Τετάρτη 21 Νοέμβριος 2018, 00:21:25 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Website του συλλόγου www.transalp.gr
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] 2 | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Μπιέλα  (Αναγνώστηκε 1850 φορές)
jimtrouble
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 18


« στις: Σάββατο 01 Σεπτέμβριος 2018, 19:53:09 μμ »

Καλησπέρα σε όλους.
Με λένε Δημήτρη και ως καινούργιο μέλος δε θα έπρεπε να γράψω σ αυτό το topic αλλά δυστυχώς μετά τα τελευταία γεγονότα δεν μπορώ να γράψω αλλού Tongue

Πήρα πριν ένα μήνα περίπου μια TA650 '04 με "68500χλμ". φαινόταν ότι ήθελε κάποια μικρομαζέματα όπως αλυσίδα και γρανάζια. Επίσης είχε κι ένα θέμα στο κοντέρ στον πάνω χιλιομετρητή και μου είπε πως απλά σταμάτησε ξαφνικά.

Όταν λοιπόν πήγα να αλλάξω γρανάζια και αλυσίδα γιατί ήταν φουλ σκουριασμένη, διαπίστωσα ότι το μπροστά γρανάζι ήταν ηλεκτροκολλημένο στον άξονα και με το χειρότερο τρόπο. Επίσης στο κοντέρ είχε σπάσει η βελόνα γιατί όπως μου είπαν στο συνεργείο θα προσπάθησε να αλλάξει τα χιλιόμετρα.

Για να μην τα πολυλογώ, αφού άλλαξα αλυσίδα και ήταν πλέον "οκ", αποφάσισα με τον κολλητό μου που έχει κι αυτός transalp να πάμε μια μονοήμερη ορεινή Αρκαδία. Φτάσαμε μέχρι Βυτίνα και γυρίσαμε με τη δική του γιατί εμένα ήθελε να έρθει με την οδική βοήθεια επειδή μου έδωσε τη μπιέλα στο χέρι.

Έχω ακούσει πολλές απόψεις από πολλούς κι έχω μπερδευτεί... Από το "άλλαξε μοτέρ γιατί δε σε συμφέρει να το φτιάξεις" μέχρι το "με καινούργια μπιέλα και φλάτζες και ρουλεμάν στροφάλου θα έχεις καινούργια μηχανή".

Θα εκτιμούσα πολύ τις συμβουλές σας για το πως θα ήταν το "καλύτερο" να προχωρήσω.

Σας ευχαριστώ
Καταγράφηκε
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2415


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #1 στις: Κυριακή 02 Σεπτέμβριος 2018, 08:43:57 πμ »

Μπιέλα!!! Λάδι είχε;
Εχει κάνει τις διαγνώσεις που αναφέρεις, αξιόπιστο άτομο;
Αν όντως χρειάζεσαι μπιέλα και τα υπόλοιπα του κινητήρα δεν θα είναι σε καλή κατάσταση. Αν χτύπησε η μπιέλα όχι από έλειψη λαδιού, μιλάμε για πάνω από 300.000 χλμ. οπότε ο κινητήρας θα χρειάζεται ολική ανακατασκευή για να γίνει καινούριος. Πρόσθεσε στα ανταλλακτικά και τον άξονα κίνησης, ο οποίος είναι κολλημένος με το γρανάζι. Αν χτύπησε από έλειψη λαδιού στα χέρια σου ή στου προηγούμενου θα έχουν αρπάξει και άλλα. Οπότε για μένα ψάχνεις κινητήρα, αλλά θα πρέπει να τον ψάξεις καλύτερα από ότι έψαξες τη μηχανή. 
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
XLGeorge
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2229


Pouroduro spirit


« Απάντηση #2 στις: Κυριακή 02 Σεπτέμβριος 2018, 10:17:55 πμ »

Οτι λεει ο Γιαννης απο πανου. Μπιελα σ'αυτους τους κινητηρες δεν παιζει χωρις να μεινει το μηχανακι με λιγο λαδι, αλλιως με πανω απο 300000χμ και ακομη και τοτε ειναι δυσκολο. Το μηχανακι πρεπει να ειναι κακο-συντηρημενο κρινοντας απο την κολληση του μπροστινου γραναζιου στο φαγωμενο καρε του αξονα - το οποιο παρεπιπτοντως φαγωνεται μονο αν καρασφιξει κανεις την αλυσιδα. Κι'εγω στη θεση σου θα κοιταζα για αντικατασταση κινητηρα καθως αυτος πρεπει να ειναι κακο-συντηρημενος για να βγαλει μπιελα (αν πραγματικα ειναι αυτη η βλαβη).

Πληροφοριακα, το πρωτο πραγμα που κοιταμε οταν αγοραζουμε μεταχειρω Τρανσαλπ 600/650 ή Αφρικα 750 ειναι η κατασταση του μπροστινου αξονα. Σε Τρανσαλπ 650 απλα πρεπει να ξεσφιχτει ο αξονας του πισω τροχου για ναρθει τερμα μπροστα, να βγει το καπακι του μπροστινου γραναζιου (τρεις 8ρες βιδες), να σηκωθει/βγει η αλυσιδα και να βγει το μπροστινο γραναζι (αλλες δυο 10ρες βιδες). Συνολικα 15-20' δουλεια.
Καταγράφηκε

XLV650, VFR800 VTEC, CRF1000

Padis
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1181



« Απάντηση #3 στις: Κυριακή 02 Σεπτέμβριος 2018, 12:44:51 μμ »

Μπιέλα, ε ? Δυστυχώς σου ''έκατσε'' η στραβή...
Αλλά αν ερμηνεύω καλά τα γραφόμενα σου, βλέπεις μια αλυσίδα που είναι σκουριασμένη... Αυτό από μόνο του δεν σου έβαλε ψύλλους στ'αυτιά για την συντήρηση της μηχανής ?
Θα συμφωνήσω με τα παραπάνω παλικάρια και θα προτείνω κι εγώ αντικατάσταση χωρίς να ασχοληθείς με το υπάρχον μοτέρ... Κράτησε το για κάνα περιφερειακό ανταλλακτικό και μόνο.
Όσο για το καινούργιο (μεταχειρισμένο μοτέρ), αν δεν έχεις μηχανικό να αναλάβει την ευθύνη για την κατάσταση του, τουλάχιστον να ζητήσεις εγγύηση αντικατάστασης αν δεν δουλεύει σωστά.
Θα σου ευχηθώ καλά ξεμπερδέματα..
Καταγράφηκε

«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»
jimtrouble
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 18


« Απάντηση #4 στις: Κυριακή 02 Σεπτέμβριος 2018, 15:06:32 μμ »

Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας! Δυστυχώς η απειρία μου και ο ενθουσιασμος(μ....ια) μου με χαντάκωσαν! Ρώτησα για την αλυσίδα αλλά λέει εντάξει είναι δεν έχει πρόβλημα. Όσον αφορά τα λάδια όταν τα κοίταξα μετά το χτύπημα της μπιελας  ήταν ελάχιστα στην άκρη της βέργας και κατάμαυρα. Από βλακεία μου δεν τα τσέκαρα ποτέ γιατί μου είπε πως τα είχε αλλάξει πριν 2000χλμ. Όσο λαμόγιο τελικά ήταν αυτός άλλο τόσο μαλακας βγήκα εγώ.. Έχω βρει στο car.gr κινητήρα αλλά δεν ξέρω ποσο αξιόπιστα είναι. Σίγουρα πάντως θα παω σε Honda για την αλλαγή κτλ μήπως έχω και κάποια εγγύηση.
Καταγράφηκε
jimtrouble
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 18


« Απάντηση #5 στις: Τρίτη 04 Σεπτέμβριος 2018, 18:23:29 μμ »

Καλησπέρα και πάλι,

Βρήκα έναν κινητήρα transalp ο οποίος είναι απ' το τελευταίο μοντέλο με την "περίεργη" εξάτμιση και τα ανάγλυφα γράμματα απ ότι μου είπε(δε θυμόταν έτος αν μπορείτε βοηθήστε), με 38000χλμ σε άριστη κατάσταση. Ο κινητήρας θα αγοραστεί από μαγαζί(δε δίνει γραπτή εγγύηση) και είπε πως ξέρει αυτόν που είχε το transalp και ήταν πολύ προσεγμένο. Αγόρασε τον κινητήρα γιατί τράκαρε η μηχανή και διαλύθηκαν πιρούνια κτλ μπροστά. Αξίζει να το δοκιμάσω; Είναι συμβατό με μοντέλο του 2004?

Ευχαριστώ πολύ!
« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη 04 Σεπτέμβριος 2018, 18:25:10 μμ από jimtrouble » Καταγράφηκε
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2048



« Απάντηση #6 στις: Τρίτη 04 Σεπτέμβριος 2018, 19:56:55 μμ »

Νομιζω οτι κανει αλλα δεν βαζω και το χερι μου στην φωτια
Κανεις παντως δεν μπορει να σου πει οτι θα ειναι σε καλη κατασταση ο κινητηρας που θα παρεις αν δεν δουλεψει πανω στην μηχανη Ουτε καν ο μαστορας
Σε καθε περιπτωση φροντισε τουλαχιστον αυτη την φορα να ειναι ο αξονας σε καλη κατασταση
 
Καταγράφηκε
Stoneman
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8489


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #7 στις: Τετάρτη 05 Σεπτέμβριος 2018, 05:20:05 πμ »

Σε καταστήματα μετάχειρισμενων δεν δίνουν γραπτή εγγύηση από όσο ξέρω.
Όμως εάν είναι κάποιος που συνεργάζεται με τον μάστορα σου σίγουρα αν κάτι πάει στραβά θα τον αντικαταστήσει η θα επιστρέψει τα λ7.
Καλύτερα θα ήταν να γίνει η όποια εργασία κ αγορά χωρις να επέμβεις εσύ
Γιατί αν κάτι πάει στραβά κ ο κινητήρας δεν είναι της προκοπής κ τον έχεις πάει εσύ στο μάστορα σε βλέπω να πληρώνεις δύο φορές το βγάλε βάλε.

Επίσης μπορείτε με μια μπαταρία να γυρίσετε τον κινητήρα κ να μετρήσετε συμπίεση  όπως κάνουν κ με κινητήρες αυτοκινήτων.
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη 05 Σεπτέμβριος 2018, 05:22:24 πμ από Stoneman » Καταγράφηκε
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2048



« Απάντηση #8 στις: Τετάρτη 05 Σεπτέμβριος 2018, 05:56:15 πμ »

Σε καταστήματα μετάχειρισμενων δεν δίνουν γραπτή εγγύηση από όσο ξέρω.
Όμως εάν είναι κάποιος που συνεργάζεται με τον μάστορα σου σίγουρα αν κάτι πάει στραβά θα τον αντικαταστήσει η θα επιστρέψει τα λ7.
Καλύτερα θα ήταν να γίνει η όποια εργασία κ αγορά χωρις να επέμβεις εσύ
Γιατί αν κάτι πάει στραβά κ ο κινητήρας δεν είναι της προκοπής κ τον έχεις πάει εσύ στο μάστορα σε βλέπω να πληρώνεις δύο φορές το βγάλε βάλε.

Επίσης μπορείτε με μια μπαταρία να γυρίσετε τον κινητήρα κ να μετρήσετε συμπίεση  όπως κάνουν κ με κινητήρες αυτοκινήτων.
Συμφωνω με την πρωτη παραγραφο
Αλλα εγω δεν ξερω αν θα το εκανα αυτο που λες με την μπαταρια αν πρωτα δεν γυριζα τον κινητηρα με το χερι και αν πρωτα δεν ειχαν αλλαχτει τα λαδια Ασε που ο νεος κινητηρας μπορει να ειναι χωρις την μιζα
Καταγράφηκε
Stoneman
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8489


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #9 στις: Τετάρτη 05 Σεπτέμβριος 2018, 09:41:37 πμ »

Εσύ γυρνατον με το χέρι, νέο παιδί είσαι όλα τα φέρνεις βόλτα

Εγώ θα έβαζα καστανιά στο στρόφαλο κ θα βαραγα ορθοπεταλια

Πάντως γρουν στο σακί δεν παίζει σήμερα.
Καταγράφηκε
jimtrouble
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 18


« Απάντηση #10 στις: Τετάρτη 05 Σεπτέμβριος 2018, 10:22:06 πμ »

Ευχαριστώ παιδιά! Σε περίπτωση που πάρω τον κινητήρα, θα ταιριάζει στο δικό μου ta?
Καταγράφηκε
tsao-nikos
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 33



« Απάντηση #11 στις: Τετάρτη 05 Σεπτέμβριος 2018, 12:30:22 μμ »

Αυτόν τον φοράν τα μοντέλα από το 2005 μέχρι το 2007. Δεν βλέπω το λόγο να μην ταιριάζει στο δικό σου.
Καταγράφηκε
louros
Μονάχος μονάχος
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7249


Kαι αδιάβροχος.....!


« Απάντηση #12 στις: Παρασκευή 07 Σεπτέμβριος 2018, 14:27:14 μμ »


Πόσο την είχες αγοράσει ρε φίλε και βγήκε τόσο μπουρούχα ?

Τα υπόλοιπα πάνω της είναι εντάξει ? η θα σου βγει ο κούκος αηδόνι μέχρι να το συμμαζέψεις ?

Ολα σχετικά είναι.
Καταγράφηκε

ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?
jimtrouble
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 18


« Απάντηση #13 στις: Τρίτη 18 Σεπτέμβριος 2018, 20:39:16 μμ »

Καλησπέρα παιδιά. Τελικά κατάφερα να πάρω ένα μοτερ του 2007. Βάζω και μερικές φωτογραφίες να μου πείτε την άποψή σας.
Ελπίζω να μην έχει θέμα να μπει σε TA 2004...

https://imgur.com/a/OmL2kKs
Καταγράφηκε
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2415


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #14 στις: Τρίτη 18 Σεπτέμβριος 2018, 21:01:14 μμ »

Καλή τύχη με το καινούριο, το άλλο τι θα το κάνεις;
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
Stoneman
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8489


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #15 στις: Τετάρτη 19 Σεπτέμβριος 2018, 08:51:12 πμ »

.....το άλλο τι θα το κάνεις;

Φωτιστικό για το κομοδίνο, παίζει?



Καλή επιτυχία με την επισκευή, να ησυχάσεις κ να ευχαριστηθείς βόλτες
Καταγράφηκε
jimtrouble
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 18


« Απάντηση #16 στις: Τετάρτη 19 Σεπτέμβριος 2018, 09:49:05 πμ »

Ευχαριστώ πολύ! Το παλιό μάλλον θα το ανοίξω όλο να δω πως είναι από περιέργεια... και ίσως κρατήσω και τίποτα για ανταλλακτικό αν αξίζει. το μοτερ που πήρα έχει πάνω τρόμπα νερού και μίζα οπότε αυτά που είχα θα τα βάλω στην άκρη.
Καταγράφηκε
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2048



« Απάντηση #17 στις: Τετάρτη 19 Σεπτέμβριος 2018, 16:44:34 μμ »

@ jimtrouble:
Οσο εχεις στα χερια το "καινουριο" μοτερ
Θα σου προτεινα να αλλαξεις προληπτικα τα O-rings (Νο 9 στην δευτερη εικονα) και να ελεγξεις για σκουριες τους σωληνες (Νο 4 και 5 στην δευτερη εικονα)
Επισης να αλλαξεις προληπτικα τα O-rings (Νο 8 στην δευτερη εικονα) και να ελεγξεις για σκουριες τον σωληνα (Νο 3 στην δευτερη εικονα)
Και ισως καλο θα ηταν να αλλαξεις προληπτικα και την λαστιχενια φλατζα του πισω κυλινδρου (Νο 6 στην πρωτη εικονα) μιας και δεν ξερεις σιγουρα ποσα χλμ εχει το "καινουριο" μοτερ και ποσο καιρο καθοταν (αν την αλλαξεις πες του μηχανικου σου να χρησιμοποιησει ροποκλειδο εκει!!!!)
Τελος κανε εναν ελεγχο και στα O-rings των καπακιων των βαλβιδων μηηηηηηπως θελουν αντικατασταση (Νο 7 και 16 στην πρωτη εικονα)





Ο αξονας στο "καινουριο" μοτερ φανταζομαι οτι ειναι ΟΚ ετσι;

Καταγράφηκε
jimtrouble
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 18


« Απάντηση #18 στις: Τετάρτη 19 Σεπτέμβριος 2018, 17:27:02 μμ »

@konkost Σ ευχαριστώ πολύ!
Δυστυχώς δε θα καταφέρω να κάνω τώρα αυτά που λες αλλά θα τα δω το συντομότερο. Για σκουριές που έψαχνα γενικά όπου έβρισκα τρύπα δεν έβρισκα κάτι... όσον αφορά τον άξονα με το που είδα το μοτερ έβγαλα το καπάκι και του λεω: δεν πιστεύω να έχει κι αυτό κολλημένο κάνα γρανάζι ε; αχχαχαχαχαχαχαχαχα
Επίσης οι φλάτζες φαίνονται καλές(νομίζω και στις φωτο φαίνεται αυτό)
Την αλλαγή του μοτέρ θα μου την κάνει ένας φίλος που γνωρίζει(όχι ερασιτεχνικά) λόγω "δυσκολιών" και δε θα πάω σε συνεργείο. Η αλήθεια είναι πως τον εμπιστεύομαι περισσότερο από τον τελευταίο μηχανικό! Tongue Tongue Tongue
Το σίγουρο είναι πως θα σας ανεβάσω βίντεο με το που γίνει η αλλαγή!
Καταγράφηκε
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2048



« Απάντηση #19 στις: Τετάρτη 19 Σεπτέμβριος 2018, 18:23:23 μμ »

@konkost Σ ευχαριστώ πολύ!
Δυστυχώς δε θα καταφέρω να κάνω τώρα αυτά που λες αλλά θα τα δω το συντομότερο. Για σκουριές που έψαχνα γενικά όπου έβρισκα τρύπα δεν έβρισκα κάτι... όσον αφορά τον άξονα με το που είδα το μοτερ έβγαλα το καπάκι και του λεω: δεν πιστεύω να έχει κι αυτό κολλημένο κάνα γρανάζι ε; αχχαχαχαχαχαχαχαχα
Επίσης οι φλάτζες φαίνονται καλές(νομίζω και στις φωτο φαίνεται αυτό)
Την αλλαγή του μοτέρ θα μου την κάνει ένας φίλος που γνωρίζει(όχι ερασιτεχνικά) λόγω "δυσκολιών" και δε θα πάω σε συνεργείο. Η αλήθεια είναι πως τον εμπιστεύομαι περισσότερο από τον τελευταίο μηχανικό! Tongue Tongue Tongue
Το σίγουρο είναι πως θα σας ανεβάσω βίντεο με το που γίνει η αλλαγή!
Καταλαβαινω οτι το πιθανοτερο ειναι οτι τα ευρα δεν τρεχουν απο τα μπατζακια και οτι αν χρειαστουν αλλαγη μπορει αυτη να γινει και οποτε αυτη χρειαστει αλλα
Τα μικρα o-rings (Νο 8 και 9) δεν πρεπει να εχουν πανω απο 2-3 ευρω εκαστο και ειναι κριμα για τα μεν Νο 8 να αδειασεις κατοπιν το κυκλωμα για να τα αλλαξεις Και για τα Νο 9 να πρεπει να λυσεις το μισο μηχανακι
Το ιδιο και για την λαστιχενια φλατζα, (κοστος 18-20 ευρω) πρεπει να λυθει το μισο μηχανακι για να αλλαχτει
Καταγράφηκε
jimtrouble
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 18


« Απάντηση #20 στις: Τετάρτη 19 Σεπτέμβριος 2018, 18:29:51 μμ »

Κατάλαβα... Θα το κοιτάξω τότε να δω τι μπορώ να κάνω. Thanks!!
Καταγράφηκε
XLGeorge
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2229


Pouroduro spirit


« Απάντηση #21 στις: Τετάρτη 19 Σεπτέμβριος 2018, 21:09:50 μμ »

Να συμπληρωσω οτι ειναι κλασικες ψιλο-αστοχιες σε Τρανσαλπ 650, στο δικο μου χρειαστηκα αυτα τα λαστιχακια του σωληνα του κυκλωματος ψυξης στα 90000χμ και τη λαστιχενια φλαντζα του πισω κυλινδρου στα 100000.

Επισης βλεποντας στις φωτο το χρωμα του κινητηρα, νομιζω οτι ειναι ο RD11 απο τελευταιας γενιας 650, δηλ. μεσα του 2006 ή 2007. Ειναι ελαααχιστα πιο δυνατος απο τον RD10 που φοραγανε τα προηγουμενα.
Καταγράφηκε

XLV650, VFR800 VTEC, CRF1000

jimtrouble
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 18


« Απάντηση #22 στις: Πέμπτη 20 Σεπτέμβριος 2018, 10:20:37 πμ »

@XLGeorge Σ ευχαριστώ για την ενημέρωση. Η άδεια πρέπει να αλλάξει; Γιατί γράφει RD10... Ξέρεις αν θα έχω πρόβλημα με τα ηλεκτρικά; Μου είπαν πως είναι ίδιες οι υποδοχές για όλα τα 650.
Καταγράφηκε
Stoneman
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8489


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #23 στις: Πέμπτη 20 Σεπτέμβριος 2018, 15:20:50 μμ »

Δεν έχει κ πολλά ηλεκτρικά το 650, ενα κονέκτορα για τα πηνία, ενα για τον αισθητήρα στροφάλου, κ το καλώδιο της μίζας.

Kαι για το μοντελο 2002 κ για το 2006 δίνει ιδιο κωδικο 31120-MCB-611 για τα πηνία.
Το ίδιο ισχύει κ για τον αισθητήρα στροφάλου, είναι ίδιος ο κωδικός    30300-MBA-610
Το ίδιο κ στα καλώδια της μίζας που είναι ακριβώς ίδιος κωδικός .

Για την άδεια δεν ξέρω , αλλά αν ισχύει οτι κ για τα αυτοκίνητα τους ενδειαφέρει μόνο να είναι ίδιος ο κυβισμός.
Αλλά επειδή αλλάζουν γνώμη εύκολα καλύτερα να σιγουρευτείς με ενα τηλεφώνημα .
Καταγράφηκε
jimtrouble
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 18


« Απάντηση #24 στις: Πέμπτη 20 Σεπτέμβριος 2018, 15:23:24 μμ »

Θα πάρω να δω τι θα μου πουν. Κι αυτός που το αγόρασα μου είπε πως δε χρειάζεται τίποτα γιατί είναι ίδια ακριβώς κυβικά και θεωρείται ανταλλακτικό. Αλλά αν χρειαστεί κάτι άλλο θα μου κόψει τιμολόγιο για να αλλάξω και την άδεια μετά.
Καταγράφηκε
Σελίδες: [1] 2 | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!