Hellas Transalp Forum

Μπιέλα

jimtrouble · 23145

Offline jimtrouble

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 20
on: Σάββατο 01 Σεπτέμβριος 2018, 19:53:09 μμ
Καλησπέρα σε όλους.
Με λένε Δημήτρη και ως καινούργιο μέλος δε θα έπρεπε να γράψω σ αυτό το topic αλλά δυστυχώς μετά τα τελευταία γεγονότα δεν μπορώ να γράψω αλλού :P

Πήρα πριν ένα μήνα περίπου μια TA650 '04 με "68500χλμ". φαινόταν ότι ήθελε κάποια μικρομαζέματα όπως αλυσίδα και γρανάζια. Επίσης είχε κι ένα θέμα στο κοντέρ στον πάνω χιλιομετρητή και μου είπε πως απλά σταμάτησε ξαφνικά.

Όταν λοιπόν πήγα να αλλάξω γρανάζια και αλυσίδα γιατί ήταν φουλ σκουριασμένη, διαπίστωσα ότι το μπροστά γρανάζι ήταν ηλεκτροκολλημένο στον άξονα και με το χειρότερο τρόπο. Επίσης στο κοντέρ είχε σπάσει η βελόνα γιατί όπως μου είπαν στο συνεργείο θα προσπάθησε να αλλάξει τα χιλιόμετρα.

Για να μην τα πολυλογώ, αφού άλλαξα αλυσίδα και ήταν πλέον "οκ", αποφάσισα με τον κολλητό μου που έχει κι αυτός transalp να πάμε μια μονοήμερη ορεινή Αρκαδία. Φτάσαμε μέχρι Βυτίνα και γυρίσαμε με τη δική του γιατί εμένα ήθελε να έρθει με την οδική βοήθεια επειδή μου έδωσε τη μπιέλα στο χέρι.

Έχω ακούσει πολλές απόψεις από πολλούς κι έχω μπερδευτεί... Από το "άλλαξε μοτέρ γιατί δε σε συμφέρει να το φτιάξεις" μέχρι το "με καινούργια μπιέλα και φλάτζες και ρουλεμάν στροφάλου θα έχεις καινούργια μηχανή".

Θα εκτιμούσα πολύ τις συμβουλές σας για το πως θα ήταν το "καλύτερο" να προχωρήσω.

Σας ευχαριστώ



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2746
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #1 on: Κυριακή 02 Σεπτέμβριος 2018, 08:43:57 πμ
Μπιέλα!!! Λάδι είχε;
Εχει κάνει τις διαγνώσεις που αναφέρεις, αξιόπιστο άτομο;
Αν όντως χρειάζεσαι μπιέλα και τα υπόλοιπα του κινητήρα δεν θα είναι σε καλή κατάσταση. Αν χτύπησε η μπιέλα όχι από έλειψη λαδιού, μιλάμε για πάνω από 300.000 χλμ. οπότε ο κινητήρας θα χρειάζεται ολική ανακατασκευή για να γίνει καινούριος. Πρόσθεσε στα ανταλλακτικά και τον άξονα κίνησης, ο οποίος είναι κολλημένος με το γρανάζι. Αν χτύπησε από έλειψη λαδιού στα χέρια σου ή στου προηγούμενου θα έχουν αρπάξει και άλλα. Οπότε για μένα ψάχνεις κινητήρα, αλλά θα πρέπει να τον ψάξεις καλύτερα από ότι έψαξες τη μηχανή. 


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #2 on: Κυριακή 02 Σεπτέμβριος 2018, 10:17:55 πμ
Οτι λεει ο Γιαννης απο πανου. Μπιελα σ'αυτους τους κινητηρες δεν παιζει χωρις να μεινει το μηχανακι με λιγο λαδι, αλλιως με πανω απο 300000χμ και ακομη και τοτε ειναι δυσκολο. Το μηχανακι πρεπει να ειναι κακο-συντηρημενο κρινοντας απο την κολληση του μπροστινου γραναζιου στο φαγωμενο καρε του αξονα - το οποιο παρεπιπτοντως φαγωνεται μονο αν καρασφιξει κανεις την αλυσιδα. Κι'εγω στη θεση σου θα κοιταζα για αντικατασταση κινητηρα καθως αυτος πρεπει να ειναι κακο-συντηρημενος για να βγαλει μπιελα (αν πραγματικα ειναι αυτη η βλαβη).

Πληροφοριακα, το πρωτο πραγμα που κοιταμε οταν αγοραζουμε μεταχειρω Τρανσαλπ 600/650 ή Αφρικα 750 ειναι η κατασταση του μπροστινου αξονα. Σε Τρανσαλπ 650 απλα πρεπει να ξεσφιχτει ο αξονας του πισω τροχου για ναρθει τερμα μπροστα, να βγει το καπακι του μπροστινου γραναζιου (τρεις 8ρες βιδες), να σηκωθει/βγει η αλυσιδα και να βγει το μπροστινο γραναζι (αλλες δυο 10ρες βιδες). Συνολικα 15-20' δουλεια.


" the PouroDuro spirit "


Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1437
Reply #3 on: Κυριακή 02 Σεπτέμβριος 2018, 12:44:51 μμ
Μπιέλα, ε ? Δυστυχώς σου ''έκατσε'' η στραβή...
Αλλά αν ερμηνεύω καλά τα γραφόμενα σου, βλέπεις μια αλυσίδα που είναι σκουριασμένη... Αυτό από μόνο του δεν σου έβαλε ψύλλους στ'αυτιά για την συντήρηση της μηχανής ?
Θα συμφωνήσω με τα παραπάνω παλικάρια και θα προτείνω κι εγώ αντικατάσταση χωρίς να ασχοληθείς με το υπάρχον μοτέρ... Κράτησε το για κάνα περιφερειακό ανταλλακτικό και μόνο.
Όσο για το καινούργιο (μεταχειρισμένο μοτέρ), αν δεν έχεις μηχανικό να αναλάβει την ευθύνη για την κατάσταση του, τουλάχιστον να ζητήσεις εγγύηση αντικατάστασης αν δεν δουλεύει σωστά.
Θα σου ευχηθώ καλά ξεμπερδέματα..


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline jimtrouble

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 20
Reply #4 on: Κυριακή 02 Σεπτέμβριος 2018, 15:06:32 μμ
Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας! Δυστυχώς η απειρία μου και ο ενθουσιασμος(μ....ια) μου με χαντάκωσαν! Ρώτησα για την αλυσίδα αλλά λέει εντάξει είναι δεν έχει πρόβλημα. Όσον αφορά τα λάδια όταν τα κοίταξα μετά το χτύπημα της μπιελας  ήταν ελάχιστα στην άκρη της βέργας και κατάμαυρα. Από βλακεία μου δεν τα τσέκαρα ποτέ γιατί μου είπε πως τα είχε αλλάξει πριν 2000χλμ. Όσο λαμόγιο τελικά ήταν αυτός άλλο τόσο μαλακας βγήκα εγώ.. Έχω βρει στο car.gr κινητήρα αλλά δεν ξέρω ποσο αξιόπιστα είναι. Σίγουρα πάντως θα παω σε Honda για την αλλαγή κτλ μήπως έχω και κάποια εγγύηση.



Offline jimtrouble

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 20
Reply #5 on: Τρίτη 04 Σεπτέμβριος 2018, 18:23:29 μμ
Καλησπέρα και πάλι,

Βρήκα έναν κινητήρα transalp ο οποίος είναι απ' το τελευταίο μοντέλο με την "περίεργη" εξάτμιση και τα ανάγλυφα γράμματα απ ότι μου είπε(δε θυμόταν έτος αν μπορείτε βοηθήστε), με 38000χλμ σε άριστη κατάσταση. Ο κινητήρας θα αγοραστεί από μαγαζί(δε δίνει γραπτή εγγύηση) και είπε πως ξέρει αυτόν που είχε το transalp και ήταν πολύ προσεγμένο. Αγόρασε τον κινητήρα γιατί τράκαρε η μηχανή και διαλύθηκαν πιρούνια κτλ μπροστά. Αξίζει να το δοκιμάσω; Είναι συμβατό με μοντέλο του 2004?

Ευχαριστώ πολύ!
« Last Edit: Τρίτη 04 Σεπτέμβριος 2018, 18:25:10 μμ by jimtrouble »



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #6 on: Τρίτη 04 Σεπτέμβριος 2018, 19:56:55 μμ
Νομιζω οτι κανει αλλα δεν βαζω και το χερι μου στην φωτια
Κανεις παντως δεν μπορει να σου πει οτι θα ειναι σε καλη κατασταση ο κινητηρας που θα παρεις αν δεν δουλεψει πανω στην μηχανη Ουτε καν ο μαστορας
Σε καθε περιπτωση φροντισε τουλαχιστον αυτη την φορα να ειναι ο αξονας σε καλη κατασταση
 



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #7 on: Τετάρτη 05 Σεπτέμβριος 2018, 05:20:05 πμ
Σε καταστήματα μετάχειρισμενων δεν δίνουν γραπτή εγγύηση από όσο ξέρω.
Όμως εάν είναι κάποιος που συνεργάζεται με τον μάστορα σου σίγουρα αν κάτι πάει στραβά θα τον αντικαταστήσει η θα επιστρέψει τα λ7.
Καλύτερα θα ήταν να γίνει η όποια εργασία κ αγορά χωρις να επέμβεις εσύ
Γιατί αν κάτι πάει στραβά κ ο κινητήρας δεν είναι της προκοπής κ τον έχεις πάει εσύ στο μάστορα σε βλέπω να πληρώνεις δύο φορές το βγάλε βάλε.

Επίσης μπορείτε με μια μπαταρία να γυρίσετε τον κινητήρα κ να μετρήσετε συμπίεση  όπως κάνουν κ με κινητήρες αυτοκινήτων.
« Last Edit: Τετάρτη 05 Σεπτέμβριος 2018, 05:22:24 πμ by Stoneman »



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #8 on: Τετάρτη 05 Σεπτέμβριος 2018, 05:56:15 πμ
Σε καταστήματα μετάχειρισμενων δεν δίνουν γραπτή εγγύηση από όσο ξέρω.
Όμως εάν είναι κάποιος που συνεργάζεται με τον μάστορα σου σίγουρα αν κάτι πάει στραβά θα τον αντικαταστήσει η θα επιστρέψει τα λ7.
Καλύτερα θα ήταν να γίνει η όποια εργασία κ αγορά χωρις να επέμβεις εσύ
Γιατί αν κάτι πάει στραβά κ ο κινητήρας δεν είναι της προκοπής κ τον έχεις πάει εσύ στο μάστορα σε βλέπω να πληρώνεις δύο φορές το βγάλε βάλε.

Επίσης μπορείτε με μια μπαταρία να γυρίσετε τον κινητήρα κ να μετρήσετε συμπίεση  όπως κάνουν κ με κινητήρες αυτοκινήτων.
Συμφωνω με την πρωτη παραγραφο
Αλλα εγω δεν ξερω αν θα το εκανα αυτο που λες με την μπαταρια αν πρωτα δεν γυριζα τον κινητηρα με το χερι και αν πρωτα δεν ειχαν αλλαχτει τα λαδια Ασε που ο νεος κινητηρας μπορει να ειναι χωρις την μιζα



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #9 on: Τετάρτη 05 Σεπτέμβριος 2018, 09:41:37 πμ
Εσύ γυρνατον με το χέρι, νέο παιδί είσαι όλα τα φέρνεις βόλτα

Εγώ θα έβαζα καστανιά στο στρόφαλο κ θα βαραγα ορθοπεταλια :2hysterical:

Πάντως γρουν στο σακί δεν παίζει σήμερα.



Offline jimtrouble

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 20
Reply #10 on: Τετάρτη 05 Σεπτέμβριος 2018, 10:22:06 πμ
Ευχαριστώ παιδιά! Σε περίπτωση που πάρω τον κινητήρα, θα ταιριάζει στο δικό μου ta?



Offline tsao-nikos

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 33
Reply #11 on: Τετάρτη 05 Σεπτέμβριος 2018, 12:30:22 μμ
Αυτόν τον φοράν τα μοντέλα από το 2005 μέχρι το 2007. Δεν βλέπω το λόγο να μην ταιριάζει στο δικό σου.



Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7324
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #12 on: Παρασκευή 07 Σεπτέμβριος 2018, 14:27:14 μμ

Πόσο την είχες αγοράσει ρε φίλε και βγήκε τόσο μπουρούχα ?

Τα υπόλοιπα πάνω της είναι εντάξει ? η θα σου βγει ο κούκος αηδόνι μέχρι να το συμμαζέψεις ?

Ολα σχετικά είναι.


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline jimtrouble

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 20
Reply #13 on: Τρίτη 18 Σεπτέμβριος 2018, 20:39:16 μμ
Καλησπέρα παιδιά. Τελικά κατάφερα να πάρω ένα μοτερ του 2007. Βάζω και μερικές φωτογραφίες να μου πείτε την άποψή σας.
Ελπίζω να μην έχει θέμα να μπει σε TA 2004...

https://imgur.com/a/OmL2kKs



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2746
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #14 on: Τρίτη 18 Σεπτέμβριος 2018, 21:01:14 μμ
Καλή τύχη με το καινούριο, το άλλο τι θα το κάνεις;


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #15 on: Τετάρτη 19 Σεπτέμβριος 2018, 08:51:12 πμ
.....το άλλο τι θα το κάνεις;

Φωτιστικό για το κομοδίνο, παίζει? :2hysterical:



Καλή επιτυχία με την επισκευή, να ησυχάσεις κ να ευχαριστηθείς βόλτες



Offline jimtrouble

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 20
Reply #16 on: Τετάρτη 19 Σεπτέμβριος 2018, 09:49:05 πμ
Ευχαριστώ πολύ! Το παλιό μάλλον θα το ανοίξω όλο να δω πως είναι από περιέργεια... και ίσως κρατήσω και τίποτα για ανταλλακτικό αν αξίζει. το μοτερ που πήρα έχει πάνω τρόμπα νερού και μίζα οπότε αυτά που είχα θα τα βάλω στην άκρη.



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #17 on: Τετάρτη 19 Σεπτέμβριος 2018, 16:44:34 μμ
@ jimtrouble:
Οσο εχεις στα χερια το "καινουριο" μοτερ
Θα σου προτεινα να αλλαξεις προληπτικα τα O-rings (Νο 9 στην δευτερη εικονα) και να ελεγξεις για σκουριες τους σωληνες (Νο 4 και 5 στην δευτερη εικονα)
Επισης να αλλαξεις προληπτικα τα O-rings (Νο 8 στην δευτερη εικονα) και να ελεγξεις για σκουριες τον σωληνα (Νο 3 στην δευτερη εικονα)
Και ισως καλο θα ηταν να αλλαξεις προληπτικα και την λαστιχενια φλατζα του πισω κυλινδρου (Νο 6 στην πρωτη εικονα) μιας και δεν ξερεις σιγουρα ποσα χλμ εχει το "καινουριο" μοτερ και ποσο καιρο καθοταν (αν την αλλαξεις πες του μηχανικου σου να χρησιμοποιησει ροποκλειδο εκει!!!!)
Τελος κανε εναν ελεγχο και στα O-rings των καπακιων των βαλβιδων μηηηηηηπως θελουν αντικατασταση (Νο 7 και 16 στην πρωτη εικονα)





Ο αξονας στο "καινουριο" μοτερ φανταζομαι οτι ειναι ΟΚ ετσι;




Offline jimtrouble

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 20
Reply #18 on: Τετάρτη 19 Σεπτέμβριος 2018, 17:27:02 μμ
@konkost Σ ευχαριστώ πολύ!
Δυστυχώς δε θα καταφέρω να κάνω τώρα αυτά που λες αλλά θα τα δω το συντομότερο. Για σκουριές που έψαχνα γενικά όπου έβρισκα τρύπα δεν έβρισκα κάτι... όσον αφορά τον άξονα με το που είδα το μοτερ έβγαλα το καπάκι και του λεω: δεν πιστεύω να έχει κι αυτό κολλημένο κάνα γρανάζι ε; αχχαχαχαχαχαχαχαχα
Επίσης οι φλάτζες φαίνονται καλές(νομίζω και στις φωτο φαίνεται αυτό)
Την αλλαγή του μοτέρ θα μου την κάνει ένας φίλος που γνωρίζει(όχι ερασιτεχνικά) λόγω "δυσκολιών" και δε θα πάω σε συνεργείο. Η αλήθεια είναι πως τον εμπιστεύομαι περισσότερο από τον τελευταίο μηχανικό! :P :P :P
Το σίγουρο είναι πως θα σας ανεβάσω βίντεο με το που γίνει η αλλαγή!



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #19 on: Τετάρτη 19 Σεπτέμβριος 2018, 18:23:23 μμ
@konkost Σ ευχαριστώ πολύ!
Δυστυχώς δε θα καταφέρω να κάνω τώρα αυτά που λες αλλά θα τα δω το συντομότερο. Για σκουριές που έψαχνα γενικά όπου έβρισκα τρύπα δεν έβρισκα κάτι... όσον αφορά τον άξονα με το που είδα το μοτερ έβγαλα το καπάκι και του λεω: δεν πιστεύω να έχει κι αυτό κολλημένο κάνα γρανάζι ε; αχχαχαχαχαχαχαχαχα
Επίσης οι φλάτζες φαίνονται καλές(νομίζω και στις φωτο φαίνεται αυτό)
Την αλλαγή του μοτέρ θα μου την κάνει ένας φίλος που γνωρίζει(όχι ερασιτεχνικά) λόγω "δυσκολιών" και δε θα πάω σε συνεργείο. Η αλήθεια είναι πως τον εμπιστεύομαι περισσότερο από τον τελευταίο μηχανικό! :P :P :P
Το σίγουρο είναι πως θα σας ανεβάσω βίντεο με το που γίνει η αλλαγή!
Καταλαβαινω οτι το πιθανοτερο ειναι οτι τα ευρα δεν τρεχουν απο τα μπατζακια και οτι αν χρειαστουν αλλαγη μπορει αυτη να γινει και οποτε αυτη χρειαστει αλλα
Τα μικρα o-rings (Νο 8 και 9) δεν πρεπει να εχουν πανω απο 2-3 ευρω εκαστο και ειναι κριμα για τα μεν Νο 8 να αδειασεις κατοπιν το κυκλωμα για να τα αλλαξεις Και για τα Νο 9 να πρεπει να λυσεις το μισο μηχανακι
Το ιδιο και για την λαστιχενια φλατζα, (κοστος 18-20 ευρω) πρεπει να λυθει το μισο μηχανακι για να αλλαχτει



Offline jimtrouble

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 20
Reply #20 on: Τετάρτη 19 Σεπτέμβριος 2018, 18:29:51 μμ
Κατάλαβα... Θα το κοιτάξω τότε να δω τι μπορώ να κάνω. Thanks!!



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #21 on: Τετάρτη 19 Σεπτέμβριος 2018, 21:09:50 μμ
Να συμπληρωσω οτι ειναι κλασικες ψιλο-αστοχιες σε Τρανσαλπ 650, στο δικο μου χρειαστηκα αυτα τα λαστιχακια του σωληνα του κυκλωματος ψυξης στα 90000χμ και τη λαστιχενια φλαντζα του πισω κυλινδρου στα 100000.

Επισης βλεποντας στις φωτο το χρωμα του κινητηρα, νομιζω οτι ειναι ο RD11 απο τελευταιας γενιας 650, δηλ. μεσα του 2006 ή 2007. Ειναι ελαααχιστα πιο δυνατος απο τον RD10 που φοραγανε τα προηγουμενα.


" the PouroDuro spirit "


Offline jimtrouble

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 20
Reply #22 on: Πέμπτη 20 Σεπτέμβριος 2018, 10:20:37 πμ
@XLGeorge Σ ευχαριστώ για την ενημέρωση. Η άδεια πρέπει να αλλάξει; Γιατί γράφει RD10... Ξέρεις αν θα έχω πρόβλημα με τα ηλεκτρικά; Μου είπαν πως είναι ίδιες οι υποδοχές για όλα τα 650.



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #23 on: Πέμπτη 20 Σεπτέμβριος 2018, 15:20:50 μμ
Δεν έχει κ πολλά ηλεκτρικά το 650, ενα κονέκτορα για τα πηνία, ενα για τον αισθητήρα στροφάλου, κ το καλώδιο της μίζας.

Kαι για το μοντελο 2002 κ για το 2006 δίνει ιδιο κωδικο 31120-MCB-611 για τα πηνία.
Το ίδιο ισχύει κ για τον αισθητήρα στροφάλου, είναι ίδιος ο κωδικός    30300-MBA-610
Το ίδιο κ στα καλώδια της μίζας που είναι ακριβώς ίδιος κωδικός .

Για την άδεια δεν ξέρω , αλλά αν ισχύει οτι κ για τα αυτοκίνητα τους ενδειαφέρει μόνο να είναι ίδιος ο κυβισμός.
Αλλά επειδή αλλάζουν γνώμη εύκολα καλύτερα να σιγουρευτείς με ενα τηλεφώνημα .



Offline jimtrouble

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 20
Reply #24 on: Πέμπτη 20 Σεπτέμβριος 2018, 15:23:24 μμ
Θα πάρω να δω τι θα μου πουν. Κι αυτός που το αγόρασα μου είπε πως δε χρειάζεται τίποτα γιατί είναι ίδια ακριβώς κυβικά και θεωρείται ανταλλακτικό. Αλλά αν χρειαστεί κάτι άλλο θα μου κόψει τιμολόγιο για να αλλάξω και την άδεια μετά.