JwfV8Y-drVZ-t4IxDcJgxbhXYuxxoYV54Qy7DMr6lVq934s_x3O8Jtl2gHd3zI3zWk-s4nTPRA9_fU4n_Ax-NMiDkq1L8wCMbSgxCq6U-hIXp8bayuyPdoCtqn2tRbTNYsZs4QfNde9VxbUDanc-Q/file
Αυτό νομίζω.

Θα κοιτάξω κάποια στιγμή μήπως έχει μείνει μέσα στη θήκη και αν μπορώ να το βγάλω. Σκέφτηκα μήπως φτιάξω καλούπι από το κούμπωμα του απέναντι πλαστικού και το χτίσω κάπως πάνω στο άλλο. 'Εχω το polymorph (https://grobotronics.com/polymorph-250g.html) που το χρησιμοποιώ σε κάποια ηλεκτρονικά που φτιάχνω αλλά λιώνει στους 60 βαθμούς. Θα ψάξω κι άλλα υλικά μήπως βρω κάτι πολύ ανθεκτικό. Ελπίζω να υπάρχει στην τρύπα το κούμπωμα και απλά να το βγάλω και να το κολλήσω. Και ίσως το λιώσω λίγο στην ένωση για να γίνει ένα με το άλλο.
Καταγράφηκε
Stoneman
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8392


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #47 στις: Δευτέρα 15 Οκτώβριος 2018, 16:46:36 μμ »

Αυτό ''πιάνει'' πάνω στο τεπόζιτο , κ είναι ζευγάρι.
Λογικά πρέπει να έχει μείνει εκεί αφου το πλαστικό το πιέζει.

Αρα η το κολάς η αν δεν υπάρχει φτιάχνεις ένα δικό σου ακόμα κ σε 3D printer .
Eτσι να να είμαστε κ μέσα στην τεχνολογία .
Το μόνο κακό είναι οτι δεν μπορείς να το κολήσεις κανονικά με πιστόλι γιατί απο την θερμοκρασία υπάρχει κίνδυνος να καεί το χρώμα.
Και δεύτερον , οτι ενα πλαστικό κολάει καλά με πλαστικό ίδιου κωδικού.
Αν δεν υπήρχε αυτό το θέμα θα μπορούσες να φτιάξεις μια σωλήνα απο τεφλόν σε τόρνο ίδιας διατομής  κ να την κόψεις στο σωστό μήκος, μετα δε διαμορφώνεις το άκρο σαν μπίλια .

Περισσότερο κόπο θέλει να βγάλεις /βάλεις το μούτρο παρά η δουλεια για να το επισκευάσεις.
Καταγράφηκε
jimtrouble
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 18


« Απάντηση #48 στις: Δευτέρα 15 Οκτώβριος 2018, 17:22:33 μμ »

Αν βγεί όντως ανθεκτικό από 3d printer θα το δοκιμάσω! Έχω ένα γνωστό εδώ Καισαριανή που έχει. Πιο πολύ θα πάρει να φτιάξω το 3d σχέδιο! xaxaaxxa
Καταγράφηκε
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2026



« Απάντηση #49 στις: Δευτέρα 15 Οκτώβριος 2018, 19:41:22 μμ »

Tα κουστουμια του ΤΑ και αρα και το συγκεκριμενο παπαρακι ειναι φτιαγμενα απο abs πλαστικο
Το abs πλασττικο εχει την ιδιοτητα οτι αν λωσει και στερεοποιηθει ξανα εχει τις ιδιες ιδιοτητες με πριν Δεν χανει δηλ. καμια του ιδιοτητα με το λιωσιμο και την εκ νεου μορφοποιηση του οσες φορες και αν γινει αυτο

Οποτε οποιος θελει να κατασκευασει καποιο κομματι και να το κολλησει σε καποιο πλαστικο του ΤΑ εχει δυο επιλογες Ειτε αγοραζει χυμα πλαστικο abs (νομιζω σε μπαστουνια πωλειται) ειτε βρισκει οποιοδηποτε πλαστικο, οποιουδηποτε χρωματος, απο οποιοδηποτε αντικειμενο που ειναι φτιαμενο απο abs και κανει την δουλεια του Πχ πολλα παιδικα παιχνιδια ειναι φτιαγμενα απο abs πλαστικο

Μικρα κομματια abs πλαστικου οπως τα συγκεκριμενα καβλιτζεκια μπορουν να κολληθουν περιφεριακα και με κολλητηρι ενισχυοντας την συνδεση και με συνδετηρες συραπτικου, ψιλο συρμα, κλπ
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 [2] | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!